LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
RIA

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door RIA »

mijn dochters met basisbeurs sloten een contract met legio af en dachten zo wat te sparen voor na de studie. Misleiding van studenten. Hebben geen geld om de restschuld te betalen

wim

Ongelezen bericht door wim »

dexia als professioneel belegger
heeft een wanprestatie geleverd en zijn werk niet goed gedaan en wil dit door
gedupeerden laten betalen.
als ik zo voor mijn baas presteer , sta ik morgen op straat
laat de politiek en de rechterlijke macht eea maar uitvechten
en dexia die miljarden heeft verdiend hard aanpakken.
als dhr bruneel van dexia zegt in rader 31.03 heeft de bank geen inkomsten als wij met z'n allen verenigd niet betalen en
via de rechter de zaak wordt aangehouden
als we dit met z'n allen doen worden dit duizenden rechtzaken
lijkt mij dat er dan wel snel actie wordt genomen
en een uitspraak wordt geforceerd.

lijkt mij beter als dexia de eer aan zichzelf houd en een
redelijke schikking voorstelt
als men stelt uw contract is beeindigd , uw inleg bent u kwijt en u heeft geen restschuld. lijkt mij een redelijk alternatief
kunnen we alles vergeten , onze verliezen accepteren
en weer rustig gaan slapen.
dexia kan zich dan weer concentreren op geld verdienen
en hun geleden verliezen goedmaken; iets waar men pretendeerd goed in te zijn ........

carin

Ongelezen bericht door carin »

Mij is voorgehouden dat je in het ergste geval ( letterlijk wat mij werd gezegt) de inleg zou verliezen. Maar het ziet er nu zeer slecht uit en ik verlies meer dan alleen de inleg. Nu ik hoor dat dexia er veel winst van vangt en hiervan ook nog de rente trekt. Dat is zo'n 400 miljoen per jaar vind ik dat ze meer kunnen doen dat dat ze nu doen. Het lijkt op een tegemoetkoming maar het is een doekje voor het bloeden dat je ook nog terug moet geven. Ik voel me vreselijk beetgenomen. En als ik nu terugdenk aan hoe de contacten in het begin ( om mij een winstverdubbelaar ( lees schuldverdubbelaar( aan te smeren) verliepen moet ik daarvan kotsen. Ze belden me elke dag toen ik interesse toonde. Getverderrie , getverderrie
succes aan alle slachtoffers en mensen met een trauma hiervan. CARIN uit Oosterend

marijke

Ongelezen bericht door marijke »

Betaal geen restschuld, laat dit weten middels een aangetekend schrijven, wacht de uitspraak van de rechter af en leg me daarbij neer. er is nooit geinformeerd over een restschuld. dat je je inleg kwijt bent, ala dat risico weet je maar een schuld....

mieke

Ongelezen bericht door mieke »

Risico inleg kwijt wel bekend,maar nooit geweten dat je een restschuld kon overhouden. Begin mei loopt het contract af. Ik ga de restschuld niet betalen. Ik ga wachten op de uitspraak van de rechter.

Joris

Ongelezen bericht door Joris »

geen eurocent voor die bloedzuigers.
Onder het mom van een spaarplan, aftrekpost belastingben ik erin getuind.
Dexia de groeten. En als ik Dhr Cordes tegenkom die mij dit telefonisch heeft aangesmeerd hoop ik voor hem dat ie hard kan lopen.

koos

Ongelezen bericht door koos »

Ook wij voelen ons behoorlijk in de maling genomen en willen ook niet betalen. Het woord lening is nooit uitgesproken maar blijkt het wel te zijn. Bovendien hadden wij nog een lening lopen. Hieruit blijkt ook dat de BKR te Tiel ook geen reet doet en alles maar goed vindt. Geld blijkt dus nog steeds niet te stinken. Onze restschuld zou zo'n kleine 9.000,00 euro bedragen, tenminste, als de koersen niet nog verder onder uitgaan. Derhalve sluiten we ons graag bij jouw aan.

aad

Ongelezen bericht door aad »

van een kale kip kan je niet plukken

john

Ongelezen bericht door john »

ik ga niet betalen want ik heb het niet

Huub

Ongelezen bericht door Huub »

Schade € 19.214, waarvan terug te betalen (stand 31/03) € 15.108. Nooit, nooit. Kijken wat er gebeurt. Wat kunnen ze doen als tig duizend mensen weigeren?

Martin K

Ongelezen bericht door Martin K »

Ik zal NOOIT maar dan ook NOOIT een lening waarvoor ook (behalve hypotheek) afsluiten.
Dit is mij met de paplepel ingegoten en mijn zuivere mening.
dit bewijst voor mezelf dat legiolease verliesverdriedubbelaar (of was het nou winstverdriedubbelaar?) niet eerlijk en duidelijk is geweest
Als ik wist dat het om een lening ging.............

MARJA

Ongelezen bericht door MARJA »

Ik word verdrietig van dit hele gedoe. Weg euro's of je nu gaat betalen of dit niet doet, het geld is toch al weer weg.
Ik stuur niets terug, maar eens kijken waar ze dan mee komen.
Kun je je nog aansluiten bij die belangen groep?
gr Marja

Arthur

Ongelezen bericht door Arthur »

Wij zijn destijds het contract met Legio aangegaan omdat de telefonist ons verzekerd had dat er geen risico's waren aan dit contract.Na 4 toch wel agressieve telefonische herhalingen zijn wiij hiermee accoord gegaan.Nu na deze hele affaire wil ik wel eens zien wie aan het langste eind trekt.Ik weiger daarom elke restschuld(ons was beloofd een flinke opbrengst)te betalen.

rene

Ongelezen bericht door rene »

ik betaal niks! wacht gewoon lekkeraf. ik heb de tijd hoor!

nadia

Ongelezen bericht door nadia »

@Marja, je kunt je nog aanmelden bij www.leaseverlies.nl

hans

Ongelezen bericht door hans »

ook al vind ik het terecht dat mensen tegen hun verlies moeten kunnen én dat ze leningen die ze hebben afgesloten moeten betalen... ik wist als 17-jarige net zo min als mijn ouders dat ik iets leende ! het gehele bedrag was mijn spaargeld en ik heb steeds aan mijn verplichtingen voldaan, maar meer geld heb ik niet en kan dus niet terugbetalen.

maarten

Ongelezen bericht door maarten »

onze hoop is gevestigd op een rechterlijke uitspraak

theo

Ongelezen bericht door theo »

kapitalen verdienen aan simpele zielen

Robin

Ongelezen bericht door Robin »

Ik betaal ook geen restschuld. Ze hebben mij al zat afhandig gemaakt met hun mooie praatjes

Gesloten