Re: STAKING OPENBAARVERVOER
Geplaatst: 13 jun 2008 12:18
In het debat is gesproken over 21 miljoen euri.
Wellicht komt in elk geval dat geld vrij. 21.000.000:13.000=1615,38 per werknemer, VOOR de aftrek van bedrijfskosten als verhoging dieselaccijns in het verleden. verhoging dieselaccijns per 1 juli + de rest van de kosten die de werkgever wel kan verzinnen. Blijft over per saldo: nwoooaaahhh. . . . . 300 euri voor de chauffeur met terugwerkende kracht vanaf 1 januari tot aan de najaarsnota, vooropgesteld dat dan de subsidiekraan definitief wordt vastgesteld. Nou, da's dan effe vlotweg 25 euro bruto per maand. Da's geen 3,5%. Afgezet tegen het overige eisenpakket zijn we er nog lang niet.
Als nu de provincies niet of nauwelijks over de brug komen dan "ist beurt" met het OV. Dan gaan er chauffeurs en bussen uit. Dan wordt het een half uur staan in de bus voor je op plaats van bestemming bent. Je hebt als passagier tenslotte betaald voor vervoer, maar niet specifiek voor een zitplaats. Dan ontstaan er weer problemen gelijk aan de NS, waar iedereen kritiek op heeft omdat men niet kan zitten.
Fijne minister van Financien, die Bos. Volgens mij had ie altijd en hoge pet op van een beter OV. Als ik alleen dat hoofd al zie.
Arrogant en machtswellustig. Aan mw. Huizinga meen ik te hebben gezien en gehoord dat zij een regeringsstandpunt moet verdedigen waar zij niet geheel achter staat.
Het feit dat ze dat niet zou kunnen siert haar. Hoe je het wend of keert. Ik zie haar niet zo snel een huis huren in Amerika op kosten van de nederlandse staat om het maar even zo uit te drukken (beeldspraak). Ik vertrouw haar op haar integriteit.
Dat zal niet zo goed vallen bij mijn collega's, maar toch hou ik dat vol. Jongens, ik heb nu eenmaal ook een christelijke achtergrond.
Wellicht komt in elk geval dat geld vrij. 21.000.000:13.000=1615,38 per werknemer, VOOR de aftrek van bedrijfskosten als verhoging dieselaccijns in het verleden. verhoging dieselaccijns per 1 juli + de rest van de kosten die de werkgever wel kan verzinnen. Blijft over per saldo: nwoooaaahhh. . . . . 300 euri voor de chauffeur met terugwerkende kracht vanaf 1 januari tot aan de najaarsnota, vooropgesteld dat dan de subsidiekraan definitief wordt vastgesteld. Nou, da's dan effe vlotweg 25 euro bruto per maand. Da's geen 3,5%. Afgezet tegen het overige eisenpakket zijn we er nog lang niet.
Als nu de provincies niet of nauwelijks over de brug komen dan "ist beurt" met het OV. Dan gaan er chauffeurs en bussen uit. Dan wordt het een half uur staan in de bus voor je op plaats van bestemming bent. Je hebt als passagier tenslotte betaald voor vervoer, maar niet specifiek voor een zitplaats. Dan ontstaan er weer problemen gelijk aan de NS, waar iedereen kritiek op heeft omdat men niet kan zitten.
Fijne minister van Financien, die Bos. Volgens mij had ie altijd en hoge pet op van een beter OV. Als ik alleen dat hoofd al zie.
Arrogant en machtswellustig. Aan mw. Huizinga meen ik te hebben gezien en gehoord dat zij een regeringsstandpunt moet verdedigen waar zij niet geheel achter staat.
Het feit dat ze dat niet zou kunnen siert haar. Hoe je het wend of keert. Ik zie haar niet zo snel een huis huren in Amerika op kosten van de nederlandse staat om het maar even zo uit te drukken (beeldspraak). Ik vertrouw haar op haar integriteit.
Dat zal niet zo goed vallen bij mijn collega's, maar toch hou ik dat vol. Jongens, ik heb nu eenmaal ook een christelijke achtergrond.