LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lindorff B.V.
Re: Lindorff B.V.
K.v.k staat er niet op de rest wel,heb zitten zoeken naar dat logo.
Hier staat een klein gedeelte van dat logo in zwart/wit gekopieerd,ik weet niet wat ze willen maar iets klopt er niet,in feiten ze hebben geen poot om op te staan en zo willen ze me bang maken,maar dat word ik niet ik weet heel zeker als het een echte rechtzaak is of wordt dat hun kunnen betalen.
Bedankt dat je me geholpen hebt,op dit moment kan ik weinig doen (weekend) maar ik hou je op de hoogte
Hier staat een klein gedeelte van dat logo in zwart/wit gekopieerd,ik weet niet wat ze willen maar iets klopt er niet,in feiten ze hebben geen poot om op te staan en zo willen ze me bang maken,maar dat word ik niet ik weet heel zeker als het een echte rechtzaak is of wordt dat hun kunnen betalen.
Bedankt dat je me geholpen hebt,op dit moment kan ik weinig doen (weekend) maar ik hou je op de hoogte
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 19:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Heb ook nog even gekeken via google zij zijn aangesloten bij het garantiefonds deurwaarders.
Zij mogen deze logo op hun briefpapier neerzetten als zij daarbij zijn aangesloten, en naar mijn mening als jij een serieuze deurwaarder bent, dan druk je dit logo op je brieven af.
Doe je dit niet dan denk ik niet dat je geloofwaardig overkomt en maken zij misbruik van hun positie, en zou je naar mijn mening je kunnen melden bij het garantiefonds met een klacht, over deze werkwijze.
Zij mogen deze logo op hun briefpapier neerzetten als zij daarbij zijn aangesloten, en naar mijn mening als jij een serieuze deurwaarder bent, dan druk je dit logo op je brieven af.
Doe je dit niet dan denk ik niet dat je geloofwaardig overkomt en maken zij misbruik van hun positie, en zou je naar mijn mening je kunnen melden bij het garantiefonds met een klacht, over deze werkwijze.
Oke graag gedaan en zou als eerste maandag gaan bellen met de rechtbank waar jij je volgens brief deurwaarder zou moeten melden.
En kvk nummer zijn zij verplicht erop te zetten, ik heb ook nog even gekeken voor je bij de kvk, en hun kvknummer is:
HelpHandelsnaam KvK-nummerAdres VestigingGerechtsdeurwaarderskantoor Rosmalen B.V. 20077075 0000
Cavaleriestraat 25, 4818TC Breda Hoofdvestiging
Rosmalen Gerechtsdeurwaarders Groep B.V. 20138587 0000
Stadionstraat 26 -28, 4815NG Breda Hoofdvestiging
Rosmalen Gerechtsdeurwaarders 20146909 0000
Stadionstraat 26 28, 4815NG Breda Hoofdvestiging
En kvk nummer zijn zij verplicht erop te zetten, ik heb ook nog even gekeken voor je bij de kvk, en hun kvknummer is:
HelpHandelsnaam KvK-nummerAdres VestigingGerechtsdeurwaarderskantoor Rosmalen B.V. 20077075 0000
Cavaleriestraat 25, 4818TC Breda Hoofdvestiging
Rosmalen Gerechtsdeurwaarders Groep B.V. 20138587 0000
Stadionstraat 26 -28, 4815NG Breda Hoofdvestiging
Rosmalen Gerechtsdeurwaarders 20146909 0000
Stadionstraat 26 28, 4815NG Breda Hoofdvestiging
bedankt je hoort nog van hoe of wat
Snepke,
De kopie dagvaarding die hebt ontvangen is enkel en alleen bedoeld om je onder druk te zetten. Het is geen echte dagvaarding. een echte dagvaarding moet voldoen aan een aantal creteria's zoals die in voorgaande reactie worden weergegeven. Dergelijke werkwijzen van incasso buro's zijn bij onze vereniging bekend.
Laat je hierdoor niet gek maken en of in de waan brengen dat het een echte dagvaarding is. het is een vergaande vorm van intimidatie en niets meer dan dat.
Indien Lindorff overgaat tot een dagvaarding zal deze plaats vinden in de regio waar je woont of in de regio waar de eisende partij van de oorspronkelijke vordering is gevestigd.
Als er een andere regio wordt vermeld als hierboven wordt beschreven wordt de eisende partij onheroepelijk door de rechter in haar vordering als niet ontvankelijk verklaard.
Stel dat het in jouw zaak tot een rechtszaak komt behoef je ook geen zorgen te maken over de buitengerechtelijk incasso kosten.
Het rapport Voorwerk II bepaald wat de maximale hoogte is voor een incasso procedure en buitengrechtelijke kosten die gevorderd mogen worden en deze worden bij veroordeling (indien eisende partij in het gelijk gesteld wordt) geschoven onder de proceskosten veroordeling.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
De kopie dagvaarding die hebt ontvangen is enkel en alleen bedoeld om je onder druk te zetten. Het is geen echte dagvaarding. een echte dagvaarding moet voldoen aan een aantal creteria's zoals die in voorgaande reactie worden weergegeven. Dergelijke werkwijzen van incasso buro's zijn bij onze vereniging bekend.
Laat je hierdoor niet gek maken en of in de waan brengen dat het een echte dagvaarding is. het is een vergaande vorm van intimidatie en niets meer dan dat.
Indien Lindorff overgaat tot een dagvaarding zal deze plaats vinden in de regio waar je woont of in de regio waar de eisende partij van de oorspronkelijke vordering is gevestigd.
Als er een andere regio wordt vermeld als hierboven wordt beschreven wordt de eisende partij onheroepelijk door de rechter in haar vordering als niet ontvankelijk verklaard.
Stel dat het in jouw zaak tot een rechtszaak komt behoef je ook geen zorgen te maken over de buitengerechtelijk incasso kosten.
Het rapport Voorwerk II bepaald wat de maximale hoogte is voor een incasso procedure en buitengrechtelijke kosten die gevorderd mogen worden en deze worden bij veroordeling (indien eisende partij in het gelijk gesteld wordt) geschoven onder de proceskosten veroordeling.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Beste Snepke,
Kun je de letterlijke tekst van de (kopie) dagvaarding, zonder gevoelige (persoons) gegevens, in dit forum vermelden?
Vr. gr.
sterkearm
Kun je de letterlijke tekst van de (kopie) dagvaarding, zonder gevoelige (persoons) gegevens, in dit forum vermelden?
Vr. gr.
sterkearm
Het voorblad van de dagvaarding klopt,hoort zo te zijn,heb ik opgezocht,maar het logo van de deurwaarder klopt niet(anders dan het echte en het is gekopieerd)
De rest van wat er in staat "dat de rechter mij moet veroordelen omdat ik weiger te betalen,en dat ik het betwist heb.voor de rest staat er niets bij en op die blz staat geen logo helemaal niets kan iedereen geschreven hebben en het is er gewoon tussengeniet en de laatste blz is weer met het"logo"van de deurwaarder met de rekening en die ik dan aan de deurwaarder moet betalen.
Heb nog verder gezocht Den Bosch valt met zulke zaken onder Breda,Strafzaken e.d worden in Den Bosch behandeld,maar morgen bel ik naar Breda,van hoe en wat.
Alles is gekopieerd,behalve die blz van Lindorff die er tussen geniet zijn.
Ik denk,weet het wel zeker,dat Lindorff die dagvaarding gemaakt heeft en een of ander mannetje van hun dat als deurwaarder heeft afgegeven.
En ik heb zo'n vermoeden dat ik eerdaags bericht krijg dat de rechtzaak niet door gaat.
Maar ik hou jullie op de hoogte.
De rest van wat er in staat "dat de rechter mij moet veroordelen omdat ik weiger te betalen,en dat ik het betwist heb.voor de rest staat er niets bij en op die blz staat geen logo helemaal niets kan iedereen geschreven hebben en het is er gewoon tussengeniet en de laatste blz is weer met het"logo"van de deurwaarder met de rekening en die ik dan aan de deurwaarder moet betalen.
Heb nog verder gezocht Den Bosch valt met zulke zaken onder Breda,Strafzaken e.d worden in Den Bosch behandeld,maar morgen bel ik naar Breda,van hoe en wat.
Alles is gekopieerd,behalve die blz van Lindorff die er tussen geniet zijn.
Ik denk,weet het wel zeker,dat Lindorff die dagvaarding gemaakt heeft en een of ander mannetje van hun dat als deurwaarder heeft afgegeven.
En ik heb zo'n vermoeden dat ik eerdaags bericht krijg dat de rechtzaak niet door gaat.
Maar ik hou jullie op de hoogte.
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo heb naar de rechtbank gebeld,zit van die datum nog niets in het systeem,moet aan het eind van de week terugbellen
Oke, we zien het wel staan dan hier mocht het zo zijn, of niet natuurlijk
Wanneer was de datum dat zei hadden doorgegeven eigenlijk????
Wanneer was de datum dat zei hadden doorgegeven eigenlijk????
8 juli. 10 uur
Dan was dit al bekend geweest bij de rechtbank, wsnt dat is woensdag over een week.
Dan had je volgens mij allang de brief van de rechtbank ook in huis moeten hebben, die sturen ze echt niet een paar dagen van te voren.
Maar zou me daar in kunnen vergissen.
Maar het lijtk me sterk, mijn zoon heeft ruim 2 maanden van tevoren de oproep gehad van de rechtbank wegens een overtreding, dan lijkt het mij stug dat je voor zoiets dat niet krijgt, en als de rechtbank nu niet kan zien of jouw datum er niet bij staat is ook al raar. Want het is al over iets meer dan een week, dan hebben zij dat echt wel al in de planning staan.
\lijkt mij ook,van heel die dagvaarding klopt niks, ik ga er zowiezo ook mee naar de politie,en ik kijk er niet vreemd van op dat die zgn dagvaarding ingetrokken wordt.Ik heb keihard bewijs zefs bevestigd door cd en Lindorff,dat alles binnen termijn is opgezegd,en met die deurwaarder hebben ze me willen bangmaken om alsnog te betalen.
Had dit ook al bij het andere neer gezet maar voor jou ook nog even hier.
Je krijgt van de deurwaarder een brief warin hij zet dat hij je heeft gedagvaard.
Daar staat verder niet in wanneer hoe laat en waar, dat krijg je via de rechtbank te horen.
En dat hij nog tot 1 dag voor de zitting papieren kan inleveren dat is juist, maar van tevoren heeft hij dit ook al gedaan, anders is er geen grond waarop je iemand dagvaard.
Je krijgt van de deurwaarder een brief warin hij zet dat hij je heeft gedagvaard.
Daar staat verder niet in wanneer hoe laat en waar, dat krijg je via de rechtbank te horen.
En dat hij nog tot 1 dag voor de zitting papieren kan inleveren dat is juist, maar van tevoren heeft hij dit ook al gedaan, anders is er geen grond waarop je iemand dagvaard.
dat denk ik ook, maar zoals sterke arm al zei aangifte doen, wegens valsheid in geschriften en tevens een klacht indienen bij het garantiefonds waarbij zij zijn aangesloten.lijkt mij ook,van heel die dagvaarding klopt niks, ik ga er zowiezo ook mee naar de politie,en ik kijk er niet vreemd van op dat die zgn dagvaarding ingetrokken wordt.Ik heb keihard bewijs zefs bevestigd door cd en Lindorff,dat alles binnen termijn is opgezegd,en met die deurwaarder hebben ze me willen bangmaken om alsnog te betalen.
Stel de enveloppe, waarin de dagvaarding zat, veilig!!!
Deze dient als bewijsstuk, eventueel, later bij het proces-verbaal van aangifte te worden gevoegd!!
vr.gr.
sterkearm
Deze dient als bewijsstuk, eventueel, later bij het proces-verbaal van aangifte te worden gevoegd!!
vr.gr.
sterkearm
De dagvaarding zat niet in een enveloppe ik kreeg zo een paar A4 in mijn hand gedrukt,dat wilde ik nog vragen of dat niet in een enveloppe hoorde te zitten.Ik word 14 dgn van te voren gedagvaard,er staat tijd en datum op??????.Bel ik naar de rechtbank om te vragen hoe of wat is die datum nog niet in het systeem dus ze kunnen me niets vertellen
Dat kan helemaal niet, dat zij de datum en tijdstip vermelden, zal hieronder neerzetten hoe het hoort te gaan:
ik heb hier een schrijven van de rechtbank zelf:
Waarin staat dat u bent gedagvaard door de deurwaarder om voor de kantonrechter te verschijnen om te reageren op een vordering.
wat kunt u op de zitting verwachten, met daaronder een aantal punten wat je kan doen, en wat zinvol is en wat niet. Het is teveel om hier neer te zetten, maar mocht je ze toch willen dan zet ik het wel neer.
ja en als je dat niet wilt geloven is dat ieder zijn keus, ik kan mijn meningen aan niemand opleggen, alleen vertellen hoe het bij mijn man is gegaan, en dat dit voor ieder ander ook zo gaat.
Omdat er op dat dat tijdstip meerdere mensen tegelijk zijn opgeroepen.
Dat laatste zinnetje zegt genoeg, dit krijg je van de rechtbank, en niet van de deurwwaarder.
En dat is iets wat de deurwaarder niet weet, omdat de deurwaarder nooit zelf naar de rechtbank gaat, maar alles schriftelijk doet.
ik heb hier een schrijven van de rechtbank zelf:
Waarin staat dat u bent gedagvaard door de deurwaarder om voor de kantonrechter te verschijnen om te reageren op een vordering.
wat kunt u op de zitting verwachten, met daaronder een aantal punten wat je kan doen, en wat zinvol is en wat niet. Het is teveel om hier neer te zetten, maar mocht je ze toch willen dan zet ik het wel neer.
ja en als je dat niet wilt geloven is dat ieder zijn keus, ik kan mijn meningen aan niemand opleggen, alleen vertellen hoe het bij mijn man is gegaan, en dat dit voor ieder ander ook zo gaat.
Omdat er op dat dat tijdstip meerdere mensen tegelijk zijn opgeroepen.
Dat laatste zinnetje zegt genoeg, dit krijg je van de rechtbank, en niet van de deurwwaarder.
En dat is iets wat de deurwaarder niet weet, omdat de deurwaarder nooit zelf naar de rechtbank gaat, maar alles schriftelijk doet.
Van wie kreeg u de dagvaarding uitgereikt?
Hoe werd die aangekondigd.
Is er gelegitimeerd?
Is het mogelijk om de tekst van de dagvaarding (zonder gevoelige gegevens) op het forum te zetten?
Vr.gr.
sterkearm
Hoe werd die aangekondigd.
Is er gelegitimeerd?
Is het mogelijk om de tekst van de dagvaarding (zonder gevoelige gegevens) op het forum te zetten?
Vr.gr.
sterkearm
Ja ik weet het Mar ik heb op dat andere topic van Lindorff dat ook gezien,maar luister ik belde naar de recht bank ,vroeg of er een dagvaarding voor ons was,werd doorverbonden vroeg het weer,kreeg als antwoord wij lopen achter die datum zit niet in het systeem ligt nog een hele stapel die ingevoerd moet worden,en ze had geen zin om in die stapel te gaan zoeken,ik moest maar naar de deurwaarder bellen of ik een dagvaarding had gehad.
Dus vanmorgen naar de deurwaarder gemaild of dat normaal is dat een dagvaarding niet in een enveloppe zit ,en dat het een gekopieerde dagvaarding is en dat het logo niet klopt en er maar half opstaat net als het bank-iban nr en geen k.v.k nr.(trouwens ik had op de rechtbank nog gezegd dat ik het niet vertrouwde omdat de dagvaarding gekopieerd was.
Krijg als antwoord dat zijn ze allemaal)
Ik heb hier een vreemd gevoel bij
Dus vanmorgen naar de deurwaarder gemaild of dat normaal is dat een dagvaarding niet in een enveloppe zit ,en dat het een gekopieerde dagvaarding is en dat het logo niet klopt en er maar half opstaat net als het bank-iban nr en geen k.v.k nr.(trouwens ik had op de rechtbank nog gezegd dat ik het niet vertrouwde omdat de dagvaarding gekopieerd was.
Krijg als antwoord dat zijn ze allemaal)
Ik heb hier een vreemd gevoel bij
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
We wachte het af, ben benieuwd of ze het idd einde v.d week kunnen vertellen.