LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelgoldcard

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
MAXIEM

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door MAXIEM »

kwakko

Zo'n oproep is natuurlijk mooi, maar ik weet niet in welke fase je zit en dus kan ik niet beoordelen waarmee ik je kan helpen. Graag wat meer informatie.

Maxiem.

kwakko
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2011 17:45

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door kwakko »

Ik zit met het volgende:

Juni 2009 werd ik gebeld door HGC en werd mij gevraagd of ik dit pakket wilde. Het was een aanbieding waar ik gratis mee op vakantie kon, het hele jaar door.

Ik heb gezegd dat ik akkoord ging met, wat hun in het gesprek zeiden, een EENmalige afschrijving (ik heb dat gesprek nog als je m wilt horen stuur ik m naar je toe).

Oke, ik ben zo stom om ja te zeggen en heb m dus ook maar betaald.
Daarna een brief gestuurd om het op te zeggen (niet aangetekend) maar kreeg ze dit jaar net zo goed weer.

Ik heb ze vervolgens gebeld met dit verhaal maar natuurlijk hebben ze die brief niet ontvangen.

Nu heb ik nog steeds niet betaald, is het bedrag met incasso kosten van Direct Incasso € 207,91 en moet dit voor vandaag betaald hebben anders komen ze loonbeslag opleggen (zeggen ze)

Daar zit ik dus nu. Nog steeds niet van plan om te betalen.

Groetjes Arco

MAXIEM

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door MAXIEM »

kwakko

Het probleem nu is, dat je niet kunt bewijzen dat je hebt opgezegd. Dat wordt dus ook 2011 betalen. Zorg er nu al voor dat je wel bewijsbaar opzegt op de eerstkomende vervaldatum (1-1-2011?). Verstuur die brief aangetekend en met bewijs van ontvangst of stuur een fax (dat is goedkoper).

Maxiem.

Boquita
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jan 2011 12:09

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Boquita »

Ook ik ben 3 weken geleden zo stom geweest om in een telefonische verkoper te trappen omdat hij zeer slecht nederlands sprak dacht ik, stuur de handel maar op dan stuur ik het wel weer terug, ik kon niet eens goed verstaan waar het omging, behalve dan dat ik een vakantie had gewonnen! Het pakket papieren heb ik teruggestuurd nadat ik de card wel in 3 stukken had geknipt, vervolgens bleek dat ze wel heel snel waren met het afschrijven van het bedrag van € 153,95 dus heb ik de ING gebeld, ze hebben het gelijk teruggeboekt en gezorgd dat deze firma list en bedrog niets meer van onze rekening af kan halen!

Op het moment dat je de papieren ontvangt kan je niets terug vinden over het winnen van een vakantie! Het slaat allemaal nergens op, daar komt bij dat wij in het bel-me-niet-register staan en dus toch gebeld waren. Op een of andere manier werkt dit dus ook niet goed.

Verder heb ik een klacht via de mail ingediend bij hotelgoldcard maar daar hoor je natuurlijk helemaal niets meer op!

Hierbij wil ik dan ook iedereen waarschuwen om hier niet in te trappen! Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

IkBeNut
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jan 2011 21:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door IkBeNut »

Het gedoe met Hotelgoldcard duurt maar voort kan ik jullie vertellen. Voor het eerst in m'n leven heb ik me goed om de tuin laten leiden.
Het begint met een kaartje met code die je via het net moet activeren om een auto te winnen. Een auto die je vantevoren helemaal naar je eigen smaak kan oppimpen. Zo kan je bijv. kiezen uit kleur van buiten en binnen en zijn er verschillende soorten velgen. Het kaartje zit in een of ander wekelijks "vrouwenblad". Eigenlijk meer met een -'t zal wel niet maar je weet maar nooit houding- heb ik de code geactiveerd en was ik de mogelijke winnaar van een auto.
.Stiekum reed ik er al in.

Na een week word ik gebeld door een man.Hij praat zo snel dat ik hem onderbreek en ik zeg hem dat ik geen enkel idee heb waar hij het over heeft omdat hij erg snel praat. :roll:
Hij neemt er weinig notie van en praat door alsof z'n leven ervan af hangt.
Eigenlijk heb ik hier weinig zin in en heb ik andere dingen te doen maar toch laat ik hem doorratelen.
Dan hoor ik de woorden reis en gewonnen en roep ik ineens wat geërgerd dat ik helemaal aan niets heb mee gedaan behalve aan een soort actie waarbij je een auto kan winnen (stom, stom, stom natuurlijk). Waarop hij tegen me zegt dat dit een extra trekking is waarbij ik als winnaar werd uitgeroepen. Ik heb een reis gewonnen! Een reis van 3 weken, inclusief vervoer/vliegtuig en hotel. Binnen Europa is de vakantie van mijn keuze helemaal gratis en daarbuiten betaal ik maar 50%.
Omdat het me nu toch wel erg snel gaat vraag ik hem mij de volgende dag terug te bellen. Met tegenzin stemt hij in en belt hij me inderdaad terug met dezelfde snelheid en hetzelfde verhaal. Omdat ik nu wat meer voorbereid was begin ik vrij snel met vragen stellen.
*Ik krijg een pakket opgestuurd met daarin een activeringscode om mijn reis via te boeken.
* Ook krijg ik een reisgids opgestuurd waar ik ook uit kan boeken.
* Ik ben alleenstaande ouder maar een derde mag ook mee.
* De éénmalige kosten van € 153,95 worden via automatische incasso van mijn rekening afgeschreven maar pas nádat ik een reis had geboekt via het net of uit de reisgids maar rechtstreeks via een telefoonnummer die ze met dat pakket meesturen.
*Een uitnodiging om naar Hilversum af te reizen voor de trekking van de auto. Als ik hier niet op in zou gaan of ik dan binnen 7 dagen wil afbellen want er zijn beperkte plaatsen.

Even nog een korte geluidsdopname want dat is standaard.

Tot heden niets van een pakket ontvangen maar 6 weken later wel een betalingsherinnering van €153,95 van Hotelgoldcard. Volgens hun heb ik de kaart gekocht en heb ik toestemming gegeven voor afschrijving wat niet is gelukt (toch zie ik geen storno op mijn rekening) en word verzocht dit alsnog te betalen. Doe ik dit niet binnen de vastgestelde termijn, geven ze vordering uit handen gegeven aan een incassobureau.
Meteen bel ik dat 0900 nummer en uiteindelijk krijg ik een mevrouw aan de telefoon.
Ik maak haar duidelijk dat dit geheel tegen de afspraak in is en dat ik hier niet van ben gediend.
Na mijn verhaal reageert ze begripvol en gaat ze hier melding van maken bij de administratie en verzekert me dat er geen incassodienst wordt ingeschakeld.
Ik vraag haar nog of ik dit op papier kan krijgen maar ze weet me te overtuigen dat hiermee de zaak is afgedaan en vraag haar naam die ik snel samen met dit verhaal opschrijf want helemaal gerust ben ik niet.
Geheel terecht blijkt want amper 2 weken later valt er een brief van Direct Incasso op m'n deurmat. Het bedrag is nu verhoogd naar € 209,50 wat uiterlijk binnen één week betaald moet worden.

Ik ben er goed ziek van maar ik hou voet bij stuk al word ik gedagvaard.
Dit heb ik ook kenbaar gemaakt in de brief die ik meteen naar Hotelgoldcard heb verstuurd en de copie heb ik naar het incassobureau gee-maild.
Ook heb ik aangifte bij de politie gedaan en zal ik de banken opdracht geven om hun rekeningnummers te blokkeren.
Ik weet niet hoe dit afloopt maar strijdvaardig ben ik wel. :evil:

MAXIEM

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door MAXIEM »

IkBeNut

.......maar strijdvaardig ben ik wel!

Sukses, Maxiem.

Boquita
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jan 2011 12:09

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Boquita »

Zou het helpen om je rechtsbijstand erachteraan te zetten?

Als het bij mij nl niet stopt ga ik dat wel doen!

Gr. Boquita

MAXIEM

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Boquita

Het vroegtijdig inschakelen van jouw rechtbijstandverzekeraar lijkt me zeker geen slecht idee. Maar dat staat los van het melden bij de SAF.

Maxiem.

Boquita
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jan 2011 12:09

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Boquita »

Nou, ik heb weer een update!
Ik had gemaild naar hotelgoldcard en geschreven dat ik alles teruggestuurd had en dat men toch het bedrag van € 153,95 had afgeschreven en dat ik dat terug wilde, ik heb het ook terug dankzij de ING, maar meneer Bas van de Heuvel schreef mij terug dat ik de card niet door had mogen knippen en dat er daarom € 153,95 was afgeschreven en dat er geen resitutie zou plaats vinden.
Ik heb verder niet meer gereageerd omdat ik mijn geld terug maar het is toch van de gekke dat ze zomaar het bedrag van € 153,95 afschrijven? En daar komt bij dat zij onder valse voorwendselen de card naar iedereen toesturen en aansmeren, kan dit dan zomaar?
Deze firma list en bedrog moet toch op de een of andere manier gestopt kunnen worden?

Van de week DAS je goed recht gezien en daar werd de firma Lecturama onder handen genomen, kan dat dan niet met hotelgoldcard?

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

Groetjes,
Boquita

kippie007
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2011 22:21

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door kippie007 »

Hallo mensen!!

Heb nog ff een tip!! Iedereen moet even een klacht indienen over hotelgoldcard bij de bank!!

En heel belangrijk is om een klacht bij equens in te dienen!!!!
Equens regelt al het incasso verkeer in nederland! Hier zitten die oplichters ook bij!! Als er genoeg klachten binnen komen dan werkt equens echt niet meer voor hun!! Equens werkt alleen met eerlijke bedrijven die automatisch mogen incasseren!! Ik heb eqeuns zelf ook al gemailt en ze gaan het uitzoeken!!

[email protected]

En wil hotelgoldcard nog niet meewerken dan wens ik ze de komende tijd nog veel plezier!! :D

Succes!!

IkBeNut
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jan 2011 21:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door IkBeNut »

Bedankt voor jullie reacties! Altijd fijn als er met je wordt meegedacht want mede dankzij de tips die ik hier heb gelezen wist ik wat me te doen stond.
En zie hier Me and My Big Smile :D
Ik ben, zoals ze dat benoemen, uit het systeem verwijderd. Nou ja..mijn dossier bij het incassobureau dan ha.
Nadat ik naar de politie was gegaan om aangifte te doen, die overigens in mijn geval alleen hier een melding van kon opmaken en geen aangifte, heb ik toch maar even bij het incassobureau gecheckt of ze mijn mail ontvangen hadden.
Je zou denken simpele vraag, kort antwoord toch? Ja of Nee!
WElneee, eerst je dossiernummer nog eens doorgeven, dan nog eens bevestigen of jij wel echt die persoon bent wie je zegt (nou ehhh vaak wel) om dan een te overdreven gemaakte vriendelijke stem (zo een waarvan je de neiging hebt om ém meteen weer weg te drukken) te horen zeggen: “Waar gaat het over?”. Grrrrrr
Nou ja lang verhaal kort te maken, het incassobureau handelt natuurlijk in opdracht en kunnen niets voor me betekenen, behalve een betalingsregeling. Jaja, nou vandaag maar even niet doen.
Dus strijdvaardig als ik ben maar vooral tegen onrecht, belde ik de bron van alle ellende: ”HotelGoldDigger”.
Wonder boven wonder hoefde ik niet eens on hold te staan. Ik had me de moeite kunnen besparen, want behalve een melding bij de administratie kan ook zij niets voor me doen.
Nou ik heb ze beleefd maar zéér duidelijk laten weten dat ik ook niets voor hun kan verzinnen maar dat ik de politie heb gevraagd om mee te denken.
Uit baldadigheid heb ik ze ook nog aangemoedigd om advies te vragen aan de rechter en dat ik dan ook op tijd zal verschijnen haha.

En nu dus de brief van het incassobureau. Aardig toch, dat ze namens hun opdrachtgever excuses aanbieden.
Dat die GoldDiggers “per abuis” mij bij hun incassodienst hebben aangemeld kan gebeuren. Toch???????? :roll:
Jammer alleen dat deze vergissing werd ontdekt pas nádat ik mezelf op kosten heb gejaagd aan al telefoontjes, de aangetekende brief die mij €7 heeft gekost (!). Ook heb ik 1 ½ uur op het politiebureau gezeten om maar niet te spreken over de stress en de rusteloze nachten!!!
Maar ja joh, kan gebeuren toch………….????????? :?

Toch wel jammer, mijn auto heeft z'n laatste benzine uitgespuugd en ik hou deze zomer de plantjes van de buren nat.....alweer....
Groetjes :wink:

adenanne
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2011 12:29

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door adenanne »

vandaag gebeld door hotelgold card, terwijl ik aan de telefoon was effe op google gekeken , kom bij dit forum terecht en ik ben gelukkig er niet ingetrapt !

bedankt ! :? :wink:

Boquita
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jan 2011 12:09

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Boquita »

Nou, daar ben ik weer!
Vandaag lag de 1e brief in de bus met het verzoek om voor 13-2-2011 te betalen. Dus rechtsbijstand in geschakeld, die kunnen advies geven maar de klacht niet in behandeling nemen omdat het bedrag niet boven de € 225,00 uitkomt, als ik lang genoeg wacht wel omdat de kosten van de incasso er straks bovenop gaan komen. Ik ga het gevecht aan want ik sta sterk volgens de rechtsbijstand.

Al met al werd mij aangeraden om ook een klacht bij www.consuwijzer.nl in te dienen, hoe meer mensen dit doen hoe beter!
Hierbij mijn oproep dus om een klacht in te dienen! Samen staan we sterk!
Ze kunnen ons tot niets verplichten en het word hoog tijd dat deze oplichters op hun nummer gezet gaan worden!

Ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes,
Boquita

snuss
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2011 09:48

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door snuss »

Ook ik ben er ingestonken, maar heb inmiddels 8 reknrs geblokkeerd, het product aangetekend teruggestuurd en heb het een en ander uitgezocht in het wetboek.

Het volgende wat ik schrijf, dient als er gebruik gemaakt van gaat worden eerst getoetst te worden door een advocaat oid, ik ben geen rechtsgeleerde.

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7.html#209

Het gaat hierbij vooral om titel 1 artikel 46c en artikel 46d.

Lees eerst artikel 46d en dan 46c, hieruit komt naar voren dat, sinds hotelgoldcard geen fysieke vestiging, maar alleen een postbus heeft [46c lid2c], iedereen die de kaart heeft opgestuurd gekregen een opzegtermijn heeft van 3 maanden! Zonder kosten, behalve voor het terugsturen.

stuur het product vooral aangetekend terug, liefst binnen 7 werkdagen en anders heb je nog 3 maanden, maar laat dat eerst controleren.

Mocht hotelgoldcard nu wel afschrijven en heb je het teruggestuurd of niks ontvangen, dan is er geen overeenkomst en moet! de bank of hotelgoldcard het geld terugstorten. Doen ze dit niet, kun je ze in gebreke stellen. Nogmaals laat dit controleren.

Moral of the story, Hotelgoldcard heeft geen enkel recht jouw geld te pakken als jij dat niet wilt, voor wie de rest van de artikelen in het wetboek leest [waarvoor hulde] kan inzien dat ze bijna op elk van de punten van het wetboek grove steken laten vallen.

StefanAnja
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2011 23:36

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door StefanAnja »

Beste gedupeerde,

Helaas is ook mijn vriend in die mooie praatjes gestonken, alleen hij kon er nog eens een mooie mini cooper mee winnen die hij op internet zelf had samengesteld. Dit is al begin januarie geweest, en natuurlijk flink boos op hem geworden. Nu krijgen we gisteren (16-02-2011) een brief binnen met een betalings herinnering, dat ze het bedrag ( gelukkig ) niet van zijn rekening hebben kunnen halen. We gaan morgen naar de bank om dit nr te laten blokkeren. Ook heb ik naar hun proberen te bellen. Dit is helaas niet mogelijk.
Via een andere topic kwam ik een nummer tegen waar ik wel naar kon bellen overigens niet zo duur ook als het 0900 nr.
Het nummer is 085-2016682 , hier heb ik gesproken met ene Eva Landsmeer, zij zou doorgeven aan de administratie dat ik nooit de card heb gekregen en dat ik deze onder geen enkele voorwaarden meer wou hebben. Ook heb ik voor de zekerheid nog een paar mails de deur uit gedaan ( met ongetwijfeld) een leesbevestiging er aan vast. Enkele E-mail adressen zijn;
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

Weet iemand nog andere mogelijkheden om er van af te komen???
Want ben wel een beetje bang voor het incassobureau wat ze op je willen afsturen.

Ik hoop dat ik iemand geholpen heb, en dat iemand mij misschien verder kan helpen!
Allemaal succes!

Boquita
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jan 2011 12:09

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Boquita »

Ik heb inmiddels het incasso bureau al op m'n dak. Aangezien ik ook al contact heb gehad over het voorval met consuwijzer.nl heb ik hotelgoldcard een aangetekende brief gestuurd over het feit dat ze frauderen met dwaling! Ze vertellen nl dat je een reis hebt gewonnen wat helemaal niet waar is....... Ik had het geld natuurlijk gelijk terug laten boeken en daar waren ze ook niet blij mee. Je krijgt dan eenmalig een brief met een betalingsherinnering en als het geld niet binnen is op die datum schakelen ze gelijk een incassobureau in, het vreemde is dat dit incassobureau een brief stuurt waar alleen maar postnummerbox vermeld op de enveloppe, in de brief zelf blijkt dan dat je te maken hebt met direct incasso, ook dat is vreemd omdat een incasso bureau toch ook reclame wil maken, hoe beroerd het ook is om als incassobureau bekend te staan.
Ik heb het incassobureau ook gelijk gemaild, ook een copie van de brief naar hotelgoldcard erbij gedaan want het lijkt me dat je als incassobureau met een organisatie als hotelgoldcard niets te maken wilt hebben, sowieso niet als je leest hoeveel klachten er op internet te lezen zijn!
Ik heb van het incassobureau alleen een leesbevestiging gehad en van hotelgoldcard nog geen reactie, ik heb wel in de brief gezet dat ik niet zo aarzelen dat als zij moeilijk gaan doen dat ik m'n rechtsbijstand ga in schakelen! Officieel begint een rechtsbijstand pas bij € 225,00 maar met de kosten van de incasso zit ik nu al op € 210,00 en al moet ik er dood bij neer gaan vallen, ik ga niet betalen!

Voor zover mijn update!

Groetjes,
Corina

crazymama26
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2011 13:05

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door crazymama26 »

StefanAnja schreef:Beste gedupeerde,

Helaas is ook mijn vriend in die mooie praatjes gestonken, alleen hij kon er nog eens een mooie mini cooper mee winnen die hij op internet zelf had samengesteld. Dit is al begin januarie geweest, en natuurlijk flink boos op hem geworden. Nu krijgen we gisteren (16-02-2011) een brief binnen met een betalings herinnering, dat ze het bedrag ( gelukkig ) niet van zijn rekening hebben kunnen halen. We gaan morgen naar de bank om dit nr te laten blokkeren. Ook heb ik naar hun proberen te bellen. Dit is helaas niet mogelijk.
Via een andere topic kwam ik een nummer tegen waar ik wel naar kon bellen overigens niet zo duur ook als het 0900 nr.
Het nummer is 085-2016682 , hier heb ik gesproken met ene Eva Landsmeer, zij zou doorgeven aan de administratie dat ik nooit de card heb gekregen en dat ik deze onder geen enkele voorwaarden meer wou hebben. Ook heb ik voor de zekerheid nog een paar mails de deur uit gedaan ( met ongetwijfeld) een leesbevestiging er aan vast. Enkele E-mail adressen zijn;
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

Weet iemand nog andere mogelijkheden om er van af te komen???
Want ben wel een beetje bang voor het incassobureau wat ze op je willen afsturen.

Ik hoop dat ik iemand geholpen heb, en dat iemand mij misschien verder kan helpen!
Allemaal succes!







dit is mij dus op precies deze;fde manier gebeurd
ook mijn vriend die de mini had samengesteld en werd gebeld en de gratis hotelgoldcard had gewonnen.die heb ik wel zien liggen tussen de post maar er staat verder niet op die brief over betalen.tot ik op 8 februarie de betalingsherinering kreeg.
vandaag heb ik gebeld met het 0900 nummer.kreeg een vaag persoon aan de tel die in amper kon horen,ze zou het doorgeven aan de administratie en die zouden dan contact op nemen met mij,terwijl ze geen telnummer niks van me hebben alleen me adres.wanneer dat gebeurd kon ze me niet vertellen,.

wat moet ik nu doen.

alsnog alles aangetekend opsturen met een brief erbij????????
geld hebben ze niet af kunnen boeken omdat we bezig zijn met de schuldsanering.dus die rekening is er niet meer.

crazymama26
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2011 13:05

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door crazymama26 »

heb alle mailadressen een mail gestuurd met het volgende erin,.


Ik krijg hier een betalingsherinering van iets wat ik nooit gekocht heb.

Mijn vriend kreeg telefoon op 13-02-2011 dat hij een mini cooper had samengesteld en dat hij in de halve finale stond en dat hij een hotelgoldcard had gewonnen.
Vervolgens sturen ze de gewonnen hotelgoldcard op!!!!
In die brief staat echter niets over een betaling die gedaan zou moeten worden of geld wat afgeschreven zou worden.
Vervolgens op 08-02-2011 krijgt hij een brief met een betalingsherinering!!!!
Even 153,95 betalen voor de hotelgoldcard want automatisch afschrijven is niet gelukt.
En dan dreigen met een incasso buro.

Wij wensen niet te betalen voor iets dat we gewonnen hebben,dus de hotelgoldcard wil ik niet!!!!!!!!!
Ik heb vandaag gebeld met 09007770700 en daar werd me mede gedeeld dat ze niks kon betekenen dat ze het door zou geven aan de administratie.

We zijn volop bezig met de schuldsanering dus onzin bestellen en kopen is voor ons niet mogelijk en dat zullen we dus ook niet doen.
Iets gewonnnen is niet een abonemend afsluiten!!!!!!!!!

Ik stuur de hotelgoldcard aangetekend terug en wens verder niks meer met jullie te maken te hebben en uit het dossier gehaald te worden anders zal ik over moeten gaan op melding maken bij de politie en juridisch loket
consumentenbond en nog vele anderen.

Ik wens niks met deze oplichtingspraktijken van doen te hebben,.
Heb inmiddels zat gelezen op kassa en radar over SELL IT en hotelgoldcard.

Graag spoedig een reactie op mijn mail.
Ik ga ervan uit dat ik een reactie binnen 2 weken krijg,zo niet ga ik ervan uit dat alles afgesloten is en we niks meer met jullie van doen hebben



mvg W.v.

het docnummer enz bovenaan.,

kreeg gelijk een mail dat [email protected] niet langer in gebruik is
Voor vragen over Hotelgoldcard kunt u uw bericht doorsturen naar [email protected]. Voor telefonisch contact kunt u bellen met 0900-7770001.

ben benieuwd wat ik hierop terug ga krijgen

nathalie1
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2011 14:46

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door nathalie1 »

Mijn man is er ook ingetrapt, is in januari gebeld en dacht ook dat hij wat gewonnen had! 17 januari de hotelkaarten via de normale post binnen gekregen en 18 januari weer retour gezonden, jammer genoeg niet aangetekend :? en toen begon het gelazer. eerst een brief van hotelgoldcard zelf, dat ze het bedrag niet hadden kunnen incasseren en daarna meteen van direct incasso. Eerst maar is gaan mailen maar je hoort van hotelgoldcard niks en direct incasso zegt gewoon dood leuk dat we moeten betalen omdat we geen bewijs kunnen aanleveren dat we de kaarten retour hebben gestuurd! Beetje vreemd allemaal want ze kunnen ook niet bewijzen dat ik de kaarten uberhaubt heb gekregen aangezien ze gewoon met de post zijn verzonden. Het bedrag is ondertussen opgelopen naar 210,47 euro!! Ik ga nog een x een aangetekende brief sturen en daarna ben ik er klaar mee, ben in ieder geval niet van plan om te betalen. :twisted: Ben wel erg benieuwd of er mensen zijn die een deurwaarder of procedure hebben gehad.

Boquita
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jan 2011 12:09

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Boquita »

Nou, daar ben ik weer met een update! Ik heb hotelgoldcard een aangetekende brief gestuurd met daarin een aantal punten opgesomt op advies van consuwijzer.nl. Geen antwoord gehad van hotelgoldcard dus......... ik had ook het incassobureau een copie van deze brief gestuurd en daar hoorde ik wel van, aangezien er geen bewijs was moest ik dus toch betalen, ik had een email van hotelgoldcard dat ik de kaart niet door had mogen knippen en dat ik daarom gewoon moest betalen maar dat was voor mij dus wel het bewijs dat ik hem op tijd terug gestuurd had.
Het incassobureau heeft deze dus nu van mij ontvangen en daarbij staat nergens op de site vermeld dat ik de kaart niet door had mogen knippen, nu dus weer afwachten wat het incassobureau gaat doen!

Word vervolgd..................

Groetjes,
Boquita

Gesloten