Pagina 11 van 38
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 18 nov 2010 19:47
door stuyfmail
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 18 nov 2010 20:10
door hassebas
Ik heb op 8/11 een bestelling met betaling via ideal geplaatst voor een friteuse van 165,= euro omdat deze bij beslist.nl als voordeligste uit de bus kwam. Ik heb hiervoor keurig een bevestiging van ontvangst van de betaling en even later een 2e van de bestelling. Er zou nog een mail volgen wanneer de bestelling verzonden zou zijn, Deze kwam niet, ben toen op internet gaan googlen en kwam erachter dat kieskeurig deze site als niet goed zou hebben beoordeeld en er meer mensen zijn die inmiddels de dupe zijn van dit bedrijf. Heb als laatste een reactie gehad dat ze tot 24/11 gesloten zijn en niet reageren op mail en of telefoon en dat het hoofdkantoor ook gesloten is. Heb ook kassa gemaild en zal ook een melding doen bij thuiswinkel. Ben bang dat ook ik kan fluiten naar mijn centen.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 18 nov 2010 21:31
door Bratzz
Hier bestelling geplaatst op 12/11/2010 en direct betaald per creditcard
Na geen enkele reactie dan maar gemaild naar [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Die beloofde mij op 15/11 dat ik nog dezelfde dag een bevestigingsmail van de afdeling verkoop zou ontvangen.
Tot op vandaag (18/11) nog niets gekregen.
Lijkt er op dat die [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]goed is in beloftes maken maar daar houd het ook mee op.
Deze personen zorgen ervoor dat iedereen zijn vertrouwen met betrekking tot kopen op het internet volledig verliest.
Ik wacht nog tot de bewuste 24-ste november om te zien wat er dan uit de bus komt en doe dan aangifte wegens oplichting.
Levering beloofd van max.5 dagen en nu na 7 dagen zelfs nog geen betalingsbevestiging.
Mocht ik nu nog enige vorm van mail gekregen hebben.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 00:34
door buckleup
Bratzz schreef:Hier bestelling geplaatst op 12/11/2010 en direct betaald per creditcard
Zo snel mogelijk je credit card maatschappij bellen (er staat meestal wel een telefoonnummer op dat je kunt bellen voor noodsituaties) en de betaling laten blokkeren of storneren.
Niet je bank bellen, direct met Visa of Mastercard schakelen.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 00:36
door twijbenga
Ik had het via Ideal gedaan, en dan is het moelijk het geld weer terug te krijgen.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 00:44
door buckleup
twijbenga schreef:Ik had het via Ideal gedaan, en dan is het moelijk het geld weer terug te krijgen.
Inderdaad, bij Ideal niet. Hoewel klagen bij uw bank natuurlijk toch een goed idee zou kunnen zijn. Al is het maar omdat de bank dan wellicht de iDeal llicentie kan intrekken voor dit bedrijf (als er al zoiets betaat als een iDeal licentie). Dat kan adere mensen veel leed besparen.
Credit card maatschappijen kunnen nog vrij lang de betaling terugdraaien. Dat moet ook wel, anders zouden consumenten de beroerde beveiliging van credit cards nooit accepteren.
Zelf heb ik ooit te maken gehad met een luchtvaart maatschappij dat failliet ging (V-bird). Ik had weken of maanden daarvoor al een vliegticket bij ze gekocht, en dat leek in rook op te gaan. Mastercard gebeld, en een paar dagen later had ik mijn geld terug. Perfecte service.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 01:15
door twijbenga
Zal nog wel even contact met de bank morgen opnemen, misschien kunnen ze iets tegen dat bedrijf doen.
buckleup schreef:twijbenga schreef:Ik had het via Ideal gedaan, en dan is het moelijk het geld weer terug te krijgen.
Inderdaad, bij Ideal niet. Hoewel klagen bij uw bank natuurlijk toch een goed idee zou kunnen zijn. Al is het maar omdat de bank dan wellicht de iDeal llicentie kan intrekken voor dit bedrijf (als er al zoiets betaat als een iDeal licentie). Dat kan adere mensen veel leed besparen.
Credit card maatschappijen kunnen nog vrij lang de betaling terugdraaien. Dat moet ook wel, anders zouden consumenten de beroerde beveiliging van credit cards nooit accepteren.
Zelf heb ik ooit te maken gehad met een luchtvaart maatschappij dat failliet ging (V-bird). Ik had weken of maanden daarvoor al een vliegticket bij ze gekocht, en dat leek in rook op te gaan. Mastercard gebeld, en een paar dagen later had ik mijn geld terug. Perfecte service.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 12:01
door Bratzz
buckleup schreef:Bratzz schreef:Hier bestelling geplaatst op 12/11/2010 en direct betaald per creditcard
Zo snel mogelijk je credit card maatschappij bellen (er staat meestal wel een telefoonnummer op dat je kunt bellen voor noodsituaties) en de betaling laten blokkeren of storneren.
Niet je bank bellen, direct met Visa of Mastercard schakelen.
Dit is inmiddels gebeurt, wacht nog op een reactie.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 12:12
door getild ??
Ook hier hetzelfde probleem, na contact met Monique, Servicemanager van Extremediscount.nl zouden zij het bedrag van €215,95 eind vorige week begin deze week overmaken.
Jullie zullen het wel kunnen raden, Tot nu dus helemaal niets.
Klacht ingediend bij Thuiswinkel, dus maar weer afwachten hoe het afloopt
Bert
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 12:27
door Guardian72
getild ?? schreef:Ook hier hetzelfde probleem, na contact met Monique, Servicemanager van Extremediscount.nl zouden zij het bedrag van €215,95 eind vorige week begin deze week overmaken.
Jullie zullen het wel kunnen raden, Tot nu dus helemaal niets.
Klacht ingediend bij Thuiswinkel, dus maar weer afwachten hoe het afloopt
Bert
Mischien ook aangifte doen?
Als je zwart op wit hebt dat ze terug zullen betalen - maar ze doen het niet....
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 14:02
door getild ??
Guardian72 schreef:getild ?? schreef:Ook hier hetzelfde probleem, na contact met Monique, Servicemanager van Extremediscount.nl zouden zij het bedrag van €215,95 eind vorige week begin deze week overmaken.
Jullie zullen het wel kunnen raden, Tot nu dus helemaal niets.
Klacht ingediend bij Thuiswinkel, dus maar weer afwachten hoe het afloopt
Bert
Mischien ook aangifte doen?
Als je zwart op wit hebt dat ze terug zullen betalen - maar ze doen het niet....
De annulering is voor u verwerkt en bij deze aan u bevestigd. We proberen altijd het bedrag zo spoedig mogelijk te crediteren. Ik zal aan de boekhouding doorgeven dat er haast bij is. Ze zullen het dan (verwacht ik) eind deze week/begin volgende week aan u terugstorten.
Zoals je ziet bouwen ze altijd wel een woordje in de zin, zodat je ze er niet op vast kunt pinnen.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 14:11
door Hesseltsje
Ook ik ben zo onnozel geweest om via Extreme Discount een bestelling te doen.
Ik wacht nu een week op een bestelling die binnen 5 dagen geleverd zou worden, echter nog steeds geen pakket ontvangen. De bestelling is al betaald via IDeal.
Toen maar eens besloten om contact met dit bedrijf te zoeken en tot mijn verbazing zijn ze dus niet te bereiken.
Zodoende ben ik ook op de site van Radar beland.
Ik ben eerlijk gezegd een beetje verbaast dan een organisatie als deze al zolang problemen met zich mee brengt en nog steeds in de lucht is.
Ik bestel regelmatig via het internet, maar heb dit nog nooit meegemaakt en was daarom ook niet argwanend over de site.
I've learnd my lesson...
Ik wacht het nog even af, wie weet krijg ik alsnog iets bezorgd. Mocht ik binnen een week nog niks hebben ontvangen, dan zal ik ook aangifte doen.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 15:05
door twijbenga
Dien ook even een klacht in bij
http://www.thuiswinkel.org !,hier zijn hun ook bij aangesloten!!
Hesseltsje schreef:Ook ik ben zo onnozel geweest om via Extreme Discount een bestelling te doen.
Ik wacht nu een week op een bestelling die binnen 5 dagen geleverd zou worden, echter nog steeds geen pakket ontvangen. De bestelling is al betaald via IDeal.
Toen maar eens besloten om contact met dit bedrijf te zoeken en tot mijn verbazing zijn ze dus niet te bereiken.
Zodoende ben ik ook op de site van Radar beland.
Ik ben eerlijk gezegd een beetje verbaast dan een organisatie als deze al zolang problemen met zich mee brengt en nog steeds in de lucht is.
Ik bestel regelmatig via het internet, maar heb dit nog nooit meegemaakt en was daarom ook niet argwanend over de site.
I've learnd my lesson...
Ik wacht het nog even af, wie weet krijg ik alsnog iets bezorgd. Mocht ik binnen een week nog niks hebben ontvangen, dan zal ik ook aangifte doen.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 15:27
door m_podt
Bijdrage verwijderd
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 15:32
door Hesseltsje
Heb ik vanochtend gedaan..
Nu wacht ik eerst nog even af.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 21:51
door wimbrocken
Ook ik ben zo onnozel geweest om via Extreme Discount een bestelling te doen.
Ik wacht nu 4 weken op een bestelling die binnen 5 dagen geleverd zou worden, IK heb op 24 oktober een bestelling geplaatst voor een Philips huistelefoon. De bestelling is al betaald via IDeal. Op 26 oktober inderdaad een bevestiging v/d besteling ontvangen EN een factuur waarin staat wat is besteld en BETAALD via Ideal. Maandag 8 november maar eens gebeld naar het nummer wat vermeld stond in de factuur..(013.7440118) blijkt dit nr. niet meer te bestaan maar wel een 0900 nr: 0900.3987363 wel even 50 cent per minuut !! Uiteindelijk via dat 0900 nr inderdaad iemand aan de lijn gehad...uiterst vriendelijk maar kon geen echte toezegging doen (allemaal erg vaag). Daarna op maandag 15 november weer gebeld....maar helaas nog steeds geen afdoende antwoord. Opnieuw gebeld op woensdag 17 november....MAAR TOEN KREEG IK ALLEEN MAAR EEN
voice-mail die vertelde dat men pas na 24 november weer te bereiken was !!??
Daarna gezocht op de site van Radar (ben testpanel lid) en tot mijn verbazing zag ik dat ExtremeDiscount HEEEEL ERG bekend was op dit Forum...
MAAR HOE NU VERDER ??? IK zie dat veel forum bezoekers ook al contact hebben gezocht met de thuiswinkel.org...heeft dat geholpen ?? Ik weet niet of het zin heeft om bij de Politie een aangifte van oplichting te doen ??!!
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 nov 2010 23:27
door ludohouf
Ja hoor, ook in België zijn er slachtoffers van extremediscount ... op 28/10 een TomTom Go 1000 besteld ... nog steeds niks ontvangen, uitgenomen de standaard mailtjes ...ik zal ook trachten via VISA mijn geld terug te krijgen ...
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 20 nov 2010 00:48
door huls63
Ook ik ben erin getuind. Op 13-9 een LED tv besteld van € 1000,00 en via ideal betaald. Eerst kreeg ik geen bericht en na wat aandringen kreeg ik bericht dat er een zending onderweg was. Dit was echter een wake-up light maar de tv bleef ergens hangen in een depot. Na wat gemail heen en weer met een [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] kreeg ik te horen dat de tv niet leveren was en dat ik binnen 30 dagen mijn geld zou terugkrijgen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Inmiddels al geschakeld met de thuiswinkel organisatie aangezien de webshop bij hun is aangesloten. Eigenlijk belachelijk als je alle meldingen hier leest van gedupeerde maar okee ik ga ervan uit dat ze hun best doen om het op te lossen. Gisteren een mail gekregen dat de webwinkel niet bereikbaar is tot 24 november en dat ik hierna weer op de hoogte gebracht zal worden. Ik baal als een stekker en wil zsm mijn geld terug. Wat moet of kan ik nog meer doen?
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 20 nov 2010 03:58
door Rene046
Heb er op 16 Augustus een Humax 5000C decoder besteld was leuke aanbieding,
En belangrijkste OP VOORRAAD wou hem zo snel mogelijk hebben.
Week erna zag ik plotseling dat hij niet meer op voorraad was en dacht ik
ik mail even voor te vragen of die van mij verzonden is.
Mailtje terug met bericht dat hij een week later aankomt. omdat er vertraging in de leveringen zat.
weer een week later krijg ik plotseling mailtje dat het product niet meer leverbaar is en dat de leverancier deze niet meer maakt....
Had dacht ik iets gekocht wat op VOORRAAD was.
Tevens kon ik als alternatief de Humax 5100C ontvangen....
Dacht ok die is nieuwer. helaas wou ik deze eigenlijk niet omdat ik er al een heb staan en de goedkopere voor op de slaapkamer wou.
Maar zag niks of hier nog dan moet worden bij betaald of zo dus mailtje gestuurd dat ik akkoord ga als er verder geen extra kosten aan verbonden zijn.
aantal dagen gewacht, maar geen antwoord.
Dus weer mailtje met de vraag hoe staat het met mijn bestelling.
dag erna bericht van dat hun nog op het akkoord wachten.
Dus ik weer mailtje gestuurd van als het zonder extra kosten dat ik akkoord ga of dat ik korting krijg of zoiets.
weer geen antwoord,
Dus contact opgenomen met Thuiswinkel waarborg.
Waarna ik na een tijdje een bericht voor vreemde persoon doorgestuurd krijg van extreme Discount met
Helaas kunnen wij geen extra korting geven op de 5100. Wij zijn als Extremediscount al een discounter en zijn niet in de positie om onze klanten van een extra korting te voorzien.
Het kan gebeuren dat wanneer er orders zich kruisen er verkeerde voorraadindicaties worden vermeld. Onze excuses voor het ongemak, maar helaas niet onvermijdelijk.
En als antwoord van het waarborg:
De ondernemer is niet verplicht om met een alternatief te komen. Dat is wettelijk zo geregeld.
We zijn inderdaad op de hoogte van de problemen van Extreme Discount.
We hebben dagelijks overleg met hen en houden alle klachten, vragen, emails scherp in de gaten.
We zijn samen op zoek naar een goede oplossing!
Heb dus 14-10-10 bestelling geannuleerd
Zo kan men veel klanten trekken, en duurdere dingen in de schoen schuiven. door de lage prijzen komen ze in de top 10 van de goedkoopste aanbieders, en dan hebben ze het product niet en proberen je een duurder artikel te verkopen.
Ik had op z'n minst verwacht dat ze met een korting of zo aankomen of een beter alternatief, dacht dat men als je iets gekocht heb en betaald een prijs gelijk of kwalitatief gelijk product ervoor in de plaats moet aangeboden krijgen of dat hun de moeite doen om alsnog het product te krijgen. als hun afnemen bij Humax en plotseling een product niet meer zouden krijgen dan zal Humax gegarandeerd de 5100 voor deze zelfde prijs geven aan hun afnemer zodat die geen klanten verliest.
Nou het is nu inmiddels 20 November en ik ben na de annulering van 14 OKTOBER
nu nog steeds op mijn geld aan het wachten.
Weer contact opgenomen met het waarborgfonds kijken wat hun doen en eind volgende week ga ik andere stappen ondernemen waaronder Indienen van aanklacht bij politie.
Heb ook al contact gehad i.v.m. een incasso bureau (gelukkig gratis mogelijk en alle onkosten op rekening van extreme discount), die ik dan ga proberen in te zetten.
Nu zijn de 30 dagen echt om ben het spuug en spuug zat.
Dus beste Monique dit is het bestellnummer 20100958438
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 20 nov 2010 09:56
door m_podt
Bijdrage verwijderd