LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

:oops: ik dacht dat alleged ook een typefout was, net als reemd.....

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Je kunt ook niet alles weten, steek je toch nog wat op op dit forum... :D

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Echte Meisje en Simon,

Dagje vrij? :D

Piëre

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Piëre »

Ik denk naar het carnaval! :P

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, natuurlijk, met z'n tweeen... :shock:
http://www.salsanama.ch/Carnaval-1B1.jpg

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Hettie,

Plaats een advertentie in de krant, maar niet hier :shock:

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Als je zo moet werken, dan kun je beter dagbladen gaan bezorgen
http://www.scotchprint.de/images/ooh/sm ... eimer4.jpg

Banon

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Banon »

In deze link kan je een beknopte omschrijving lezen van het zekerheidsplan, aangeboden door een assurantiekantoor. Vat dit niet als reclame op, ik ben geen voorstander van HMI, maar denk dat deze link een redelijk goed beeld geeft over het product. In het kort lees je de argumenten waarom wij een pensioengat hebben etc. Wat ik graag wil weten van de critici en de mensen uit de branche: is dit redelijk of niet??? Ik lees vaak dat je de aangeboden zekerheden van hmi bij anderen ook kunt verzekeren (dat klopt ook), de vraag is dus eigenlijk, veronderstelt dat we dat willen, welk rendement het hoogste is.

Graag reacties. Fijn weekend allemaal .

http://www.fisca.nl/hmz.html

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Het gaat om de vorm (verkoop en distributie) en niet om de inhoud

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Banon,

ik heb de info op de link gelezen. Afgezien van de nogal amateuristische site ben ik al vrij snel de eerste keiharde leugen tegengekomen.

Er wordt gesteld dat een garantierendement in Nederland niet boven de 3% uitkomt. Ik heb het keiharde bewijs dat dat wel zo is. En niet 3,1% of 3,5%. Nee, een gegarandeerd rendement van 4,75% op de einddatum.

Momenteel heb ik de offerteprogrammatuur niet tot mijn beschikking (ik ben namelijk thuis) maar a.s. maandag zal ik met dezelfde gegevens als die op de link aantonen dat het een leugen is. En een hele grote ook.

Hierbij nodig ik andere deskundigen uit om dat ook te doen.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door JL »

Fijn dat je thuis bent en niet in de kroeg!! Ik geloof je wel hoor !

JL

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

:D

jannieheetik

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jannieheetik »

wat is het rustig, vandaag!

banon

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door banon »

Hoi echte Meisje,

Ben erg benieuwd naar jouw info. Het is inderdaad zo, dat in een gesprek, hetgeen mij overkwam, gesteld wordt dat het gemiddelde rendement in NL, zeg over een termijn van 30 jaar, 3% is. Op dat moment had ik geen concrete voorbeelden bij me, dus bevestig je dit, terwijl je je het eigenlijk niet kunt voorstellen dat niemand anders op een termijn van 30 jaar hoger dan de hmi 3,5 % kan bieden. Dus graag je info, dat hoeft op zich verder niets van het product af te doen, maar stelt mensen wel degelijk in staat een vergelijking te maken.

En Jannie Heetink, jij stelde dat de hmi praktijken door de overheid verboden moeten worden omdat met soortgelijke methodes al veel mensen in het riet gegaan zijn. dat is wel zo, maar jij vergeleek het daarmee meteen met eerlijke bedrijven etc. (zie pag. 12 of 13 van dit forum), maar het feit dat iemand een kantoor en een mooie folder heeft garandeert ook niets, daar trappen te veel mensen mijns inziens in. Maar het is soms ook moeilijk feiten en uiteindelijk je geld te achterhalen. Want, een inschrijving bij de kvk geef garantie tot NIETS. Er zijn genoeg voorbeelden van bedrijven die in zaak gingen met een bv, netjes allemaal geregistreerd en foetsie. Daarom is het wel voor belang dat een bedrijf, dus ook HMI, bij verschillende instanties bekend zijn zoals het klachteninstituur. Dat biedt meer zekerheid voor de consu ment.

JEROEN 2

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door JEROEN 2 »

BESTE MENSEN,

DE 4,75% GEGARANDEERD RENDEMENT IS VAN ALLIANZ!! EN GELOOF MIJ DEZE KLOPT ZEKER NIET.
ADVIES AAN IEDEREEN: KOOP EEN ECHTE FINANCIELE CALCULATOR hp 10BII EN LEES DE FINANCIELE BIJSLUITER:

SUCCES!

JEROEN ONAFHANKELIJK FINANCIEEL PLANNER

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Simon »

Jeroen,

waarom klopt deze niet?

gr. Simon

jeroen 2

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jeroen 2 »

vraag maar een offerte,koop die calculator, lees de financiele bijsluiter. Er zit wel een garantie in het fonds echter de fondsbeheerkosten en verzekeringskosten moeten er nog af. Bettoerendement wordt dan iets anders (lees: stuk lager)

In verzekeringsland is geen enkel rendement netto. knoop dat goed in je oren en reken!!

succes

jeroen

jeroen 2

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jeroen 2 »

betto is netto rendement!

Peggy

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Peggy »

Hallo, na het lezen van dit alles begon ik toch te twijfelen :( Ik had vanavond een afspraak om te beginnen samen met mijn vriend als aspirant. Ik heb alle dingen die ik hier heb gelezen voorgelegd.

Dat je er als leek in komt is waar. Je krijgt wel een basisseminar en dan begin je met je eigen kennissen. Je doet alleen maar het pakket aanbieden maar niet afsluiten dat doet een assurantietussenpersoon die er verstand van heeft. Dat was opluchting nummer 1

Dat ze vanuit belgisch recht opereren dat klopt ook, maar tot nu toe zie ik verzekeringen er niet in. De claims worden behandeld door Hamburg-Mannheimer en niet door de persoon zelf. Dat was opluchting 2

Verders zijn ze al lang begonnen met de voorbereiding van WFD. Ik als aspirant medewerker kom daar nie met in aanraking omdat ik nie persoonlijk de pakketen afsluiten maar de assurantietussenpersoon.

Verders moet ik heel veel opleidingen gaan volgen wil ik enigzins hogerop komen bij hun, dus het is nie zo dat iedereen gewoon maar verder groeit. Voordat je met het echte werk begint heb je toch al heel wat opleidingen genoten :lol:

Ik wilde dit toch ffkes mededelen.
Groetjes Peggy

maarten80

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door maarten80 »

hallo allemaal,

ik wil julie even mededelen dat het zekerheidsplan van hamburg-mannheimer de oplossing is voor later, ik heb me erg verdiept in pensioen producten nadat een goede kennis van me is langsgeweest en mij de uitleg heeft gedaan !!

want er is namelijk geen enkele verzekeringsmaatschappij die nog tot mijn 65tigste door gaat sparen op het moment dat ik arbeidsongeschikt raak!!

en er is ook geen maatschappij die nog eens gaat doorsparen voor mijn nabestaanden op het moment dat ik kom te overlijden, nou dat doet hamburg-mannheimer dus wel !!

ps voor een goede kennis van me wordt de premie al door de maatschappij doorbetaald omdat hij arbeidsongeschikt is geraakt !!

iedereen moet het zelf weten je loopt geen enkel risico als je gaat sparen in het ZEKERHEIDSPLAN T-50

Dennie bedankt voor dit schitterende product :!: :lol:

Gesloten