LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] En dan nu hoe het echt zit
Re: En dan nu hoe het echt zit
financiele dienstverlening: 15.000 tot 20.000 per maand. Helaas niet residuaal.
Ach, ach, ach econometristje, wat ben je tot een treurig geval. Ben je nu al helemaal vergeten hoe je niet kon winnen op argumenten van mrtelecom en toen op persoon ging aanvallen en dan ook nog op een manier waarop hij zich niet kon verweren.
En nu gewoon het hele argumenten overnieuw beginnen alsof je gelijk hebt.
Je bent gewoon een zielepoot die het pesten op school nog niet ontgroeit is. Echt zielig.
En je vragen beantwoorden?! Waarom zou ik, ze zijn al beantwoord maar dat snap jij niet eens.
Leer eens een echt vak!
En nu gewoon het hele argumenten overnieuw beginnen alsof je gelijk hebt.
Je bent gewoon een zielepoot die het pesten op school nog niet ontgroeit is. Echt zielig.
En je vragen beantwoorden?! Waarom zou ik, ze zijn al beantwoord maar dat snap jij niet eens.
Leer eens een echt vak!
Terug van vakantie en weer veel gemist zo te zien
Uiteraard de hele thread gelezen maar er is niet veel veranderd blijkbaar, wat dat betreft heb ik dus ook weer niet zoveel gemist...
Ik zie nergens antwoorden van betweter en het lijkt me ook wel vrij duidelijk wie er nou op de man speelt. De non-argumenten vliegen ook weer vrij door de lucht en het lijkt steeds meer een kunst te worden om directe vragen niet te beantwoorden. Raar volk, die MLM'ers. Maar goed, wij snappen het ook gewoon niet, want wij zijn dom en zien de wereld door een roze bril (ik dacht altijd dat dat betekende dat je alleen maar positiefs ziet, maar goed). Over op de man spelen gesproken...
Wat de discussie met MrTelecom betreft, want daar was ik tenslotte ook bij betrokken: MrT kon niet winnen op argumenten en kwam toen met onzinverhalen uit z'n verleden aanzetten. Kennelijk is econometrist eens wat dingen uit gaan zoeken en daaruit bleek wel hoezeer MrT het nodig vond om te liegen om maar een beetje goed uit de verf te komen.
Dat MrT zich daarop niet heeft verdedigd (wat hij natuurlijk wel kon, hij hoefde immers alleen maar te reageren!) kan ons niet verweten worden.
Komen nou die antwoorden op die vragen eens? Ik ben namelijk ook wel erg benieuwd.
Uiteraard de hele thread gelezen maar er is niet veel veranderd blijkbaar, wat dat betreft heb ik dus ook weer niet zoveel gemist...
Ik zie nergens antwoorden van betweter en het lijkt me ook wel vrij duidelijk wie er nou op de man speelt. De non-argumenten vliegen ook weer vrij door de lucht en het lijkt steeds meer een kunst te worden om directe vragen niet te beantwoorden. Raar volk, die MLM'ers. Maar goed, wij snappen het ook gewoon niet, want wij zijn dom en zien de wereld door een roze bril (ik dacht altijd dat dat betekende dat je alleen maar positiefs ziet, maar goed). Over op de man spelen gesproken...
Wat de discussie met MrTelecom betreft, want daar was ik tenslotte ook bij betrokken: MrT kon niet winnen op argumenten en kwam toen met onzinverhalen uit z'n verleden aanzetten. Kennelijk is econometrist eens wat dingen uit gaan zoeken en daaruit bleek wel hoezeer MrT het nodig vond om te liegen om maar een beetje goed uit de verf te komen.
Dat MrT zich daarop niet heeft verdedigd (wat hij natuurlijk wel kon, hij hoefde immers alleen maar te reageren!) kan ons niet verweten worden.
Komen nou die antwoorden op die vragen eens? Ik ben namelijk ook wel erg benieuwd.
Quoting Bedwetter
Het wordt weer tijd voor een nieuwe naam voor jou en het weer eens opnieuw van begin af aan te gaan proberen. Na op de voor jou zo genante wijze te zijn afgeserveerd in je mrtelecomtijd ben je, nu je alleen nog maar met redundante opmerkingen komt, ook alweer aan het eind van je latijn onder deze naam. Het feit dat je niet in staat blijkt enkele eenvoudige directe vragen te beantwoorden maakt dat je bijdrage op dit forum nihil is en het moddergooien tot voornaamste doelstelling hebt aangenomen en weinigen buiten jouzelf de indruk zullen hebben dat er iets is dat jij beter weet.
Als iemand van het type '12 ambachten 13 ongelukken' met het werk- en denkniveau van zo ongeveer een brugklasser is dat ook niet erg verwonderlijk. Ook niet dat juist zulk soort types zich in een scam-systeem als mlm laten praten.
In dat kader is het dan ook de vraag of figuren zoals jij nou dader of slachtoffer zijn. In ieder geval is het niet een probleem voor mij of andere bezoekers van dit forum (mits ze er maar niet instappen natuurlijk, maar daar zorg jij wel voor dat daar weinig kans op is) en hou je de schijn op dat je het wel prettig vindt zo. Maar dat gedrag kennen we ook van rokers en drinkers en daar heeft de psychologie ongetwijfeld kant-en-klare verklaringen voor.
Wat je te doen staat is de greep op jouw leven krijgen en de lifestyle aannemen die je wilt. Ik veronderstel dat dat niet het vertonen van het huilgedrag op dit forum is dat je nu vertoont.
Zijn er misschien wel andere mlm-ers die hun eigen systeem begrijpen en de 5 eenvoudige vragen weten te beantwoorden?
Ja, hier werkt je omkeer strategie natuurlijk net niet!Leer eens een echt vak!
Het wordt weer tijd voor een nieuwe naam voor jou en het weer eens opnieuw van begin af aan te gaan proberen. Na op de voor jou zo genante wijze te zijn afgeserveerd in je mrtelecomtijd ben je, nu je alleen nog maar met redundante opmerkingen komt, ook alweer aan het eind van je latijn onder deze naam. Het feit dat je niet in staat blijkt enkele eenvoudige directe vragen te beantwoorden maakt dat je bijdrage op dit forum nihil is en het moddergooien tot voornaamste doelstelling hebt aangenomen en weinigen buiten jouzelf de indruk zullen hebben dat er iets is dat jij beter weet.
Als iemand van het type '12 ambachten 13 ongelukken' met het werk- en denkniveau van zo ongeveer een brugklasser is dat ook niet erg verwonderlijk. Ook niet dat juist zulk soort types zich in een scam-systeem als mlm laten praten.
In dat kader is het dan ook de vraag of figuren zoals jij nou dader of slachtoffer zijn. In ieder geval is het niet een probleem voor mij of andere bezoekers van dit forum (mits ze er maar niet instappen natuurlijk, maar daar zorg jij wel voor dat daar weinig kans op is) en hou je de schijn op dat je het wel prettig vindt zo. Maar dat gedrag kennen we ook van rokers en drinkers en daar heeft de psychologie ongetwijfeld kant-en-klare verklaringen voor.
Wat je te doen staat is de greep op jouw leven krijgen en de lifestyle aannemen die je wilt. Ik veronderstel dat dat niet het vertonen van het huilgedrag op dit forum is dat je nu vertoont.
Zijn er misschien wel andere mlm-ers die hun eigen systeem begrijpen en de 5 eenvoudige vragen weten te beantwoorden?
Quoting Bedwetter
Overigens, jouw neiging tot omkering van argumentatie in aanmerking nemende; moeten we bovenstaande quote als aanwijzing zien voor wat de reden is dat je in een zo vroeg stadium je opleiding hebt afgebroken en je zo kwetsbaar geworden bent voor mensen die met mooie praatjes aankomen?Je bent gewoon een zielepoot die het pesten op school nog niet ontgroeit is. Echt zielig.
Dus nou ben ik ineens mrtelecom. Grappig!
Enne...hij heeft gewonnen op argumentatie en toen begonnen jullie op de persoon te spelen. Ik heb met opzet jullie tactiek toegepast en kijk eens hoe jullie daar zelf op reageren.
Hij zou kunnen reageren...
Nee, hij heeft er wijselijk voor gekozen de zogenaamde discussie te beeindigen omdat jullie hem begonnen zwart te maken met klinkklare leugens. Hij was er klaar voor vooral econometrist naar de rechter te slepen, maar ja, die was wel zo slim en achterbaks om hem die mogelijkheid te ontnemen door anoniem te blijven. Een uitermate sterk staaltje van lafheid.
Jullie zullen het al wel snappen: Ik ken mrtelecom persoonlijk en hij is een van de meest integere mensen die ik ken. Aan zijn verhaal was geen stukje gelogen. Maar goed, dat accepteren jullie niet en dat zegt meer over jullie dan over hem.
Enne...hij heeft gewonnen op argumentatie en toen begonnen jullie op de persoon te spelen. Ik heb met opzet jullie tactiek toegepast en kijk eens hoe jullie daar zelf op reageren.
Hij zou kunnen reageren...
Nee, hij heeft er wijselijk voor gekozen de zogenaamde discussie te beeindigen omdat jullie hem begonnen zwart te maken met klinkklare leugens. Hij was er klaar voor vooral econometrist naar de rechter te slepen, maar ja, die was wel zo slim en achterbaks om hem die mogelijkheid te ontnemen door anoniem te blijven. Een uitermate sterk staaltje van lafheid.
Jullie zullen het al wel snappen: Ik ken mrtelecom persoonlijk en hij is een van de meest integere mensen die ik ken. Aan zijn verhaal was geen stukje gelogen. Maar goed, dat accepteren jullie niet en dat zegt meer over jullie dan over hem.
Ik vraag het me af, of die antwoorden nog komen...Misschien kan MrTelecom het ons vertellen?Komen nou die antwoorden op die vragen eens? Ik ben namelijk ook wel erg benieuwd.
Een paar quotes uit de bewuste thread:
Zo zijn er nog zat van dit soort uitspraken van MrT's en trouwens ook van jouw kant te vinden. Wie speelt er nou op de man? Draag eens een paar quotes van mij aan waarin ik zo smerig op de man speel als jij/jullie?
MrT kwam met onzinverhalen aanzetten. Dat is inmiddels een bekend gegeven. Net als het feit dat hij het toch niet kon laten nog te reageren, maar dat ging doen onder een andere naam en zelfs glashard ontkende MrT te zijn. Wie houdt wie nou voor de gek? Dat jij je hand boven zijn hoofd moet houden zegt iets over jullie denk ik zo (dat zou overigens een uitspraak van jou/jullie kunnen zijn).
Ik zie nog nergens antwoorden trouwens...
En dan beschuldig je mij van op de man spelen?"ja, veel woorden, weinig daden. Gewoon laten kletsen, hij groeit er vanzelf overheen."
"uitermate bekrompen"
"heb je een of ander rotexcuus"
"Kneuter maar lekker voort in je baantje"
"voordat je weer met een onzin verhaal komt"
"Wedden dat 'ie weer een uitweg weet te vinden!"
"Uitdagingen aangaan ben je niet erg sterk in, uitvluchten bedenken absoluut wereldkampioen"
"Nee jochie, ga jij maar lekker buitenspelen"
Zo zijn er nog zat van dit soort uitspraken van MrT's en trouwens ook van jouw kant te vinden. Wie speelt er nou op de man? Draag eens een paar quotes van mij aan waarin ik zo smerig op de man speel als jij/jullie?
MrT kwam met onzinverhalen aanzetten. Dat is inmiddels een bekend gegeven. Net als het feit dat hij het toch niet kon laten nog te reageren, maar dat ging doen onder een andere naam en zelfs glashard ontkende MrT te zijn. Wie houdt wie nou voor de gek? Dat jij je hand boven zijn hoofd moet houden zegt iets over jullie denk ik zo (dat zou overigens een uitspraak van jou/jullie kunnen zijn).
Ik zie nog nergens antwoorden trouwens...
Hoeft ook niet en krijg je ook niet !
Ga je met iets nuttigs bezig houden of ga weer op vakantie !
Want anders???Hoeft ook niet en krijg je ook niet !
Mrtelecom's verhalen waren geen onzin; dat was de zwartmakerij van econometrist. En mrtelecom werd pas pissig toen jullie op oneerlijke manier met zijn info omgingen; zowel privegegevens als de gegevens van het bedrijf die hij jullie gaf. Die gaf hij jullie om een open discussie te hebben. Wat jullie er vervolgens mee deden was wat jullie telkens doen; het kostte wat het kost zodanig verdraaien dat jullie je gelijk krijgen. En als je dan ook nog durft te beweren dat het een discussie is....
En grappig, hoe je niet ingaat op het feit dat jullie je aanvallen in de anoniemiteit voeren, zodat hij niet de kans had een onafhankelijke persoon te laten oordelen over de zwartmakerij.
En dan hebben jullie ook nog de pretentie mensen te willen behoeden voor het bedrog van anderen, terwijl jullie in feite zelf de bedriegers zijn.
Ik, en met mij mrtelecom, durf de discussie aan met iedereen die een eerlijke discussie wenst te voeren. Dat MLM niet voor iedereen is en dat er bij MLM bedriegers zitten, net als in elke bedrijfstak, staat als een paal boven water. Maar wat jullie trachten te doen, is aantonen dat iedere MLM'er een bedrieger is en om dat doel te bereiken zijn jullie bereid over lijken te gaan. Ik kan je wel verzekeren dat als er iemand in mijn team zit, die op een dergelijke onethische manier te werk gaat, hij per onmiddelijk kan ********.b
En grappig, hoe je niet ingaat op het feit dat jullie je aanvallen in de anoniemiteit voeren, zodat hij niet de kans had een onafhankelijke persoon te laten oordelen over de zwartmakerij.
En dan hebben jullie ook nog de pretentie mensen te willen behoeden voor het bedrog van anderen, terwijl jullie in feite zelf de bedriegers zijn.
Ik, en met mij mrtelecom, durf de discussie aan met iedereen die een eerlijke discussie wenst te voeren. Dat MLM niet voor iedereen is en dat er bij MLM bedriegers zitten, net als in elke bedrijfstak, staat als een paal boven water. Maar wat jullie trachten te doen, is aantonen dat iedere MLM'er een bedrieger is en om dat doel te bereiken zijn jullie bereid over lijken te gaan. Ik kan je wel verzekeren dat als er iemand in mijn team zit, die op een dergelijke onethische manier te werk gaat, hij per onmiddelijk kan ********.b
Waarom verbaast dat me nou niet?Hoeft ook niet en krijg je ook niet !
Dat bepaal ik zelf wel.Ga je met iets nuttigs bezig houden of ga weer op vakantie !
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik beide nooit voorbij zien komen.En mrtelecom werd pas pissig toen jullie op oneerlijke manier met zijn info omgingen; zowel privegegevens als de gegevens van het bedrijf die hij jullie gaf.
Privegegevens van hem heb ik niet, behalve dan zijn volledige naam (die hij zelf gebruikt heeft om mee te ondertekenen, en van zijn pagina die door hemzelf of een bekende van hem werd geplaatst op dit forum). Over zijn bedrijf heeft hij ook al niets verteld, omdat hij dat zogenaamd niet mag. Dus waar heb je het nou eigenlijk over??
Mag ik jou er dan even aan herinneren dat MrTelecom het nodig vond om mijn naam zonder toestemming op het forum te noemen? Waarna ik dus achteraf blij was dat ik niet mijn echte naam in het emailtje aan hem had vermeld omdat meneer kennelijk niet veel waarde aan mijn privacy toekent? Als hij mij wil aanklagen dat gaat hij z'n goddelijke gang maar hoor. Naam: Serge van Ee, adres: Traptoren 18 te Middelburg. Ik ben benieuwd naar de precieze aanklacht.En grappig, hoe je niet ingaat op het feit dat jullie je aanvallen in de anoniemiteit voeren, zodat hij niet de kans had een onafhankelijke persoon te laten oordelen over de zwartmakerij.
Waar bedrieg ik iemand dan? Wat ik doe is mensen waarschuwen dat het allemaal niet zo mooi is als dat men het doet voorkomen. Die waarschuwing kost niemand iets en men moet er mee doen wat men wil. Als je dat bedriegen vind dan ben ik bang dat je nu de plank aardig mis aan het slaan bent.terwijl jullie in feite zelf de bedriegers zijn.
Ook dat heb ik hier nergens beweerd. Mijn mening is dat MLM vol fouten zit, in het concept en ook in de implementatie daarvan. Dat sommige voorstanders oprecht zijn in hun bedoelingen heb je mij hier nergens horen zeggen. Maar je weet zelf ook wel dat het de meesten erom gaat zoveel mogelijk geld aan anderen te verdienen.Maar wat jullie trachten te doen, is aantonen dat iedere MLM'er een bedrieger is
Gut, nu worden we al beschuldigd van moord ook. Dat de pen soms machtiger is dan het zwaard is bekend, maar nu overdrijf je het wel heel erg dunkt me.en om dat doel te bereiken zijn jullie bereid over lijken te gaan.
Oeps, slip of the keyboard. Uiteraard bedoel ik dat er wel voorstanders zijn die oprecht zijn in hun bedoelingen.Dat sommige voorstanders oprecht zijn in hun bedoelingen heb je mij hier nergens horen zeggen.
Mrtelecom wil JOU niet aanklagen, want JIJ hebt hem niet valselijk beschuldigd. Wat je wel hebt gedaan is vrolijk meegaan met econometrist in het hem aanvallen op basis van oneigenlijke informatie, alles om maar je gelijk te krijgen.
En nogmaals, jij bedriegt de kluit wel degelijk: Jij pretendeert open te staan als iemand kan aantonen dat MLM wel werkt, maar als puntje bij paaltje komt doe je dat in het geheel niet. Jij hebt besloten dat MLM niet werkt en als jou een concept getoond word waarbij dat niet het geval is, geef je niet thuis.
Je weet het heel mooi te verwoorden, maar het verandert niks aan de zaak. Je wilt niet naar een presentatie, je wilt niet horen van mensen die wel werken, maar je wilt wel je conclusies presenteren als de waarheid. Tja, en dan blijven zeggen dat het een discussie is. Pffff.
Heb jij ooit, ook buiten de discussie MLM om, wel eens toegegeven dat je het fout had?!
En nogmaals, jij bedriegt de kluit wel degelijk: Jij pretendeert open te staan als iemand kan aantonen dat MLM wel werkt, maar als puntje bij paaltje komt doe je dat in het geheel niet. Jij hebt besloten dat MLM niet werkt en als jou een concept getoond word waarbij dat niet het geval is, geef je niet thuis.
Je weet het heel mooi te verwoorden, maar het verandert niks aan de zaak. Je wilt niet naar een presentatie, je wilt niet horen van mensen die wel werken, maar je wilt wel je conclusies presenteren als de waarheid. Tja, en dan blijven zeggen dat het een discussie is. Pffff.
Heb jij ooit, ook buiten de discussie MLM om, wel eens toegegeven dat je het fout had?!
Zie mij eens bleek worden. Niemand is anoniem op internet. Als jij denkt dat je een strafzaak hebt staan we binnen 2 weken voor het hekje. Sue me!!Hij was er klaar voor vooral econometrist naar de rechter te slepen, maar ja, die was wel zo slim en achterbaks om hem die mogelijkheid te ontnemen door anoniem te blijven.
Tuurlijk snapte ik het al 'dat jij mrtelecom persoonlijk kent', hoewel ik twijfel aan jouw mate van zelfkennis. In ieder geval ben je zo doorzichtig als de pest en is ook deze tweede alter ego van mrtelecom duidelijk voor iedereen die ook maar twee werkende hersencellen heeft. Integer, hou op schei uit. Je post op werkelijk elk forum en guestbook op het web, zelfs op sites die bedoeld zijn voor kinderen. Wat voor ransuil moet je zijn om schoolkinderen hun zakgeld te laten inleveren in ruil voor het mogen aanbrengen van hun vriendjes? Ik zie dat meer als tuig van de richel, dat ze wat mij betreft het excuus dat het niet illegaal is liever vandaag dan morgen mogen ontnemen. Let op mijn zorgvuldig gekozen formulering in de vorm van een meningsuiting. Dat wordt ook al geen kansrijke aanklacht dus. Touch luck!!
Oh, en wat was de eindstand volgens jou? Hebben we het wel over dezelfde discussie? Ik kan alleen die discussie terughalen waarbij je met de staart tussen de poten de aftocht hebt geblazen. Niet voor niks kom je telkens onder een andere naam terug. Eerst als gast heb je het nog een tijdje geprobeerd weet je nog, en nu als bedwetter. Niet bepaald het gedrag van de overwinnende hero. Ik kijk weer uit naar je volgende kiekeboe spelletje met weer een nieuwe nick.Enne...hij heeft gewonnen op argumentatie en toen begonnen jullie op de persoon te spelen.
En ik kijk nog steeds uit naar de vijf simpele antwoorden op de vijf simpele vragen, waar jij inmiddels vijf excuses voor hebt aangedragen om die niet te geven. Ze zullen wel moeten komen van iemand die ook zelf begrijpt waarmee hij bezig is....
Als je zo zeker bent van je zaak, waarom geef je je adres hier niet. Loze woorden daar ben je goed in, de rest...
't Is ook duidelijk dat je niet echt thuis bent in IT, want dan zou je weten dat iemands IP adres te achterhalen is, maar dan weet je enkel van welke PC de opmerkingen kwamen, niet van wie.b
Nu weer opmerkingen (zonder er overigens bij te zeggen op wie het slaat; ik neem aan dat je nog steeds denkt dat ik mrtelecom ben) over kindersites etc. die helemaal nergens op slaan.
't Is ook duidelijk dat je niet echt thuis bent in IT, want dan zou je weten dat iemands IP adres te achterhalen is, maar dan weet je enkel van welke PC de opmerkingen kwamen, niet van wie.b
Nu weer opmerkingen (zonder er overigens bij te zeggen op wie het slaat; ik neem aan dat je nog steeds denkt dat ik mrtelecom ben) over kindersites etc. die helemaal nergens op slaan.
Kom dan eens met bewijzen dat het wel werkt! Die heb ik namelijk nog steeds niet gezien, alleen maar grote verhalen over die is miljonair en die heeft het gemaakt maar geen greintje bewijs over het hoe en wat.En nogmaals, jij bedriegt de kluit wel degelijk: Jij pretendeert open te staan als iemand kan aantonen dat MLM wel werkt, maar als puntje bij paaltje komt doe je dat in het geheel niet.
Dat er 1 miljonair mee is geworden bewijst overigens totaal niet dat het WEL werkt. Wat ik wil zien is glashard bewijs, bij voorkeur cijfers (verlies- en winst, marktcijfers, aantallen distributeurs, verdeling van de bonussen over de distributeurs, enzovoorts) maar niemand kan daar aankomen omdat die cijfers blijkbaar angstvallig geheim worden gehouden.
Vraag je om het compensatieplan (want jij zal ook wel in de Euphonyclub zitten zeker?) dan krijg je 2 totaal verschillende plannen van 2 verschillende distributeurs gemaild, dus blijkbaar weten zelfs jullie al niet hoe het in elkaar zit.
Tegenwerpingen en vragen worden steevast van het repliek "ga lekker buiten spelen"/"je snapt er niets van"/"zo lust ik er nog wel een" gediend. Dan durf ik het inderdaad al bijna geen discussie meer te noemen.
Ook leuk zoals je weer wel begint over al dat "onrecht" dat MrT is aangedaan maar met geen woord rept over het feit dat die het zelf nodig vond om (daarvoor al!!) mijn naam hier neer te zetten. Wie doet nou wie onrecht aan?
Ik BEN al eens naar een presentatie geweest.Je wilt niet naar een presentatie
Hm, je hebt een ding met 4 wielen gezien en je weet hoe een auto er uit ziet.
En ok, jij bent niet uitgenodigd door succesvolle netwerker, maar daar heb je al weer zo'n voorbeeld van dat zodra de bewijzen komen, je je er onderuit wilt werken.
Kijk eens naar hoeveel timmerlui er voor zichzelf beginnen. Kijk dan ook eens naar hoeveel er na 5 jaar nog zelfstandig zijn. Betekend dat dat je maar beter geen timmerman kunt worden?!
Of kijk eens naar het vak IT: hoeveel mensen lopen er daar thuis. Maar ja, daar heb je gelijk: er lopen nog al wat IT'ers rond en personen die op de 'het geld kan niet op' IT golf hebben meegesurft en daarbij stinkend rijk zijn geworden te kostte van anderen. Toch ken ik nog al wat IT'ers die wel integer zijn. Hetzelfde gaat op voor de banken en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar goed, wit is wit en zwart is zwart en toch is een bepaalde groep mensen die altijd het omgekeerde zal willen beweren. Het ga je goed, student. Jij lijkt me in elk geval, in tegenstelling tot econometrist, wel integer.
En ok, jij bent niet uitgenodigd door succesvolle netwerker, maar daar heb je al weer zo'n voorbeeld van dat zodra de bewijzen komen, je je er onderuit wilt werken.
Kijk eens naar hoeveel timmerlui er voor zichzelf beginnen. Kijk dan ook eens naar hoeveel er na 5 jaar nog zelfstandig zijn. Betekend dat dat je maar beter geen timmerman kunt worden?!
Of kijk eens naar het vak IT: hoeveel mensen lopen er daar thuis. Maar ja, daar heb je gelijk: er lopen nog al wat IT'ers rond en personen die op de 'het geld kan niet op' IT golf hebben meegesurft en daarbij stinkend rijk zijn geworden te kostte van anderen. Toch ken ik nog al wat IT'ers die wel integer zijn. Hetzelfde gaat op voor de banken en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar goed, wit is wit en zwart is zwart en toch is een bepaalde groep mensen die altijd het omgekeerde zal willen beweren. Het ga je goed, student. Jij lijkt me in elk geval, in tegenstelling tot econometrist, wel integer.
Ja maar wat wil je nou?! Eerst is het "je wil niet naar een presentatie". Dan zeg ik dat ik daar wel geweest ben, dan is dat weer niet goed genoeg.Hm, je hebt een ding met 4 wielen gezien en je weet hoe een auto er uit ziet.
Over tegenspreken gesproken... Ik ben niet uitgenodigd en toch werk ik me daar onder uit...!? Je zegt er dan wel "en ok" bij, maar toch een vreemde uitspraak.En ok, jij bent niet uitgenodigd door succesvolle netwerker, maar daar heb je al weer zo'n voorbeeld van dat zodra de bewijzen komen, je je er onderuit wilt werken.
Nee, dat is normale, natuurlijke uitval. Het is een feit dat na 5 jaar ongeveer de helft van de starters ermee is gestopt. Aanzienlijk minder dan de 95% die na 5 jaar met MLM zijn gestopt.Kijk eens naar hoeveel timmerlui er voor zichzelf beginnen. Kijk dan ook eens naar hoeveel er na 5 jaar nog zelfstandig zijn. Betekend dat dat je maar beter geen timmerman kunt worden?!
Misschien was het je nog niet opgevallen, maar we zitten momenteel in een laagconjunctuur. Geef het een paar jaar en ik durf er een wedje op te leggen dat een groot deel van die mensen weer aan de slag is. Economie is een kwestie van vraag en aanbod. Dat wil alleen niet zeggen dat die 2 altijd precies op elkaar zijn afgestemd. Een paar jaar geleden hadden we overal tekort aan, nu weer even niet, zo is het nou eenmaal en dat er nu een overschot is kun je dan niet aandragen als argument.Of kijk eens naar het vak IT: hoeveel mensen lopen er daar thuis.
Hoezo ten koste van anderen? Er zijn inderdaad voorbeelden van mensen die "net op tijd" de boel hebben verkocht of gecashed, maar het grootste deel is gewoon failliet gegaan hoor. Dat gebeurt overal, en dat dat ten koste gaat van anderen komt met name doordat de fiscus altijd als eerste in de rij staat.er lopen nog al wat IT'ers rond en personen die op de 'het geld kan niet op' IT golf hebben meegesurft en daarbij stinkend rijk zijn geworden te kostte van anderen.
Ik beschouw mezelf zeker als een integer mens. Niet op ieder gebied want ik heb ook mijn fouten, maar op het discussievlak trek ik mijn conclusies als ik zeker weet dat ik ze kan trekken. Dat econometrist beweert dat sommige "personen" hier 1 en dezelfde zijn moet hij weten, ik heb daar nog geen onomstotelijk bewijs voor gezien. Noch voor het wel werken van MLM overigens.
Het wordt een standaardreactie van je, 'geef je adres, geef je e-mail'. Is dit soms een datingsite?Als je zo zeker bent van je zaak, waarom geef je je adres hier niet.
Nu ben ik opeens weer geen IT-er, terwijl jij zelf me vorige week tot IT-er had gepromoveerd. Maar je hebt gelijk hoor; er wordt tegenwoordig regelmatig ingebroken in mijn huis en dan blijkt dat er naar het Radar forum gesurft wordt, en wat ze dan schrijven onder mijn naam... Dat ben ik echt niet geweest hoor.'t Is ook duidelijk dat je niet echt thuis bent in IT, want dan zou je weten dat iemands IP adres te achterhalen is, maar dan weet je enkel van welke PC de opmerkingen kwamen, niet van wie.
O, en dat ben je even na wezen vragen bij je collega 'die je toevallig persoonlijk kent'... tussen 0:17 en 7:22, of weet je uit je hoofd wat je collega 'die je toevallig persoonlijk kent' allemaal uitspookt?Nu weer opmerkingen (zonder er overigens bij te zeggen op wie het slaat; ik neem aan dat je nog steeds denkt dat ik mrtelecom ben) over kindersites etc. die helemaal nergens op slaan.
Laat ik ook maar weer eens in herhaling vallen. Denk je dat het nog gaat lukken die 5 eenvoudige vragen te behandelen of was je van plan hier te blijven komen met alleen maar irrelevante zaken?
Overigens, ik heb nog een zesde vraag m.b.t. tot dat bonafide bedrijf van jou, of misschien kan je het mrtelecom vragen als je die weer ziet: waarom voldoet die club al de afgelopen 2 jaar niet aan de wettelijke verplichting de jaarcijfers te deponeren bij de KvK Utrecht? Moet er iets verborgen worden?