LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Amway
Re: Amway
Dit is een ander topic, Boys.........
Hier , op dit topic, kun je tegen dit bedrijf aan trappen met nonsens.... en dan krijg je op je falie met gefundeerde feiten waarom je dan uit je nek hebt gekletst...!
SBI....
(Zal ik toch maar ff een topic starten: "Rellebellen off-topic!!....".
Hier , op dit topic, kun je tegen dit bedrijf aan trappen met nonsens.... en dan krijg je op je falie met gefundeerde feiten waarom je dan uit je nek hebt gekletst...!
SBI....
(Zal ik toch maar ff een topic starten: "Rellebellen off-topic!!....".
mrtelecom zette neer..
En alweer fout!! De grootste poster op dit hele forum is So be it, Hij zag kans vanaf 04.03. 2006 hier 3095 keer te verschijnen. Jammer he.
Maarschalk ( slechts, nu ja ) vanaf 14.08. 2004 2590 posts.
Mlmangel vanaf 19.12. 2005 1155 posts. Dit zegt genoeg om jou opmerking te ontzenuwen, Zeg juist geen liegen.
Overigens grappig dat je nu zoekt op google nu blijkt dat je de echte grootposters hier je medestanders zijn.
En alweer fout!! De grootste poster op dit hele forum is So be it, Hij zag kans vanaf 04.03. 2006 hier 3095 keer te verschijnen. Jammer he.
Maarschalk ( slechts, nu ja ) vanaf 14.08. 2004 2590 posts.
Mlmangel vanaf 19.12. 2005 1155 posts. Dit zegt genoeg om jou opmerking te ontzenuwen, Zeg juist geen liegen.
Mrtelecom, probeer nu eens on topic te blijven.
Hm, je hebt gelijk (ik moet er wel bij zeggen dat SBI weet wat ik van hem denk; aardige vent maar qua MLM...)
En MLMAngel....on-topic blijven?????? Ben je alweer vergeten dat het weer Maarschalk was die, toen zijn verhaal dat ik zou insinueren dat hij bepaalde uitspraken had gedaan ontzenuwd werd onmiddelijk op een andere topic overstapte (en dat dat bij hem de normaalste zaak van de wereld is)? Waarom wel die opmerkingen richting mij maar niet richting hem? Of was je slechts 1 dag aan het meten met gelijke maten en ben je nu weer teruggevallen in een iets meer dan lichte voorkeur voor het kijken met een roze bril naar de tegenstanders?
En MLMAngel....on-topic blijven?????? Ben je alweer vergeten dat het weer Maarschalk was die, toen zijn verhaal dat ik zou insinueren dat hij bepaalde uitspraken had gedaan ontzenuwd werd onmiddelijk op een andere topic overstapte (en dat dat bij hem de normaalste zaak van de wereld is)? Waarom wel die opmerkingen richting mij maar niet richting hem? Of was je slechts 1 dag aan het meten met gelijke maten en ben je nu weer teruggevallen in een iets meer dan lichte voorkeur voor het kijken met een roze bril naar de tegenstanders?
Pff, mrtelecom, je bent aan het zagen. Ik heb het ook aan maarschalk gevraagd on topic te blijven, en hij doet zijn best. Jij blijft hier maar op terugkomen, dat de critici liegen, dat ze je persoonlijk aanvallen, dan men jou belastert zou hebben. het is voortdurend hierover dat je klaagt. Je bent net een recalcitrant kind dat niet van ophouden weet. Vermoeiend.
Maar goed, dit geld voor iedereen natuurlijk, hou het on topic.
Trouwens, heb je de laatste tijd nog iets zinning weten te melden betreffende Amway?
Maar goed, dit geld voor iedereen natuurlijk, hou het on topic.
Trouwens, heb je de laatste tijd nog iets zinning weten te melden betreffende Amway?
Amway/Quixtar Loses Another Battle in Antitrust Lawsuit
http://mlm.business-opportunities.biz/2 ... t-lawsuit/
http://mlm.business-opportunities.biz/2 ... t-lawsuit/
Vies mannetje ben je toch hè, mlmspammertje.......:
IK lees het volgende:
Heb de insinuerende vraagtekentjes er gewoon bij laten staan.....
Wat een allooi zit er toch bij dit soort "critici"....
Kan je nóg duidelijker maken dat je geen reet van dit bedrijf weet???
So be it......
Bewaar dit juweeltje van jouw misleiding maar goed knul....
Je zult wel weer niet toegeven dat alle middelen om mlm te besmeuren, in jouw ogen geoorloofd zijn...!
IK lees het volgende:
“The court decided that it would be premature to dismiss Nitro’s remaining claims for alleged violations of the antitrust laws and various common law torts,�? the company said in a news release. “The court noted that, at this early stage of the proceeding, it was legally required to accept Nitro’s unproven allegations as true.
“Alticor is confident that, as the litigation proceeds and Nitro is unable to produce evidence to support its claims, Nitro’s misguided claims will be dismissed before trial.�?
The case, which was filed in mid-2003 in the U.S. District Court for the Western District of Missouri, has been closely watched by Amway distributors nationwide. Most recently, a federal appeals court upheld Dorr’s rejection of Amway’s request to send the case to arbitration.
The lawsuit contends that Amway exaggerates the profits to be made selling its products and pressures distributors into buying its motivational materials. It alleges that a handful of “kingpins�? — those who bought into Amway early on — control thousands of down-line distributors and make most of their money by selling them the motivational materials, known as the “tool and function�? business.
The lawsuit says that distributors are misled into thinking they can attain great wealth by selling Amway products. It says distributors can only become wealthy by participating in the motivational business, but very few succeed.
Was je óók ff "vergeten" te vermelden???The case is scheduled to go to trial in early 2008.
Heb de insinuerende vraagtekentjes er gewoon bij laten staan.....
Wat een allooi zit er toch bij dit soort "critici"....
En bovenstaande kreet...? Prachtig toch???those who bought into Amway early on ose who bought into Amway early on
Kan je nóg duidelijker maken dat je geen reet van dit bedrijf weet???
So be it......
Bewaar dit juweeltje van jouw misleiding maar goed knul....
Je zult wel weer niet toegeven dat alle middelen om mlm te besmeuren, in jouw ogen geoorloofd zijn...!
Ja, en betekend dat dat Amway ook daadwerkelijk schuldig is? Nee, het betekend dat er geen technische gronden zijn (volgens deze rechtbank!!) om een proces tegen te houden. Dat is de normaalste zaak van de wereld en is om te voorkomen dat jan en allemaal met de grootste kolderclaims een bedrijf ten gronde kunnen richten. Het enige dat besloten is dat er het misschien kan kloppen dat Amway zich aan pricefixing heeft schuldig gemaakt, iets wat
a. Nog niet bewezen is
b. Met zeer grote regelmaat bij conventionele bedrijven wordt geconstateerd. Neelie Kroes maakt zich daar tegenwoordig zeer populair mee in Europees verband bij de grote lieve en eerlijke conventionele bedrijven.
Dus...geen feiten maar tot nu toe enkel verdenkingen die ook nog eens helemaal niks met MLM 'an sich' te maken hebben.
Er staat zelfs dat de rechtbank 'wettelijke verplicht is de onbewezen aanklacht als waar te accepteren'. Dat lijkt er erg op dat de rechtbank niet erg enthusiast is over de aanklacht en een indicatie geeft dat, hadden ze het wettelijke gemogen, ze de aanklacht in de prullebak hadden gedeponeerd.
a. Nog niet bewezen is
b. Met zeer grote regelmaat bij conventionele bedrijven wordt geconstateerd. Neelie Kroes maakt zich daar tegenwoordig zeer populair mee in Europees verband bij de grote lieve en eerlijke conventionele bedrijven.
Dus...geen feiten maar tot nu toe enkel verdenkingen die ook nog eens helemaal niks met MLM 'an sich' te maken hebben.
Er staat zelfs dat de rechtbank 'wettelijke verplicht is de onbewezen aanklacht als waar te accepteren'. Dat lijkt er erg op dat de rechtbank niet erg enthusiast is over de aanklacht en een indicatie geeft dat, hadden ze het wettelijke gemogen, ze de aanklacht in de prullebak hadden gedeponeerd.
Amway/Quixtar Loses Another Battle in Antitrust Lawsuit
December 28, 2006 by Ty | 0 Comments
Kansas City Star:
Plaintiffs in a massive antitrust action against Amway Corp. overcame another hurdle this week in their long quest to get their case heard by a jury.
A federal judge on Monday refused to dismiss all but one of eight counts against the company, finding that the plaintiffs’ allegations were legally sufficient to support claims of price fixing, conspiracy and other charges.
U.S. District Judge Richard E. Dorr agreed to dismiss only a civil racketeering claim, ruling that it failed to establish “a pattern of racketeering activity.��?
Dank je wel voor je ondersteuning, Joop.....
Om je te helpen zal ik de klemtónen leggen.....:
Heeft het kusje geholpen??
SBI
Om je te helpen zal ik de klemtónen leggen.....:
Nogmaals dank, jongen.....Amway/Quixtar Loses Another Battle in Antitrust Lawsuit
December 28, 2006 by Ty | 0 Comments
Kansas City Star:
Plaintiffs in a massive antitrust action against Amway Corp. overcame another hurdle this week in their long quest to get their case heard by a jury.
“Alticor is confident that, as the litigation proceeds and Nitro is unable to produce evidence to support its claims, Nitro’s misguided claims will be dismissed before trial.
A federal judge on Monday refused to dismiss all but one of eight counts against the company, finding that the plaintiffs’ allegations were legally sufficient to support claims of price fixing, conspiracy and other charges.
U.S. District Judge Richard E. Dorr agreed to dismiss only a civil racketeering claim, ruling that it failed to establish “a pattern of racketeering activity.��?
Heeft het kusje geholpen??
SBI
Ik wil ook niet beginnen met vervelend tegen je te doen, Maar de opmerking om steeds als laatste te reageren is in het mlm-topic is juist. Je hoeft alleen maar aan de zijkant te zien wie dat is en dat ben jij dus. Vraag me werkelijk af of dit nodig is. mlm heeft dat echt niet nodig en vaak doe jij meer schade dan goed.En,Nee, Ik ben niet tegen moeilijkheden aangelopen in mijn mlm-adventure.
jor.
jor.
Ik wil ook niet beginnen met vervelend tegen je te doen,
Is het nu de bedoeling dat ik wél.... of NIET reageer?????
En vertel....
Wat heb JIJ hier bijgedragen aan het verduidelijken van mlm betalingsplannen? Over de mlm structuur???
Aan het duidelijk maken dat de toppers in het zakenleven mlm helemáál niet "vies" vinden??
Erg makkelijk om kritiek te geven..., wat erg normaal is hier....
En vooral geen kritische vragen, maar onmógelijke en cynische vragen stellen.
Vertel, Jor...., wat heb jij bijgedragen zodat de 3 musketeers hier hun toon wat temperen over mlm?
Ik vind het niet erg dat ze mijn bloed wel kunnen drinken, zolang ze hun dwaze stellingen over mlm maar moeten inslikken.
En de enige die nu steeds nog komt met zaken die hij zélf niet eens doorleest, is onze mlmspammer.
So be it
Tja, jullie mogen die informatie interpreteren zoals jullie wensen. Zelf verkies ik de informatie die ik vind hier te plaatsten zonder commentaar of waardeoordeel. Op deze manier kan eender welke lezer zich zelf een beeld vormen over de handelswijze van Amway.
Of ik plaats ze op een website: http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/amway.html
Of ik plaats ze op een website: http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/amway.html
De KOP die JIJZELF plaatst.... neem je klakkeloos en met veel plezier over van de kop van het artikel......
"Amway/Quixtar Loses Another Battle in Antitrust Lawsuit "
Dus je verhaaltje gaat niet op....
Ben ik verbaasd?? Welnee...!
Val jij weer door de mand?? Wel ja!!
So be it
En hetzelfde doe je weer op je baggersite....
"Amway/Quixtar Loses Another Battle in Antitrust Lawsuit "
Dus je verhaaltje gaat niet op....
Je geeft DUIDELIJK JOUW commentaar en jouw "waardeoordeel" hierdoor!"Zelf verkies ik de informatie die ik vind hier te plaatsten zonder commentaar of waardeoordeel"
Ben ik verbaasd?? Welnee...!
Val jij weer door de mand?? Wel ja!!
So be it
En hetzelfde doe je weer op je baggersite....
In jou ogen niets dus, Bij jou is het pas goed als iedereen naar jou pijpen danst. Ik heb geen nare opmerkingen over mlm meer gemaakt en heb ook tegenover de (tegenstanders) duidelijk gemaakt dat ik het dus wel zie zitten. Ga ik nu klakkeloos achter al Jou overdreven gedoe staan?? Nee dus, Ik heb te weinig ervaring om op dit moment de voor en tegens goed uit te lichten en reageer dus niet op hun. Triest dat juist Jij dat niet begrijpt. Of verwacht je nu van mij verhalen van hoeveel duizenden, ja zelfs tienduizenden ik er per maand aan over houd? Ik moet je echt teleurstellen, Ik ben en blijf tevreden met met de verdienste op dit moment en een mogelijkheid om 10.000 per maand te verdienen zie ik niet. Blaas toch niet steeds zo hoog van de toren man.Wat heb JIJ hier bijgedragen aan het verduidelijken van mlm betalingsplannen? Over de mlm structuur???
Aan het duidelijk maken dat de toppers in het zakenleven mlm helemáál niet "vies" vinden??
jor.
Wat heb JIJ hier bijgedragen?
Das waar.
Ik begrijp (een beetje) niet dat je je niet verder verdiept wat bijv de oprichters heeft gedreven, wat er reeds door mensen uit alle lagen van de bevolking is gepresteerd, etc.
Nu klets je weer uit je nek. Ik ben een realist. Ik heb het nooit over sprookjes in mlmland. En ik vermoed dat je dat best wel weet.
Je hebt inderdaad weldégelijk positief bijgedragen..., want je bent zo eerlijk t.o. jezelf geweest om onderzoek te plegen.
Wanneer je uiteindelijk tot de conclusie zou komen dat het niks voor je is...., so be it.
So be it
Toch wel.In jou ogen niets dus,
Nee hoor.Bij jou is het pas goed als iedereen naar jou pijpen danst.
Ik heb geen nare opmerkingen over mlm meer gemaakt en heb ook tegenover de (tegenstanders) duidelijk gemaakt dat ik het dus wel zie zitten.
Das waar.
Welk overdreven gedoe van mij??Ga ik nu klakkeloos achter al Jou overdreven gedoe staan?? Nee dus,
Ik heb te weinig ervaring om op dit moment de voor en tegens goed uit te lichten en reageer dus niet op hun. Triest dat juist Jij dat niet begrijpt.
Ik begrijp (een beetje) niet dat je je niet verder verdiept wat bijv de oprichters heeft gedreven, wat er reeds door mensen uit alle lagen van de bevolking is gepresteerd, etc.
Of verwacht je nu van mij verhalen van hoeveel duizenden, ja zelfs tienduizenden ik er per maand aan over houd? Ik moet je echt teleurstellen,
Nu klets je weer uit je nek. Ik ben een realist. Ik heb het nooit over sprookjes in mlmland. En ik vermoed dat je dat best wel weet.
Gadver...!! Wat een vies woord......!Ik ben en blijf tevreden met met de verdienste op dit moment en een mogelijkheid om 10.000 per maand te verdienen zie ik niet.
Jammer dat je dat vindt. Geef eens een voorbeeld?Blaas toch niet steeds zo hoog van de toren man.
Je hebt inderdaad weldégelijk positief bijgedragen..., want je bent zo eerlijk t.o. jezelf geweest om onderzoek te plegen.
Wanneer je uiteindelijk tot de conclusie zou komen dat het niks voor je is...., so be it.
So be it
So be it
Dat moment zie ik niet vlug gebeuren simpel door het feit dat ik er wel degelijk beter van word, En ja; tevreden zijn is misschien een kunst.