Pagina 11 van 18

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 10:58
door Wendy86
Bedankt Guardian72, toch fijn dat er ook mensen reageren die wel een duidelijke kennis van zaken hebben.
Ik vertel hier graag over mijn aangifte om andere gedupeerde een hart onder de riem te steken dat je er echt wat aan kan doen en niet om een of ander betwetertje een podium te geven om die hoop van mensen weer de grond in te boren.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 11:11
door guardians
Tuurlijk mag je daar vragen over stellen maar dat betekent nog niet dat de wet wordt overtreden. De communicatie doet niets af aan de wettelijke bepaling van 30 dagen en daar gaat het om.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 11:13
door Wendy86
Volgens mij is dat precies de discussie. :mrgreen:

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 11:18
door guardians
Nee, de discussie was de termijn van terugbetaling. Nogmaals die termijn is wettelijk gesteld op 30 dagen hetgeen je zelf op diverse sites kunt nalezen.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 11:23
door Wendy86
De discussie was dat zij dienen terug te betalen en als zij zeggen dat dit binnen 3 tot 5 werkdagen zal gebeuren en dit niet zo is het riekt naar oplichting en ik hier aangifte van heb gedaan. Jij maakt er een hysterisch gedoe van met je gezeur over die 30 dagen. Ik zou bijna denken dat je van dat malafide bedrijf bent en ze met man en macht aan het verdedigen bent. Ik zou zeggen als jij geen gedupeerde bent, hou dan lekker je mond als je alleen maar kan zeuren.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 11:36
door guardians
Kijk dat bedoel ik nou. Je hebt het nog steeds niet begrepen. Ik heb alleen aangegeven dat ( volgens jouw eigen berichten ) de wettelijke termijn van 30 dagen nog niet voorbij zijn waardoor het bedrijf wettelijk gezien niet in overtreding is ( communicatie doet hier niets aan af ). Omdat dat niet in jou straatje past ga je mij nu aanvallen ? Kom op zeg, wordt eens volwassen. Je hebt hier zelf een bericht geplaatst en nu kun je het niet hebben dat iemand er anders over denkt. Ik bekijk het op feiten en kan er niets anders van maken.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 11:46
door Wendy86
Zucht... Mijn domheid? :lol: Joh ga jij eens ff lekker iets nuttigs doen.
Kennelijk snap je het allemaal niet zo goed en dat is niet erg hoor maar alsjeblieft, val lekker iemand anders lastig in plaats van dit topic te vervuilen.
Ben er een beetje moe van geworden je lijkt wel een klein kind. Ga jij maar lekker dromen over je 30 daagjes dan ga ik met met het echte probleem bezig houden. Enneh... Dat korte lontje... Misschien toch iets wat over jezelf gaat..? Nu mag jij zometeen nog een berichtje plaatsen want dan heb je het laatste woord en dat wil je heel graag hebben (is me duidelijk) en dan stop je ermee goed? Afgesproken. :D

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 12:07
door guardians
Ik een klein kind ? :lol: Jij begint te dreinen terwijl de wettelijke termijn nog niet om is. En een tip Kijk eerst eens goed naar wettelijke kaders voordat je begint te zeuren ( jouw eigen woorden ). Einde verhaal.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 12:11
door Wendy86
Voor de mensen die wél met de juiste bedoelingen hier zitten: Zojuist een bericht gehad van Ticketloket, dat het ze enorm spijt blabla en dat mijn geld terug is gestort. En ja hoor het is daadwerkelijk terug gestort. Ik had ze namelijk een kopie van mijn aangifte gestuurd en daarop kunnen ze kennelijk wel reageren. Dus nogmaals: aangifte doen dan weten ze niet hoe snel ze je moeten terugbetalen!!!

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 12:30
door guardians
Dus je hebt je geld ontvangen begrijp ik. Dat is goed nieuws en binnen de termijn van 30 dagen dus geheel volgens de wettelijke regels. Als ik hun was geweest had ik nog 10 dagen langer gewacht.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 12:41
door Guardian72
Conclusie - een overeenkomst (leverafspraak) van 1/2 dagen hoef je niet na te komen omdat je binnen de 30 dagen zit?

Afspraak is afspraak - kom je die niet na, ben je in gebreke.
De wettelijke RENTE (vanwege overschrijding wettelijke termijn van 30 dagen bij een terugbetalen) gaan dan nog niet in - het bedrag dat tegoed is is echter wel per direct opeisbaar (alleen, een incassoprocedure duurt langer - dus beter is wachten, en extra rente incasseren..)

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 12:56
door Wendy86
Mooi samengevat Guardian72.

En voor mensen die (net als ik) geen vertrouwen meer hebben in het bedrijf, gewoon aangifte doen! Het loont echt! Niemand wil die 30 dagen afwachten als ze overduidelijk in gebreke zijn en hun eerdere schriftelijke bevestiging van 3 tot 5 dagen niet nakomen.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 13:32
door yorinne
Wendy je hebt volkomen gelijk hoor,ik wacht al veel langer dan 30 dagen en nog heb ik mijn geld niet terug,ook ik heb aangifte gedaan van oplichting want dit is het gewoon,ze zeggen we storten u het geld terug maar er gebeurd niets,ik moet 201,00 euro terugvangen .Ik blijf iedere dag een mail sturen met waar blijft mijn geld,en wat hoor je er op,tussen drie en werkdagen word er gereageerd op u mail,nou niets hoor we horen helemaal niets meer het zijn gewoon dieven.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 13:37
door guardians
Wettelijke afspraken hebben altijd prioriteit. Dus de termijn van 30 dagen doet niets af aan andere communicatie en blijft overeind. Maar goed al met al toch een goed einde aan dit verhaal. Toch vrij snel het geld terug.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 14:04
door Guardian72
guardians schreef:Wettelijke afspraken hebben altijd prioriteit. Dus de termijn van 30 dagen doet niets af aan andere communicatie en blijft overeind. Maar goed al met al toch een goed einde aan dit verhaal. Toch vrij snel het geld terug.

Waarmee je dus zegt dat elke winkelier, verkoper en leverancier allerhande claims over 'snelle levering' ten onrechte mag gebruiken - zolang maar binnen 30 dagen geleverd word?

Sorry, maar dan volgt een andere wet - misleiding.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 14:10
door Wendy86
Wat vervelend Yorinne! Ik heb in ieder geval elke dag minstens 10 keer (dezelfde) mail gestuurd dat ik mijn geld terug wilde. Op een gegeven moment was ik het enorm zat dat ik achter mijn eigen geld aan moest gaan en geen reactie kreeg. Toen heb ik dus aangifte gedaan op mijnpolitie.nl en heb een kopie in de bijlage gedaan samen met een link naar dit topic om te laten zien dat ik er echt mee bezig was. En vandaag opeens mijn geld terug gekregen. Dus ik raad je aan hetzelfde te doen hopelijk helpt het jou ook om je geld terug te krijgen van die prutsers!

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 14:18
door seconds-out
:shock:

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 14:26
door Wendy86
Inderdaad... Ook helemaal mee eens.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 14:31
door van gerwen
Ook ik heb kaartjes besteld voor de night of the proms. Toen ik een bericht ontving dat de geplaatste order niet door kon gaan raakte ik ligt in paniek. Er werden mij wel andere kaartjes aangeboden. Zou ik ook mijn geld kwijt zijn.?? Snel bij een ander kaartjes besteld , aangezien de reactie's op TICKETLOKET niet al te positief waren.
Vanmorgen kreeg ik echter van TICKETLOKET keurig netjes per mail de kaartjes toegestuurd. Mijn complimenten voor dit bedrijf, keurig alles afgewerkt.

Groeten, Geert

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 nov 2011 14:34
door Wendy86
Nou daar lijkt het wel op! Maar wel fijn voor Gerwen, had ook graag mijn kaartjes willen ontvangen :wink: