J. Deltoer schreef: ↑13 aug 2023 20:15
Een reis naar Amsterdam veroorzaakt bij mij ook veel. Diarree, indigestie, braakneigingen en genderuitval.
Hilarisch. Na de haren valt de gender uit? Wat dacht je van een goede keukenmachine, tegenwoordig vaak blender genoemd, om de uitval te beperken? Reclame:
Nieuw, exclusief verkrijgbaar bij ons, de genderblender.
*
Ik, eerder:
Covidontkenning is slechts een symptoom van een bredere deficiëntie bij de informatieverwerking.
scharrelschipper schreef: ↑11 aug 2023 21:49
Jablan,je weer zinnige dingen,alleen snap ik niet waarom ik weer in verband gebracht word met "covidontkenner". [..] Een goede avond voor een ieder die dit leest.
Dat was zo niet bedoeld.
Sinds Corona er is, kom ik beroepshalve regelmatig mensen tegen, die op het eerste gezicht goed lijken mee te komen, maar op het tweede gezicht totale wappies zijn en waar heel snel afscheid van wordt genomen.
Erthanax heeft momenteel een goed overzicht over alle complotten, waarin ze geloven. Zelf hou ik het niet bij, omdat ik volautomatisch afschakel zodra iemand begint over vaccins en dat moeiteloos combineert met geheime leiderschapscomplotten of andere vermeende bedreigingen uit een duistere, voor mij onzichtbare wereld. Dit slag mensen is niet in staat feiten aan te nemen en maakt overal een eigen verhaal van. Ze zijn ergens de weg kwijtgeraakt in de wereld van nu.
Recent had ik er een, die zijn mobiel vol geladen had met alternatieve apps en games, maar weigerde de app van het bedrijf te gebruiken, omdat dan de Nederlandse veiligheidsdiensten mee kijken, terwijl die app een typische personeels-applicatie is om uren en onkosten bij te houden. Niet meer, niet minder. Als je die uitleg niet wilt aannemen en maar blijft zoeken naar de link met de overheid, dan is het snel einde oefening. Helemaal als je denkt, dat bij elk vaccin een microchip meekomt, terwijl je zelf onder de tatoeages zit, waar natuurlijk alleen inkt is gebruikt en geen microchip.
*
Consumentendingetje.
Bouwmarkt: 'Bestel online en bepaal zelf de afleverdag en tijdstip'.
Deze keer gedaan omdat gewicht en volume echt te veel waren. Bestellen en betalen online ging normaal. Daarna de keuze uit de bezorgdag. Die keuze was onoverzichtelijk groot, namelijk tussen de eerstvolgende vrijdag en de eerstvolgende vrijdag. Vervolgens de tijd. Daar kon men niets over zeggen, pas op de werkdag voor de leverdatum. Rond middernacht kwam de tijd door, tussen 8.59 en 12.11 uur.
Tot zover 'Bestel online en bepaal zelf de afleverdag en tijdstip'.
Gelukkig belde een vrolijke chauffeur om 8 uur, dat hij onderweg was en over een kwartier bij ons zou zijn. Om iets na half negen had hij alles gelost en kon terug naar de bouwmarkt, want de klant met 12 ton tegels was niet thuis en dan valt er niets te bezorgen.