Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax
Berichten: 9767
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

De Fred Haché Show was van grote klasse en werd dan ook niet uitgezonden door SBS :D

ZeerPrivé
Berichten: 5668
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Het is van RTL4, maar vlg mij zijn de programma's van NPO nauwelijks nog van de commerciële zenders te onderscheiden. Allemaal dezelfde bagger vandaar dat ik allang geen tv abonnement meer heb.

ZeerPrivé
Berichten: 5668
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... -met-ideal

Lady1234
Berichten: 27289
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Daar keken we dus reikhalzend naar uit. Wat een opluchting dat dat nu mogelijk is. 😁😁

ZeerPrivé
Berichten: 5668
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
24 jul 2023 19:33
Daar keken we dus reikhalzend naar uit. Wat een opluchting dat dat nu mogelijk is. 😁😁
Nou, voor degenen die terug moeten betalen en de acceptgiro verdwenen is, wel zo handig. Alle gegevens zelf invullen, zal bij velen niet goed gaan. Leidt dat weer tot gesodemieter.

witte angora
Berichten: 31018
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik zou zeggen: iedereen in het land gratis koffie met gebak om te vieren dat Ideal bij de belastingdienst nu mogelijk is.

En over een paar maanden lees je over een verkennend onderzoek om in kaart te brengen wat de alternatieven zijn voor het eigenlijk al lang achterhaalde IIdeal.

Lady1234
Berichten: 27289
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

ZeerPrivé schreef:
24 jul 2023 19:42
Lady1234 schreef:
24 jul 2023 19:33
Daar keken we dus reikhalzend naar uit. Wat een opluchting dat dat nu mogelijk is. 😁😁
Nou, voor degenen die terug moeten betalen en de acceptgiro verdwenen is, wel zo handig. Alle gegevens zelf invullen, zal bij velen niet goed gaan. Leidt dat weer tot gesodemieter.
Die acceptgirokaart gebruikte men toch ook nauwelijks meer. Moesten de gegevens toch overgeschreven worden.

ZeerPrivé
Berichten: 5668
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
24 jul 2023 19:58
ZeerPrivé schreef:
24 jul 2023 19:42
Lady1234 schreef:
24 jul 2023 19:33
Daar keken we dus reikhalzend naar uit. Wat een opluchting dat dat nu mogelijk is. 😁😁
Nou, voor degenen die terug moeten betalen en de acceptgiro verdwenen is, wel zo handig. Alle gegevens zelf invullen, zal bij velen niet goed gaan. Leidt dat weer tot gesodemieter.
Die acceptgirokaart gebruikte men toch ook nauwelijks meer. Moesten de gegevens toch overgeschreven worden.
Vlg mij gebruikten aardig wat ouderen nog die acceptgiro. Overschrijven? Ga je me nou vertellen dat ze dan een overschrijvingskaart (heet dat zo?) gingen gebruiken?

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

ZeerPrivé schreef:
24 jul 2023 20:39


Vlg mij gebruikten aardig wat ouderen nog die acceptgiro.
Vlg. mij gebruiken ouderen de acceptgiro niet meer aangezien die per 1 juni jl. een permanente ban heeft gekregen. :wink:

ZeerPrivé
Berichten: 5668
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik schreef 'gebruikten', verleden tijd.

Lady1234
Berichten: 27289
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

ZeerPrivé schreef:
24 jul 2023 20:39
Lady1234 schreef:
24 jul 2023 19:58
ZeerPrivé schreef:
24 jul 2023 19:42


Nou, voor degenen die terug moeten betalen en de acceptgiro verdwenen is, wel zo handig. Alle gegevens zelf invullen, zal bij velen niet goed gaan. Leidt dat weer tot gesodemieter.
Die acceptgirokaart gebruikte men toch ook nauwelijks meer. Moesten de gegevens toch overgeschreven worden.
Vlg mij gebruikten aardig wat ouderen nog die acceptgiro. Overschrijven? Ga je me nou vertellen dat ze dan een overschrijvingskaart (heet dat zo?) gingen gebruiken?
Via Ideal betalen is via internet. Een acceptgirokaart stopte je in een enveloppe en gaf af bij de bank. Als je niet internet bankiert, ja dan moeten zij nu een overschrijvingskaart gebruiken.

Maar als ze al via internet bankierden moesten ze dus ook de gegevens van die acceptgirokaart overnemen, dus overschrijven oftewel intypen.

scharrelschipper
Berichten: 1851
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Al enige tijd geen tv gekeken,en zo te lezen heb ik niet veel gemist.
Waren even met de camper onderweg; Coevorden,Boertange,Nordhord,Emmerich,Zeeland (de plaats,niet de provincie) en als afsluiter Wolphaartsdijk.
Nu weer thuis en eind van de week weer onderweg met een transport naar la douce France.
Nederland en noord Duitsland is toch ook wel mooi zeggen wij als echte Frankrijk fans.

J. Deltoer
Berichten: 3167
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Frankrijk is niet onaardig, moesten alleen niet zoveel van die Fransen zijn.

Van een provincie Nordhord heb ik nog nooit gehoord.

scharrelschipper
Berichten: 1851
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

J. Deltoer schreef:
24 jul 2023 22:36
Frankrijk is niet onaardig, moesten alleen niet zoveel van die Fransen zijn.

Van een provincie Nordhord heb ik nog nooit gehoord.
Is ook geen provincie maar een plaats in noord Duitsland.
En er was inderdaad een schrijffoutje mijnerzijds,moet zijn "Nordhorn"
Wat die Fransen betreft,er was een Nederlands plan om een aantal naar hier te halen,was een oplossing geweest toch?

Lady1234
Berichten: 27289
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat was een uitspraak van Jorritsma, die nu nagepraat wordt.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

scharrelschipper schreef:
24 jul 2023 22:52
J. Deltoer schreef:
24 jul 2023 22:36
Frankrijk is niet onaardig, moesten alleen niet zoveel van die Fransen zijn.
Van een provincie Nordhord heb ik nog nooit gehoord.
Is ook geen provincie maar een plaats in noord Duitsland.
En er was inderdaad een schrijffoutje mijnerzijds,moet zijn "Nordhorn"
Nordhorn ligt aan de andere kant vd grens bij Denekamp, Twente.

Nijogeth
Berichten: 10131
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Voor mij is het voorlopig afwachten of de vakantie door kan gaan. Ik had 2 weken naar 1 van de Griekse eilanden geboekt, maar ook daar hebben ze last van bosbranden. Gelukkig aan de andere kant van het eiland, dus waarschijnlijk kan het gewoon doorgang vinden. Maar je weet nooit wat er nog gebeuren gaat.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Nevyn schreef:
20 jul 2023 16:02
De arrogante dame van D66 stapt op en PVSA/GL krijgt een arrogante lijsttrekker terug.
Nou inderdaad, ik ben in ieder geval niet blij met klimaatdrammer en narcist Frans Timmermans.
Zo kijk ik naar hem, een man met een groot ego en zn blik teveel op Europa gericht.
Vlg ' Bartjens ' verdraagt ie ook geen kritiek , Fransje schijnt dan errug boos te worden :x .
Hij is teveel bezig met alleen het klimaat, alsof er geen grotere sociale problemen voor de eigen burgers opgelost dienen te worden in dit land.

J. Deltoer
Berichten: 3167
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Erthanax schreef:
24 jul 2023 19:15
De Fred Haché Show was van grote klasse en werd dan ook niet uitgezonden door SBS :D
Op youtube vandaag de allereerste aflevering van de show uit 1971 gekeken. Ik hoef het mijn kinderen niet te laten zien, die haken na 1 minuut af. Maar wat een bijzondere klasse, en nog zoveel onderwerpen die nu nog steeds superactueel zijn, zoals de meest infantiele quizen en journalistiek van het niveau kleuterschool.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Mijn lovende bericht over de bezorging van AMP is verwijderd 😒.
Was het gemeld of zo🤔 ?
Reactie mods: hoort niet bij dát topic over retour Bol.
Nee, snap ik natuurlijk, ik wilde gewoon iets positiefs melden over die andere vervoerder, dat het dus ook zó kan.
Dat van MM en Lady is blijven staan🥴.

Plaats reactie