Huiskamer
Re: Huiskamer
... en wég is het Simyo-topic.
Tja, zoveel onzin over dat alle kosten die ook maar ergens mogelijk zijn met een abonnement op de bestelpagina moeten staan. Logisch dat het dan weg gaat.
-
En daarom hebt u het besloten in de huiskamer nog eens dunnetjes over te doen
En nou wordt er een oud Simyo topic opgeduikeld door @innus.
kuklos
vindt dit leuk
Ik belde de Gemeente over die toeslag had dit jaar 500 euro ontvangen en volgens die mevrouw wordt er in oktober nog eens 800 euro uitgekeerd. Ik vertelde dat de berichten in de media schrijven dat je dat pas hoort met prinsjesdag.
Er schijnt verwarring te zijn dat die uitkering niet doorgaat, was mijn antwoord. Het klopt dat het bericht klopt volgens haar....het misverstand is dat de toeslag voor 2024 daarmee wordt bedoeld vertelde ze me. Snap er geen hout meer van.
Er schijnt verwarring te zijn dat die uitkering niet doorgaat, was mijn antwoord. Het klopt dat het bericht klopt volgens haar....het misverstand is dat de toeslag voor 2024 daarmee wordt bedoeld vertelde ze me. Snap er geen hout meer van.
Mag ik ook meedoen?
Die € 500,00 was vast een voorschot wat de gemeenten mochten geven. De rest hang af van de wet die nog moet worden aangenomen.
Vooralsnog heeft de regering geen plannen voor een energietoeslag in 2024.
Vooralsnog heeft de regering geen plannen voor een energietoeslag in 2024.
-
Klopt, die 500 was een voorschot. De overige 800 kan vanaf september aan worden gevraagd. Voor 2024 zit er niks in de pen. Maar goed, de energieprijzen zijn ook aan het stabiliseren, dat scheelt al enorm.
Het wetsvoorstel voor 2023 moet zelfs nog door de kamers. Dus uitbetaling zal nog een flinke tijd duren.
Vroeger noemde ze Nederlanders altijd schapenvolk, maar nu mag het wel slakkenvolk genoemd worden. Zo traag als alles tegenwoordig, uhm eigenlijk al jaren.
De regering was gevallen, weet u nog wel?
-
-
O daarom is het kabinet gevallen. Het ging niet om het indammen van de stroom asielzoekers, het ging er om de uitbetaling van de energietoeslag te vertragen. Juist ja. Helemaal duidelijk.
Nee hoor, niet op de energie toeslag, maar vraag maar eens wat de Limburgers, Groningers en zo van hun snelheid vinden.witte angora schreef: ↑01 sep 2023 21:44O daarom is het kabinet gevallen. Het ging niet om het indammen van de stroom asielzoekers, het ging er om de uitbetaling van de energietoeslag te vertragen. Juist ja. Helemaal duidelijk.
En het ergste is dat de kant die we met dit land op gaan, de rekening uiteindelijk ook weer bij de lagere inkomens gaat leggen. De mensen met geld redden zich ook wel als ons land economisch de grond in gestort is.
Dat de regering weg moest, kon ook niet anders. Als je als regering verantwoordelijk bent voor jarenlange "geestelijke mishandeling" dan blijft er niets anders over als vertrekken.
Dat dit jaren geaccepteerd werd, tja, mensen denken vaak alleen maar aan hun eigen belangen.
Dat dit jaren geaccepteerd werd, tja, mensen denken vaak alleen maar aan hun eigen belangen.
-
Jarenlange geestelijke mishandeling?
Gaat het wel goed met u?
Gaat het wel goed met u?