Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman
Berichten: 30336
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Onkruid71 schreef:
03 sep 2023 14:07
Moneyman schreef:
03 sep 2023 14:03
Onkruid71 schreef:
03 sep 2023 14:00
Het is en blijft geestelijke mishandeling.
… volgens jou dan. Ik heb nog geen argument gezien.
Sorry hoor. Ben je niet goed op de hoogte wat doe met mensen gedaan heeft en nog doet? Dat zijn argumenten genoeg, met wat die mensen meemaken
Nou, nee dus.

Ik betwist niet dat er een hoop enorm fout is gegaan. Ik betwist het etiket wat jij er op plakt. Dat verschil snap je hopelijk wel?

Onkruid71
Berichten: 2777
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Wat het wettelijk is, is niet interessant, wat het menselijk is, dat is interessanter. Menselijkheid is met de regels en wetgevingen soms ver te zoeken.

Moneyman
Berichten: 30336
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Onkruid71 schreef:
03 sep 2023 14:15
Wat het wettelijk is, is niet interessant, wat het menselijk is, dat is interessanter. Menselijkheid is met de regels en wetgevingen soms ver te zoeken.
Mooie omschrijving, die mijn eerdere samenvatting ("dat vind ik") prima bevestigd.

Onkruid71
Berichten: 2777
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Moneyman schreef:
03 sep 2023 14:27
Onkruid71 schreef:
03 sep 2023 14:15
Wat het wettelijk is, is niet interessant, wat het menselijk is, dat is interessanter. Menselijkheid is met de regels en wetgevingen soms ver te zoeken.
Mooie omschrijving, die mijn eerdere samenvatting ("dat vind ik") prima bevestigd.
Ga eens aan de kant van de slachtoffers staan, en kijk dan eens hoe het is, ipv de wettelijke kant.

Moneyman
Berichten: 30336
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Geen idee waarom je op een "wettelijk" spoor zit. Ik zit daar in ieder geval niet. Ik vind simpelweg dat het willekeurig opplakken van etiketten, zoals jij hier lijkt te doen, onzin is.

ZeerPrivé
Berichten: 5662
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Tsja, je moet wat als je bijna uit het politieke landschap verdwijnt 'SP wil acceptatieplicht voor contant geld, gratis internet en AP versterken'. https://www.security.nl/posting/808636/ ... versterken

Bezorgdeburger
Berichten: 671
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

ZeerPrivé schreef:
02 sep 2023 21:42
Lady1234 schreef:
02 sep 2023 21:35
Bezorgdeburger schreef:
02 sep 2023 20:15
Dus ook in academische ziekenhuizen wordt fraude gepleegd:

https://www.ftm.nl/artikelen/fraude-bij ... c-percuros

Sorry inmiddels niet meer gratis te lezen
Dus die academische ziekenhuizen hebben niet gefraudeerd, maar het bureau dat de subsidie aanvragen verzorgde.
Inderdaad. Zo gooi je dus fake news online. Of BB kan niet lezen of hij doet dat bewust.
Werknemers van LUMC hebben facturen van Percura nooit gecontroleerd. Daardoor is LUMC voor aantal projecten hun subsidies verloren

Bovendien is een Cubaanse arts en wetenschapper die al jaren voor het LUMC werkte en honderden onderzoeken heeft gepubliceerd en ook Internationale prijzen heeft gewonnen met de noorderzon vertrokken. Niemand weet waar deze man nu is.

En ik heb dit hier geplaatst omdat ik dit heel toevallig tegenkwam en het wel opvallend nieuws vind.

In de telegraaf las ik een column van Marianne Zwagerman: "Medische wetenschap is verrot en Ernst Kuipers weet dat als geen ander".

Dat is nogal een uitspraak toch?

Lowieze
Berichten: 6673
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Bezorgdeburger schreef:
04 sep 2023 10:38


Werknemers van LUMC hebben facturen van Percura nooit gecontroleerd. Daardoor is LUMC voor aantal projecten hun subsidies verloren

Bovendien is een Cubaanse arts en wetenschapper die al jaren voor het LUMC werkte en honderden onderzoeken heeft gepubliceerd en ook Internationale prijzen heeft gewonnen met de noorderzon vertrokken. Niemand weet waar deze man nu is.

En ik heb dit hier geplaatst omdat ik dit heel toevallig tegenkwam en het wel opvallend nieuws vind.

In de telegraaf las ik een column van Marianne Zwagerman: "Medische wetenschap is verrot en Ernst Kuipers weet dat als geen ander".

Dat is nogal een uitspraak toch?
Percura moet zijn Percuros BV.
Dit artikel verduidelijkt wat meer van de gang van zaken https://www.omroepwest.nl/nieuws/474923 ... -nek-hijgt

ZeerPrivé
Berichten: 5662
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »


juliomariner
Berichten: 4925
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Als ik iets "heimelijks" van plan ben is het voormalige Twitter toch wel het laatste waar ik dit op zou zetten lijkt me.

witte angora
Berichten: 31012
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik zal ongetwijfeld nog een Twitter-account hebben, maar doe er al jaren en jaren niks meer mee. Dit forum is veel interessanter. Wat weet de overheid van mij?

Onkruid71
Berichten: 2777
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ze mogen al mijn tweex hebben. En ik meen alles wat ik zeg daar. Als ze er nu ook eens een keer wat mee deden.
Zoals de overheid is vertrouwd hij zijn burgers.

witte angora
Berichten: 31012
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou... Big Bazaar kan gaan inpakken. Kan er niet rouwig om zijn eigenlijk. Ik vond de winkels onoverzichtelijk, had ook geen idee wat ze verkochten en wat hun doelgroep nou was. Het was bij mij in ieder geval niet: 'o, ik heb wat nodig, laat ik even naar BB gaan, die hebben het wel'. Dikke kans dat een aantal winkels door 'So low' of zo wordt overgenomen. Beetje hetzelfde idee, maar toch net even anders.

Onkruid71
Berichten: 2777
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ik zag dat BVNL een sterke lijstduwer heeft, eentje die geen enkel gevecht uit de weg gaat.😂🤣😂

gosewijn
Berichten: 2895
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Heeft het forum een nieuwe schoonmaakploeg ,mis een hoop.

witte angora
Berichten: 31012
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Viel me ook al op inderdaad. En geen enkele communicatie.

ZeerPrivé
Berichten: 5662
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
04 sep 2023 18:14
Viel me ook al op inderdaad. En geen enkele communicatie.
Geen idee wat er verdwenen is, mis niks.

witte angora
Berichten: 31012
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

In het barrelsaunatopic zijn al de nodige berichten verdwenen. Niet dat de TS zo erg geholpen was met die reacties, maar ok.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

gosewijn schreef:
04 sep 2023 17:23
Heeft het forum een nieuwe schoonmaakploeg ,mis een hoop.
De vakantie is voorbij !

witte angora
Berichten: 31012
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Weer een nieuwe stageloper die tegen kost en inwoning de boel op orde mag houden. Welkom, welkom!

Plaats reactie