Huiskamer
-
Re: Huiskamer
@WA, Jablan schrijft echt letterlijk diagnose: naricstische persoonlijkheidsstoornis
Lichte hersenschudding? Op een slo-mo zag ik dat het er sterk op lijkt dat zijn hoofd niet eens geraakt is.
(Nee, ik praat het slaan van mensen niet goed. Ik ben ooit slachtoffer geweest van een beroving met geweld, dus ik weet hoe het voelt om plotseling aangevallen te worden.)
Baudet is een schijnheilige fascist. Hij moet geen klappen krijgen, maar hij moet ook niet mauwen als hij oogst wat hij zelf gezaaid heeft. Zelden was de aanduiding windbuil meer toepasselijk.
(Nee, ik praat het slaan van mensen niet goed. Ik ben ooit slachtoffer geweest van een beroving met geweld, dus ik weet hoe het voelt om plotseling aangevallen te worden.)
Baudet is een schijnheilige fascist. Hij moet geen klappen krijgen, maar hij moet ook niet mauwen als hij oogst wat hij zelf gezaaid heeft. Zelden was de aanduiding windbuil meer toepasselijk.
Ik zou als ik niet gekwalificeerd ben überhaupt geen diagnose stellen. En zelfs als ik wel gekwalificeerd zou zijn pas een diagnose stellen als ik daadwerkelijk de man onderzoch zou hebben.witte angora schreef: ↑30 okt 2023 11:20Ik zou zelf eerder voor een andere diagnose gaan, wel in dezelfde DSM-hoek trouwens.
Dat is wel wat naar buiten is gebracht. En ben jij gekwalificeerd om te bepalen welke klap wel of geen hersenschudding oplevert?
Waarmee je het geweld dus goedpraat.
Is dat een ziekte? Naricstische persoonlijkheidsstoornis?juliomariner schreef: ↑30 okt 2023 11:22@WA, Jablan schrijft echt letterlijk diagnose: naricstische persoonlijkheidsstoornis
Dat iemand narcistisch kan zijn https://mindlercare.com/nl/narcisme/ is bekend maar naricstisch kan ik niet vinden.
Laatst gewijzigd door Bezorgdeburger op 30 okt 2023 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Douchen om zwangerschap te voorkomen is volgens de moderatie geen consumenten kwestie. Maar een medische diagnose stellen wel?
Ook windbuilen sla je niet. Simpel.
Ook windbuilen sla je niet. Simpel.
-
Je moet niet alles zo letterlijk nemen als het er staat, maar het in de context bekijken. En die context is: 'mijn mening'.juliomariner schreef: ↑30 okt 2023 11:22@WA, Jablan schrijft echt letterlijk diagnose: naricstische persoonlijkheidsstoornis
Joh, veel mensen gaan niet eens naar een huisarts als zij hun hoofd stoten door bijv. vallen van fiets of huishoudtrap of met je hoofd tegen een hoek van een keukenkastje knallen. Ik heb zelf trouwens wel eens zomaar uit het niets een knal tegen mijn hoofd gekregen van een paraplu van een passerende Alzheimer patiënt. Ik heb maar geen aangifte gedaan van mishandeling en ben ook niet naar een arts geweest. Ja, wel een paar dagen knallende hoofdpijn gehad.
witte angora
vindt dit leuk
Een politieke discussie is net zo min een consumentenkwestie, dus de hele huiskamer maar verwijderen dan?
ZeerPrivé
en witte angora
vinden dit leuk
Misschien liggen door die lichte hersenschudding de stukjes weer goed gerangschikt.witte angora schreef: ↑30 okt 2023 11:36Je moet niet alles zo letterlijk nemen als het er staat, maar het in de context bekijken. En die context is: 'mijn mening'.juliomariner schreef: ↑30 okt 2023 11:22@WA, Jablan schrijft echt letterlijk diagnose: naricstische persoonlijkheidsstoornis
witte angora
en Jablan
vinden dit leuk
-
Nou... ik stel hier ook geen diagnose, ik geef enkel mijn denkrichting aan.kuklos schreef: ↑30 okt 2023 11:24Ik zou als ik niet gekwalificeerd ben überhaupt geen diagnose stellen. En zelfs als ik wel gekwalificeerd zou zijn pas een diagnose stellen als ik daadwerkelijk de man onderzoch zou hebben.witte angora schreef: ↑30 okt 2023 11:20Ik zou zelf eerder voor een andere diagnose gaan, wel in dezelfde DSM-hoek trouwens.
Welk geluid hoor je dan als de paraplu het hoofd raakt? Of zoals u zegt, het hoofd niet eens raakt?Erthanax schreef: ↑30 okt 2023 11:23Lichte hersenschudding? Op een slo-mo zag ik dat het er sterk op lijkt dat zijn hoofd niet eens geraakt is.
Laatst gewijzigd door Lowieze op 30 okt 2023 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Plop.Lowieze schreef: ↑30 okt 2023 11:40Welk geluid hoor je dan als de paraplu het hoofd raakt?Erthanax schreef: ↑30 okt 2023 11:23Lichte hersenschudding? Op een slo-mo zag ik dat het er sterk op lijkt dat zijn hoofd niet eens geraakt is.
Dit is de huiskamer. Hier mag blijkbaar alles gezegd worden. Zelfs Baudet een 'schijnheilige racist' noemen zoals Erthanax schrijft.
Ja dat mag blijkbaar. Tenzij het over een forummer gaat, dan krijg je een waarschuwing en wordt er gewist.Bezorgdeburger schreef: ↑30 okt 2023 11:43
Dit is de huiskamer. Hier mag blijkbaar alles gezegd worden. Zelfs Baudet een 'schijnheilige racist' noemen zoals Erthanax schrijft.
Ik heb de stijl van Baudet nog niet herkend in één van de forummers, gelukkig.Lowieze schreef: ↑30 okt 2023 11:47Ja dat mag blijkbaar. Tenzij het over een forummer gaat, dan krijg je een waarschuwing.Bezorgdeburger schreef: ↑30 okt 2023 11:43
Dat valt onder vrijheid van meningsuiting, waar Baudet zelf ook meer dan gretig gebruik van maakt.Bezorgdeburger schreef: ↑30 okt 2023 11:43Dit is de huiskamer. Hier mag blijkbaar alles gezegd worden. Zelfs Baudet een 'schijnheilige racist' noemen zoals Erthanax schrijft.