Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
juliomariner

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

@WA, Jablan schrijft echt letterlijk diagnose: naricstische persoonlijkheidsstoornis

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Lichte hersenschudding? Op een slo-mo zag ik dat het er sterk op lijkt dat zijn hoofd niet eens geraakt is.
(Nee, ik praat het slaan van mensen niet goed. Ik ben ooit slachtoffer geweest van een beroving met geweld, dus ik weet hoe het voelt om plotseling aangevallen te worden.)
Baudet is een schijnheilige fascist. Hij moet geen klappen krijgen, maar hij moet ook niet mauwen als hij oogst wat hij zelf gezaaid heeft. Zelden was de aanduiding windbuil meer toepasselijk.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

witte angora schreef:
30 okt 2023 11:20
Ik zou zelf eerder voor een andere diagnose gaan, wel in dezelfde DSM-hoek trouwens.
Ik zou als ik niet gekwalificeerd ben überhaupt geen diagnose stellen. En zelfs als ik wel gekwalificeerd zou zijn pas een diagnose stellen als ik daadwerkelijk de man onderzoch zou hebben.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Erthanax schreef:
30 okt 2023 11:23
Lichte hersenschudding? Op een slo-mo zag ik dat het er sterk op lijkt dat zijn hoofd niet eens geraakt is.
Dat is wel wat naar buiten is gebracht. En ben jij gekwalificeerd om te bepalen welke klap wel of geen hersenschudding oplevert?

Erthanax schreef:
............... maar hij moet ook niet mauwen als hij oogst wat hij zelf gezaaid heeft.
Waarmee je het geweld dus goedpraat.

Bezorgdeburger

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

juliomariner schreef:
30 okt 2023 11:22
@WA, Jablan schrijft echt letterlijk diagnose: naricstische persoonlijkheidsstoornis
Is dat een ziekte? Naricstische persoonlijkheidsstoornis?

Dat iemand narcistisch kan zijn https://mindlercare.com/nl/narcisme/ is bekend maar naricstisch kan ik niet vinden.
Laatst gewijzigd door Bezorgdeburger op 30 okt 2023 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Douchen om zwangerschap te voorkomen is volgens de moderatie geen consumenten kwestie. Maar een medische diagnose stellen wel?

Ook windbuilen sla je niet. Simpel.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:
Je moet niet alles zo letterlijk nemen als het er staat, maar het in de context bekijken. En die context is: 'mijn mening'.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

kuklos schreef:
30 okt 2023 11:04
@Jablan, we zullen jou als je ergens arriveert vanuit het niets zo'n klap met een paraplu geven die je een lichte hersenschudding oplevert. Lachen joh.
Joh, veel mensen gaan niet eens naar een huisarts als zij hun hoofd stoten door bijv. vallen van fiets of huishoudtrap of met je hoofd tegen een hoek van een keukenkastje knallen. Ik heb zelf trouwens wel eens zomaar uit het niets een knal tegen mijn hoofd gekregen van een paraplu van een passerende Alzheimer patiënt. Ik heb maar geen aangifte gedaan van mishandeling en ben ook niet naar een arts geweest. Ja, wel een paar dagen knallende hoofdpijn gehad.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Lady1234 schreef:
30 okt 2023 11:35
Douchen om zwangerschap te voorkomen is volgens de moderatie geen consumenten kwestie. Maar een medische diagnose stellen wel?

Een politieke discussie is net zo min een consumentenkwestie, dus de hele huiskamer maar verwijderen dan?

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

kuklos schreef:
30 okt 2023 11:26
Waarmee je het geweld dus goedpraat.
Nee, dat doe ik uitdrukkelijk niet, juist omdat ik weet wat geweld met een slachtoffer doet.
Ik keur het geweld tegen Baudet af, maar ik heb geen medelijden met hem. Dat kan heel goed samengaan.

ZeerPrivé

witte angora schreef:
30 okt 2023 11:36
juliomariner schreef:
Je moet niet alles zo letterlijk nemen als het er staat, maar het in de context bekijken. En die context is: 'mijn mening'.
Misschien liggen door die lichte hersenschudding de stukjes weer goed gerangschikt. :wink:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

kuklos schreef:
30 okt 2023 11:24
witte angora schreef:
30 okt 2023 11:20
Ik zou zelf eerder voor een andere diagnose gaan, wel in dezelfde DSM-hoek trouwens.
Ik zou als ik niet gekwalificeerd ben überhaupt geen diagnose stellen. En zelfs als ik wel gekwalificeerd zou zijn pas een diagnose stellen als ik daadwerkelijk de man onderzoch zou hebben.
Nou... ik stel hier ook geen diagnose, ik geef enkel mijn denkrichting aan.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Erthanax schreef:
(Nee, ik praat het slaan van mensen niet goed. Ik ben ooit slachtoffer geweest van een beroving met geweld, dus ik weet hoe het voelt om plotseling aangevallen te worden.)
Baudet is een schijnheilige fascist. Hij moet geen klappen krijgen, maar hij moet ook niet mauwen als hij oogst wat hij zelf gezaaid heeft. Zelden was de aanduiding windbuil meer toepasselijk.
Welk geluid hoor je dan als de paraplu het hoofd raakt? Of zoals u zegt, het hoofd niet eens raakt?
Laatst gewijzigd door Lowieze op 30 okt 2023 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

ZeerPrivé

Lowieze schreef:
30 okt 2023 11:40
Erthanax schreef:
Welk geluid hoor je dan als de paraplu het hoofd raakt?
Plop.

Bezorgdeburger

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Lady1234 schreef:

Dit is de huiskamer. Hier mag blijkbaar alles gezegd worden. Zelfs Baudet een 'schijnheilige racist' noemen zoals Erthanax schrijft.

Lowieze

ZeerPrivé schreef:
30 okt 2023 11:41

Plop.
Grappig hoor, bekijk het filmpje maar eens. Je hoort toch echt de klap. Hoe zou hij anders een buil op zijn hoofd kunnen hebben? O ja, dat is natuurlijk ook verzonnen.

Lowieze

Bezorgdeburger schreef:
30 okt 2023 11:43

Dit is de huiskamer. Hier mag blijkbaar alles gezegd worden. Zelfs Baudet een 'schijnheilige racist' noemen zoals Erthanax schrijft.
Ja dat mag blijkbaar. Tenzij het over een forummer gaat, dan krijg je een waarschuwing en wordt er gewist.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lowieze schreef:
30 okt 2023 11:47
Bezorgdeburger schreef:

Ja dat mag blijkbaar. Tenzij het over een forummer gaat, dan krijg je een waarschuwing.
Ik heb de stijl van Baudet nog niet herkend in één van de forummers, gelukkig.

ZeerPrivé

Bezorgdeburger schreef:
Lady1234 schreef:

Dat valt onder vrijheid van meningsuiting, waar Baudet zelf ook meer dan gretig gebruik van maakt.

Lowieze

Moneyman schreef:
30 okt 2023 11:52

Ik heb de stijl van Baudet nog niet herkend in één van de forummers, gelukkig.
In het verleden werd er echt wel zo over sommige forummers gesproken. Toen ging het hard tegen hard, gelukkig was er wel een goede moderator die ingreep.

Plaats reactie