LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roboduster via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

Goeie keuze, Wim.

Zwart wordt geleverd in de teint "BlackSheep". Een subtiele variant zwart mag ik wel zeggen.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

17.00 uur op mijn klokje.....

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

ik subtiel?

wat gaf je dat idee hahaha

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

17:02 zelfs al...

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

Eigenlijk was Weegschaalstraat 3, Eindhoven al een eerste aanwijzing dat dit wel eens faliekant zou kunnen gaan ontsporen. Waarom een postorderbedrijf als Kromhout Trading niet meteen via een al in gebruik zijnd adres aan de Koestraat laten lopen? De band met Xubencos Limited was er al bij inschrijving bij de KvK.

Maar dat is met de kennis van nu, zoals politici dan zeggen.

johanerwin
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2011 14:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door johanerwin »

Volgens mij staan er op de boycott site foto's van een distrubutiecentrum waarop dozen met robot vacuum cleaners staan.
Geplaatst door Lillian Doets van Groupon


https://www.facebook.com/pages/Boycott- ... 4064954151

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

In dozen van 4 stuks....ik had nog eerder mijn schoen opgegeten geloof ik.
Maar als de Grouponwaarnemer e.e.a. bevestigt, dan is de werkelijkheid altijd weer weerbarstiger dan je verzinnen kunt. Laat deze waarnemer er aub ook eentje uitnemen en op de foto zetten.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Ik zie niet in wat er mis is met deze dozen? Alsof DPD bepaald hoe de doos eruit moet zien. Doos=doos toch?

johanerwin
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2011 14:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door johanerwin »

Deze dozen zijn alleen geschikt voor 4 stofzuigers en moeten dus overgeheveld worden naar 1 stuks dozen die blijkbaar niet in de getoonde dozen zitten.

Jaapnl
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 dec 2010 10:32

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Jaapnl »

Nou, mochten er geen stevige binnendozen in het exportcarton zitten dan kan dit niet zomaar verstuurd worden..

Gelukkig zijn er volop cartonleveranciers in Nederland met dito voorraden zodat versturen uiterlijk begin volgende week mogelijk moet zijn. Toch..?!?!?!?

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door tinne »

mag ik misschien een hele domme vraag stellen: ik volg dit topic vanaf het begin en inmiddels zou ik zelf ook best wel zo'n roboduster willen hebben, echter, als ik op de site van roboduster zelf kijk (dus zonder iets van Groupon) zie ik dezelfde prijs staan als wat jullie ervoor betaald hebben. Wat mis ik hier, en, zou ik via de site bestellen hoe groot is dan de kans hem met 14 dagen (volgens de site) binnen te hebben, of heeft de fa. Yan trading eveneens te maken met 'Koestraat 135'? iemand een idee misschien?

gr. Tinne

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

@ Tinne

Jij hebt waarschijnlijk gekeken op http://www.roboduster.nl waar ons product vandaan (moet nog blijken) komt is http://www.robo-duster.com een ander bedrijf volgens mij. Maar als ik heel eerlijk ben vertrouw ik dat bedrijf (waar jij waarschijnlijk hebt gekeken) ook voor geen cent. Geen kvk geen adres geen telefoonnummer etc. ik zou daar niks kopen.

Arnold

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Tinne,

Bij mij is het beeld ontstaan dat http://www.roboduster.nl en http://www.robo-duster.com niets met elkaar te maken hebben. Bij de eerstgenoemde site heb ik ook weer een gevoel van 'hij kan vallen'....maar ook niet. Wil je je kansen spreiden, bestel dan bij beide sites :wink: .

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Lieve mensen,

We weten dat het lang geduurd heeft, maar hierbij een update! De Robo-Dusters zijn echt in Nederland, onze collega is naar het distributiecentrum gegaan en ze waren er inderdaad. Meer informatie kunnen jullie op onze blog lezen. http://blog.groupon.nl/sos-deals/
Hier zullen we ook regelmatig updates blijven geven. Het is een lange, frustrerende rit voor iedereen geweest, maar het eind is in zicht!

Fijn weekend!

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Dit maakt mij toch wel weer een beetje vrolijk en mijn vertrouwen in Groupon is in ieder geval weer helemaal terug! Mijn dank dus voor de genomen moeite om even naar Tilburg en even naar het distributiecentrum te rijden.

Het geeft mij ook weer voldoende vertrouwen in dat we de robots gaan krijgen. Ik hoop aan het eind van de rit dat mijnheer van Vonderen in ieder geval ook leert communiceren met zijn klanten en dan bedoel ik ook op een goede manier.

Zijn bedrijf heeft, geheel naar eigen schuld door gebrekkig communiceren, nu al een enorme deuk opgelopen (want zoeken op Internet naar robo-duster komt je deze site dus tegen). Als we eind volgende week uiteindelijk de robot hebben, dan hoop ik echt dat we dit gedeelte met een positief geluid kunnen sluiten..

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Ik geef eerlijk toe dat ik dit nooit meer had verwacht :!:

Helemaal niet meer toen de belofte van het terugstorten van de verzendkosten ook weer loos bleek. Maar op de blog waarnaar hierboven wordt verwezen, belooft Groupon ook dat in orde te zullen maken.

Wat ik zo jammer vind en zakelijk niet slim, is dat mijnheer Van Vonderen niet meer werk van zijn site maakte, of desnoods dat iemand heeft laten doen. Dat had na week 27 zeker gemoeten.

Iedere week vier gegevens doorgeven:
1. Waar is de bestelling (bv op vliegveld China / op Schiphol / in magazijn)
2. Wat is de status (bv wordt ingeladen / wacht op inklaring / wordt doorverpakt)
3. Zijn er poblemen (bv Nee, Ja: douane wil controleren, Ja: doosjes te klein)
4. Verwachte week van levering (bv 33, 34, 35, ...)

Af en toe een foto erbij en veel scepsis was weggenomen.

En doe wat je belooft en beloof niet wat je niet doet. Doordat de mensen die annuleerden ook werd voorgelogen wat betreft terugstorting van hun verzendkosten, werd de sfeer er niet beter op....

johanerwin
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2011 14:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door johanerwin »

Op de foto's te zien op de blog van Groupon zitten de getoonde stofzuigers naar het lijkt in kant en klaar te verzenden dozen.

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

die gedachte kwam bij mij ook op, maar denkbaar is dat het te dun karton is...dat voordeel van de twijfel moet Kromhout dan maar weer krijgen.

johanerwin
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2011 14:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door johanerwin »

Op de foto waarop een medewerker staat zie je ook een kaart of planner van Rutex BV. Dit is in ieder geval wel echt een distributiebedrijf uit Alphen.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door tinne »

@noldy 84, Arnold, ik ben niet gek....... had ik ook al gezien, maar, ze geven je wel de kans om onder Rembours te bestellen.

ik denk er nog even over na.

toevoeging: neemt overigens niet weg dat ik me nog steeds afvraag waarom die dingen besteld worden via Groupon (zelfde prijs) en niet direkt....

mvrgr. Tinne

Gesloten