manondoris schreef:Er is hier ook gezegd dat we maar moeten leren dat niet alles maakbaar is en we niet alle ziektes kunnen uitsluiten; ook is gezegd: "je moet toch ergens aan doodgaan". Ik vind dat verschrikkelijke opmerkingen. Ik wil mijn moeder nog lang niet kwijt, ook al is ze oud en ik wil ook niet dat ze griep krijgt want dat is een afschuwelijke ziekte waar je je heel ellendig van kunt voelen en die groot risico geeft op nare complicaties en dat gun ik haar absoluut niet. Zijn oude mensen dan zo weinig waard dat we het niet de moeite waard vinden om hen te beschermen? En geldt dat dan ook voor andere kwetsbare groepen? Wie de griep niet kan doorstaan moet gewoon maar doodgaan want is de moeite van het beschermen door een griepprik te nemen niet waard? Wat is dat voor mentaliteit?
Wat een ongelofelijke gemene rotopmerking. Je laat je wel heel erg kennen hiermee, walgelijk. De griepprik beschermt namelijk ook kwetsbare groepen als kinderen die behandeld worden voor leukemie om maar wat te noemen, zoals ik al meerdere keren heb aangegeven. Maar ja, we kunnen nu eenmaal niet allemaal volwassen worden nietwaar.we kunnen nou eenmaal niet allemaal 200 worden.
Ziehier de mentaliteit van de antivaxers: egoïsme, eigenbelang, peilloze domheid en anders niets.