| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dell Computers
Re: Dell Computers
mensen...come on!!
Tuurlijk levert Dell goede producten tegen een goede prijs, maar een bedrijf is maar zo goed zoals het omgaat met de missers...
Dell is mijns inziens niet capabel om buiten het normale proces te werken, als er dus iets mis gaat kunnen ze daar schijnbaar totaal niet op inspringen. Zolang het draait is er niets aan de hand, maar als er iets gebeurt kan niemand bij Dell dat oppakken.
Als je al de klachten en ook al de positieve dingen leest of in je omgeving hoort, dan zie je dat het juist een uitzondering is wanneer er een misser goed wordt opgelost. En zeg nou niet dat ik alleen de slechte dingen hoor, want in mn omgeving hoor ik ook goede dingen over Dell. Maar juist NIET dat ze goed met klachten of missers omgaan. Tis of goed of slecht...
Daar ligt dus juist het probleem bij Dell.
Tuurlijk levert Dell goede producten tegen een goede prijs, maar een bedrijf is maar zo goed zoals het omgaat met de missers...
Dell is mijns inziens niet capabel om buiten het normale proces te werken, als er dus iets mis gaat kunnen ze daar schijnbaar totaal niet op inspringen. Zolang het draait is er niets aan de hand, maar als er iets gebeurt kan niemand bij Dell dat oppakken.
Als je al de klachten en ook al de positieve dingen leest of in je omgeving hoort, dan zie je dat het juist een uitzondering is wanneer er een misser goed wordt opgelost. En zeg nou niet dat ik alleen de slechte dingen hoor, want in mn omgeving hoor ik ook goede dingen over Dell. Maar juist NIET dat ze goed met klachten of missers omgaan. Tis of goed of slecht...
Daar ligt dus juist het probleem bij Dell.
-
Dirk Timmer
Victor,
Je slaat wat mij betreft precies de spijker op de kop.
Ook ik heb absoluut geen klachten over de producten van Dell, of anderzijds de prijs/kwaliteits verhouding ervan.
Deze staat mijns inziens geenszins ter discussie.
Waar ik mijn klacht op gebaseerd heb, is de onjuiste informatie welke je verschaft wordt door een op zich al moeilijk te bereiken Support afdeling. Zelfs op het moment dat een klacht onder beheer van een escalatiemanager ligt, wordt er gewoon niet eens door hun voldaan aan simpele, door hun zelf geopperde zaken als "Wij nemen morgen contact met u op", of "U heeft binnen 5 werkdagen schriftelijke reactie op uw klacht" en meer van deze... Soms kun je als bedrijf beter niets beloven, op het moment dat je je er niet aan gaat houden.
En voor alle mensen die opgelegd gekregen hebben dat ze 150 euro moesten betalen, ik heb mijn klacht aangetekend verstuurd met in de conclusie van deze brief een in gebreke stelling. Hierdoor zijn ze verplicht een order te annuleren zonder extreme kosten. En geloof me 150 euro voor portokosten is erg veel. Heb mijn gevolgde procedure tevens aan HCC voorgelegd (deze zijn ook druk in de weer), en volgens hun waren deze stappen allemaal correct. Echter staat Dell tegenwoordig ook bij deze grote gebruikersgroep bekend als een leverancier die bij klacht gevallen zowat pas na een dagvaardiging reageerd, lijkt me geen beste naam...
Ik heb uiteindelijk me complete systeem uitgeleverd gekregen, met een extra finacieel excuus van een 10% extra korting op het factuurbedrag, welke gestort zou worden. Misschien een tip, laat je niet afschepen met een memory key!!!!
Ik hoop dat mensen hier iets aan hebben.
Je slaat wat mij betreft precies de spijker op de kop.
Ook ik heb absoluut geen klachten over de producten van Dell, of anderzijds de prijs/kwaliteits verhouding ervan.
Deze staat mijns inziens geenszins ter discussie.
Waar ik mijn klacht op gebaseerd heb, is de onjuiste informatie welke je verschaft wordt door een op zich al moeilijk te bereiken Support afdeling. Zelfs op het moment dat een klacht onder beheer van een escalatiemanager ligt, wordt er gewoon niet eens door hun voldaan aan simpele, door hun zelf geopperde zaken als "Wij nemen morgen contact met u op", of "U heeft binnen 5 werkdagen schriftelijke reactie op uw klacht" en meer van deze... Soms kun je als bedrijf beter niets beloven, op het moment dat je je er niet aan gaat houden.
En voor alle mensen die opgelegd gekregen hebben dat ze 150 euro moesten betalen, ik heb mijn klacht aangetekend verstuurd met in de conclusie van deze brief een in gebreke stelling. Hierdoor zijn ze verplicht een order te annuleren zonder extreme kosten. En geloof me 150 euro voor portokosten is erg veel. Heb mijn gevolgde procedure tevens aan HCC voorgelegd (deze zijn ook druk in de weer), en volgens hun waren deze stappen allemaal correct. Echter staat Dell tegenwoordig ook bij deze grote gebruikersgroep bekend als een leverancier die bij klacht gevallen zowat pas na een dagvaardiging reageerd, lijkt me geen beste naam...
Ik heb uiteindelijk me complete systeem uitgeleverd gekregen, met een extra finacieel excuus van een 10% extra korting op het factuurbedrag, welke gestort zou worden. Misschien een tip, laat je niet afschepen met een memory key!!!!
Ik hoop dat mensen hier iets aan hebben.
-
dell niet snel
Graag zou ik de kwaliteit van dell willen testen maar op dit moment zit ik al 6 weken te wachten op mijn pc.
Als het nog even duurt heb ik al een oude pc voordat ik hem heb gebruikt
Als het nog even duurt heb ik al een oude pc voordat ik hem heb gebruikt
-
R. van Laar
Tip uit eigen ervaring: bespaar jezelf maandenlange frustratie door uitblijvende leveringen, zeer moeizame contacten en loze beloftes.
Uiteindelijk wel de PC ontvangen; ik hoop maar dat er niets mee gebeurt want de gedachte aan weer die hele molen in moeten van doelloos bellen, mailen en faxen bezorgt me nu al de koude rillingen...
KOOP JE PC GEWOON IN DE WINKEL
Uiteindelijk wel de PC ontvangen; ik hoop maar dat er niets mee gebeurt want de gedachte aan weer die hele molen in moeten van doelloos bellen, mailen en faxen bezorgt me nu al de koude rillingen...
KOOP JE PC GEWOON IN DE WINKEL
-
quark
Wat een horror-verhalen allemaal. Misschien heb ik wel erg veel geluk gehad? In oktober 2003 een zeer snelle levering van de bestelde pc en een ingedeukte speaker werd zonder enige discussie vervangen door een nieuwe. Een paar weken geleden voor mijn moeder ook een nieuwe pc besteld. Bij een onduidelijkheid wat betreft het aansluiten van het platte scherm snel en vriendelijk door de helpdesk geholpen! Beide pc's functioneren naar volle tevredenheid. Voortreffelijke kwaliteit. Ik herken gelukkig niets van al deze verhalen op de website.
-
Ad M.
Ik wacht nu ook al een week of 7 op mijn computer... Als ik de koop wil ontbinden zou dat me 155 euro kosten, is dat niet schandelijk? Ik heb spijt spijt spijt....
Na vele telefoontjes en faxen (mails komen niet aan...) werd me schriftelijk een accountmanager toegewezen. Toen ik zijn directe nummer belde kreeg ik iemand van Dell aan de lijn die nog nooit van deze persoon had gehoord en verbond me door... naar het beginmenu met het bandje dat ik nu inmiddels wel uit mijn hoofd ken...
Mensen, begin er niet aan!!
Na vele telefoontjes en faxen (mails komen niet aan...) werd me schriftelijk een accountmanager toegewezen. Toen ik zijn directe nummer belde kreeg ik iemand van Dell aan de lijn die nog nooit van deze persoon had gehoord en verbond me door... naar het beginmenu met het bandje dat ik nu inmiddels wel uit mijn hoofd ken...
Mensen, begin er niet aan!!
Zeer opmerkelijk deze verhalen
Zelf ben ik al jaren een zeer tevreden klant [zakelijk] en na deze verhalen gelezen te hebben legt dell zich dus toe op de zakelijke markt
Zelf ben ik al jaren een zeer tevreden klant [zakelijk] en na deze verhalen gelezen te hebben legt dell zich dus toe op de zakelijke markt
-
Kea Enters
Wij hebben 3 jaar geleden geprobeert een dell computer
voor ons bedrijf te kopen.
Na bestelling gebeurde er niets.
Enkele telefoontjes leerden ons dat de verkoper met vacantie was
en iemand anders ons niet kon helpen.
Toen de verkoper weer terug was werden we beschuldigd dat we bepaalde gegevens niet hadden door gegeven.
We waren inmiddels een week of 6 verder.
Wij vroegen of zij ons dan konden schriftelijk konden garanderen dat de computer binnen een bepaalde tijd geleverd kon worden,
dit kon niet dus hebben wij de order gecanceld.
Sindsdien worden wij bestookt met folders op naam, ze gebruiken alle
mogelijke combinaties als adressering.
Zelfs met bemiddeling van de commissie bescherming persoonsgegevens lukt het niet om van hun reclame af te komen.
Het enige dat ons nu nog rest zou een advocaat zijn, dit gaat ons te ver
en we sturen nu de folders met doorhalen van ons adres retour.
Ik vind het belachelijk dat stalking via de computer wordt aangepakt en
dat dit gewoon maar kan.
met vriendelijke groet
Kea
voor ons bedrijf te kopen.
Na bestelling gebeurde er niets.
Enkele telefoontjes leerden ons dat de verkoper met vacantie was
en iemand anders ons niet kon helpen.
Toen de verkoper weer terug was werden we beschuldigd dat we bepaalde gegevens niet hadden door gegeven.
We waren inmiddels een week of 6 verder.
Wij vroegen of zij ons dan konden schriftelijk konden garanderen dat de computer binnen een bepaalde tijd geleverd kon worden,
dit kon niet dus hebben wij de order gecanceld.
Sindsdien worden wij bestookt met folders op naam, ze gebruiken alle
mogelijke combinaties als adressering.
Zelfs met bemiddeling van de commissie bescherming persoonsgegevens lukt het niet om van hun reclame af te komen.
Het enige dat ons nu nog rest zou een advocaat zijn, dit gaat ons te ver
en we sturen nu de folders met doorhalen van ons adres retour.
Ik vind het belachelijk dat stalking via de computer wordt aangepakt en
dat dit gewoon maar kan.
met vriendelijke groet
Kea
-
@rno
HOERAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Vandaag, maandag 26 april, hebben we eindelijk onze betaling teruggekregen!!!
Mede dankzij het optreden van onze advocate van de St. Rechtsbijstand. De PC hebben we op 9 december besteld (zie overige berichten in dit forum). Ik wil iedereen aanraden om evt. geschillen via de rechtsbijstandsverzekering op te lossen. De dreiging van een kort geding heeft bij mij in ieder geval gewerkt. Ik wens iedereen veel succes toe in de strijd tegen het onrecht. En voor iedereen die nog twijfels heeft over Dell: NIET DOEN!!! Ik heb bij een zaak om de hoek een vergelijkbare PC gekocht, en deze was nog goedkoper ook!! En een prima service.
Vandaag, maandag 26 april, hebben we eindelijk onze betaling teruggekregen!!!
Mede dankzij het optreden van onze advocate van de St. Rechtsbijstand. De PC hebben we op 9 december besteld (zie overige berichten in dit forum). Ik wil iedereen aanraden om evt. geschillen via de rechtsbijstandsverzekering op te lossen. De dreiging van een kort geding heeft bij mij in ieder geval gewerkt. Ik wens iedereen veel succes toe in de strijd tegen het onrecht. En voor iedereen die nog twijfels heeft over Dell: NIET DOEN!!! Ik heb bij een zaak om de hoek een vergelijkbare PC gekocht, en deze was nog goedkoper ook!! En een prima service.
-
Peter Verstraten
Gefeliciteerd @rno !!!
Ook ik heb afgelopen week eindelijk m'n geld teruggekregen ! Ik was slechts sinds februari bezig, dus ik heb nog geluk gehad !!! Ik kon het alleen na een tijdje mentaal niet meer aan en heb dus ook een rechtsbijstandverzekering erop losgelaten, maar die hadden al evenveel moeite als ik om iets gedaan of bevestigd te krijgen. Afspraken worden niet gehouden of bevestigd, aktie wordt nooit ondernomen, op brieven, email, faxen en telefoontjes wordt nooit teruggereageerd en de zogenaamde escalatiemanager is al even onbetrouwbaar als de zogenaamde customer care afdeling medewerkers. Nog even een tip aan alle mensen die een customer care medewerker aan de lijn krijgen om een probleem op te lossen : Laat je nooit nooit afschepen met een telefoonnummer van een zogenaamd collegaatje dat jouw zaak behandeld. In de praktijk is dit vaak een antwoordapparaat waar nooit op gereageerd wordt en de persoon die je nodig hebt zal je nooit meer een tweede keer te spreken krijgen. Schrijf altijd alle namen op van de medewerkers van Dell die je spreekt en data op zodat je afspraken kunt toewijzen aan die medewerkers die je eerder sprak. Geloof nooit de toezeggingen die ze doen, maar vraag concreet naar data waarop zij aktie beloven te ondernemen en blijf ze dan achternabellen tot je eindelijk tot de financiele afdeling doordringt.
Zonder rechtsbijstandverzekering heb je waarschijnlijk weinig kans, maar gun ze niet dat ze ermee wegkomen. De service van Dell is een aanfluiting echt een schande dat dit bedrijf zo kan opereren.
Ook ik heb afgelopen week eindelijk m'n geld teruggekregen ! Ik was slechts sinds februari bezig, dus ik heb nog geluk gehad !!! Ik kon het alleen na een tijdje mentaal niet meer aan en heb dus ook een rechtsbijstandverzekering erop losgelaten, maar die hadden al evenveel moeite als ik om iets gedaan of bevestigd te krijgen. Afspraken worden niet gehouden of bevestigd, aktie wordt nooit ondernomen, op brieven, email, faxen en telefoontjes wordt nooit teruggereageerd en de zogenaamde escalatiemanager is al even onbetrouwbaar als de zogenaamde customer care afdeling medewerkers. Nog even een tip aan alle mensen die een customer care medewerker aan de lijn krijgen om een probleem op te lossen : Laat je nooit nooit afschepen met een telefoonnummer van een zogenaamd collegaatje dat jouw zaak behandeld. In de praktijk is dit vaak een antwoordapparaat waar nooit op gereageerd wordt en de persoon die je nodig hebt zal je nooit meer een tweede keer te spreken krijgen. Schrijf altijd alle namen op van de medewerkers van Dell die je spreekt en data op zodat je afspraken kunt toewijzen aan die medewerkers die je eerder sprak. Geloof nooit de toezeggingen die ze doen, maar vraag concreet naar data waarop zij aktie beloven te ondernemen en blijf ze dan achternabellen tot je eindelijk tot de financiele afdeling doordringt.
Zonder rechtsbijstandverzekering heb je waarschijnlijk weinig kans, maar gun ze niet dat ze ermee wegkomen. De service van Dell is een aanfluiting echt een schande dat dit bedrijf zo kan opereren.
-
Dianne1978
In december pc besteld incl. scherm. Zou pas na een maand geleverd kunnen worden i.v.m. langere levertijd beeldscherm. Maar... na 2 weken had ik alles al in huis.
Gaat als een speer en de flatscreen is een genot om naar te kijken.
Van mijn kant: alleen maar lof.
Gaat als een speer en de flatscreen is een genot om naar te kijken.
Van mijn kant: alleen maar lof.
-
Drielie
Een hele late reactie op dit onderwerp, maar mijn bloed kookt bijna als ik de reclame Easy as Dell hoor op radio of tv.
Ik ben sinds okt 2003 bezig om een geheugenbankje voor mijn PC te krijgen. Telf besteld bij Dell met aankoopnota en type nr van mijn Dell computer bij de hand. Verkoper van Dell heeft fout gemaakt, krijg ik de verkeerde geheugen-uitbreiding, pffff.
Ik dacht dat ruilen we even. Maar nee een onvriendelijke dame van customer care vertelde mij dat dat niet kon. Ik had immers getekend voor de order. Nee troel, ik heb getekend voor het incasseren van het bedrag. Ik heb geen verstand van computers, daarom heb ik gebeld ipv via internet besteld.
Ik ben toen na 860 telefoontjes zo stom geweest om de hele handel aangetekend terug te sturen naar Dell. Nu ben ik én het geheugen kwijt én m'n geld. 3 aangetekende brieven verzonden naar Dell of ze me aub die 69,= terug willen betalen óf het juiste geheugen willen toesturen. Maar je hoort helemaal niets, nadda, nakko van Dell.
Mocht m'n computer het tzt begeven, voor mij dan NOOIT meer een Dell !!!!
Met vriendelijke groet een gefrustreerde Dell klant,
Amber van Driel
Ik ben sinds okt 2003 bezig om een geheugenbankje voor mijn PC te krijgen. Telf besteld bij Dell met aankoopnota en type nr van mijn Dell computer bij de hand. Verkoper van Dell heeft fout gemaakt, krijg ik de verkeerde geheugen-uitbreiding, pffff.
Ik dacht dat ruilen we even. Maar nee een onvriendelijke dame van customer care vertelde mij dat dat niet kon. Ik had immers getekend voor de order. Nee troel, ik heb getekend voor het incasseren van het bedrag. Ik heb geen verstand van computers, daarom heb ik gebeld ipv via internet besteld.
Ik ben toen na 860 telefoontjes zo stom geweest om de hele handel aangetekend terug te sturen naar Dell. Nu ben ik én het geheugen kwijt én m'n geld. 3 aangetekende brieven verzonden naar Dell of ze me aub die 69,= terug willen betalen óf het juiste geheugen willen toesturen. Maar je hoort helemaal niets, nadda, nakko van Dell.
Mocht m'n computer het tzt begeven, voor mij dan NOOIT meer een Dell !!!!
Met vriendelijke groet een gefrustreerde Dell klant,
Amber van Driel
-
Pispaal-2
Over de zogenaamd tevreden mensen hier heb ik zo mijn bedenkingen. Naar aanleiding van mijn zeer slechte ervaringen met Dell, veeeeeeeeeeel te late ONVOLLEDIGE defecte levering en weer 12 weken wachten en weer tig uur en x telefoneren, bijna een maagzweer, en dan eindellijk maar genoegen nemen met wat ze leverden (wel 12 pixels rot van mijn scherm) maar aan de onderkant gelukkig, laat ik het er maar bij want geld terug kan je wel schudden. O ja ze hadden ook nog een soort van excuus premie toegezegd, maar laat me niet lachen ook al 14 weken weer geleden.
Dus over die zeer tevreden mensen hier, kan ik alleen vermoeden dat dat de medewerkers van hun klantenservice zijn en HEH DAAROM ZIJN ZE ALTIJD BEZET ze zitten hier te mailen en op andere sites natuurlijk!
Bas
-
Drielie
Hoi Bas,
Nou die indruk heb ik ook als ik alle ellende op deze site zo eens lees. Of er moeten echt een paar mensen voor het Dell-geluk zijn geboren...
Heb vandaag m'n laatste poging met een aangetekende brief en dreigementen met een deurwaarder op de post gedaan. Ben benieuwd of ik nu enige reactie krijg. De opties die hier op de site werden gedaan voor een rechtsbijstandverzekering hadden voor mij geen zin, omdat het bedrag te laag is. Het gaat in mijn geval ook maar om € 70,=. Ik heb me er al bij neergelegd dat ik dat geld waarschijnlijk nooit meer terug zal zien.... maar frusti blijft het wel !!!
Iedereen heel veel succes met alle Dell-ende !!
Groet, Amber
Nou die indruk heb ik ook als ik alle ellende op deze site zo eens lees. Of er moeten echt een paar mensen voor het Dell-geluk zijn geboren...
Heb vandaag m'n laatste poging met een aangetekende brief en dreigementen met een deurwaarder op de post gedaan. Ben benieuwd of ik nu enige reactie krijg. De opties die hier op de site werden gedaan voor een rechtsbijstandverzekering hadden voor mij geen zin, omdat het bedrag te laag is. Het gaat in mijn geval ook maar om € 70,=. Ik heb me er al bij neergelegd dat ik dat geld waarschijnlijk nooit meer terug zal zien.... maar frusti blijft het wel !!!
Iedereen heel veel succes met alle Dell-ende !!
Groet, Amber
-
Dellende
Ik spreek uit ervaring met Dell voor enkele maanden al. misschien is Dell wel een goed product maar mede door de waardeloze klantenservice wordt een product zo om zeep geholpen.
m.a.w.....koop gewoon je computer in de winkel. Je bespaart veel frustratie en tijd. Misschien kost die pc of laptop meer dan bij Dell en kun je niet alles op maat maken, maar ik betaal dan liever meer in de winkel om het product direct te ontvangen.
m.a.w.....koop gewoon je computer in de winkel. Je bespaart veel frustratie en tijd. Misschien kost die pc of laptop meer dan bij Dell en kun je niet alles op maat maken, maar ik betaal dan liever meer in de winkel om het product direct te ontvangen.
-
Gast
Dell is een van de top 3 bedrijven als het op kwaliteit en service aankomt.
Als je niet weet wat je wilt dan moet je ook niet gaan bestellen, zo simpel is het.
Als je niet weet wat je wilt dan moet je ook niet gaan bestellen, zo simpel is het.
-
Gast
Sorry moest nog even toevoegen dat de 1e lijnspersonen die je krijgt nogal een laag IQ hebben voor een hamsterachtige dier, maar de 2e lijns/accountmanagers hebben zeker verstand.
-
Gast
Afgelopen vrijdag avond een DELL laptop besteld, woensdag al bericht gekregen dat hij onderweg is met UPS. Dit al mijn zoveelste DELL en nog nooit problemen gehad, De order werd keurig behandeld en de computer doet het altijd. Geen idee hoe iedereen hier die problemen voor elkaar krijgt.
Ook ik ben zeer ontevreden over Dell.
Nadat men mij een verkeerde Axim X3i heeft geleverd zit ik als
sinds 19 Maart 2004 te wachten op min 400 euro (is niet niks voor een particulier hoor!).
Maar Dell stuurt mij wel een factuur voor 47 euro retourneringskosten,
omdat Dell de Axim heeft opgehaald.
Hoe halen ze het in hun hoofd.
Heb inderdaad ook gebeld, gebeld en nog een gebeld.
Ben regelmatig uit hun telefoon systeem geflikkerd.....een momentje
aub....tuut tuut tuut en dat soms 3x achter elkaar.
Moet je bij de volgende Customer Care medewerker weer het hele verhaal vertellen.
Inmiddels ook al brieven gestuurd (na de talloze emails), maar inderdaad niets lijkt te helpen.
Kennelijk als je bij Dell iets besteld en het gaat goed zijn er geen klachten, maar als er iets mis gaat dan reageert Dell ineens nergens meer op.
Mijn motto: Bestel nooit bij Dell
Nadat men mij een verkeerde Axim X3i heeft geleverd zit ik als
sinds 19 Maart 2004 te wachten op min 400 euro (is niet niks voor een particulier hoor!).
Maar Dell stuurt mij wel een factuur voor 47 euro retourneringskosten,
omdat Dell de Axim heeft opgehaald.
Hoe halen ze het in hun hoofd.
Heb inderdaad ook gebeld, gebeld en nog een gebeld.
Ben regelmatig uit hun telefoon systeem geflikkerd.....een momentje
aub....tuut tuut tuut en dat soms 3x achter elkaar.
Moet je bij de volgende Customer Care medewerker weer het hele verhaal vertellen.
Inmiddels ook al brieven gestuurd (na de talloze emails), maar inderdaad niets lijkt te helpen.
Kennelijk als je bij Dell iets besteld en het gaat goed zijn er geen klachten, maar als er iets mis gaat dan reageert Dell ineens nergens meer op.
Mijn motto: Bestel nooit bij Dell
-
Aline W
Aan een computer wil ik niet veel uitgeven omdat ik alleen maar af en toe er mee internet. Dus wil ik een computer bestellen bij Dell die in de aanbieding is voor 499 euro, 1 jaar garantie, met een Celeron processor. Ik wil deze telefonisch bestellen (ik moest een aardige tijd in de wacht staan): de medewerker attendeert mij erop dat er geen Pentium 4 processor in zit welke beter is. Ik zeg dat ik de Celeron processor prima vind, ook vind ik 1 jaar garantie prima. Dan blijkt dat ik de computer ineens alleen maar via het internet kan bestellen. (Het is de laatste dag van de aanbieding en ik kan niet meer op het internet komen.) Ik vraag wanneer het wel telefonisch besteld kan worden: alleen als je een Pentium 4 processor neemt of 3 jaar garantie!! Vervolgens voegt de meneer er geirriteerd aan toe dat er nog 5 mensen wachtende zijn en dat zijn tijd schaars is! Ik vond het schandalig zo behandeld te worden en heb mijn computer dan ook ergens anders gekocht.
Zo easy is Dell dus niet!
Zo easy is Dell dus niet!