LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
MAXIEM

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door MAXIEM »

riadejong

Advies: absoluut niet op ingaan. Dit is een ordinaire verkoopdemonstratie waarbij aan de deelnemers waardeloze spullen tegen een zeer hoge prijzen verkocht worden. Het adres is bekend en het is heel erg onverstandig om deze uitnodiging niet meteen in de kliko te gooien!!!

Met vriendelijke groet, Maxiem.

Note: als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi.

Suniram
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2012 19:09

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Suniram »

Hi Ik heb vandaag ook een brief ontvangen van:
Boekingscentrale
"Tiroler" Dagen
Postbus 13
9665 ZG Oude Pekela

Hierin wordt mij vanalles aangeboden, en op een dag in mijn eigen stadje, dus ik denk dat ik even langs ga om te lachen, ik heb die dag toch vrij. Denken jullie dat ik langs kan zonder mezelf van tevoren aan- te melden?

Ik zorg vooraf dat ik geen identiteitsbewijs/portemonnaie/etc bij me heb. Misschien dat ik wel een camera meeneem om het hele voorval te filmen. Iemand die me nog een verborgen camera wil uitlenen?

Misschien mooi voor Tros Radar om eens beelden te schieten.

De brief eindigt met:
"Wij verwachten van u NIETS! Geen entree en geen kosten voor het eten - absoluut niets!"

Juistem..

Bijgesloten een foto van de uitnodiging. (namen even toepasselijk afgedekt)

Edit: bijlage toevoegen werkt blijkbaar niet. Eerst moest het plaatje kleiner dan 256k, dat heb ik gedaan en dan zegt 'ie: "Bijlagequota is bereikt" <-- whatever

JantjeP
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2012 15:49

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door JantjeP »

Jippie, wij mogen naar Ameland om de € 1500,- op te halen.

Als ze dan niet willen betalen, kunnen we die lui toch aan een scheepstros achter de boot knopen, totdat ze wel willen dokken?

Ameland, dat is me te ver ! :shock:
Veel geluk met mijn € 1500, want die wordt nu verloot onder de andere (on)gelukkigen.
Zoals ik al vroeg geleerd heb: geld maakt niet gelukkig.

Veel plezier en eet smakelijk, op Ameland.

MAXIEM

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door MAXIEM »

JantjeP

Zeer verstandig!

Maxiem.

Joopjen
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2012 12:27

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Joopjen »

Een kennis van mij nodigde mij ook uit om 1500 euro op te halen. Kreeg ook een brief van Boekingscentrale Oude Pekela. We gaan dus uiteraard niet. Alleen viel het mij op, dat men op de hoogte was van de geboortedatum van haar 10 jaar geleden overleden echtgenoot!!!
Nou ja, waar is men mee bezig??
Waar haalt men deze privé informatie vandaan??

Groeten van Joopjen.

kloppie NW
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 apr 2012 10:50

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door kloppie NW »

Boekingscentrale is nu in Bellingwolde en ja ik heb 1500 euro gewonnen, mag ik met een busreis mee a 7.95 en mijn prijs ophalen omdat ik volgens de brief heb mee gdaan aan een kruiswoordraadsel en de juiste oplossing heb terug gestuurd (niet dus). O ja ze hebben ook nog een prijs in de gratis verlooting inderdaad met dubbel o.

k.vdborne
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2012 20:22

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door k.vdborne »

Beste kloppie NW,
Ik heb een vouwfiets gewonnen. deze mag je komen halen, kun je oor niets je prijs gaan ophalen.
Gewoon van afblijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

adrimmep
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2013 15:29

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door adrimmep »

Mijn vrouw en ik hebben een soortgelijke ervaring met Boekingscentrale Bellingwolde.Werden naar een verkoopbijeenkomst gelokt, met in het vooruitzicht dat er voor iedere bezoeker een vouw fiets klaar stond. Bleek om de verloting van één vouwfiets te gaan.

oevdv
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2013 16:00

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door oevdv »

Wij hebben zaterdag 19 oktober een brief ontvangen van de Boekings-centrale.
De club is nu neer gestreken in de 0mgeving van Haaksbergen 7481.
Het is het bekende verhaal met de keukenmachine 3e prijs,diverse extra's etc.inclusief
een maaltijd en tomtom.Dat dit oplichters zijn is mij wel duidelijk.Maar hoe komen ze aan de
adressen en volgens mij vnl de oudere personen.Hoe is dit gedoe te stoppen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Jolijn »

Hoe is dit gedoe te stoppen.

Door er niet op te reageren en er niet naar toe te gaan.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Har06 »

Jolijn schreef:Hoe is dit gedoe te stoppen.

Door er niet op te reageren en er niet naar toe te gaan.
Lijkt me gezellig om met de colporteurs in debat te gaan :roll:

maldense pietje
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2013 16:13

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door maldense pietje »

Die lui blijven doorgaan :( Nu hier in Malden, kennissen ontvingen post voor de vorige bewoner die al 5 jaar overleden is. Ze heeft een fiets gewonnen, en voor iedereen een keukenmachine. De zaalverhuurder ( als die zich er al iets van aantrekt ) is op de hoogte gesteld wat voor een volk ie binnenhaalt. Hopelijk gaat er niemand naar toe.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Har06 »

maldense pietje schreef:Die lui blijven doorgaan :( Nu hier in Malden, kennissen ontvingen post voor de vorige bewoner die al 5 jaar overleden is. Ze heeft een fiets gewonnen, en voor iedereen een keukenmachine. De zaalverhuurder ( als die zich er al iets van aantrekt ) is op de hoogte gesteld wat voor een volk ie binnenhaalt. Hopelijk gaat er niemand naar toe.
De zaal verhuurder is bij deze veroordeeld door z,n plaatsgenoot :mrgreen:

Lerra
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2014 11:05

Re: Vraag over Boekingscentrale Postbus 166 7580 AD Losser

Ongelezen bericht door Lerra »

Hallo beste mensen,

Ik heb op donderdag 27 maart 2014 een brief gekregen van Ambiance postbus 19 Hoogezand. In de brief stond dat ik ben geselecteerd uit mijn postcodegebied (7251) Op 9 April 2014 in Zaal Herfkens krijg ik mijn "cadeau's" overhandigd. Ik zou drie cadeau's krijgen, te weten: Wellnessgeschenk, 12 delig Espressoset en Cappucinomaker. Ik vertrouwde de brief niet :? (hij zat in een blanco envelop)
Nu doe ik toevallig een opleiding die juridisch gerelateerd is, dus ik ben zo verstandig om niet op dit soort praktijken in te gaan. Het is gewoon pure oplichterij.
Helaas zijn er veel, vooral oudere, mensen die hier wel op ingaan. Ik heb hier gelezen dat het niet juridisch aan te pakken is, dat is het helaas ook niet. Het enige waarmee je het eventueel
zou kunnen aanpakken is vanwege "dwaling" of "verkeerde voorstelling van omstandigheden". Dit heb ik besproken met een docent Recht. De politie vertelde mij dat dit wel zou kunnen, maar dan alleen als u daadwerkelijk iets heeft betaald.

Ik heb contact gehad met de beheerder van de zaal waar deze verkoopdemonstratie wordt gehouden. Deze meneer heeft mij geadviseerd er niet te veel op uit te doen. Ik vraag mij dan eigenlijk af waarom deze beheerder meegaat in deze praktijken.

Bij deze wil ik iedereen in hetzelfde postcodegebied waarschuwen. Heeft u ook deze brief gehad? Ga er niet op in!!

Gesloten