LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Beste JL
Heb jij je ook al aangemeld via de provider van Andre

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

fenneken003,kan me best voorstellen dat je na kpn terug ben gegaan van tell2,dit is wel goed koop maar met een hele slechte service.Hoe goedkoper bij tell2. De tarieven hoe slechter de service bij tell2.Daarom voor mij de juiste provider(ojee ik maak reclame vergeef me)kwaliteit met een goedkoop tarief kijk maar op de site.En anders bel of mail me dan kan ik het uitleggen.vrgr.andre de croos er zijn vele manieren om van je schuld af te komen zonder door de knieenen te gaan en je blijft zelf de controle houden over wat je wilt.Ik zou best jonge kwaliteit (20a40)kunnen gebruiken .vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JL »

er zijn vele manieren om van je schuld af te komen zonder door de knieenen te gaan en je blijft zelf de controle houden over wat je wilt.Ik zou best jonge kwaliteit (20a40)kunnen gebruiken .vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.
Andre wil je het wel netjes houden svp. Vraagje wat zijn knieenen, toch geen konijnen hè ??

En jonge kwaliteit (20a40) kunnen we allemaal wel gebruiken op zijn tijd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Janneke52 »

En bedankt heren. Ben te oud dus!!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Idaho »

1x per maand een gezellige demonstratie.......hou nou toch op, dat zijn weer van die gasten die je van alles door je strot willen duwen.
zit je daar aan de koffie langs de Rijn tussen de bloemetjesjurken, getverrrrr
Maar Hr, Croosjes, ieder z'n lol hoor, echter het lijkt me nu wel voor iedereen duidelijk waar uw stichting voor staat, dus als de mensen zich nu nog niet aanmelden zullen ze dat ook nooit meer doen en bij vrijwel iedere topic uw stichting in de spotlights zetten, zal zeker averechts werken.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

ldaho,ten eerste is het geen stichting dus jou is het dus niet duidelijk.En ten tweede die paar gedupeerde en verenigingen die schrijvendat is niet de werkelijke aantal ze verrichten leuke onderwerpen en zijn er goed mee bezig.Gedupeerde die mee lezen en die aantal is vele malen groter.nou mag jij rade hoe veel er aan gesloten en ik geef jullie een compliment voor het zoeken naar dingen die er niet zijn.De gedupeerde die niet schrijven maar wel het forum lezen en reageren op het formule die zijn echt met hun toekomst bezig.vrgr.andre de croos vereniging schadeloossteling

Don
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 mar 2004 20:40

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Don »

Kom op mensen schrijf nu in. Is het zo goed meneer andre :x

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

don.het moet wel vrijwillig gaan en het gaat de goede kant op.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JL »

andre fantastisch nieuws . succes.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

lente,ja gedupeerde het is alweer lente het gaat snel ondanks alle problemen die de gedupeerde onder vinden.De meeste gedupeerde voelen zich moei,hoofdpijn,schoonmaaklust en beginnen de boel op te ruimen om weer netjes de zomer in te gaan,om te genieten en je vacantie te plannen.Als je dat vergeten was dan herrinderen de reisorganisatie je er wel aan dat het tijd wordt om dit te doen?.We gaan dan kijken of we dit ons kunnen veroorloven en komen er achter dat het niet past in ons fin.plaatje en lopen driftig heen en weer al denkend.
En er wordt aangebeld u loopt naar de deur en ziet de buurvrouw voor de deur staan en vraagt kan ik even binnenkomen om mij besluit over mij vacantie door te nemen.Op dat moment krijg je een naar gevoel maar de buren kon je altijd goed mee op schieten dus je doet je best om haar een plezier te doen en kijkt mee in de bladeren waar zij naar toe gaan op vacantie.En de buurvrouw begint heel blij te vertellen waar ze heen gaan en u zegt oja en wat leuk en wie gaat ermee op eens krijgt u pijn in u hoofd en u kan het niet meer verdragen en u zegt in eens wat een onzin allemaal en ik wil er niets meer over horen.De buurvrouw schrikt zo dat ze zegt ik ga maar naar huis toe en begrijpt het niet.Gedupeerde voorkom dit en neem een beslissing voor u zelf waar u achter staat en mee verder kunt zonder terug te hoeven kijken.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.MELD U AAN

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JL »

Ik had vroeger een buurvrouw die vond het wel leuk als ik koffie kwam drinken. :D kreeg ze hoofdpijn toen haar man thuiskwam. :D :lol: ging ik in de herfst samen met hem de bladeren opruimen :twisted: terwijl zij de roddelbladen doornam.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

jl.Maar de uit één zetting is wel wat er dagelijks in gezinnen mee speeld en dat is een zware last voor deze gedupeerde enz.Ik ben zelf in de gelukkige omstandigheden dat er een advocaat geregeld is.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door vervelend »

Ik had een buurvrouw die ik elke dag een bos bloemen bracht.

Op een keer zei ze: En zeker weer met de benen wijd toen ik de bloemen bracht.

Ik zeg: Eh heb je dan geen vaas??? :lol:

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JL »

Geplaatst op 25 Mar 2004 23:47 door JL


--------------------------------------------------------------------------------

Dat zij ik ook altijd
Laatst gewijzigd door JL op 26 mar 2004 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door vervelend »

Heeft Paula de benen ook zeker genummerd omdat ze ze niet uit elkaar kan houden??? :D

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JL »

ik ben niet zo.
Laatst gewijzigd door JL op 26 mar 2004 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde,waarom allemaal die onzekerheid voor gedupeerde dat komt omdat er meer gepraat wordt dan actie ondernomen is.wat staat er te doen volgens de patstelling van verschillende organisatie in het algemeen""WACHTEN OP OOSTING PLOEG"" die hebben de tijd wij niet.Welke vereniging of stichting kan u helpen aan het geld voor een advocaat ""NIEMAND"",daarom heb ik vereniging schadeloosstelling opgericht,om deze ongemak te verhelpen en de procesen op verschillende plaatsen te gelijke tijd te laten starten en door te stoten naar de uitspraak van de rechter.Let op ook al blijft de 15 tot 20% instand ""wat ik niet hoop"" maar dat zal blijken in de recht zaal.wie helpt u dan verder welke vereniging of stichting wie doet dat "noem ze maar op ik hoor het graag"".Wij van de vereniging schadeloosstelling gaan door tot dat u schulden vrij bent.vrgr.andre de croos ""IK HOU U OP DE HOOGTE

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Idaho »

Prima Hr. Croosjes, geen stichting, maar een vereniging, dat is duidelijk, voor de rest kan ik geen touw meer vastknopen aan uw betoog.
Maar nogmaals, die vereniging van u duikt nu op in vrijwel ieder nieuw topic welke wordt aangemaakt en dat geeft nou eenmaal veel ruis.
De mensen die hier komen weten uw vereniging echt wel te vinden als ze dat willen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

ldaho,Ik denk dat je het wel snapt maar wil je dat wel.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde mij inzet wordt door passief gedrag van tegenstrijders die belang hebben bij gedwongen betaling juist positief beinvloed,daar door
wordt mij strijd tegen het onrecht gerechtvaardigd.Steeds meer bedrijven zien in om de vereniging schadeloosstelling te steunen en mee te bouwen aan de toekomst van de gedupeerde die mee doen.Dit zijn geen bedrijven die de verantwoordelijkheid van de gedupeerde weg halen en ook niet van ""wij zullen"" hun lasten zo maar kwijt schelden.Nee zij vinden zeker dat deze lasten zwaar wegen op de schouders van de gedupeerde en zullen deze ook helpen met de medewerking van deze gedupeerde om samen tot een oplossing te komen.Maar de gedupeerde bepalen zelf wanneer,maar één ding geloof niet in wonderen op het laatste moment terwijl je nu alle tijd hebt om je doelstelling te bereiken.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Gesloten