LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Maar ik ben wel nieuwsgierig naar je antwoord op gast mbt die magneetjes. Zou het je lukken voor maandag avond. aangezien je vermeld dat je al 30 jaar met magneten of iets dergelijks werkt of onderzoek naar doet moet dat geen probleem zijn.
Ik heb Venantius inmiddels toegezegd hem een aantal magneetjes op te sturen.
Dat gaat volgende week gebeuren. Om de spanning erin te houden kan hij misschien verslag doen over de magneetjes qua sterkte etc.
Ik kan je al wel vast vertellen dat het NdFeB 35 magneetjes betreft die op dit moment op grote schaal o.a. worden verwerkt in "therapeutische" producten zoals de BioStabil2000.
Hieronder enige info omtrent het magneetmateriaal:

Magneetmateriaal op basis van de zeldzame aarde Neodymium. In de jaren zeventig van de vorige eeuw kreeg de industrie voor het eerst de beschikking over magnetische materialen gebaseerd op zeldzame aarde.
De belangrijkste grondstof voor deze magneten, de zogenaamde zeldzame aarde, behoort volgens het periodiek systeem der elementen, tot de groep van de lanthaniden. Dit is de verzamelnaam voor de elementen met atoomnummers tussen 57 en 71, van lanthaan tot lutetium. De atoomnummers (Z) geven het aantal protonen (positief geladen elementaire deeltjes) aan, die men aantreft in de atoomkern van het betreffende element.
Voor magnetische materialen gebruikt men altijd een legering van verschillende elementen, waarvan de belangrijkste elementen Neodymium (Nd), Z 60 en Samarium (Sm), Z 62 zijn.

We wachten af wat Venantius te melden heeft.

Groet,

Han (TUD)

magnetico

Ongelezen bericht door magnetico »

Hallo Antoon,

Vandaag worden de magneetjes verstuurd zoals afgesproken.
Het kan wel enkele dagen duren voordat je ze ontvangt.

Ze zijn super sterk. Daarentegen broos, dus laat ze niet tegen elkaar aan 'botsen'. Daarvan kunnen ze kapotgaan

Groet,

Han

Gast

Zag net de TellSel commercial.
Zoals gewoonlijk weer erg lachwekkend.
Tineke de Nooij wijst er op dat men moet oppassen geen namaak te kopen.
Wat denkt ze wel niet. Er bestaat niet zoiets als namaak voor dit product. En een wereldpatent voor de Bio is er ook niet. Dat is een aperte leugen naast alle andere.
Het is gewoon een hanger met een gewone magneet die iedereen kan maken. En werken doet ie toch niet. Wanneer hou je nou eens op De Nooij met je belachelijke praatjes waar je jezelf mee probeert te verrijken??

De Nooij, Santanera en TellSel moeten desperate zijn. Ze barsten van de voorraden, heb ik via welingelichte bronnen vernomen, die ze nu proberen te verkopen door er een zogenaamd Sinterklaas cadeautje bij te doen. Ze zijn ver gezonken.

peterp

Ongelezen bericht door peterp »

Is het niet zo dat mensen die vaak depri zijn, opfleuren :P als ze iets nieuws kopen of krijgen, maar na een paar maand zitten ze weer op het oude niveau. :cry:

wendyweb

Ongelezen bericht door wendyweb »

Nou is de Biostabil niets nieuws eigenlijk. Al jarenlang wordt magneettherapie toegepast. Maar het lijkt nieuw, en daarom zegt men: wat de boer niet kent, vreet ie niet.

En er lopen heel wat boeren rond.

Gast

Nu de zegt De Nooij in de tellsel commercial dat er mensen zijn die beweren dat er geen magneet in de BioStabil zit.
Het is verdorie Santanera zelf geweest die heeft verteld dat er aarde uit Zaire (Congo) in zit. Je kunt ze toch niet meer serieus nemen.

Gast

Ja en dat zegt Tineke ook nog dat er een hetze is gevoerd. Waar haalt ze die onzin vandaan. Overigens een kinderachtige opmerking.
Als je met misleiding producten verkoopt kun je kritiek verwachten en daar kan onze Tineke niet zo goed tegen.

Gast

Maar ik ga het natuurlijk wel uitproberen.
Het gratis ontvangen magneetsetje, van de Madame uit Mechelen, vond ik mooier, handiger en indrukwekkender, maar dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Hallo Venantius,

Ben benieuwd!

Groetjes,

Madame uit Mechelen

Gast

Geplaatst op 03 Dec 2004 12:17 door M.M.L.

--------------------------------------------------------------------------------

Hij komt wel weinig voor op de reguliere zender, mar die reclame op tellsell, waarin Tineke de Nooij, Bruno Santanera en Roy Martina de Biostabil 2000 aanprijzen verveelt me uitermate. Zelfs toen Z.K.H. prins Bernhard overleden was ging TellSell gewoon door met deze superiritante reclame.

Dan kun je wel zeggen dat ik maar geen tellsell moet kijken, maar alleen als ik er al langs zap denk ik wanneer stoppen ze toch eens met die flauwekul.

Toch zie ik deze reclame wel eens op Veronica of Yorin.

Kortom deze reclame is een nominatie voor de loden leeuw waard!!

Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nuchtere noorderling

Ongelezen bericht door Nuchtere noorderling »

Zelden een reclame gezien die zo onovertuigend en ouderwetsch opgezet is.
Om over het product maar te zwijgen.......... :?

Fijn dat er mensen beter geworden zijn!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Maar daarvoor hoef je toch niet met een magneet om je nek te lopen?? :wink:

Gast

Ik heb geen idee, wat de kostprijs is van het gratis ontvangen magneetsetje, (iets wat je krijgt, vraag je niet wat het kost) maar als ik voor bijv. 30 euro, nog 3 dezelfde magneetsetjes krijg toegestuurd, dan heb ik daar geen moeite mee.
Ik stuur nog wel een mail hoe we dat gaan oplossen.

Groetjes

Madameke uit Mechelen

Gast

http://www.portalmarket.com/magnetichelmut.html

Ook wel leuk om eens naar bovenstaande website te linken.

RIA49

Ongelezen bericht door RIA49 »

IK heb mij berichtje verkeerd geplaats.

ik zou graag willen weten van die mevrouw uit meggelen,of die magneetjes het zelfde zijn ,als andere magneten.ik heb nog wat van die magneetjes thuis liggen ,het zijn kleine blokjes,ooit hebben mij kids ze meegebracht.
zou ik die kunnen uit proberen??zo niet waar kan ik het kopen ?
ik heb jaren geleden ook eens zo,n ketting gekocht ,toen koste ze 100 gulden.mij heeft het niet geholpen .
duss vandaar dat ik dit wel wil uit proberen.

groetjes RIA

Gast

ik heb laatst een magneet omgehangen en toen was ik direct van mijn aambeien af!

geweldig!

Gast

ik zou graag willen weten van die mevrouw uit meggelen,of die magneetjes het zelfde zijn ,als andere magneten.ik heb nog wat van die magneetjes thuis liggen ,het zijn kleine blokjes,ooit hebben mij kids ze meegebracht.
zou ik die kunnen uit proberen??zo niet waar kan ik het kopen ?
ik heb jaren geleden ook eens zo,n ketting gekocht ,toen koste ze 100 gulden.mij heeft het niet geholpen .
duss vandaar dat ik dit wel wil uit proberen.

groetjes RIA
Hallo Ria,

Als je mij je emailadres laat weten kan ik je met die magneetjes wel helpen.

Groet,

Madame uit Mechelen

RIA49

hallo madame,

wat fijn uw reactie,
als u wil kijken bij magneet onderwerp kan u lezen waarvoor ik het wil proberen,ik had dat bericht namelijk hier moeten vermelden,
maar ik heb deze site pas dus ben nog een beetje klunkelig er in.
maar goed u vroeg mij email adres.

[email protected]

alvast heel erg bedankt voor de moeite

groetjes RIA

Gast

wat fijn uw reactie,
als u wil kijken bij magneet onderwerp kan u lezen waarvoor ik het wil proberen,ik had dat bericht namelijk hier moeten vermelden,
Hallo Ria,

Ik kan magneetonderwerp niet vinden?
En dus ook niet lezen!

Gast

is t het een niet is het wel weer t ander. Dit is dus het volgende produkt, magneetjes!!!
Zal ik jullie eens wat vertellen, ik maak die dingen , koop jullie ze maar fijn, kost mij geen reet om ze te produceren, verkopen als een gek aan goedgelovige s u k k e l s en die zijn er ook genoeg. Heb m'n nieuwe wagen al besteld en ook al een vakantie naar de Bahamas, goedenavond!

RIA49

HET STAAT ONDER HET ONDERWERP BIOSTABIL
DAAR STAAT MAGNEET

GOETJES RIA

Gesloten