LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kinderalimentatie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Quasi-Modo

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Het schijnt voor de kinders toch moeilijk te zijn om inhoudelijk te reageren. Jammer dat ze kunnen typen!
QM

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, ze zijn bijderhanter dan jou! :P

Gast

Het is zo en zo al belachelijk dat die wijven alimentaties ontvangen.
Waarom? Omdat die wijven ook kinderbijslag ontvangen; dat is ruim voldoende, moeten die k-wijven dan ook nogeens alimentatie er bovenop hebben, zodemieter op.
Die gescheiden wijven moeten maar eens hun handen laten wapperen door met hun luie kont van die stoel af te komen en gaan werken.
Dat de mannen alimentaties moet betalen is schandalig en misdadig, maar ja wat wil je met zo'n kabinet, waar wijven inzitten.

Gast

Tjonge, tjonge, wat een taal! Laat duidelijk je afkomst zien. Maak hier geen woorden meer aan vuil. :evil:

Gast

de lol is er af hier
iedereen word beschuldigd iedereen te zijn door mensen die hier kennelijk zelf mee bezig zijn.
het zou namelijk niet in mij opkomen.

en iedereen laat zijn afkomst duidelijk blijken in asociale scheldwoorden
belachelijk

sorry quasi modo
je bent 1 van de weinige die normaal kan doen en normaal je mening op papier kan zetten

als ik jou was liet ik deze vreemde topic lekker links liggen
ga ik ook doen

nicolette

Ongelezen bericht door nicolette »

wat zonde dat sommige gasten deze topic verknald hebben met stomme beschuldigingen
regelmatig terugkerende waren of zijn jannie&wilma&bas&QM&hellraiser
terwijl net zo goed Tellie een andere naam of een gast kan zijn en moeder ook
sommige hebben nog de beleefdheid om een naam te gebruiken, ongeacht of dit hou hun eigennaam is, terwijl de rest een beetje anoniem af gaat zitten zeuren
ze kunnen dit beter tot de babyclub omdopen
op mij persoonlijk reageren mag maar ik zal het niet lezen ik heb niet zoveel behoefte aan het sesamstraatniveau ik bezoek liever serieuzere topics

Gast

:D ja als meerdere mensen het niet met je eens zijn dan roep je gewoon een aantal keren dat diegene 1 persoon zijn :D

en als je wat te ze*ken hebt doe je dat gewoon over mensen die niet meer op deze topic verschijnen, dat is wel zo veilig voor je

dapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :roll:

Gast

en beste Daniel,
ik vermoed dat jij ondanks je jaar huwelijk toch echt voor je jonge dame zal moeten betalen.
verdiep je je er eerst eens verder in in plaats van oplossingen zoeken op forums waar mensen meer kaas hebben gegeten van stomme spelletjes dan van harde levenslessen

nederlander_1

Ongelezen bericht door nederlander_1 »

Beste Nicolette,

Ik hou mij betreft dit onderwerp oppervlakkig, het is een zeer gevoelig onderwerp, dat sommige mensen boos worden en uit kunnen halen is wel begrijpelijk; let wel ik deel niemand zijn mening, ik zeg alleen maar hoe ik er over denk, ook ik vind het persoonlijk belachelijk dat een man kinderalimentatie moet betalen terwijl de vrouw van hem afgegaan is.
Waarom ben ik het er ook niet mee eens? Omdat jullie vrouwen kinderbijslag ontvangen, wat jullie krijgen is meer dan genoeg om je kinderen daarvan te onderhouden, om dan nogeens van je ex te verlangen dat hij kinderalimentatie betaald, nou sorry mevrouw, dat gaat buiten alle proporties om.
Jullie vrouwen gaan tegenwoordig; een klein percentage daar gelaten, al voor niks van de man af.
Kijk mevrouw, als je getrouwd bent met zo'n eikel die zijn vrouw mishandeld en/of, ik heb ook op deze topic ergens gelezen van een vrouw die van der kerel afgegaan is omdat hij alleen maar schulden maakte en ook nog niet eens goed voor zijn kinderen was, ja daarvan zeg ik, laat die eikel maar lekker betalen, ik heb daar wel volkomen begrip voor.
Nou moet je mij niet inverband brengen met anderen, want dan word ik net zoals jij boos.
Jullie vrouwen moeten dit onderwerp maar laten rusten, het wekt alleen maar de gemoederen op, jullie zullen nooit gelijk krijgen van ons mannen.
Ik hou er nu over op, straks raak ik wel in deze discussie verstrikt dat was niet mijn bedoeling, ik wou alleen maar mijn zeggie doen.

Gast

Als je niets hebt toe te voegen kun je beter zwijgen. Dit slaat nergens op.

Quasi-Modo

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Ik ben het geheel eens met de gast van 13:08. Mijn mening is onderhand wel helder. Iedereen kan deze teruglezen en zijn eigen conclusies trekken.
Misschien tot ziens op een ander forum.
QM

Gast

nederlander kan niet goed lezen :!:
mevr. nicolette heeft geen enkel commentaar gegeven over deze topic of waar die over zou moeten gaan
ze heeft het enkel over de namen en dat het jammer is dat een topic als dit daardoor zijn doel voorbij schiet
en verder snap ik niet dat iemand een bericht aan nicolette schrijft terwijl die aangeeft hier niet meer terug te komen :?:

t zal wel aan mij liggen :roll:
ik groet u allen

Gast

ze heeft het enkel over de namen en dat het jammer is dat een topic als dit daardoor zijn doel voorbij schiet
en verder snap ik niet dat iemand een bericht aan nicolette schrijft terwijl die aangeeft hier niet meer terug te komen

t zal wel aan mij liggen
ik groet u allen

Beste Gast van 12:51u,

Ik begrijp dan ook niet wat uw bijdrage hier is en waarom u dan inhoudelijk geen reactie op het onderwerp van deze topic geeft.
Onthoud u dan ook van commentaar!

Gast

Sorry, Gast 12:51 moet 12:56 zijn.

Gast

ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze topic toch al verziekt is of niet dan?
wat zijn we allemaal beleefd terwijl het venijn er van af druipt
de pot verwijt de ketel dat tie zwart ziet! :roll:

Gast

beste gast van 13.51 uur
ik snap jou reactie ook niet aangezien die niets met deze topic te maken heeft :lol:

babette

Ongelezen bericht door babette »

volgens mij hebben de laatste -tig bladzijdes al geen fluit meer met deze topic te maken
alle slimme mensen zijn vertrokken, met uitzondering van de gasten

babette

Ongelezen bericht door babette »

:lol:

smile

Ongelezen bericht door smile »

verziekt door een gast die zonodig iedere keer zichzelf weer moest bewijzen

''gast''

Gast

verziekt

door een bepaalde gast ja

die elke keer opnieuw begon te ze*ken over zijn prachtige manier van communiceren

en die nu tevreden mijn zijn duimpje in zijn mond zit op zoek naar een volgende topic om te verpesten

annoniempje

Gesloten