LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onecoin

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Verwijderd

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Even terug naar uw originele vraag:
Wiecksewitte schreef:Een poosje geleden heb ik via een kennis geïnvesteerd in Onecoin.
Echter blijf ik nog steeds wijfelend of het nu wel of geen perspectief biedt voor de toekomst.
Uiteraard heb ik vooraf het internet afgezocht voor meer informatie maar dit beperkt zich vaak alleen door mensen die het verheerlijken of mensen die het af doen als 'scam.'
Mijns inziens zal de waarheid toch wel ergens in het midden liggen.
Onecoin claimt wereldwijd al 2 miljoen gebruikers te hebben en zal naar verwachting de komende jaren nog groter worden.
Omdat ik buiten reddit verder niet veel discussie heb kun vinden ben ik benieuwd of men hier mensen zijn die er meer van af weten.
U heeft toch uitgebreid antwoord gehad op uw initiële vraagstelling? U vroeg zich af wat mensen hier op het Radar-forum van OneCoin vonden, want u kon verder niet zoveel discussie hierover vinden. Mensen hier zijn daar uitgebreid en inhoudelijk op in gegaan en hebben hun mening met bronvermelding onderbouwd. Hoe kan het dan dat het lijkt dat u alles behalve tevreden met de gegeven antwoorden bent? Iets doet mij daarom vermoeden dat u hier met andere motieven bent gekomen.

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door berndv »

JohnTheBassist schreef:Iets doet mij daarom vermoeden dat u hier met andere motieven bent gekomen.
dat vermoeden had ik de eerste dag al, misschien in dat stadium iets te voorbarig, maar ts heeft het tegendeel niet bewezen, helaas was er niemand die hem om de aanmeldlink heeft gevraagd en kreeg die allemaal tegenargumenten te horen.
berndv schreef:maar als mensen geïnteresseerd zijn weet ik zeker dat ts zijn aanmeldlink wel wil verschaffen natuurlijk. Dit is natuurlijk gewoon reclame maken voor dit platform.

Verwijderd

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Verwijderd »

FRESH! Catering uit Apeldoorn heeft ook de vermelding en verwijzing naar OneCoin van hun site afgehaald. Eén van de twee bedrijven in heel Europa waar je met deze fantastische nieuwe munt kon betalen heeft er dus ook de brui aan gegeven!

http://www.freshcatering.nl/

(voorheen stond er een OneCoin-logo rechtsboven in beeld en stond er onder het kopje 'Nieuws' de uitleg over OneCoin. Die is nu verdwenen.)

Via google search is de betreffende pagina echter nog wel steeds op te halen:

http://www.freshcatering.nl/onecoin-als-betaalmiddel/

Maar het heeft er alle schijn van dat FRESH! Catering gestopt is met OneCoin.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

JohnTheBassist schreef:FRESH! Catering uit Apeldoorn heeft ook de vermelding en verwijzing naar OneCoin van hun site afgehaald. Eén van de twee bedrijven in heel Europa waar je met deze fantastische nieuwe munt kon betalen heeft er dus ook de brui aan gegeven!
Ik heb ze gemaild. En uiteraard geen reactie gekregen. Weer zeer typerend voor dit soort bagger en de figuren die het promoten.

tinus42
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 nov 2010 00:52

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door tinus42 »

Mucha schreef:
stfwlk schreef:Vergelijk dit eens met een echte cryptomunt als Bitcoin. Kan je over de hele wereld mee betalen en de waarde wordt bepaald door de markt (supply and demand).
Over de hele wereld ? Noem eens wat Nederlandse winkels waar ik met Bitcoin kan betalen.
Je hebt in Arnhem tientallen cafes, hotels, en winkels waar je met Bitcoin kan betalen.

https://www.arnhembitcoinstad.nl/

Maar vervanging van de pinpas is niet Bitcoin's sterkste punt. Overmaken van geld naar het buitenland zal Bitcoin groot maken. In Europa is dat vrij makkelijk maar daarbuiten niet. Vandaar dat een bedrijf als Western Union goede zaken doet en hoge premies kan vragen van soms wel 10% om geld over te maken via de telegraaf (een 19e eeuwse technologie). Bitcoin kan dit veel goedkoper. Het is een kwestie van tijd voordat de wereld dit uitvindt. Er wordt een hoop geld rondgestuurd over de wereld, ondanks de hoge premies. Dit zal alleen maar meer worden als het goedkoper kan.

Deze hele discussie heb ik al eens eerder meegemaakt toen ik a;s een van de eersten in de jaren '90 een e-mail adres had en mensen zeiden dat dat stom was omdat we nou eenmaal faxmachines hebben dus waarom zou je willen e-mailen.
Laatst gewijzigd door tinus42 op 31 jan 2017 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30341
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Moneyman »

tinus42 schreef:
Deze hele discussie heb ik al eens eerder meegemaakt toen ik a;s een van de eersten in de jaren '90 een e-mail adres had en mensen zeiden dat dat stom was omdat we nou eenmaal faxmachines hebben dus waarom zou je willen e-mailen.
Alleen gaat het hier helemaal niet over die discussie. Hier gaat het om onecoin...

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Wiecksewitte
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 okt 2016 16:44

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Wiecksewitte »

het komt er aan!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wiecksewitte schreef:het komt er aan!!
Je zou toch niet terugkomen?

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

Wiecksewitte schreef:het komt er aan!!
Wat? Waar? En vooral waarom? Wat doen we als het er eenmaal is? En hoe krijgen we het weer weg?

Bedoel je dit http://behindmlm.com/companies/onecoin/ ... -cash-out/
of toch dit https://cointelegraph.com/news/onecoin- ... oin-follow?

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Mucha schreef:
Mucha schreef:
Wiecksewitte schreef:Weet je wat, jullie zullen hier helemaal niets meer van TS vernemen.
Weer een belofte die niet nagekomen wordt.

"Als ik degene ben die is opgelicht, zal ik daar rustig voor uitkomen." is die andere.
2 beloften die Wiecksewitte niet na is gekomen.
Dus zijn uitspraken neem ik vanaf nu met een korreltje zout.
Nu pas? Het was toch al veel langer duidelijk hoe de vork in de steel zit? :roll: :lol:

Wiecksewitte
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 okt 2016 16:44

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Wiecksewitte »

ach komt men weer met die standaard linkjes.
let nu maar gewoon op ;)

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Wiecksewitte schreef:ach komt men weer met die standaard linkjes.
let nu maar gewoon op ;)
Dit soort reacties snap ik nooit. In plaats van met een duidelijk overtuigd verhaal te komen en links/artikelen die het ondersteunen en echt je gelijk te bewijzen blijft het weer hangen in kortregelige nietszeggende tekstjes.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Wiecksewitte schreef:ach komt men weer met die standaard linkjes.
let nu maar gewoon op ;)
Waarop? Hoe onecoin in elkaar zakt?

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Gesloten