Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
Goed plan zeg. Dan weet je zeker dat niemand zijn geld meer krijgt
BOOS is niet van faillissement. Ze gaan voor een oplossing voor iedereen. Laatste wat dit programma wilt is dat de klachten uitlopen in allemaal
Teleurgestelde mensen. Misschien het programma eens kijken…
Voor nu staat het op pauze overigens. Heb de belofte vanuit wooninterieur gekregen dat het voor eind volgende week op m’n rekening staat. Als dat zo is? Ben ik de eerste die het programma een e-mail stuur dat ze het netjes met mij hebben opgelost.
Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
Goed plan zeg. Dan weet je zeker dat niemand zijn geld meer krijgt
BOOS is niet van faillissement. Ze gaan voor een oplossing voor iedereen. Laatste wat dit programma wilt is dat de klachten uitlopen in allemaal
Teleurgestelde mensen. Misschien het programma eens kijken…
Het probleem is juist dat mensen dat programma kijken, waardoor de negatieve impact op dit bedrijf er voor zal zorgen dat het niet meer kan opkrabbelen en dus niemand hun geld terug kan krijgen.
Als ik Woneninterieur was en daadwerkelijk bezig ben met problemen oplossen, zou je misschien even een kleine inkijk kunnen geven in het ontstaan van de problemen en hoe je ze wilt oplossen. Dat er cashflow problemen zijn, dat lijkt me duidelijk. Dat het bedrijf genoeg klanten heeft ook. Als die cashflow problemen een externe oorzaak hebben, dan is het gewoon een kwestie van de lange adem. Het komt over als een bedrijf dat de klanten uiteindelijk wel tegemoet komt, maar daar dus tijd voor nodig heeft. Hoe die problemen ontstaan zijn, dat kan volledig buiten het bedrijf zelf liggen.
Lady1234, Je bedoelt net zoals er niemand meer iets via dropshippers koopt? Of oor sleutelmakers, loodgieters en Schoorsteenvegers via Google de bovenste kiest?
Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
Goed plan zeg. Dan weet je zeker dat niemand zijn geld meer krijgt
BOOS is niet van faillissement. Ze gaan voor een oplossing voor iedereen. Laatste wat dit programma wilt is dat de klachten uitlopen in allemaal teleurgestelde mensen. Misschien het programma eens kijken…
Ik heb het niet over BOOS, ik heb het over jou. Jij bent immers degene die wil dat ze "uit de lucht gaan"...
Als ik Woneninterieur was en daadwerkelijk bezig ben met problemen oplossen, zou je misschien even een kleine inkijk kunnen geven in het ontstaan van de problemen en hoe je ze wilt oplossen. Dat er cashflow problemen zijn, dat lijkt me duidelijk. Dat het bedrijf genoeg klanten heeft ook. Als die cashflow problemen een externe oorzaak hebben, dan is het gewoon een kwestie van de lange adem. Het komt over als een bedrijf dat de klanten uiteindelijk wel tegemoet komt, maar daar dus tijd voor nodig heeft. Hoe die problemen ontstaan zijn, dat kan volledig buiten het bedrijf zelf liggen.
Bedankt voor deze reactie.
Dat is inderdaad het geval maar komt natuurlijk in orde.
Inderdaad problemen met de cashflow en 2 leveranciers die failliet zijn gegaan in 2023.
Daarbij was het overzicht aan onze kant ook compleet verdwenen en komt dit nu langzaam weer op orde maar heeft nog even de tijd nodig.
Als ik Woneninterieur was en daadwerkelijk bezig ben met problemen oplossen, zou je misschien even een kleine inkijk kunnen geven in het ontstaan van de problemen en hoe je ze wilt oplossen. Dat er cashflow problemen zijn, dat lijkt me duidelijk. Dat het bedrijf genoeg klanten heeft ook. Als die cashflow problemen een externe oorzaak hebben, dan is het gewoon een kwestie van de lange adem. Het komt over als een bedrijf dat de klanten uiteindelijk wel tegemoet komt, maar daar dus tijd voor nodig heeft. Hoe die problemen ontstaan zijn, dat kan volledig buiten het bedrijf zelf liggen.
Bedankt voor deze reactie.
Dat is inderdaad het geval maar komt natuurlijk in orde.
Inderdaad problemen met de cashflow en 2 leveranciers die failliet zijn gegaan in 2023.
Daarbij was het overzicht aan onze kant ook compleet verdwenen en komt dit nu langzaam weer op orde maar heeft nog even de tijd nodig.
Jammer dat er 12 pagina's op dit forum voor nodig zijn om Woninginterieur te bewegen aan te geven wat de problemen zijn. Waarom niet gelijk deze problemen communiceren met klanten in plaats van de klanten aan het lijntje te houden met waardeloze beloften.
Door de houding van Woninginterieur hebben ze nu een negatief imago dat door iedereen op internet is op te zoeken. Verstoppertje spelen heeft negatief uitgewerkt voor Woninginterieur aangezien het vertrouwen compleet weg is bij de bestaande klanten.
Zaterdag 6 januari het 'zoveelste' mailcontact gehad met Woneninterieur. In deze mail is namens hen beloofd dat ze mij maandag zouden bellen. Op maandag 8 januari was ik om 16:55 nog niet gebeld, dus heb ik direct een mail gestuurd met dat ik al de gehele dag aan het wachten was op het beloofde telefoontje.
Wonder boven wonder werd ik binnen 2 minuten 'eindelijk' gebeld. Ik vind het altijd bewonderenswaardig hoe snel je soms reactie terug kan krijgen, maar je wel maanden kan fluiten naar je meubels en/of je geld!
Voor het eerst dat ik ze sinds mei 2023 telefonisch aan de telefoon kon spreken. Dat hebben ze geweten... Wat een schofterige bende zit er achter dit bedrijf. Alleen maar smoesjes over interne problemen, en dat het nu weer op de rit is en wij einde van de week het geld konden verwachten.
Waarom zou je überhaupt Anno 2024 nog 5 dagen moeten wachten over een overboeking van een bedrag? Dat is letterlijk binnen 1 minuten overgemaakt... Maar goed, ik heb ze wederom de voordeel van de twijfel gegeven en zij gaven aan dat het uiterlijk vrijdag 12 januari voor 16:00 op de rekening zou staan. Dit is ook per mail bevestigd aan onze advocaat.
Het is werkelijk ongelofelijk dat ook deze 20ste belofte gisteren niet is nagekomen. @Woneninterieur, kunnen jullie überhaupt jezelf nog in de spiegel aankijken?
MAAK HET GELD OVER EN STOP MET DEZE PRAKTIJKEN!!!!! WIJ GAAN PER DIRECT NAAR DE POLITIE EN ZULLEN ONZE ADVOCAAT VERDERE STAPPEN LATEN ONDERNEMEN.
Goed plan zeg. Dan weet je zeker dat niemand zijn geld meer krijgt
BOOS is niet van faillissement. Ze gaan voor een oplossing voor iedereen. Laatste wat dit programma wilt is dat de klachten uitlopen in allemaal teleurgestelde mensen. Misschien het programma eens kijken…
Ik heb het niet over BOOS, ik heb het over jou. Jij bent immers degene die wil dat ze "uit de lucht gaan"...
Uit de lucht, de webshop tijdelijk uit de lucht. Zodat ze de bestaande bestellingen kunnen afhandelen., realistische levertijden kunnen aangeven. Hun problemen kunnen oplossen met alle lopende bestellingen.
Nu blijven ze spullen verkopen die ze niet kunnen leveren. Maakt het alleen maar moeilijker en groter om het probleem op te lossen.
BOOS is niet van faillissement. Ze gaan voor een oplossing voor iedereen. Laatste wat dit programma wilt is dat de klachten uitlopen in allemaal teleurgestelde mensen. Misschien het programma eens kijken…
Ik heb het niet over BOOS, ik heb het over jou. Jij bent immers degene die wil dat ze "uit de lucht gaan"...
Uit de lucht, de webshop tijdelijk uit de lucht. Zodat ze de bestaande bestellingen kunnen afhandelen., realistische levertijden kunnen aangeven. Hun problemen kunnen oplossen met alle lopende bestellingen.
Nu blijven ze spullen verkopen die ze niet kunnen leveren. Maakt het alleen maar moeilijker en groter om het probleem op te lossen.
Susan, als de winkel dicht gaat komt er geen geld meer binnen, dat betekent voor jou en de overige klanten die hun bestelling hebben geannuleerd, dat je je geld niet terugkrijgt. Jouw wens gaat niet in je voordeel uitpakken, dus een slecht plan.
Maar er moet weer heel wat verkocht worden voordat alle annuleringen terug betaald kunnen worden.
Reden te meer om de shop open te houden.
Dat is maar de vraag. In ieder geval kunnen er dan niet meer slachtoffers gemaakt worden. Het gaat nooit werken als het ene gat met het ander wordt gevuld. Oftewel oude klanten worden betaald met geld van nieuwe klanten.
Vorig voorjaar voor € 1.500 een tafel gekocht, die nooit is geleverd.
Ik denk dat ik er al minstens 100 mailtjes aan heb gespendeerd, maar nog steeds mijn geld niet terug.
De laatste beloftes waren:
2 weken na annulering krijg ik mijn geld terug.
De dag na kerst krijg ik mijn geld terug.
2 januari krijg ik mijn geld terug.
Uiterlijk 12 januari krijg ik mijn geld terug.
Gisteren heb ik ze gemaild dat ik op Radar een negatieve review zou plaatsen als ik mijn geld voor vandaag niet op mijn rekening had staan.
De reactie was dat Woneninterieur hoopt dat ik geen stappen onderneem, omdat dat helemaal niet nodig is en dat ik zeker mijn terugbetaling zal ontvangen.
Maar ja, niet verwonderlijk; vanochtend geen geld terug op mijn rekening.
Dus hierbij mijn negatieve review.
Ik hoop dat dit, in combinatie met een aangifte bij de politie, negatieve reviews op Trustpilot en een melding op Consuwijzer ervoor zorgt dat ik mijn geld terug krijg!
Het gaat nooit werken als het ene gat met het ander wordt gevuld. Oftewel oude klanten worden betaald met geld van nieuwe klanten.
Dat weet je niet. Als er een tijdelijk probleem was, zoals ik inschatte en de winkel bevestigende, dan werkt dat natuurlijk juist wél.
Als je de winkel dicht gooit, weet je daarentegen zéker dat het niet werkt.
Ik geloof het verhaal van Woninginterieur helemaal niet. Dan hadden ze hiervan eerder melding kunnen maken. Zij kwamen pas met hun verhaal toe dit min of meer werd voorgekauwd en ze dit gezien hebben als een oplossing.
Uit de post van Lylla blijkt dat Woninginterieur nog steeds moeite heeft om op een goede manier te communiceren met hun klanten. Want de reactie wacht maar want het geld komt er wel lees ik: wij betalen als wij geld van nieuwe klanten hebben ontvangen.
Allemaal leuk en aardig, maar ik zou mijn geld niet aan dat bedrijf overmaken, zodat zij een wachtende kunnen uitbetalen.
Uiteraard niet. Al is het maar omdat jij en ik wél vooraf onderzoek doen.
Maar goed, een normale, gezonde cashflow is precies dit: de ene klant financiert deels de ander. Zolang er geen haperingen zijn, is dat geen probleem. Maar als er ergens in de keten onverwacht een kink in de kabel komt, en de reserves op of niet aanwezig zijn, dan krijg je precies wat je hier in dit topic ziet gebeuren.
Ik geloof het verhaal van Woninginterieur helemaal niet.
Da's prima natuurlijk. Mijn inschatting is ondanks alle ervaring waarop ik 'm baseer ook niet meer dan dat: een inschatting. Maar wel één die past bij de feiten.
Allemaal leuk en aardig, maar ik zou mijn geld niet aan dat bedrijf overmaken, zodat zij een wachtende kunnen uitbetalen.
Uiteraard niet. Al is het maar omdat jij en ik wél vooraf onderzoek doen.
Maar goed, een normale, gezonde cashflow is precies dit: de ene klant financiert deels de ander. Zolang er geen haperingen zijn, is dat geen probleem. Maar als er ergens in de keten onverwacht een kink in de kabel komt, en de reserves op of niet aanwezig zijn, dan krijg je precies wat je hier in dit topic ziet gebeuren.
Ik geloof het verhaal van Woninginterieur helemaal niet.
Da's prima natuurlijk. Mijn inschatting is ondanks alle ervaring waarop ik 'm baseer ook niet meer dan dat: een inschatting. Maar wel één die past bij de feiten.
Je ziet het niet of wilt niet zien dat dit bedrijf nu een pyramidespel is geworden.
Ze betalen de nieuwe aanbetalingen uit aan de klagende eerdere klanten en hebben daardoor onvoldoende geld om de nieuwe producten te bestellen bij hun leveranciers. Voila, de nieuwe klagers zijn geboren en zullen over 3 maanden hier hun beklag wel weer doen.
Dit bedrijf klapt binnenkort met een grote knal uit elkaar