LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] investeringsproject stacaravans in spanje

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Incasso
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2008 21:18

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Incasso »

Geachte lotgenootje,

Klinkt crue, maar niet te min.. de een zijn dood is de ander z'n brood.

Incasso Ned.

Theo3
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:55

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Theo3 »

Eindelijk reageer ik dan eens zelf ( Theo van Tribu Invest )

Heb eens de tijd genomen deze site door te nemen en moet zeggen dat ik een groot voorstander ben voor een forum indien deze is bedoeld om van gedachten te wisselen en om informatie in te winnen.
Hetgeen ik niet begrijp dat hier allerlei veronderstellingen worden genomen door onbekenden van het bedrijf Tribu zonder ooit eens verder te hebben gekeken dan deze site, dan informatie bij het bedrijf zelf.Voor klanten begrijp ik niet dat men hierop reageert terwijl men toch wel degelijk bij mij terecht kan voor al zijn vragen of onduidelijkheden,hetgeen toch zeker bevestigd kan worden door honderden klanten.
Kijk uitleg aan mensen die niets met doen hebben van ons bedrijf geloof ik niet dat het aan mij is tekst en uitleg te geven over de in en outs van ons bedrijf .Wat zou het doel van dat moeten zijn?
Beweringen en veronderstellingen van niet klanten gaan mij dan ook één oor in en de andere er weer uit.Van eventueele klanten van ons doet dat pijn in ons hart.
Van belang zijn mijn klanten waarvoor we al maanden bezig om de zaak vlot te trekken en dat valt zwaar in deze algemeen bekende crisistijd met daarboven op tegenwerking van autoriteiten en een zeer klein aantal klanten ,klanten die nooit tevreden zouden zijn in het doen en laten van ons bedrijf en iets hebben gedaan zonder het uberhaupt te hebben vertrouwd om wat voor reden dan ook.
Wij weten dat we bezig zijn voor de klant en nog steeds met verschillenden zaken om alles op te lossen echter in zaken die tientallen miljoenen euro´s betreffen zijn dat nu éénmaal geen zaken die één en twee gedaan zijn en zeker niet als het bankwezen ermee heeft te maken.
Voor diegenen die niets met ons bedrijf te maken hebben kan ik alleen maar zeggen " u bent vrij om uw mening te uiten (gelukkig maar ) maar om nu zomaar veronderstellingen te doen zonder wat meer te weten en konstant dezen te uiten is wel heel makkelijk en eerlijk gezegd het nut ervan ook niet inziet maar goed ieder het zijnen".
Wij kunnen alleen maar duidelijk maken aan de klant waar we mee bezig zijn en bij terugkomst van mijn nu al 3 weekse reis omtrent deze probleem zullen zij weer op de hoogte worden gesteld want men heeft daar recht op.
Kan alleen maar zeggen dat de toezeggingen positief zijn en nu alleen nog in de praktijk moeten worden uitgevoerd .Hetgeen waar naar we maanden lang hebben toegewerkt en laten we hopen dat dat wordt beloond.
Dit was voor mij een slechts een éénmalige verschijning op dit forum omdat iedere klant van ons weet dat ze altijd bij ons rechtstreeks terecht kunnen ook al wordt er anders beweert .Verder heeft het weinig zin voor mij in discussie te gaan met niet klanten van ons daar zij klaarblijkelijk hun mening toch wel klaar hebben gezien alle reakties die ik al gelezen heb.
Het was slechts een reaktie van mijnerzijds en ieder kan er mee doen wat men wilt.

Met vriendelijke groet,

Theo

lotgenootje
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 dec 2008 21:15

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door lotgenootje »

Tjonge Theo3 ,ik moet wel even een traantje weg pinken hoor,wat een duimzuigerij joh.
Als je de Tribu Theo bent? geloof je toch niet dat wij als gedupeerden jou nog serieus nemen.
Alweer 3 weken op pad geweest??
Er is niemend echt op de hoogte, van jou klantenkring ,hoe de zaken zijn gelopen het afgelopen jaar .
Niemand is persoolijk benaderd of aangeschreven over de juiste gang van zaken van Tribu.
De uitleg in de algemene brief aan jou klanten laatst,is niet gedefinieerd over enige zaak dan ook.
Dergelijke algemene mededelingen kan je aan de pers geven maar niet aan investeerders,die vragen om persoonlijke geinformeerd te worden.

Theo3
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:55

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Theo3 »

Dan ben jij waarschijnlijk één van de weinige klanten die NIET persoonlijk naar mij hebt gereageerd dan alleen maar bij agenten of andere die elkaar gek proberen te maken op een forum .Volgende week als ik terug ben reageer dan even als je wat meer in en outs wilt weten.Je kent ons email adres ,het is echt niet moeilijk hoor en je krijgt een veel duidelijker antwoord dan via via.
En dat sarcastische gedoe moet je achterwege laten, deed je toch ook niet toen je zaken met ons ging doen om dat er wat te verdienen viel ?
Vertrouwen was er toen wel .
Het is heel simpel als we de boel hadden willen oplichten hadden we echt niet jaren bezig geweest en hadden we zeker na de AFM bemoeienissen onze deuren gesloten en ons laten failliet verklaren.
Maar nee ,wij hebben er nog steeds het vertrouwen in.
Maar nee we zijn er nog en die enige die een traan weg pinkt zijn wij en of u dat nu vertrouwt of niet dat is uw probleem.
Wij weten dat we bezig zijn voor u en alle andere klanten en dat is het.

Theo3
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:55

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Theo3 »

En dit bedoelde ik eigenlijk in mijn eerste verschijning op het forum te zeggen.
Het maakt niet uit op het moment wat men zegt of schrijft ,een ieder heeft gewoon zijn veronderstelling klaar en zal blijven mekkeren omdat het op dit moment toch nooit goed is zelfs al komt het geld met rente terug dan nog is men daar niet mee eens.
In de goede tijden hoort men ze niet want dat is normaal en mensen die 3 tot 6 hun geld hebben verdiend ,dat wordt maar even vergeten .
Nee beter volgende keer lekker ons geld zetten op een bank in Ijsland,aandelen kopen en goed verliezen ,en pak nog maar een stuk of 100 van die goede instellingen.
Wij proberen nog ondanks alle tegenwerkingen van wat ook toch te zorgen dat mensen na hun winst ook toch nog een inleg terug krijgen.

Maar goed heb me laten verleiden om toch helaas maar weer te reageren.Domweg om dat dit soort opmerkingen pijn doen bij ons.
Dat schijnt niet te kunnen in deze tijd.
Mensen worden ingelicht rechtstreeks via ons ,het enigste wat men wilt weten wie alles overneemt ondanks die partij niet bekend wil worden.Maar nee we zullen er achter komen al is het via de juridische weg.
Mensen ga je gang en treur niet als één en ander geen doorgang meer gaat vinden.
Want ook bij ons houd het een keer op ,we kunnen niet ons steeds weer in blijven zetten opnieuw met 0 resultaat.
Dus wat is beter ? Geduld hebben en geld retour buiten de winsten om of helemaal niets?
Aan u de keus wij gaan er voor en het zou mooi zijn als we dat samen konden doen.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Mensen worden ingelicht rechtstreeks via ons ,het enigste wat men wilt weten wie alles overneemt ondanks die partij niet bekend wil worden.Maar nee we zullen er achter komen al is het via de juridische weg.
Er valt helemaal niets over te nemen. Er is dus ook geen partij die het wil/kan over nemen.

De meest cruciale informatie waar de meeste investeerders belang in stellen is wat er daadwerkelijk aan bezittingen is.
Dan ben jij waarschijnlijk één van de weinige klanten die NIET persoonlijk naar mij hebt gereageerd dan alleen maar bij agenten of andere die elkaar gek proberen te maken op een forum
Hier blijken je 'goede' bedoelingen wel. Voor mij blijkt wel duidelijk dat je alleen maar minachting voor je investeerders voelt. Iemand die niet rechtsstreeks contact opneemt krijgt geen informatie. De agenten waren destijds wel goed om de mensen over te halen. In het verleden heb je ook vaak gelogen en bedrogen. Of moeten we ook nog eens je verleden hier posten.
Dat je nu wel je best zou doen en je beloftes waar zou maken , kan alleen door harde bewijzen.

Al bijna 10 maanden roepen dat je geduld moet hebben en dat het wel goed komt terwijl er in al die tijd nog niet eens één concreet bewijs geleverd is dat er iets is en dat hij echt bezig is om de zaak op te lossen wijst er alleen maar op dat je een bedrieger/oplichter bent.

basluc
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jun 2008 17:44

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door basluc »

Goed Theo om je reactie te zien. Zou verder niet meer reageren op die ngatieve emoties die van carlos6a komen. Hij is volgens mij een " beroeps oproerkraaier", die zelfs de meest postieve reacties kan veranderen in het meest negatieve scenario. Heb zelf het volste vertrouwen erin dat alles een goede afloop zal hebben, met de inzet die jullie tonen om het op te lossen. Ik zal hierop wel een reactie krijgen van Carlos6a, maar even voor uw informatie Carlos, daar zal ik verder niet meer op in gaan, dus bespaar U de moeite. Veel success aan Theo Romeyn.

lotgenootje
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 dec 2008 21:15

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door lotgenootje »

Het lijkt mij duidelijk, dat al dit heen en weer ge-mail ons niets gaat brengen en al zeker geen duidelijkheid gaat scheppen over wat ons nu werkelijk bezig houdt...krijgen wij ons geld nog? Theo reageert alleen met loze kreten in plaats van iedereen eens duidelijk en eerlijk te informeren wat de stand van zaken is (Tribu heeft toch van alle investeerders contakt-adressen?). Ik vraag me af waarom iemand 3 weken op reis moet (van ons geld?) om de zaken geregeld te krijgen. Hoe moeilijk is het daar je investeerders van op de hoogte te brengen. Onduidelijkheid en geheimzinnigheid leidt tot dit soort mail-verkeer. Net als de geheimzinnigheid rond de nieuwe investeerdersgroep. Zij gaan óns geld behartigen en dus hebben wij alle recht om te weten wie dit zijn, net zoals wij destijds wisten dat ons geld zou worden behartigd door Tribu.
Het is wel erg makkelijk te zeggen, dat jullie er geen moeite meer voor doen als wij doorgaan met ons "gemekker". Wat een ongelooflijk onproffesionele reactie naar je clienten toe! Dit soort reacties komt je geloofwaardigheid niet ten goede. Als je echt voor je clienten vecht (en daarmee ook voor je eigen naam), houd je ze regelmatig op de hoogte met duidelijke informatie. Ga daar nou eens mee beginnen en gedraag je eens als iemand waar je als investeerder je (hard verdiende) centjes aan toevertrouwd. Ik verwacht dan ook zeer binnenkort een schrijven van Tribu met daarin alle informatie waar wij als investeerder recht op hebben.

(Verder zal ik mij van deze site distanciëren.Iedereen kan op dit soort sites reageren, mede- en tegenstanders van Tribu.)

Theo3
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:55

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Theo3 »

Lotgenootje er wordt niet goed geluisterd of gelezen.Niemand gaat het bedrijf overnemen .De bedoeling is en was altijd al vanaf de bemoeienissen van de AFM dat de goederen moeten worden verkocht en worden uitbetaald aan de klanten.Dus niemand gaat jullie geld behartigen.Dat is altijd duidelijk bekend gemaakt .Het feit is dat sommigen speciaal willen weten wie die goederen gaat overnemen zodat men voordat alles gebeurd is lekker kan gaan roeren zodat het zeker niet doorgaat omdat een ieder het beter weet dan ons .Kwestie van luisteren en goed lezen voorkomt dit soort veronderstellingen .
En ja het houdt een keer op voor ons,mag het na ruim 7 maanden dan konstant dezelfde groep die ons tegenwerkt en waardoor zaken gewoonweg geen doorgang heeft.Weet lotgenootje hoe frusterend dat is?Nee haalt het maar uit zijn verband en zeg maar weer dat we geen respect hebben voor de klant.Nogmaals als we dat niet hadden waren we al lang gevlogen.En ja er waren totaal meer dan 4 weken nodig ,heb u miljoenenzaken sneller af kunnen sluiten in uw leven ? ¨wij niet we zijn al 7 maanden bezig en het is nog niet tot een einde.

Wij zijn bezig met verschillende zaken ook rechtzaken tegen bedrijven waarvan wij veel geld te goed hebben(geld van de klanten dan )
En nogmaals er is gezegd dat bij terugkomst (a.s. woensdag) er een nieuwsbrief aankomt met de stand van zaken.

Toch weer vreemd dat een klant weer op dit forum reageert op deze wijze aan mij rechtstreeks gaat het nooit zo en bijten doe ik echt niet hoor

rararendement
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 feb 2008 17:31

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door rararendement »

Hoera fijn morgen een nieuwsbrief! Kijk dat is nou iets waar we wat aan hebben een fijne nieuwsbrief met mooie sprookjes en leuke verhaaltjes. Ik heb het idee dat ik me gewoon voor heel erg veel geld heb geabonneerd op een nieuwsbrief en daarmee uiterst tevreden zou moeten zijn. Ik heb liever me geld teruggestort.....

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Er zijn nog steeds mensen die in sprookjes geloven.

Je kunt er zo een aantal uit dit draadje plukken.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Onderstaand het artikel wat op de mondi website staat:

Honderden gedupeerden Tribu


Met investeringen in Mobile Homes en grond in Spanje en Argentinië hebben vele mensen zich een financiële strop om de hals gehaald. In een kort geding, aangespannen door één van de schuldeisers, zijn Tribu Internacional Invest S.L. en Tribu Platinum S.A veroordeeld tot terugbetaling. Mondi roept alle gedupeerden op zich te melden.

Tribu Internacional Invest S.L. en Tribu Platinum S.A., beide gevestigd in de nabijheid van Malaga, hebben grote sommen geld afhandig gemaakt. Beide bedrijven zijn onlangs veroordeeld tot terugbetaling van ongeveer € 140.000 aan een gedupeerde vrouw die, samen met haar twee kinderen, in producten van deze bedrijven investeerde. De producten waarin zij investeerde betroffen onder andere Mobile Homes (stacaravans) en grond in zowel Spanje als Argentinië.

Rendement
De stacaravans zouden worden geplaatst op in Spanje gelegen grond en worden verhuurd aan derden. De investeerder werd een bepaald bedrag aan huurinkomsten gegarandeerd. Zo gaf de investering in de eerste stacaravan recht op € 275,00 per maand. De eiseres kreeg dit bedrag slechts anderhalf jaar uitgekeerd. De betaling stopte in januari 2008. De aangekochte grond zou na een aantal jaar verkocht worden met een rendement van enkele honderden procenten. Op de Spaanse grond werd een rendement van drie honderd procent beloofd als de grond na drie jaar werd verkocht.

Benadeeld
Van de beloftes is tot op heden niets waargemaakt, er werden geen of gedeeltelijke uitbetalingen gedaan en eigendomspapieren zijn niet verstrekt. Bovendien werden er op vragen over de investeringsproducten, de uitbetalingen en de eigendomspapieren geen (duidelijke) antwoorden gegeven. Ook aan de Stichting Autoriteit Financiële Markten (AFM) heeft Tribu Internacional Invest S.L. geen informatie kunnen verstrekken over haar financiële diensten. In januari is Tribu Internacional Invest S.L. al een dwangsom van € 80.000 opgelegd.
Naar blijkt beschikt Tribu Internacional Invest S.L. niet over de vereiste vergunningen voor de door haar aangeboden (en uitgevoerde) investeringsdiensten en ontplooit zij derhalve illegale activiteiten. De Spaanse toezichthoudende instantie, de Comisión Nacional del Mercado de Valores heeft in juli van dit jaar hiervoor een waarschuwing doen uitgaan.

Vonnis
In een kort geding, dat plaatsvond op 11 december, heeft de rechtbank in Dordrecht beide vennootschappen hoofdelijk veroordeeld tot terugbetaling van alle belegde gelden. Bovendien moet Tribu Internacional Invest binnen 14 dagen na betekening de eigendomspapieren van de Mobile Homes afgeven aan de eisende partij. Gebeurt dit niet dan geldt een dwangsom van € 500 per dag per Mobile Home.

Verschijnen
Volgens de raadsman van de in het gelijk gestelde investeerder, Mr M.H. Bressers te Barcelona, worden veel gedupeerden ook nu nog aan het lijntje gehouden met toezeggingen over terugbetalingen. “De mensen achter Tribu weten nog steeds handig misbruik te maken van de goedgelovigheid van de cliënten. Er verschijnen regelmatig nieuwsbrieven per email waarin steeds dezelfde beloften worden gedaan, maar feitelijk gebeurt er niets.” Zelfs de toezegging van de directeur van Tribu om te zullen verschijnen bij de zitting bij de rechtbank werd niet nagekomen.

Gedupeerden
Met grote zekerheid gaat het hier niet om slechts één gedupeerde. Gedupeerden van Tribu, zowel van Tribu Internacional Invest S.L. als Tribu Platinum S.A., kunnen zich bij Mondi melden. Dit kan door het contactformulier in te vullen onder vermelding van Tribu. Vermeld daarbij ook welke rol u voor Mondi ziet weggelegd. Mondi kan optreden als intermediair tussen gedupeerden en advocaat. Dit heeft voor gedupeerden het voordeel dat ze een onafhankelijke partij hebben die over hun schouders meekijkt. In het nieuwe jaar inventariseren we de reacties en de door de gedupeerden gewenste vorm van actie. Mondi zal aan de hand van de reacties met een advies komen en desgewenst optreden als belangenorganisatie.

Via de website en Mondi next nieuws blijft u op de hoogte van de actuele ontwikkelingen. U kunt zich hiervoor geheel vrijblijvend aanmelden. Het vonnis is openbaar. Wie het wil inzien kan dit kenbaar maken via het contactformulier. Vergeet hierbij niet te vermelden of u een van de gedupeerden bent van Tribu.

rararendement
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 feb 2008 17:31

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door rararendement »

Hmmm, dus de AFM en Carlos6a hadden het nog niet zo slecht gezien. En alle mensen die het zo opnamen voor Tribu mogen daarop nu wel terugkomen. Maar goed die schamen zich natuurlijk rot nu. Het opnemen voor oplichters is nou niet iets dat vóór je spreekt.

Ik vraag me af of Tribu over de brug komt met die € 140000.

billygates
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2008 10:24

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door billygates »

Ook de rechtbank gaat gewoon uit van het feit dat er wel degelijk mobilehomes staan. Ook leidt het geen twijfel dat de grond gewoon is aangekocht door Tribu. Geen advocaat of onderzoeksbureau heeft intussen aan kunnen tonen dat er geen grond zou zijn of dat er geen mobilehomes zouden zijn. Tribu is dus GEEN piramidespel gebleken. Het probleem is gewoon dat een aantal figuren de AFM ingeschakeld heeft en die heeft aangegeven dat Tribu geen vergunning had voor zijn werkzaamheden en dat de de werkzaamheden feitelijk illegaal waren. Tribu heeft dan ook opdracht gekregen alle gronden en mobilehomes te verkopen en de opbrengst te verdelen onder de investeerders. De rechtbank in Dordrecht heeft in dit geval eigenlijk hetzelfde gezegd.
Het probleem is echter dat het in de huidige crisistijd vrijwel onmogelijk is de gronden snel te verkopen, ofwel tegen een fractie van de aankoopwaarde. Als investeerders zullen we gewoon geduld moeten hebben tot de markt weer wat aantrekt en Tribu tegen een redelijke prijs de gronden kan verkopen. Dat gaat ook heus wel lukken. Bedenk dat het om een heleboel geld gaat. Ook hier gaat het spreekwoord op: haastige spoed is zelden goed!
Slechts 1 partij kan roet in het eten gooien en dat zijn de onruststokers die heel snel hun geld terug willen. Snelheid betekent in dit geval genoegen moeten nemen met een hele lage opbrengst. En daar zitten wij als andere investeerders niet op te wachten! Beter zou zijn als een vertegenwoordiging van de investeerders Theo Romijn zou gaan ondersteunen bij de verkoop. Daar zullen toch wel mensen met expertise tussen zitten?

rararendement
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 feb 2008 17:31

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door rararendement »

Volgens mij kunnen de mensen dan toch echt niet lezen:

Er staat "... en eigendomspapieren zijn niet verstrekt. Bovendien werden er op vragen over de investeringsproducten, de uitbetalingen en de eigendomspapieren geen (duidelijke) antwoorden gegeven.

Volgens mij is het toch wel zo dat als je geen eigendomspapieren kan verstrekken het in dit geval betekent dat er geen eigendomspapieren zijn. Er is dus helemaal geen grond/mobiel homes aangekocht. Er is niets! Anders zou Tribu toch even de eigendomspapieren laten zien waarmee meteen is aangetoond dat alles op een vreselijk misverstand berust. Nee, de rechter legt zomaar Tribu op dat ze 140.000 euro moeten terugbetalen???

parang
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 okt 2008 18:16

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door parang »

He billygates

Als je alles zo goed weet waarom steun je Theo niet financieel betaal je ons uit dan zijn wij in een klap verlost van onze probleem dan doe je je naam eer aan billygat{verdamme ) of ben je ook een van de compagnon van Theo of Theo himself

Theo3
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:55

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Theo3 »

Als men de nieuws brief heeft gezien zegt dat alles.

Een Mevr.Eerkelens kan niet eisen en geld en eigendoms papieren en doorgang van kontrakten dat is driedubbel op.Het is altijd nog of het één of het ander.Buiten het feit dat de inleg die men opgeeft van 140.000 euro ook nog eens 40.000 euro te hoog is.
Volop tegenstrijdigheden in deze rechtzaak en zeer slim gespeeld door deze advokaat en Mevr.Eerkelens.Maar zoals eerder gezegd de eventueele uitslag verandert niets aan het feit dat zij net zo goed moet wachten als de rest of een keuze kan maken die is gegeven in de laatste nieuwsbrief.De klant is nu aan zet.Hieruit blijkt toch wel duidelijk
dat alles is geinvesteerd in de zaken die bekend zijn anders hadden deze voorstellen niet gekund.

Nog even is een ieder die reageert op dit forum een onderdeel of lid van de clan van Tribu.

Theo3
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:55

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Theo3 »

eigendomspapieren werden niet verstrekt omdat er een kontrakt is getekend dat men het geen verhuurt aan Tribu en pas na afloop van kontrakt de zaken kunnen worden verkocht of dat men deze wil behouden en dat dan bepaalde papieren naar de rechtmatige eigenaren zouden komen.Maar goed een ieder weet dat maar er zijn er altijd een paar die buiten de grote partij het op hun manier willen ondanks wat er getekend is uit vrije wil

rararendement
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 feb 2008 17:31

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door rararendement »

Dat je de eigendomspapieren niet verstrekt is nog tot daar aan toe als je iets verhuurd.

Maar dat je de eigendomspapieren niet kan tonen, zelfs niet aan een rechtbank kan niet anders uitgelegd worden dat die eigendomspapieren gewoonweg niet bestaan. Of vindt Tribu het plezierig om mensen in het ongewisse te laten en het zelfs zover te laten komen dat ze berecht worden? Lijkt me sterk.

Er zijn geen eigendomspapieren, want er is geen eigendom bij Tribu. Het door goedgelovigen ingevesteerde geld is weg, maar gelukkig krijgen we nog wel fijne nieuwsbrieven waar we het mee moeten doen.

Theo3
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:55

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Theo3 »

blijkt maar weer dat er niet goed gelezen word zo ook niet de nieuwsbrief of men wilt het bewust niet begrijpen of niet geloven.De nieuwsbrief zegt toch alles ?Wilt men zijn zaken houden worden de zaken toch via notaris overgeschreven op naam of staat dat er ook niet¿
Kon het best tonen bij rechtbank maar het werd zo slim gespeeld door advokaat en Mevr.Eerkelens dat er geen mogelijkheid meer was om te verschijnen zo kort voor datum van gerecht daar men pas 3 dagen voor het gerecht werd besloten om door te gaan terwijl wij wel in Spanje zitten en men heel wat anders had besloten dan dit gerecht.Dus ben beoordeeld bij afwezigheid en dan verlies men altijd.Trouwens is bij nog geen eens een uitslag bekend van dat gerecht dan alleen maar geruchten.Maar tot nu toe hier niets ontvangen dus waar blijft dan mijn verweer.
Maar maak niet uit blijf lekker negatief ipv meewerken want stel dat het dan beter zou gaan.Het zou je beter op weg helpen dan dit soort berichten

Gesloten