LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STICHTING PAL

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Antoine Vermeulen
Berichten: 128
Lid geworden op: 12 jun 2005 17:27

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Antoine Vermeulen »

Die piano dat is Ad Snoeren. Piano verscheen toen Ad Snoeren opgetieft was en allebij lopen ze tot 3 uur 's nachts homo praat te chatten. Overgens Willems, ik las dat u van twee kanten bespeelbaar bent en u schijnt nogal te genieten van een flinke zetpil. Bent u zelf wel helemaal natuurlijk?

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Kor S »

trol alert

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Kor S »

piano, dexia,[ en zijn trollen] is ook goed hoor. 8)

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

Kijk Antoine,
Dat is jullie probleem, jullie mogen anderen beledigen, als ik zoiets zeg,zoals jij nu doet, gaan zij mij aanklagen. Heel jullie mentaliteit is gericht op vervuiling en beschadigen . Ik kan je dit zeggen: ik heb nooit iets te maken gehad met homo's, ik ben gezond en kan gelukkig een vrouw waarderen. Indien ik jou nu vraag waar komt jou opmerkingen vandaan dan zal gauw merken dat het gebaseerd is suggesties, leugens en image vervuiling en indien ik op mijn stijl jou terug geef zal men mij dan kwalijk nemen. Laat men nu kijken naar jou beledigingen, maar zij zullen zwijgen en wachten tot ik reageer en dan mij kwalijk nemen Verachtelijke mensen, ja!
Ik zie dat je belangstelling hebt in mijn geaardheid, ik zou zeggen breng je moeder of jouw vrouw of dochter mee voor een proef op de som, zij zullen geen spijt van hebben!

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Kor S »

keessie is soms ook wat onorthodox ,maar geloof maar dat
de tegenstanders hem goed begrijpen,daar gaat ,t toch om

.Die piano dat is Ad Snoeren. Piano verscheen toen Ad Snoeren opgetieft was en allebij lopen ze tot 3 uur 's nachts homo praat te chatten. Overgens Willems, ik las dat u van twee kanten bespeelbaar bent en u schijnt nogal te genieten van een flinke zetpil. Bent u zelf wel helemaal natuurlijk?

laten gaan piano?????




piano
Geplaatst op: 13 Jun 2005 16:59 Onderwerp:



Ik geloof niet dat enige discussie zin heeft meneer Willems.
Laten we het hier dan verder maar bij laten, in de hoop dat U het verder ook beperkt en Uw boosheid richt op Dexia and his [trolls]

laten gaan piano????
of pareren.???

Antoine Vermeulen
Berichten: 128
Lid geworden op: 12 jun 2005 17:27

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Antoine Vermeulen »

Willems ik las ook dat u 's nachts in vrouwenkleding door Antwerpen loopt, ik vind dat niet normaal!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door JH »

Kor S, dat is geen vergelijking. Willems probeert door zijn stukjes van gedachten te wisselen. Keesskie is gewoon een grote schreeuwlelijk en een blaaskaak, die thuis niets te zeggen heeft en op dit forum de macho wil uithangen. Voor mij is Willems ok, en zijn reactie op de posting van Antoine V is uitstekend. Geen doodwensen oid.
Willems laat zich gewoon te makkelijk uit de tent lokken. Daar moeten juist wij hem bij helpen dat een reactie voldoende is en verder negeren.
Het is juist die personen er om te doen. Als zij een slachtoffer hebben gevonden dan buiten ze dat uit helaas.

En Antoine V, je moet eens het forum goed lezen, dan weet je dat Ad inmiddels zijn zaak gewonnen heeft in plaats van je te focussen op Willems.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

Vermeulen,

Indien jij zegt Antwerpen waar, dan kan nog geloofwaardig overkomen, ik kan je dit zeggen: ik heb een invalide vrouw, die getroffen werd door een hersenbloeding , waarmee ik 24 uur per dag mee zit. Dit alleen maar, om jou tot meer bezinning te brengen. Overigens, ik heb zeer sterk de indruk dat zij jouw moeder en jouw vrouw, gezien zouden hebben die hier in Antwerpen kwamen bij verdienen, zo'n vergissing is mogelijk en zeker bij jullie is de verwarring groot, groter dan jij durft te veronderstellen Vermeulen!!

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door HvdB »

Willems, hoe weet jij dat ze aan het hoereren waren in Antwerpen?
Volgens mij ben je dan vaak in het schipperskwartier te vinden!

Antoine Vermeulen
Berichten: 128
Lid geworden op: 12 jun 2005 17:27

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Antoine Vermeulen »

Willems u kunt alles ontkennen maar ook dat bericht van die zetpillen kwam uit diverse bronnen. Ook wordt u vaak in het schipperskwartier en op de vogelenmarkt gesignaleerd. Waar rook is is vuur viespeuk!
Laatst gewijzigd door Antoine Vermeulen op 13 jun 2005 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door JH »

Willems, je bent die hork van een Antoine Vermeulen geen verantwoording schuldig. Laat hem in zijn sop gaar koken. Hij is er enkel op uit om emotionele reacties van jou los te weken.
LAAT DIE LOSER LINKS LIGGEN !!!!!!! Behoud je zelfrespect en eigenwaarde, beste Willems.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door HvdB »

Willems moet eerst eens respect verdienen!!!!!!!!!!!!

Antoine Vermeulen
Berichten: 128
Lid geworden op: 12 jun 2005 17:27

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Antoine Vermeulen »

Als Willems zijn invalide vrouw in de schippersbuurt ten gelde maakt is dat een grote schande!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door JH »

Dat kan ook van jou gezegd worden HvdB. 8)
moet eerst eens respect verdienen!!!!!!!!!!!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

JH,

Dat is juist het probleem, jij ziet zelf hoe het uit de hand kan lopen wanneer je zwijgt. Zolang je zwijgt gaan leugens waarheid worden, zoals nu het geval is. Ik woon buiten Antwerpen en nu hoor ik dat ik in de Stad was kijk ik begrijp wel dat het onzinnig is om erop in te gaan, maar vergis je niet JH, hier werkt een georganiseerde bende, die weet waarmee zij mee bezig zijn: het beschadigen, terwijl het lease probleem, langzaam maar zeker zichzelf oplost. En hoe méér dit het geval is, hoe agressiever ze worden en indien je ze niet van repliek dient weet je nooit waar het zal eindigen. Ze hebben heel mijn leven nagegaan, maar niets gevonden, dan maar suggestieve aantijgingen. Deze Vermeulen leent zich als een muildier
uit tegen betaling om dit vuil werk te doen! Maar ik sta stevig in mijn schoenen laat Vermeulen maar komen hij zal te horen krijgen wat hij nog nooit verwacht zou hebben!

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 13 Jun 2005 18:35 door HvdB


--------------------------------------------------------------------------------

Willems, hoe weet jij dat ze aan het hoereren waren in Antwerpen?
Volgens mij ben je dan vaak in het schipperskwartier te vinden!
Kijk aan, HvdB weet hoe die buurt heet. :roll:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door JH »

Willems, ik denk dat je er teveel achter zoekt. Het zijn gewoon een stel lanterfanters die niets anders te doen hebben op hun werk en op kosten van de baas internetten om mensen zoals jij zo te tergen dat jij je helaas verlaagt tot uitspraken waar je zelf niet achter staat.
Ik vind het zielig dat zulke personen met een netto maandsalaris van 2500 euro (waarvan je mag verwachten dat zij enig niveau bezitten om anderen in hun waarde te laten) zich op deze manier uitlaten.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door HvdB »

Ik heb vakantie hoor en heb dus alle tijd om Willems weer in de realiteit te brengen.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door JH »

Ja CB, HvdB is echt iemand die zoals hij op een ander forum heeft vermeld 2500 euro netto in de maand heeft. Daar kan ie heel wat rosse buurten voor aflopen. :wink:

Quote:
Geplaatst op 13 Jun 2005 18:53 door HvdB


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb vakantie hoor en heb dus alle tijd om Willems weer in de realiteit te brengen.



Ga dan lekker naar een ver land, HvdB, wat doe je hier dan nog.
Met je riante maandsalaris moet dat toch kunnen.
Laatst gewijzigd door JH op 13 jun 2005 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

HvdB

Meer dan helft van de oplossingen van dit probleem, zowel bij Zalm als bij Bruneel en Duisenberg, zijn door mij op mijn specifieke wijze door gespeeld, wat voor respect meer zou ik moeten hebben. Lees maar mijn stukken, dan zal je gauw merken, dat ik een zeer ernstig iemand ben, maar duld geen gesol van niemand.
Toen ik hier op het forum, kwam was er niemand met analyses die Zalm in verlegenheid kon brengen, dat de zaak vandaag een geheel andere wending heeft genomen hebben velen te danken aan inzet van Piet en anderen. Ik heb geen respect van niemand nodig ook niet van jou, mijn ervaring in deze is, dat er veel mensen zijn, gewone mensen die nog niet weten wat hen overkomen zijn, daarom zet ik mij in, anders had ik jullie allang gelaten voor wat jullie zijn en mijn eigen zaak oplossen op mijn manier en geloof mij ik heb jullie daarvoor niet nodig noch jullie respect!

Jullie hebben een grote smoel, wat zijn jullie bijdrage voor een oplossing? Niks alleen een grote bek en achterlijkheid, die de zaak moeilijker maakt.
Laatst gewijzigd door Willems op 13 jun 2005 19:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten