LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rechters worden onder druk gezet door Zalm.
Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.
Ja Hopman ik denk toch dat Tolboompje en Hansopje en dat Dubiotje veel met elkaar vandoen hebben want telkens als ik er tussen kom zijn ze vertrokken naar een ander forum om daar weer de inteligente peer uit te hangen,maar geloof me ze stellen niks voor,echt helemaal NIETS.
Ja rachil, daar hebben ze niet van terug, wat jij en ikwaseenbeetjedom schrijven, maar nu hebben we voorlopig geen last van deze gasten want nu is het melktijd, en anders kunnen ze hun standplaats niet betalen als ze de boer niet helpen, die Tolboom met zijn vijf sterren hotel
-
Rachil
Dubia zit al jaren op dit forum met dezefde teksten, en is door zowat iedereen verguist, maak je niet teveel illussies. Die betonnen plaat krijgt niemand voor dat hoofd weg.
Dubia zit al jaren op dit forum met dezefde teksten, en is door zowat iedereen verguist, maak je niet teveel illussies. Die betonnen plaat krijgt niemand voor dat hoofd weg.
Ad, je bent er weer, welkom terug!
Meneer Hopman stop nu eens met jezelf belachelijk te maken hier op dit forum, je reageert als een kip zonder kop. (geleerd op de boerderij)
Overigens je loopt tegen iedereen te verkondigen dat men niet meer op "trollen" moet reageren, kun je dan misschien je eigen advies eens opvolgen, door niet meer op "ons" te reageren?
Of is dat al te moeilijk voor je?
Overigens je loopt tegen iedereen te verkondigen dat men niet meer op "trollen" moet reageren, kun je dan misschien je eigen advies eens opvolgen, door niet meer op "ons" te reageren?
Of is dat al te moeilijk voor je?
Wat is dit idaho, kun je niet tegen kritiek, en andere mensen wel alles zeggen wat er in je op komt, dat heb je met zulke mensen.
Ja, idaho rachil en ikbeneenbeetjedom zijn vier keer slimmer dan jou, daar kun je ook niks aan doen het is niet anders.
Ja, idaho rachil en ikbeneenbeetjedom zijn vier keer slimmer dan jou, daar kun je ook niks aan doen het is niet anders.
-
Stop dit geleuter en wel onmiddellijk, forumverpesters.
Met iedere posting weer een brevet van onvermogen afgeven is ook een hele kunst op zich Meneer Hopman, dus bij deze.....bravo en ga zo door........
Werkelijk in een deuk hier, maar eigenlijk mag een mens hier niet om lachen......
Werkelijk in een deuk hier, maar eigenlijk mag een mens hier niet om lachen......
zij waarde hopman, het is "maar zij ook".
Daar gaan we weer internet police, haal deze idaho eraf aub.
Overigens IP, ik zit vanaf morgen in Boise, je weet wel in Idaho en ik denk niet dat ik daar het internet op ga, dus hou jij de boel een beetje in de gaten en vergeet niet zo af en toe een bekeuring uit te delen he?
J. Hopman, rachil, IP, Idaho, Tolboom (en wie zich verder aangesproken voelt), naar aanleiding van jullie uitstekende, goed onderbouwde betogen en argumenten betreffende dit onderwerp, voor de tweede keer terug naar de feiten betreffende het vonnis van Strengers:
Ad I en II:
Bij rechtsgeldige vernietiging zijn contracten nooit rechtsgeldig geweest en moeten derhalve alle betalingen worden teruggedraaid. Strengers ziet dit anders en motiveert als volgt:Quote:
11. Nadat de Bank de overeenkomsten met de echtgenoten van eisers gesloten had, werd zij rechthebbende van de vorderingen op de echtgenoten uit die overeenkomsten. Zij beschouwde zich als rechthebbende van die vorderingen en mocht zich ook redelijkerwijs als zodanig beschouwen. Tot aan de tijdstippen dat de overeenkomsten door eisers vernietigd werden, was de Bank c.q. Dexia dan ook bezitter te goeder trouw van de vorderingen uit de overeenkomsten.
ad III: Strengers slaat hier de plank volkomen mis, getuige de BKR zelf:
M.i. is de kritiek van Piet tweeerlei:BESLISSING
De kantonrechter:
I. verklaart voor recht dat vorenbedoelde effectenlease-overeenkomsten die de echtgenoten van
eisers met de Bank sloten, rechtsgeldig zijn vernietigd;
II. verwijst de zaak naar de rolzitting van donderdag 8 september 2005 om 10.00 uur, opdat
partijen dan bij akte zich zullen kunnen uitlaten over de rentebedragen die tot aan de
vernietiging van vorenbedoelde effectenlease-overeenkomsten door hun echtgenoten betaald
zijn c.q. geacht kunnen worden betaald te zijn;
III. wijst de vordering terzake de van Dexia verlangde schriftelijke mededeling betreffende de
effectenlease-overeenkomsten aan het Bureau Krediet Registratie te Tiel af;
IV. houdt iedere verdere beslissing aan.
Aldus gewezen door mr. F.M.P.M.Strengers, kantonrechter, en uitgesproken ter openbare
terechtzitting van 21 juli 2005 in tegenwoordigheid van de griffier.
Ad I en II:
Bij rechtsgeldige vernietiging zijn contracten nooit rechtsgeldig geweest en moeten derhalve alle betalingen worden teruggedraaid. Strengers ziet dit anders en motiveert als volgt:Quote:
11. Nadat de Bank de overeenkomsten met de echtgenoten van eisers gesloten had, werd zij rechthebbende van de vorderingen op de echtgenoten uit die overeenkomsten. Zij beschouwde zich als rechthebbende van die vorderingen en mocht zich ook redelijkerwijs als zodanig beschouwen. Tot aan de tijdstippen dat de overeenkomsten door eisers vernietigd werden, was de Bank c.q. Dexia dan ook bezitter te goeder trouw van de vorderingen uit de overeenkomsten.
ad III: Strengers slaat hier de plank volkomen mis, getuige de BKR zelf:
Ons bureau registreert in opdracht van de bij ons aangesloten financiële instellingen,die in beginsel verantwoordelijk zijn en blijven voor hetgeen zij ons ter registratie aanbieden.
Slechts zij kunnen ons dan ook de opdracht geven om gegevens te wijzigen danwel te annuleren, echter alleen onder de voorwaarde dat de registratie of een onderdeel daarvan feitelijk onjuist is en daarmede niet voldoet aan het Algemeen Reglement.Wij adviseren u in contact te treden met de door u aangegeven kredietgever en langs die weg de kwestie tot een oplossing te brengen.
Voorts delen wij u mee dat Bureau Krediet Registratie(BKR) niet bevoegd is de dienstverlening van Dexia Bank Nederland NV te beoordelen. BKR dient zich in haar reactie te beperken tot de registratie van het door u bedoelde krediet. Zodra wij van Dexia het verzoek ontvangen gegevens te wijzigen of te verwijderen zullen wij terstond aan dit verzoek voldoen.
-
Ja en wat wil je hiermee zeggen verder !!! Als je het niet eens bent met die rechter dan ga je toch in hoger beroep en laat je de advocaat toch die BKR-notering meenemen in je eis.
Geplaatst op 11 Aug 2005 14:21 door Adne
--------------------------------------------------------------------------------
Bovendien, ook als die A-codering verwijderd wordt, blijft de registratie nog 5 jaar staan.
ELIAS
Ik zal nog even antwoorden op je vraag maar eigenlijk is die al beantwoord vandaag op dit forum. Als je goed gelezen had om 11 uur en nog wat had ik al aan gekondigd dat ik voorlopig weg zou blijven op deze forums. Maar heb je ook het bericht van Tolboompje gelezen op dit forum van 12-08--11.04 uur dan vind ik het raar dat je deze vraag alleen maar aan mij stelt
Ik kom in ieder geval nog terug om te laten weten wat het uiteindelijke vonnis is eind augustus.
Ik zal nog even antwoorden op je vraag maar eigenlijk is die al beantwoord vandaag op dit forum. Als je goed gelezen had om 11 uur en nog wat had ik al aan gekondigd dat ik voorlopig weg zou blijven op deze forums. Maar heb je ook het bericht van Tolboompje gelezen op dit forum van 12-08--11.04 uur dan vind ik het raar dat je deze vraag alleen maar aan mij stelt
Ik kom in ieder geval nog terug om te laten weten wat het uiteindelijke vonnis is eind augustus.
moderator noch vakantie zeker?
Dit forum is bedoeld voor consumenten, die willen praten over onderwerpen die in de uitzendingen van TROS Radar behandeld zijn of over andere onderwerpen op het gebied van consumentenzaken of andere dienstverleningen. Om dit forum beschaafd, informatief, aangenaam en interessant te houden, zijn Gebruikersvoorwaarden opgesteld waar iedere bezoeker van dit forum zich aan dient te houden
Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, schadelijke, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste, irrelevante of "vervuilende" bijdragen zijn niet toegestaan
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers
of vindt radar dit een scherpe discussie?Bezoekers zullen elkaar en anderen respecteren
Een (scherpe) discussie moedigt TROS Radar alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan de Gebruikersvoorwaarden houdt, wordt deze bezoeker direct van het forum verwijderd
-
tolboom,
Wat een werk, dat laatste stukje; vet, onderstreept, uitroep. één vraag: What's in it for you??
Anneke
Wat een werk, dat laatste stukje; vet, onderstreept, uitroep. één vraag: What's in it for you??
Anneke
-
Geplaatst op 16 Aug 2005 19:14 door A. tolboom
Ikwaseenbeetjedom, moet zijn ikwasontzettendstom,
Van jou krijg ik nog steeds een antwoord, maanden geleden al aan je gevraagd!
Ik weet zelfs niet waar jij het over zou kunnen hebben, behalve dat jij hier verschrikkelijk irritant bezig bent en die teksten (teksten ?) van jouw missen elke duidelijkheid..
en jij stelt zoveel vragen.. of jij bent een verschrikkelijk wanhopige dexiaan, of jij bent ziek in jouw bolleke of gewoon een stom pestkoppie!
Nogmaals, als het winst had opgeleverd met hetzelfde contract, wat dus voor 2001 ook is gebeurd, hadden jullie dan ook zo moeilijk en zielig gedaan???
........ Hopmannetje, ...Toch niet boos?
Voel je nu eindelijk nattigheid?
???????????????????????????????????????????????
en al die vragen die ik jou gesteld heb in het verleden.. daar is ook nooit .. NOOIT !!! antwoord op gekomen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
hé tolboom, je klets uit je nek..voor sept. 2001 waren de aandelen al een eind gezakt, en dat wisten ze donders goed toen...de banken...en waar ze mee bezig waren maar ze bleven de boel bedonderen.
-
boompje is blijkbaar geen eerlijke werker..
http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... highlight=Geplaatst op 16 Aug 2004 01:04 door A. tolboom
Wie niet waagt, wint ook niet!
Van eerlijk werken wordt je ook niet wijzer.
Dit is een zinnig antwoord op al je onzinnige vragen en postings![ ]Geplaatst op 16 Aug 2005 19:14 door A. tolboom
----------------------------------------------------------------
Dit heb ik meermalen aan de orde gebracht, maar nog nooit een zinnig antwoord op gekregen!