LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Eeliane,

Nou als jij gezond en goede voedingstoffen binnen krijgt,dan val je af, omdat je lichaam geen verreserves op gaat slaan....
Je hoeft niet kid te worden van teveel eten, maar het kan dus juist door te weinig,want je lichaam slaat dan geen vetreserves op.....

De link die door gegeven is had ik ook...daar kun je zien dat zels de politiek zich er druk om maakt....

Maar je hoeft niet altijd een stof nodig te hebben om aftevallen hoor.....

moedervan 5

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

mag ik jullie allemaal wat vragen, weten jullie wel wat het inhoud om de 30 dagen geld terug garantie te doen...??

Dat doen bedrijven alleen maar als ze weten dat het produkt goed is...anders zou dat toch niet uit kunnen....
Iedereen die loopt te klagen dat het niet deugt en werkt en dat het duur is, die heeft gewoon zijn geld terug gehad, dus wat klagen jullie nou...Dan hebben jullie toch geen cent verspild??
Of ben ik nou gek?

moedervan5

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door tienepien »

Of ze doen het om dit:
mag ik jullie allemaal wat vragen, weten jullie wel wat het inhoud om de 30 dagen geld terug garantie te doen...??

Dat doen bedrijven alleen maar als ze weten dat het produkt goed is...anders zou dat toch niet uit kunnen....
Iedereen die loopt te klagen dat het niet deugt en werkt en dat het duur is, die heeft gewoon zijn geld terug gehad, dus wat klagen jullie nou...Dan hebben jullie toch geen cent verspild??
Of ben ik nou gek?
te kunnen zeggen :)

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Henrice,

Als jij goed geluisterd hebt, dan zegt die voedingsdeskundige, dat je niet een stofje eruit moet halen maar dat juist het totaal van de voeding een ziekte kunnen oplossen...even makkelijk gezegt....
Nou en dat doet Herbalife, die haalt er geen stofje uit en zegt dan van...nou nu krijg je dit en dit niet...maar juist alles wat je nodig hebt zit erin....een plus punt voor Herbalife..!!!!!Dat is nummer een

Verder moet je beter luisteren....en daarbij zou ik liever Herbalife slikken dan medicijnen....

moedervan5

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

tienepien,

sorry hoor ik begrijp niet wat je bedoelt..dan zou het toch geen winst marge hebben....

moedervan5

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Henrice

Nog een punt, als het voedsel gezond genoeg zou zijn waarom moet het dat nog toegevoegd worden....??
De inanme komt omdat ze het toevoegen...niet omdat het in voedsel zit...

Toch wel erg he....
En zou dat gezond zijn al die toevoegingen??

moedervan5

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door tienepien »

sorry hoor ik begrijp niet wat je bedoelt..dan zou het toch geen winst marge hebben....

Of ze hebben juist een hele grote winstmarge op de producent zitten, zodat ze door die paar mensen die gebruik maken van zo'n regeling niet failliet gaan....


Ik snap trouwens vrij weinig van de rest van je berichten, misschien moet je eens wat minder punten gebruiken.

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

tinepien.

Jij bent echt een kinderachtig persoon...jij reageert echt vreselijk..
Ik begrijp niet waarom jij zo moet doen..
Volgens mij ben jij enorm gepest vroeger..
Ik doe toch ook niet zo kinderachtig naar jou of wel....
En die stippen haal ik er niet uit voor jou...zeker niet.
Dan lees je daar maar over heen.
als je iets niet verbaal aan kunt moet je niet persoonlijk worden.
kom eens met iets anders joh?Je valt in de herhaling zoals bij meerder berichten van je.

moedervan5

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Angelic »

Ik zie liever een overdaad aan punten dan een tekort eraan.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Beste moeder,

Dat van dat luisteren begrijp ik niet helemaal.Wat ik van Dr.Knock begrepen heb is dat mensen vaak de supplementen op een verkeerde manier toepassen.We gaan naar de Pizzaria en nemen daarna een pil en dan zit het wel snor.Wat ik ook als een rode draad door de links heb laten lopen is dat er nog heel wat te doen is om voedingssupplementen en dat niet zomaar iedereen hier mee kan beginnen.Onschuldig is het niet helemaal!Dr.Knock zei hierover dat er in Belgie nog steeds mesen gedialiseerd worden door overmatig gebruik of verkeerd gebruik weet ik mij te herinneren.Verder is het mij opgevallen dat supplementen in standaardvorm op iedereen een andere werking heeft,zoals dat de opname van stoffen niet bij iedereen gelijk is.Zie het onderzoek van grootkeukens in Belgie.Als ik een globale conclusie trek zou ik zeggen dat als je verantwoord op uitgebalanceerde basis met supplementen bezig wil gaan,ieder voor zichzelf moet nagaan wat zijn behoefte precies is en niet zomaar zegt "ïkvoel me rot dus ik koop een paar supplementen".Als voorbeeld wil ik aandragen het inspuiten van insuline.Dit moet op zeer nauwkeurige basis gebeuren.Behoefte naar inspanning en voedsel gebruik zodat het geheel in balans is.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Waarom ze het toevoegen? nou moeder dit kan nog wel eens een lastig punt worden.Er worden zoveel stoffen toegevoegd.Om het mooier te maken,om het langer houdbaar te maken etc.Ook hier is het een en ander over gezegd.E stoffen zijn ze al anders gaan noemen omdat het mensen inmiddels dusdanig afschrikt dat producten niet meer worden verkocht.

Het antwoord op je vraag luidt, omdat er tegenwoordig grootschalig geproduceerd moet worden en dat dit op de moeder natuur methode niet meer mogelijk is.De reden van kwaliteits afbraak van voedsel als bekend.Tevens eisen mensen kant en klare producten.Aan de fabriek wordt de eis gesteld dat het voesel zijn voedingswaarde moet behouden. De fabriek heeft als oplossing bedacht om het er daarna gewoon weer in te stoppen.Het zou best kunnen dat het dezelfde ingredienten zijn als dat er in supplementen zit.Dat noet haast wel lijkt me.

Willy Witsel
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 nov 2005 12:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willy Witsel »

HBL shakes.........

als God had gewild dat we onze voeding dronken had Hij ons een zuigmondje gegeven, dat is mijn mening.

bovendien.....................

begnt de spijsvertering met kauwen. Speeksel zit vol met enzymen die door het kauwen door het voedsel worden gemengd. Tijdens het kauwen (dat kost tijd) neemt het mondslijmvlies ook belangrijke stoffen direct uit de voeding op.

dat gaat niet als je voeding drinkt.

het klinkt misschien gek, maar de mens is ALLEEN ontworpen om WATER te drinken, niets anders.

Als je meer over deze zaken wilt weten kijk dan eens op mijn website over voeding:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... cht.1.html

Sky
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 nov 2005 09:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Sky »

Als je meer over deze zaken wilt weten kijk dan eens op mijn website over voeding:
Zo Willy, en op die manier probeer jij je Pillie Willy producten te verkopen ?????

Sky
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 nov 2005 09:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Sky »

als God had gewild dat we onze voeding dronken had Hij ons een zuigmondje gegeven, dat is mijn mening.
Die mening mag je hebben, maar doet niet echt denken aan een wetenschappelijke benadering waar je je even later voor uigeeft.

Zijn we immers niet allemaal met zuigen begonnen om ons te voeden ?

Saille
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:49

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Saille »

Nog steeds geen antwoord of misschien toch eigenlijk wel op mijn vraag
wat er nou toch in zit waardoor je afvalt
Nou Eeliane, ik heb mijn kruidenboek er eens voor je bijgepakt, even de ingredienten van de kruidenpillen erbij gehaald:

In de vezel & kruidentabletten zitten de volgende ingrediënten:

*havervezel
Verhoogt het verzadigingsgevoel en vermindert het hongergevoel, indien voor de maaltijd met voldoende vocht ingenomen, Indicatie: Ondersteunt een afslankingsdieet
*calciumcarbonaat,
*pepermunt.
Krampwerend op de gladde spieren van het maagdarmstelsel Darmgasdrijvend. Bevorderd de maagsapsecretie en maagmotoriek, werkt sprijsverteringsbevorderend, verhoogd maagmotoriek, bevordert de eetlust en versterkt de vagus.
*peterselie,
ik weet niet of het hier om de wortel of het kruid gaat, beide werken in ieder geval diuretisch (vochtafdrijvend) wortel sterker dan het kruid. Ervanuitgaande dat het om het kruid gaat heeft het een hoge voedingswaarde: rijk aan anti-oxidanten als beta-caroteen, vitamine C, foliumzuur, vezelfs; Algemeen gezondheidsbevorderend, Bevorderd de Bloedaanmaak, dus goed tegen bloedarmoede
*papaya
Eiwitverterend, Spijsverteringbevorderend, Maagversterkend, Eetlustopwekkend (het is een middel dat vooral goed werkt tegen een slechte spijsvertering, ...)
*oranjebloesem,
werkt kalmerend, en krampstillend op het maagdarmkanaal
*hibiscus,
kan ik weinig over vinden, staat niet in mijn boeken maar komt bij www.plantaardigheden.nl bovendrijven in een lijstje met vezelplanten, dus ik gok dat het vezelrijk is..
*venkel,
darmgasverdrijvend, eetlustopwekkend, bevorderd de maagdarmperistaltiek, maagstimulans, spijsverteringsbevorderend
*eucalyptus,
eetlustopwekkend, galvormend verbeterd de leverfunctie
*camillebloesem,
spijsverteringsstimulerend na de maaltijd, eetlustbevorderend voor de maaltijd, maagversterkend, galdrijvend, windverdrijvend. Bevorderd de goede darmflora, ontgiftend
*azijn,
*zetmeel,
*antiklontermiddelen (stearinezuur, calciumsilicaat, magnesiumstearaat).
*stabilisator (hydroxypropylcellulose)
*glansmiddelen (natriumcarboxymethylcellulose, lecithine)
*dextrine en dextrose

Dus 1 middel waarbij in mijn boek echt iets over afvallen staat, verder vooral kruiden die de spijsvertering op orde brengen (eetlustopwekkend moet je ook niet zien als mensen die een vreetbui krijgen door het innemen van genoemde kruiden, eerder dat ze bij verstoorde eetlust hun gezonde eetlust weer terugkrijgen)
O, en voor ik het vergeet, bronvermelding:
'Groot Handboek Geneeskrachtige Planten' door dr. G. Verhelst, ISBN 90 807784 2 7

Kruiden zijn heel natuurlijk, maar daarom zoals vaker gezegd niet ongevaarlijk.
Dat wil niet zeggen dat in anti-herbalife ben, ik ben er zelf een aantal jaren geleden goed mee afgevallen en heb nu net weer opnieuw wat besteld, vooral omdat ik merk dat ik weer niet meer aan ontbijten toekom omdat ik 's ochtends nou eenmaal geen vast voedsel naar binnen krijg, en ik daar op mijn werk last van krijg. Een shake is dan een gezond en makkelijk alternatief. Zo duur is het nou ook weer niet, ik heb net gezien dat een busje shake spul in de supermarkt ook iets van 18 euro kost, ik heb niet heel goed gekeken en vergeleken, maar volgens mij doe je met een bus herbalife minstens 2x zo lang, en daar betaal je 42 euro voor, zal in ieder geval niet heel veel schelen in prijs...

En verder, tja, koemelk is voor kalfjes, niet voor mensen, soja zal ongetwijfeld ook zo zijn voor en nadelen hebben, maar laat iedereen lekker zelf weten wat hij of zij eet en drinkt, helemaal als iemand zich er goed bij voelt. Er zijn ongetwijfeld mensen voor wie Herbalife niet goed is en zelfs gevaarlijk, maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld pinda's...

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door tienepien »

En die stippen haal ik er niet uit voor jou...zeker niet. Dan lees je daar maar over heen.
Dan doe je het niet, moet je zelf weten. Het is alleen ongelofelijk irritant dat er om de twee woorden 80 punten staan, dat maakt je verhaal minder goed leesbaar en laat het ook minder geloofwaardig overkomen. Het is nergens goed voor. Je typt een verhaal niet voor jezelf, maar voor een lezer. Om je punt duidelijk te maken, zou je je tekst zo aantrekkelijk mogelijk moeten maken.
Jij bent echt een kinderachtig persoon...jij reageert echt vreselijk..
Ik begrijp niet waarom jij zo moet doen..
Volgens mij ben jij enorm gepest vroeger..
Ik doe toch ook niet zo kinderachtig naar jou of wel....
als je iets niet verbaal aan kunt moet je niet persoonlijk worden.
kom eens met iets anders joh?Je valt in de herhaling zoals bij meerder berichten van je.
moedervan5
Dan val ik nog een keer in herhaling: iets met een pot en een ketel


Weet je, je zou je eens wat minder aangevallen moeten voelen. Daarnaast moet je goed kijken naar je argumenten. Leen in de bieb eens een boek over drogredenen oid, daar wordt je verhaal wat sterker van wellicht. (En de discussie wat evenwichtiger)

Laatste puntje: Het is tiEnepien

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door tienepien »

Er zijn ongetwijfeld mensen voor wie Herbalife niet goed is en zelfs gevaarlijk, maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld pinda's...
Daar zit wat in. Het lijkt me wel erg belangrijk dat de gebruikers van die kruidenproducten weten dat het gebruik van kruiden niet altijd zonder gevaar is. (combinatie medicijnen, ziektebeelden etc.) HBL zou dat bij het product moeten vermelden. (ik heb geen idee of dat gebeurt)

Saille
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:49

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Saille »

HBL zou dat bij het product moeten vermelden.
Heb je zoiets ooit op een pakje pinda's zien staan dan? Of staat er op een pak melk dat je er diarree van kan krijgen?
De tabletten zijn een vrij onschuldig kruidenmengsel dat vooral goed is voor de spijsvertering, zoals ook vermeld wordt door herbalife. Er zijn schadelijkere kruiden die zo bij het kruidvat of in de reformzaak verkocht worden. Ik denk dat het gewoon belangrijk is dat je goed op je lichaam let als je met dit soort dingen bezig gaat, bij verkeerde signalen, helemaal als ze aanhouden, meteen stoppen. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid is mijn bescheiden mening. En wat dat betreft, dan geeft herbalife wel een 30 dagen geld terug garantie.
Je zal ongetwijfeld distributeurs hebben die mensen toch ondanks alles dingen willen blijven aansmeren, maar dat zegt niet meteen dat herbalife slecht is. Dat is net zoiets als vanwege 1 moslim-extremist meteen maar de islam als religie te veroordelen...

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

http://www.wxs.nl/planet/show/id=75098/ ... /sc=eedac2

Over soja kwam ik het dit artikel tegen.Speciaal voor de mannen is het heel interessant.

Bzzz
Berichten: 69
Lid geworden op: 30 sep 2005 10:12

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Bzzz »

30 dagen niet goed geld terug???
Waarom is mij dat toen nooit verteld??
Daar zullen jullie geen antwoord op kunnen geven, maar vreemd is het wel.
Ik heb het zelf gebruikt in 1996, 1,5 maand lang, toen kon ik het niet meer betalen en ben ik gestopt. Ik ben er toen 4 kilo mee afgevallen en flink wat cm verloren.
Een jaar later (meer te besteden!) weer een poging. Ik ben er niets mee afgevallen, geen kilo's, geen centimeters. Je kunt mij niet wijsmaken dat ik het product niet goed gebruikt heb, aangezien het de 1e keer wel ging. Geld heb ik nooit terug gekregen, er werd mij alleen gezegd dat ik het de tijd moest geven. Hoe lang is dat dan?

Inmiddels ben ik ervan overtuigd (ja dit is mijn mening) dat hbl is voor mensen die "makkelijk" willen afvallen / aankomen en daar verder niets voor willen doen.
Helaas werkt het niet zo. Je zult er wel wat voor moeten doen. Niet overmatig eten, veel water drinken (minstens 1,5 liter) en regelmatige beweging.

Ook vind ik het gevaarlijk dat er niet wordt geadviseerd eerst langs je huisarts te gaan.
De hbl distr. vraagt wel of je medicijnen gebruikt. Maar verder doen ze hier niets mee.
Er zijn genoeg mensen op deze bol die zeer beînvloedbaar zijn en op alles ja en amen zeggen. Die zullen er niet bij stilstaan om zelf even naar de huisarts te gaan.

Gesloten