LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] up2date

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

Onzinnig bericht, juist in het eindhovens dagblad stond een artikel over de expantie van het datingburo met een grafiek over alle behaalde resultaten. :D

Petraa
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2006 09:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Petraa »

Up-2date failliet

Ja krantenartikelen moeten de indruk wekken dat er niets aan de hand is. Maar achter de schermen schijnt men te vechten tegen faillisement.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

Pertaa,

Up-2date failliet ?, een feit of een hoop van jouw ?

Jij vraagt iets en je krijgt antwoord, hetgeen je vermoedelijk niet aanstaat.

Ben jij in zee gegaan met Up-2date failliet ???. Succes dan maar :?

zavanaa
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2006 22:49

Re: up2date

Ongelezen bericht door zavanaa »

er schijnen wel kantoren dicht te gaan. waarschijnlijk omdat er nier genoeg geld binnen komt..

up2date is duur en je krijgt er vaak niks voor terug.. kijk uit, laat je niet overhalen. Het gaat er allemaal heel anders aan toe dan dat ze vertellen.

Up2date deugt niet..

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

Za na vaa, waarom deugt Up2date niet???.

Veel mensen zijn er vol lof over, wat zijn jouw negatieve ervaringen=.

Autumn
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2006 10:44

Re: up2date

Ongelezen bericht door Autumn »

Wat ik me afvraag is het volgende: is het berekenen van 25% bij het opzeggen van het contract rechtsgeldig. Is er iemand die hier meer van weet.

Autumn
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2006 10:44

Re: up2date

Ongelezen bericht door Autumn »

Mijn vraag is inmiddels beantwoord (vond de site van het juridisch loket en heb daar contact mee opgenomen). Jammer voor mij, maar up2date mag 25% annuleringskosten berekenen. Toch denk ik dat ik het contract ga opzeggen. Waarom eerst ja en nu nee? Ik heb me (te laat) een aantal dingen afgevraagd: 300.000 mailings per week is 3 miljoen in 10 weken en in een jaar tijd heb je meer dan heel Nederland gehad. Ik heb nog nooit een mailing ontvangen, dus hoe zit dat. Honderden bezoekers op de kantoren per week, A'dam was ten tijde van mijn bezoek gesloten dus zou je meer bezoekers in Den Haag verwachten maar het was er uitgestorven. En waarom duurt het 2-3 maanden voor een relatief makkelijk te matchen iemand voor hij/zij z'n eerste voorstel krijgt. Zoals gezegd, overwegingen die ik te laat gemaakt heb, maar misschien kan iemand anders er zijn voordeel mee doen.

Petraa
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2006 09:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Petraa »

Up2date gaat failliet


Autumn
Redden wat er te redden is Up2date gaat failliet.

Autumn
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2006 10:44

Re: up2date

Ongelezen bericht door Autumn »

Petraa:

Ik heb mijn contract inmiddels geannuleerd, maar hoe weet je dat het meer is dat een gerucht: dat faillissement van up2date?

zavanaa
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 okt 2006 22:49

Re: up2date

Ongelezen bericht door zavanaa »

up2date zal nooit zelf toegeven dat ze failliet gaan maar misschien zit het er wel aan te komen.. :D

eerst tilburg die dicht is en nu schijnt amsterdam dicht te zijn wegens een grote verbouwing. wie weet gaat amsterdam ook wel niet meer open.

Ik hoorde ook dat ze in buisness class zijn geweest, zelf niet gezien dus kan niet oordelen hoe dat is geweest, maar het is duidelijk dat ze weer helemaal positief in het nieuws willen komen.

het is ook wel grappig om te zien dat de meeste positieve reacties komen van mensen die er werken haha :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Henri42 »

Mensen die bij een a,s failliet bedrijf werken, maken meestal dat ze er zo vlug mogelijk weg zijn.

Filiaal Eindhoven is overigens gewoon per mail en telefoon bereikbaar.

Denise80
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Denise80 »

Binnen 3 weken zijn er ook al 6 mensen die ontslag hebben genomen. 1 manager en 5 werknemers. Ik ben benieuwt. Hoe lang zijn mensen nog bereidt om duizenden euros neer te leggen voor slechte service?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Henri42 »

Denise, vertel eens ovet jouw slechte ervaringen en bijbehorende slechte service ? Groetjes :)

Denise80
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Denise80 »

Ik ben 2 jaar geleden lid geworden van Up2date in Den Haag en had daar een gesprek met Erik. Ik heb eerst een gesprek gehad met een vrouw van het callcenter met wie ik een leuk gesprek had, maar die mij erg onder druk zette om binnen een aantal dagen te komen. Het gesprek met Erik was erg gezellig en ik besloot dus om me in te schrijven en ik heb toen bijna 2000 euro betaalt voor het zilver+ pakket voor 18 maanden en 4 dates. Ik kreeg netjes een welkomstbrief. Daarna hoorde ik 5 maanden niets van ze. Geen telefoontjes, geen brief, helemaal niets. Ik heb ze zelf moeten bellen en toen kreeg ik plotseling na 1 week een brief met gegevens. De man klonk erg vreemd aan de telefoon, maar ik besloot hem een kans te geven. Aan het einde van die date, probeerde hij me aan te randen. Natuurlijk heb ik up2date boos gebeld, maar ze gaarandeerden me dat het nooit meer zou gebeuren. Daarna werd ik weer gematcht met allemaal imbecielen, die helemaal niet pasten bij mijn profiel. Het enige dat we gemeen hadden, waren honden. Dus ik ben helemaal niet tevreden met up2date.

Sinds een paar maanden werkt een vriendin van mij op de ledenservice en zij bevestigde tegen mij dat er intern erg veel misgaat bij up2date kwa communicatie en financien. Er zijn nu al erg veel consulenten vertrokken en ook de call center agents vertrekken. Ze hebben devestiging in Tilburg ook dicht moeten doen, om de kosten te verlagen en ze doen ook niet meer alle kantoren open op alle dagen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Henri42 »

Een vervelende zaak voor jouw Denise, dat iemand jouw probeert aan te randen kan toch niet aan Up2date worden toegeschreven lijkt me,

Heb je het contract laten ontbinden en je geld terug ontvangen??>

Jouw vriendin werkt nu bij Up2date ondanks dat zij weet dat jij er belazerd bent, misschien kan zij jouw het geld terug bezorgen. :?

Binka68
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2006 11:56

Re: up2date

Ongelezen bericht door Binka68 »

Wat ben ik blij dat ik de afspraak bij Up2date heb afgezegd :D
Pff.... dat scheelt me mooi een hoog inschrijfbedrag!
Ongelooflijk dat ik op tijd alle reacties las hier bij Tros Radar.

Ik ben dan single en wil ook graag weer iemand ontmoeten, maar van dat geld kan ik veel leukere dingen doen 8)

Denise80
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Denise80 »

Henri, mijn vriendin werkte daar al voordat ik haar vertelde dat ik bij een relatiebemiddelingsburo was ingeschreven.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Henri42 »

Denise, vreemd dat je haar van te voren niet om advies gevraagd hebt en dat zij jou niet inhoudelijk kan helpen. Goede raad is duur blijkt nu maar.

Data buro,s lijken allemaal jungle firma,s te zijn.

tempra1
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2006 22:57

Re: up2date

Ongelezen bericht door tempra1 »

Beste gedupeerden van Up2Date,
Ik heb me vorig jaar ('05) ingeschreven bij Up2Date en vervolgens binnen 8 dagen geannuleerd. Up2Date heeft inmiddels een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld, die mij recentelijk een aankondiging tot dagvaarding deed toekomen. Deze zal ik rustig afwachten. Ofwel: see you in court! Ik ben namelijk niet voornemens te betalen voor nooit geleverde diensten, of het nou in de voorwaarden stond of niet. Mijn advocaat geeft mij grote kans van slagen o.b.v. jurispredentie in vergelijkbare zaken.
Graag ontvang ik reacties van mensen die zich op soortgelijke wijze gedupeerd voelen (financieel dus) danwel momenteel nog actief met Up2Date verwikkeld zijn in een strijd om zuur verdiende pegels.
Alvast dank.
Tom.

Denise80
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Denise80 »

Tom. Ik denk niet dat je veel mensen bereidt zult vinden om hun persoonlijke brieven die ze naar up2date hebben gestuurd, naar jou te sturen.

Gesloten