Re: At Home Klachten
Geplaatst: 16 dec 2007 21:56
Hallo allen,
ik heb ondertussen sinds donderdag weer televisie, maar toen bleek het internet en de telefonie weer niet te werken. Ik direct weer bellen natuurlijk. Nu wel direct naar de facturen afdeling, en daar iemand gesproken die mij voor de zoveelste keer beloofde dat er actie ondernomen werd.
En nu komt het:
Er werd daadwerkelijk actie ondernomen. De volgende ochtend werd ik gebeld door de afdeling klachten, met de boodschap dat ze mijn mail hadden ontvangen, en dat de situatie zoals die nu was echt niet kon (blij dat ze dat na 7 weken zelf ook inzagen). Vervolgens werd mij beloofd dat ik binnen het half uur weer internet zou hebben, en maandag voor 12 uur weer telefoon. Hoe ze het gingen doen wisten ze nog niet, maar ze zouden het gaan doen. Ook werd mij toen verteld dat ze maandag na 12 uur zelf testen of mijn telefoon het doet, en als alles OK is, bellen ze me mobiel om te kijken hoe ze dit verder met mij kunnen oplossen. En inderdaad, na 25 min. hadden we weer internet.
Het is nu zondag, en ik hou jullie op de hoogte of we idd na 12 uur morgen weer telefoon hebben.
het rare van dit alles is:
zolang het maar bij de juiste mensen terecht komt kan je binnen het half uur weer op weg zijn, anders duurt het 7 weken...
ik heb ondertussen sinds donderdag weer televisie, maar toen bleek het internet en de telefonie weer niet te werken. Ik direct weer bellen natuurlijk. Nu wel direct naar de facturen afdeling, en daar iemand gesproken die mij voor de zoveelste keer beloofde dat er actie ondernomen werd.
En nu komt het:
Er werd daadwerkelijk actie ondernomen. De volgende ochtend werd ik gebeld door de afdeling klachten, met de boodschap dat ze mijn mail hadden ontvangen, en dat de situatie zoals die nu was echt niet kon (blij dat ze dat na 7 weken zelf ook inzagen). Vervolgens werd mij beloofd dat ik binnen het half uur weer internet zou hebben, en maandag voor 12 uur weer telefoon. Hoe ze het gingen doen wisten ze nog niet, maar ze zouden het gaan doen. Ook werd mij toen verteld dat ze maandag na 12 uur zelf testen of mijn telefoon het doet, en als alles OK is, bellen ze me mobiel om te kijken hoe ze dit verder met mij kunnen oplossen. En inderdaad, na 25 min. hadden we weer internet.
Het is nu zondag, en ik hou jullie op de hoogte of we idd na 12 uur morgen weer telefoon hebben.
het rare van dit alles is:
zolang het maar bij de juiste mensen terecht komt kan je binnen het half uur weer op weg zijn, anders duurt het 7 weken...