LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hawkeye123
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2008 19:56

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door hawkeye123 »

Argo heeft mij prima geolpen.

Ikj kon per direkt van mijn contract af, zonder afkoopsom oid.

THANKS :-D

black_mary
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2009 12:32

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door black_mary »

momaatje schreef:al genoeg zorgen aan mijn hoofd vanwege de verhuizing van Rotterdam naar Brunssum, maakt upc het je ook niet gemakkelijk om een opzegging te doen van je contract.
Wij gaan in een gebied wonen waar geen upc diensten worden aangeboden, wat upc allemaal aan je vraagt om dit contract stop te laten zetten is gewoon weg onbeschroft.
-Een bewijs van de gemeente waar je gaat wonen.
-Een contract van je nieuwe werkgever.
-Een bewijs van je nieuwe adres.
Er is niemand binnen upc die het zelfde verteld wat je nu echt moet doen, of iedergeval zijn mederwerking verleent en je help door deze rompslomp.
Wie heeft er advies om dit sneller te laten verlopen, want na twee weken upc te bellen of langs te gaan wordt nu toch iets te veel van het goeide.
na 3 jaar ging ik abonnement opzeggen, en had gezegd dat ik naar buitenland ga wonen. Ten eerste, ze hebben mijn verzoek niet willen behandelen, want ik te vroeg belde. Ik moest werkelijk dag-op-dag 2 mnd van tevoren bellen. Goed, ik maak herinneren in mijn GSM en bel precies in die dag (meerdere mensen vergeten, natuurlijk). En wat hoor ik? – Nou, ik moest BEWIJS VAN GEMEENTE tonen dat ik naar buitenland ben vertrokken om mijn relaties met UPC te kunnen verbreken. Hier was mij echt te veel en ik werkelijk schreeuwde: "WAAAT????? Wat hoor ik? MOET IK EEN UITTREKSEL TONEN voor MIJN WETTELIJKE RECHT EEN ZAKELIJKE REKATIES MET JULLIE TE KUNNEN VERBREKEN? OF MOET IK MIJN DOCHTER-ADVOKAAT misschien INSCHAKKELEN?" ..... verder ging het ingewikkeld gesprek over "maar dat is in Uwe interessen", en ik heb gevraag niet om mijn interessen te zorgen, maar beendigen van mijn abbonement, want ik ben 45 jaar oud, heb universitaire opleiding en zelf kan voor mijn interessen nazorgen....
uiteraard, heb ik per post - met verzendbewijs - opgezegd. kost 7 euro!
1 maand later heb ik nog steeds geen bevestiging van opzegging en bel weer naar UPC. Blijkbaar, ze hebben hem NIET VERWERKT en nu mijn abonnement gaat nog 1 mand door. Maar pas op: ik heb verzendbewijs in mijn handen, en dat ze hun verplichtingen niet voldoen, is mijn zaak niet. Mijn abonnement wordt strikt op gewenste dag opgezegd.
Nu modem – 2x gebeld om een ‘vuldoos’ voor modem te mogen hebben. Nadat de modem eindelijk was verstuurd, ben ik al 3 mnd bezig om mijn borg te ontvangen. .....

Willen jullie dat ook allemaal meemaken? Kom snel dan bij UPC shop!

oppie11
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 sep 2009 19:37

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door oppie11 »

Ik vind het toch niet echt raar dat je voor het ontbinden van een contract een verhuisbewijs moet overleggen. Ze bieden je de mogelijkheid om je contract op te zeggen, deze overeenkomst ben je zelf aangegaan voor een bepaalde periode. Wanneer je vervolgens verhuist en je moet er dan wat moeite voor doen om dit in orde te maken dan is het te veel gevraagd? Hoe zou het anders moeten, een simpel telefoontje met de melding dat iemand naar het buitenland gaat is genoeg om een abonnement stop te zetten..lijkt me niet echt fraudebestendig.

Gesloten