LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM positief

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: MLM positief

Ongelezen bericht door jor »

Ik merk dat ik het inderdaad volkomen verkeerd heb aangepakt!! Ik had de mlm-geheimen moeten leren van dit soort giezers.

http://www.mlmsecrets-greatbusiness.be/ ... QgodHCMQXA

gamesociety
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2008 01:43

Re: MLM positief

Ongelezen bericht door gamesociety »

Leuke en levendige discussies kom ik hier tegen. En de logica is soms zeer grappig.

Mee eens dat 90% niets verdient met MLM. 90% van de MLMrs zijn geen ondernemers. 90% zijn alleen op zoek naar een "snel rijk worden" oplossing... wat jammer is voor de 10% die wel ondernemend zijn en goed zorgen voor hun business en teamleden.

Maar goed... gelijk trekt gelijk aan, dus de 90% blijft groeien en verliezen, terwijl de 10% stap voor stap vooruit komen.

Van de 10% hoor je weining, maar we zijn er wel. Van de 90% hoor je veel. Doet me denken aan een engelse uitspraak "Empty vessels make most sound!"

Triest om te moeten constateren dat de MLM industrie verziekt is door de "snel rijk worden" virus. Maar dit neemt niet weg dat een MLM beloningstructuur, mits goed ontworpen en serieus toegepaasd, een mooi aanvulling is voor het bedrijfsleven.

Gesloten