LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CBR Je bent er aan overgeleverd!!!

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Chocomelk

Re: CBR Je bent er aan overgeleverd!!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Hier in mijn omgeving zijn best veel mensen die net hun rijbewijs hebben of aan het autorijlessen zijn Ciske maar wat ik hoor hier zijn toch rond de 35 lessen.
Meeste keren gaan ze op rond de 20-25 lessen, zakken, en moeten dan nog een paar lessen nemen.

Het was vroeger ook een stuk gemakkelijker om je rijbewijs te behalen Ciske, lees nu maar eens hoe autotheorie werkt en het RIS gebeuren etc etc.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

klopt choco dat het vroeger makkelijker was, maar alsnog om te stellen dat ieder 48 lessen nodig heeft is overdreven.

Tuurlijk lukt het niet elk mens binnen 20 lessen, maar alsnog zijn die er zeker wel.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Chocomelk schreef:Hier in mijn omgeving zijn best veel mensen die net hun rijbewijs hebben of aan het autorijlessen zijn Ciske maar wat ik hoor hier zijn toch rond de 35 lessen.
Meeste keren gaan ze op rond de 20-25 lessen, zakken, en moeten dan nog een paar lessen nemen.

Het was vroeger ook een stuk gemakkelijker om je rijbewijs te behalen Ciske, lees nu maar eens hoe autotheorie werkt en het RIS gebeuren etc etc.

Klopt, er zijn mensen, welke nu na jaren voor de lol nog eens de theorie overdoen, en dan echt bedrogen uitkomen.
Gelukkig heeft zo een test geen gevolgen, want dan waren er nu vele gezakt.
Ook ik heb moeten toegeven, niet alles te weten, daarom geef ik ook geen rijlessen aan mijn kinderen. :wink:

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Het was vroeger ook een stuk gemakkelijker om je rijbewijs te behalen Ciske, lees nu maar eens hoe autotheorie werkt
Vroeger kon je ook op je theorie zakken, tegenwoordig moet je die al in je zak hebben voor je op mag gaan. Dus die druk is al weggevallen.

nevermind

bprosman schreef:
Het was vroeger ook een stuk gemakkelijker om je rijbewijs te behalen Ciske, lees nu maar eens hoe autotheorie werkt
Vroeger kon je ook op je theorie zakken, tegenwoordig moet je die al in je zak hebben voor je op mag gaan. Dus die druk is al weggevallen.
Kan je tegenwoordig niet meer voor theorie zakken?

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

nevermind schreef:
bprosman schreef:
U neemt alles wel heel letterlijk! Natuurlijk kun je voor je theorie zakken, maar vroeger had je en je theorie examen en je praktijk examen op 1 dag. Dat geeft rosman aan.

ciske

U neemt alles wel heel letterlijk! Natuurlijk kun je voor je theorie zakken, maar vroeger had je en je theorie examen en je praktijk examen op 1 dag. Dat geeft rosman aan.
Je kan ook op elke slak zout leggen :wink: Nu is het alletwee apart, dubbel stress voor sommigen.

Instructeur 69

Ongelezen bericht door Instructeur 69 »

ciske schreef:alsnog ken je niet lezen.......mijn ervaring, duidelijk? dat jij graag mensen geld laat betalen voor onzin lessen , dat is dom maar goed sommigen trappen er helaas in.

instructeur doet zich beter voor dan het is.
Ik kan heel goed lezen. En schrijven ook. :lol: :lol:
Maar als u het beter weet dan de ervaringen van 95 % van de rijinstructeurs, verschillende onafhankelijke onderzoeken als onzin afdoet en alleen uw ervaring en die van enkelen in uw omgeving als maatstaf neemt, tja.
Gewoon uw eigen mening blijven hebben hoor. Hoe dom die ook is. Altijd bij uw mening blijven en een ieder die daar, met goede argumenten, tegen in gaat direct als dom en als oplichter wegzetten. Dan zult u ver komen.

nevermind

riddert schreef:
nevermind schreef:

Het staat toch zo geschreven, dus wat is er mis als ik het letterlijk overneem.
Trouwens is jouw uitspraak niet juist, want vroeger had je het theorie examen niet op een dag samen met het praktijk examen.
Ik ben ervaringsdeskundige.
De naam van de persoon waar ik het aan gevraagd heb is bprosman.
Dus het maakt bij jouw letterlijk niets uit :wink:
Laatst gewijzigd door nevermind op 22 jan 2012 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske

Maar als u het beter weet dan de ervaringen van 95 % van de rijinstructeurs, verschillende onafhankelijke onderzoeken als onzin afdoet en alleen uw ervaring en die van enkelen in uw omgeving als maatstaf neemt, tja.
:lol: hij is wakker.

ik geloof nooit in die stomme onderzoeken, en rij instructeurs....daar heb ik zo nu en dan heel sterk mijn twijfels bij :mrgreen:

Instructeur 69

ciske schreef:
:lol: hij is wakker.

ik geloof nooit in die stomme onderzoeken, en rij instructeurs....daar heb ik zo nu en dan heel sterk mijn twijfels bij :mrgreen:
En u had ook ernstige twijfels bij uw leraar Nederlands. Of was de lagere school uw eindstation?

bprosman

Trouwens is jouw uitspraak niet juist, want vroeger had je het theorie examen niet op een dag samen met het praktijk examen.
Jawel hoor, ik kwam uit de auto na het praktijkexamen, ging naar binnen en dan ging je op een formulier je theorie maken waar je max. 40 punten voor kon scoren.
Ik ben ongeveer van de laatste lichting die het "papieren" theorie examen kregen , daarna werd het "Ja/Nee" spelletje ingevoerd (tijdens de theorielessen was dit al zo). Ook ben ik nog een van de laatsten die hun "E" gratis bij hun "B" kregen.

Instructeur 69

nevermind schreef: ik geloof nooit in die stomme onderzoeken, en rij instructeurs....daar heb ik zo nu en dan heel sterk mijn twijfels bij :mrgreen:
En u had ook ernstige twijfels bij uw leraar Nederlands. Of was de lagere school uw eindstation?[/quote]

@instructeur
Instructeur 69 schreef:
Dat lijkt me een stuk beter dan dit topic verder vervuilen. Of niet?

Mag ik even jouw bericht aan mij in aandacht brengen.
Hoe was dat nog met de klepel.........
Aha. Is het beledigen van mensen hier maar aan enkele posters voorbehouden? En voor het halve door u aangehaalde bericht stond een vraag. Ik weet dat het in dit topic niet de gewoonte is om vragen die gesteld worden te beantwoorden maar haal dan ook dit soort dingen niet aan.

nevermind

bprosman schreef:
Jawel hoor, ik kwam uit de auto na het praktijkexamen, ging naar binnen en dan ging je op een formulier je theorie maken waar je max. 40 punten voor kon scoren.
Ik ben ongeveer van de laatste lichting die het "papieren" theorie examen kregen , daarna werd het "Ja/Nee" spelletje ingevoerd (tijdens de theorielessen was dit al zo). Ook ben ik nog een van de laatsten die hun "E" gratis bij hun "B" kregen.

Dan was het voor mijn tijd, want ik deed theorie, en toen pas rijexamen op een heel ander tijdstip.

bprosman

1983 (25 lessen overigens).

ciske

bprosman schreef:1983 (25 lessen overigens).
:lol: genoeg toch?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat was inderdaad in de tijd dat je kon zakken voor de theorie die je kort daarvoor in de praktijk bleek te beheersen. :lol:

bprosman

Dat was inderdaad in de tijd dat je kon zakken voor de theorie die je kort daarvoor in de praktijk bleek te beheersen
"Weet je nog ... oudje... " :lol:

ciske

bprosman schreef:
Dat was inderdaad in de tijd dat je kon zakken voor de theorie die je kort daarvoor in de praktijk bleek te beheersen
"Weet je nog ... oudje... " :lol:
:lol: :lol: ik voel mij niet aangesproken :lol:

nevermind

bprosman schreef:1983 (25 lessen overigens).
Prima , maar 1987 was het niet meer zo, dat theorie en examen achter mekaar gedaan zijn.. :wink:

Gesloten