LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Natuals

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
roubidoux
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:00

Re: Natuals

Ongelezen bericht door roubidoux »

Ik heb net alle verhalen gelezen. Hoe herkenbaar, ook ik heb kennis mogen maken met Natuals en hun onsmakelijke praktijken. Mijn laatste mail is vandaag verzonden met de mededeling dat zij mogen gaan bewijzen dat Selektmail hier een pakketje van hun heeft afgeleverd.

Wordt vervolgd!

Xperience
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 aug 2010 22:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Xperience »

Op 17-08-2010 dit email ontvangen:

Geachte ..........,

Ondanks het feit dat wij het proefpakket niet onbezorgbaar retour hebben ontvangen, zijn wij bereid om
de kosten te crediteren zodra wij de kwartaalzending (met ongeopend zakje) retour hebben ontvangen van u.
U kunt het pakket 'retour afzender' sturen, zodra wij deze ontvangen hebben zullen wij
Direct Pay de opdracht geven e.e.a. te crediteren.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Pakketje (vervolgzending) aangetekend terug gestuurd.
Nu zag ik net dat opeens op 07-09-2010 weer 15,90 euro is afgeschreven.
Tevens vandaag 11-09-2010 een brief in de bus van DirectPay.
Of ik even nog 40,71euro binnen 7 dagen wil overmaken daar dit nog openstaat.

Hebben ze mooi pech want ik betaal niets dan laten ze het maar voorkomen.
Tevens zal ik weer naar de bank gaan en het bedrag van 15,90euro terug vorderen en tevens gelijk blokkeren.

tarra_7
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 aug 2010 09:22

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tarra_7 »

nou ik ben benieuwd vandaag ,
moet om 10 uur bij de rechter verschijnen,
heb er weinig vert :( rouwen in maar ja wat moet je doen als hun maar alles kunnen doen......heb genoeg bewijzen maar ik laat het maar over me heen komen...............en hopen dat ik gelijk krijg

roubidoux
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:00

Re: Natuals

Ongelezen bericht door roubidoux »

Heel veel succes!

tarra_7
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 aug 2010 09:22

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tarra_7 »

nou ik ben bij de rechter geweest
ik heb hem het verhaal verteld en dat ik niet de enigste ben die dit probleem heeft met natuals daarop zei hij ook dat als hij alles zo leest,
het bedrijf niet zo goed is..binnen 10 dagen hoor ik wat er gaat gebeuren en moet ik misschien nogmaals mijn verhaal mondelings vertellen..
ik weet niet of het goed is maar ik zou best alle klachten van de mensen. die een mail achter hebben gelaten op deze site.
die ook problemen hebben met natuals
uit printen en alles mee neem naar de rechter misschien helpt dat voor iedereen een beetje dat ze dan weten dat ze gewoon mensen in de kosten jagen die eigenlijk van niks weten zou iemand mij kunnen zeggen of ik dat mag doen alles uit printen

tomodachi
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 jul 2009 17:12

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tomodachi »

Tarra_7,

Dat uitprinten zal niemand bezwaar tegen hebben, wel jammer dat de naam van eigenaar van Natuals door de moderator is weggehaald . Ik heb ook veel uitgeprint toendertijd en heb dat laten lezen aan webcasso. sindsdien niets meer gehoord of ontvangen.
Het is jammer dat de Tros Radar zich bezig houdt met balanspolsbandjes op de televiesie, inplaats van geldrovende bedrijven die het op je bankrekening hebben gemunt.

Veel succes,
Tomodachi

Xperience
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 aug 2010 22:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Xperience »

Tarra_7,

Ik hoop dat de rechter inziet wat voor een fout bedrijf het nu wel niet is.

Ik wens jou veel succes toe!
Hou ons op de hoogte!

zarrin
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 aug 2010 14:59

Re: Natuals

Ongelezen bericht door zarrin »

hoi tarra, vind het toch wel vreemd van rechter, maar kijk ook eens in forum bij beyond beauty die voeren percies dezelfde praktijken en als je naar adres kijkt ze zitten allemaal op hetzelfde adres alleen het nr is anders.
tomochadi jij weet heel veel over de gang van zaken, kun jij ons niet helpen.

Trouwens heb nog mails gestuurd naar webcasso, kreeg reactie terug dat ze netjes ingeschreven staan bij kamer van koophandel en een fatsoenlijk bedrijf zijn maar er zijn meerder kantoren in nederland heb ik ontdekt, en werken samen met direct pay hoort allemaal bij elkaar.

En wat denkt je direct pay heeft weer 23,90 afgeboekt van mijn rekening afgeboekt wat een brutaal bedrijf is dat toch, ik direct bank laten terug boeken.

wordt vervolgd

EAM
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 aug 2009 20:24

Re: Natuals

Ongelezen bericht door EAM »

Inderdaad zarrin....Natuals gaat gewoon verder met een ander BV'tje ....
Alles is werkelijk hetzelfde, alleen bedragen zijn verhoogd!!

@Tarra: wijs die rechter gelijk even op " beyond beauty" http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5#p1042865

succes!!

tarra_7
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 aug 2010 09:22

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tarra_7 »

bedankt voor jullie advies,ik ga heel hard me best doen.
en ik hoop dat iedereen er dan ook wat aan heeft ik print alles uit
en ik wijs de rechter ook op beyond beauty..
dit moet toch een keer bij radar binnenkomen zeg :roll: kijk eens hoeveel mensen
de dupe zijn van natuals en direct-pay.......jullie horen zeker van mij
bedankt voor jullie steun :D

zarrin
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 aug 2010 14:59

Re: Natuals

Ongelezen bericht door zarrin »

beste tarra er is hoop op komst.

Maar kun je misschien laten weten bij welke rechtbank je zit en hoe de rechter heet. Dan kunnen wij misschien ookcontact opnemen met hem.

Of neem contact met me op via mijn website [email protected]

groetjes anita

tarra_7
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 aug 2010 09:22

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tarra_7 »

beste anita
ik heb toevallig vandaag een afschrift gehad.
van het verslag ik zit bij prins clausplein in den-haag
deze is behandeld door s.m.koegler.
bij wie ik verder nog moet komen dacht ik dat dat dhr gerritsen zou zijn.
maar ik zou dat binnen 10 dagen horen..
ik hoop dat je hier in ieder geval wat aan heb..
bedankt voor je mail .

tarra_7
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 aug 2010 09:22

Re: Natuals

Ongelezen bericht door tarra_7 »

nou ik heb net weer bericht van de rechtbank gehad.
moet toch nog een keer komen niet te geloven toch...
natuals word gewoon beschermd kan niet anders

zarrin
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 aug 2010 14:59

Re: Natuals

Ongelezen bericht door zarrin »

hoi tara, ik heb nog contact gehad met de moesker, heeft gezegd dat jij met bewijzen moet komen, nou die heb je genoegd denk ik.

zeg dat de praktijken die ze voeren en hun sytheem heel veel op die van tell sell
lijken die zijn falliet. En dat het allemaal aparte bv´s zijn.

maar als je op rechtspraak.nl kijkt heeft webcasso geen een zaak gewonnen.
ze moeten aantonen dat ze contract hebben afgesloten met je en dan moeten ze hiervan een bevestigingsbrief sturen.

Als ze produkten niet hebben geleverd is dat contractbreuk.

En geef aan dat ze op hun brieven en facturen nergens hun BTW nr vermelden dit mag niet zou kunnen betekenen dat ze proberen BTW belasting te ontduiken.

Ik wens je heel veel strekte en je kan me altijd mailen.

gr anita

Xperience
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 aug 2010 22:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Xperience »

Hallo tarra_7,

Ik was benieuwd of er nog nieuws was ?
Nog iets verder gehoord van de rechtbank ?

Xperience
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 aug 2010 22:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Xperience »

.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door pbarendse »

Daar heb je een punt!

Xperience
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 aug 2010 22:48

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Xperience »

Ja jammer dat we niets meer horen over de rechtszaak hoe het nu is afgelopen :(

damian1mama
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2010 18:41

Re: Natuals

Ongelezen bericht door damian1mama »

Ik ben nieuw hier omdat ik vandaag een deurwaarder aan de deur heb gehad van jawel natuals. Ik ben al bijna 3 jaar bezig met hun. Ik heb ook een proefpakket gehad en zag af van verdere zendingen. Dit heb ik toen telefonisch en schriftelijk laten weten. Ik kreeg toen een half jaar later ineens een brief van webcasso. Ze kregen nog geld van mij? Ik heb webcasso gebeld en meteen heb ik natuals weer gebeld. Kreeg te horen dat ik idd net als anderen hier te laat was met het opzeggen. Ja is leuk maar waar is dan de zending want die heb ik nooit ontvangen, en voor iets wat ik niet ontvangen heb ga ik zeker niet betalen. Dit speelt dus al sinds april 2008. Ik moet 20 januari 2011 voorkomen en ik laat het dus ook voorkomen. Gelukkig zie ik hier genoeg mensen die ook geduppeerd zijn en dit krijgt de rechter ook meteen onder zijn neus geschoven. Ik ben er zoooo vreselijk klaar mee :twisted: :twisted: :twisted: De laatste brief die ik heb ontvangen van webcasso waardoor ik weer gebeld heb met natuals dat was juli 2010 en kreeg ik als antwoord mevrouw we gaan dit voor u uitzoeken. Het is nu om precies te zijn22 december 2010 en ligt er een brief van de deurwaarder op mijn deur. Nou kom maar op natuals want ik ben nu echt boos en dat wil je niet :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Tarra_7, hoe is het bij jou afgelopen allemaal?

zarrin
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 aug 2010 14:59

Re: Natuals

Ongelezen bericht door zarrin »

hallo allemaal, nou ik weet niet wat ze bij trosradar allemaal aan het doen zijn maar al de laatste berichten zijn verwijderd over webcasso, natuals en beyond beauty, dus dacht ik laat ik maar even reageren.
Ben maandag 10 januari bij de rechter geweest, had alles meegenomen en wat denk je de rechter moet eerst de zaak bestuderen op 7 februari krijg ik bericht en dan kan ik reageren met mijn bewijzen, heb wel een kosten vergoeding geeist van Beyond en Webcasso mocht ik het winnen kunnen hun mijn kosten betalen zoals heel de morg niet kunnen werken (wij hebben eigenbedrijf) reiskosten telefoonkosten. Dus mijn schadevergoeding is hoger dan wat hun eisen.

Wat was ik blij dat ik al de gegevens over deze oplichters die iemand op het forum had gezet en later door trosradar er weer afgehaald zijn.
gelijk heb uitgeprint ik wist dat ze dit gingen doen is al meer gebeurd.

Trosradar beschermt gewoon de oplichters, maar ons helpen vergeet het maar.

Heb contact gezocht met Das je goed recht misschien dat die ons kunnen helpen.

De rechter heeft gezegd dat als je een rechtzaak over oplichting wil doen je dit alleen aan moet spannen of door middel van een tv programma.

Beste mensen we moeten even afwachten tot na 7 februari, maar blijf wel reageren op dit forum, anders lijkt het of er niets gebeurd

Groetjes Zarrin

Gesloten