JackyJansen schreef:Kuklos,
Wat je nu schrijft valt me 100% mee. Voor mijn team accepteer ik alleen de mensen van wie ik verwacht dat ze ook zeer selectief teamleden zoeken.
Ben je zelf ook gekozen door iemand die zeer selectief was?
JackyJansen schreef:Mensen inschrijven levert niets op, zonde van mijn tijd en van hun tijd. Als ze net als de meesten oogkleppen op hebben en MLM niet begrijpen, kunnen ze prima klant zijn, maar geen lid van mijn team. Van de vele mensen die ik ontmoet, duikt er vanzelf een heldere persoon op met wie vruchtbaar samen te werken is. Dat andere mlm-ers anders werken moeten ze zelf weten. Het zijn allemaal ondernemers, met hun eigen visie.
Jij begrijpt MLM nu al wel? Twee maanden terug zat u nog sip thuis maar nu is de zon op?
JackyJansen schreef:Net als Kuklos vraag ik me dingen af, zoals wat niet-mlm-ers zo actief maakt om het hele internet uit te spitten om maar passages te vinden waar MLM in slecht daglicht wordt geplaatst. Dat koste tijd van de baas, tijd van zichzelf, allemaal binnen de 80/20 regel. Wellicht is het mensen helpen om de rest van hun leven met hun baan getrouwd te blijven. Dat is zeker liefdadig, als je weet dat niemand tevreden is over zijn baan.
Een glimlach kan ik toch niet onderdrukken als ik jouw teksten zo lees. Er zijn hier geen mensen die anti-MLM zijn. Er zijn hier kritische en (soms) hoogopgeleide mensen die zich simpelweg afvragen wat het fenomeen is, hoe het tot stand komt, wie er aan mee doen en waarom. Vaak start dan de discussie tussen voor- en tegenstanders nadat iemand een topic begint met de vraag: Wat is dit? Als jij het helemaal naar je zin hebt met de MLM "business" waar je nu tijd in steekt dan moet je dat gewoon doen. Er is tot dusver nog totaal niet gebleken dat er in Nederland iemand zoals jij financieel onafhankelijk mee is geworden, maar toch.. Je vervalt wel vaak in de traditionele MLM toon maar ook dat is je vergeven.
JackyJansen schreef:Enkelen blijven over HW007 zeuren, maar hoe hij ook is, hij heeft wel meer dan 10 jaar lang voor 50 werknemers lonen uitbetaald, auto's geleasd en opleidingen verzorgd, maar dat vertellen jullie er niet bij. Langdurig werkelozen heeft hij aan een baan geholpen en doet hij nog steeds. Ook vertellen jullie er niet bij dat hij zelf faillissement van 2 van zijn BV's heeft aangegeven omdat het personeel ziek, zwak en misselijk was, en gedurende ziekte zwart bij anderen klusten via internet.
Je stuurt ook privéberichten aan HW007? Prachtig! Meneer heeft meerdere omgevallen bvtjes.. Dat is niets nieuws.. Het faillissement lag aan ziek en zwak personeel? Laat mij niet lachen. Hij heeft voor tonnen aan salaris uitbetaald en meerdere werklozen een "kans" geboden? LOL! Dat is MLM-praat pur sang (werklozenkansen). Wel gek dat hij dan nog steeds sociaal huurt en bijstand ontvangt.. Maar dat ligt vast ook niet aan hem..
JackyJansen schreef:Dus wat ik hier allemaal aan anti-mlm lees komt van mensen die alleen voor zichzelf zorgen. Geeft niets, je kunt mooie teksten neerzetten, maar mensen helpen is wat anders.
JackyJansen schreef:MLM is en blijft een helping business en als er velen afvallen, omdat ze het beter weten en daardoor de mist ingaan, heeft dat denk ik geen grondslag bij MLM, maar bij een idee dat er een goudmijn aangeboord is. MLM is gewoon werken.
Over het helpen is nu toch al wel genoeg geschreven schat ik zo in..? Jouw "business" zal zeker af en toe iemand helpen maar voor iedere klant die jij maakt, ieder contract dat jij afsluit is het zo dat die klanten elders goedkoper uit zijn. Dus ja.. Het "helpen" zou volgens mij het best uit de verf komen als jij mensen erop wijst dat ze niets via jou moeten regelen.
JackyJansen schreef:Succes Jongens,
Ben weer naar een training.
Ah.. Een training.. Iets met "visie"? Iets met "leadership" Iets met "entrepreneurschap"? Of een training waar u met lotgenoten een uurtje lekker mag joelen en klappen voor mensen die pretenderen de goudmijn aangeboord te hebben en dat jij, ja jij Jackie, de volgende kan zijn?
Liefs!