Pagina 12 van 13

Re: zooplus

Geplaatst: 26 jan 2012 17:15
door Hond2
Ik heb daar ook al vaker iets besteld en nooit problemen gehad.Maandag besteld en betaald,donderdag in huis.Keurig toch?
Ben alleen wel benieuwd hoe lang ze het nog kunnen volhouden want ik hoorde laatst dat het erg slecht gaat met ze.De aandeelhouders of zo zijn niet blij met Zooplus.

Re: zooplus

Geplaatst: 21 feb 2012 04:49
door Jelia
Ook ik heb geen problemen met zooplus.
Netjes bezorgd, alles in orde en met een presentje!

Re: zooplus

Geplaatst: 21 feb 2012 12:48
door autumn86
Ik bestel best veel bij zooplus. Ik heb 3 katten + er lopen opvangers rond.
Vooral kattengrit en blikvoer bestel ik bij hun.
Tot nu toe ben ik erg tevreden. Het enige dat ik niet meer doe is vooraf betalen, aangezien het erg lang duurt voordat de betaling binnen is. Mijn pakketten zijn eigenlijk altijd wel redelijk zwaar en ik heb daarom geen zin om het bij de buren weg te moeten halen. Daarom bestel ik een paar dagen voordat ik een dag vrij ben zodat ik weet dat ik thuis ben bij aflevering.

Voor mij speelt mee dat ze veel hoogwaardige producten hebben + ze verkopen geen dieren. Ik boycot alle dierenwinkels die dieren verkopen.

Tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad.

Re: zooplus

Geplaatst: 21 feb 2012 22:10
door Tarja
ik heb nu ook geen problemen meer, gaat nu heel goed, :mrgreen:

Re: zooplus

Geplaatst: 10 apr 2012 19:16
door GvPutten
De klanten service is Engelstalig en communiceren gaat bijzonder slecht. De communicatie via email heb is diverse keren geprobeerd echter men geeft geen enkele reply. Ik heb nooit een factuur ontvangen en op de bovengenoemde manieren getracht een factuur te krijgen.Enige wat ik heb gekregen is een 2e aanmaning. Wat winkel zelf aangaat ben ik wel positief maar aan service kan men nog heel veel verbeteren

Re: zooplus

Geplaatst: 12 apr 2012 12:27
door hawkwind
Nog nooit een enkel probleem met Zooplus ervaren.
Dinsdag j.l nog 2x 10 kg kattenbrokken besteld en gisteren alweer ontvangen.
Bedenk ook dat Zooplus tot 1 van de de grootste webwinkels bij onze Oosterburen gerekend kan worden.
Ze verkopen ook uitsluitend alleen maar A-merken !.

Re: zooplus

Geplaatst: 19 apr 2012 18:21
door Maria16
GvPutten schreef:De klanten service is Engelstalig en communiceren gaat bijzonder slecht. De communicatie via email heb is diverse keren geprobeerd echter men geeft geen enkele reply. Ik heb nooit een factuur ontvangen en op de bovengenoemde manieren getracht een factuur te krijgen.Enige wat ik heb gekregen is een 2e aanmaning. Wat winkel zelf aangaat ben ik wel positief maar aan service kan men nog heel veel verbeteren
De rekening zit gelijk bij de levering en daar staat duidelijk op dat er geen factuur en acceptgiro volgt.

Ik heb bij de klantenservice telefonisch door kunnen geven dat een bestelling geannuleerd moest worden en dit is prima in orde gekomen.

Re: zooplus

Geplaatst: 20 apr 2012 16:41
door speero
Te zien is dat er veel klachten in 2009 waren als ik door dit topic heen blader over zooplus.
Nu zijn er veel tevreden klanten, dus ze hebben ergens aan gewerkt.
Wij zijn ook tevreden, de spullen worden snel en netjes afgeleverd en zien er prima uit.

Re: zooplus

Geplaatst: 24 apr 2012 00:13
door Tarja
ja de service is heel goed, mailtjes binnen een paar uur beantwoord. en de spullen zijn goed en netjes, ik ben nu zeer tevreden en bestel er vaak voor mijn hond

Re: zooplus

Geplaatst: 26 jul 2012 18:53
door lisalunaa
Ik heb helaas een slechte ervaring met zoo plus erbij...
Ik ben altijd tevreden geweest over de producten, de snelle aflevering en de geweldige prijzen. Maar toen ik eenmalig een aflveradres had aangepast, kreeg ik het niet terug verranderd. Het gevolg : bezorgingen naar vrienden van me die aan de andere kant van nederland wonen. Dus geen gratis bezorgingen en die moesten het dan maar even het naar het postkantoor brngen op de fiest (30 kg voer..) De ervaring van 'hun woord tegen het mijne' deel ik. Ze gaan in het contact totaal niet in op he probleem, maar zeggen dat ik het gewoon niet heb verranderd (waarom zou ik daar over liegen dan? :?: ?) . Ze helpen niet zoeken naar een oplossing en ik krijg het dus ook niet voor elkaar om het weer op mijn adres bezorgd te krijgen met de account die ik heb. Ik vind dat ongelofelijk, ben een trouwe klant die al jaren best wat geld naar hun brengt, maar een probleem oplossen is blijkbaar te moeilijk. Dit heeft mijn geveol verranderd. Dus geen zoo plus meer voor mij :!:

Re: zooplus

Geplaatst: 24 sep 2012 21:25
door Moos27
Hier tot nu toe alleen maar hele positieve ervaringen met Zooplus. Ik bestel er al 4 jaar en er is nog nooit iets fout gegaan, of kapot afgeleverd. Ook spullen retourneren gaat zonder problemen.

Re: zooplus

Geplaatst: 14 nov 2012 22:25
door boertje van buuten
Bestel al jaren bij Zooplus en er gaat een enkele keer iets fout. Echter, na melding hiervan, biedt men altijd een passende oplossing. Heb eigenlijk dus geen enkele min te melden alleen maar positieve ervaringen. De klantenservice is engelstalig en dat is misschien niet voor iedereen handig maar dat is ook echt het enige wat ik minder vind. De prijs/kwaliteitverhouding is ook goed en men erkent een fout door een juiste oplossing aan te dragen. Wat mij betreft veel beter dan de dierenspeciaalzaken die vaak geen garantie geven. Alles wordt goed verpakt en snel geleverd zonder dat er verzendkosten bij komen (wel boven een bepaald bedrag bestellen). Daarnaast hebben zij een ruim aanbod en leuke aanbiedingen.

Re: zooplus

Geplaatst: 02 mar 2013 17:07
door Moosie_76
Half januari een automatische voederbak en nog wat dingen besteld bij Zooplus. Na bezorging bleek de voederbak niet compleet. Dit direct gemeld bij Zooplus met een hele discussie als gevolg. Zooplus wilde in 1e instantie niet toegeven dat er een incompleet product geleverd was. Uiteindelijk na veel heen en weer e-mailen kreeg ik toestemming om de bak retour te zenden en zou ik mijn geld + verzendkosten terugkrijgen. Na verloop van tijd ontving ik de kosten van de voederbak retour op mijn rekening, echter niet de verzendkosten. Ik weer contact zoeken met Zooplus en 2 maal werd er via e-mail toegezegd dat ik binnen 5 werkdagen mijn geld retour zou krijgen. Inmiddels zijn we ruim een maand verder en heb ik de kosten voor retourzenden nog niet mogen ontvangen!

Slechte en klantonvriendelijke service!!

Re: zooplus

Geplaatst: 12 jun 2013 11:41
door PaulEijkhout
Ik heb op 25 april 2013 een bestelling geplaatst van onder andere een aquarium van 1350 Euro.

Twee dagen nadien ontving ik een deel levering, daar het aquarium met een expediteur geleverd zou worden. Na vijf werkdagen heb ik maar een mail gestuurd, omdat er nog altijd geen afspraak was gemaakt voor aflevering. Hierop kreeg ik antwoord dat de expediteur al opdracht had gekregen voor aflevering.
Vervolgens na een paar dagen zelf telefonisch contact opgenomen met de zeer slecht Engels sprekende "klantenservice" van zooplus. Hier kreeg ik te horen, dat er geen voorraad was en dat levering maximaal 4 weken ging duren. Op de website staat overigens nog altijd levertijd 5 dagen.

Na 3,5 weken wederom gebeld wanneer levering ging plaatsvinden, hierin werd beloofd dat het aquarium uiterlijk het einde van de volgende week bij mij thuis zou staan. Na een week weer contact, hierin werd gesteld dat het aquarium pas op die dag vanaf de leverancier was verzonden, hierop is ook mijn bestel status gewijzigd. Het zou nog maximaal 7 dagen duren voor aflevering, maar helaas weer niet.

Heb toen wederom met de inmiddels Nederlands sprekende hotline contact gehad, en deze nog een dag de kans gegeven om te achterhalen waar het aquarium zich bevond.
De volgende dag, inmiddels 10 juni 2013 werd ik gebeld dat het aquarium zoek geraakt was aar dat er meteen een nieuwe besteld kon worden. Ik ben hier niet op ingegaan, en opdracht gegeven om te annuleren. De hotline medewerker heeft dit ook voor mij gedaan en doorgegeven aan de boekhouding in Duitsland om het aankoopbedrag terug te storten op mijn rekening.
Ik heb zelf per e-mail de annulering nogmaals bevestigd, en een antwoord op teruggekregen dat restitutie volgt. De volgende dag echter, kreeg ik een mail dat ze hier op terug kwamen, en eerst met de fabrikant van het aquarium wilde overleggen waar deze was.
Ik heb inmiddels elders een aquarium gekocht en aangegeven dat ik geen levering meer aanvaard, maar zooplus weigert restitutie.
Zal wel een geval rechtsbijstand gaan worden.

Update 14 juni 2013
Vandaag uiteindelijk mijn geld terug gekregen.

Re: zooplus

Geplaatst: 12 jun 2013 20:38
door boertje van buuten
ik moet zeggen dat ik wel van de verhalen schrik ook met het aquarium. Moet zeggen dat ik tot op heden zeer tevreden ben. Altijd goede service, wel eens een verkeerd produkt toegezonden gekregen maar dat werd altijd op een correcte wijze opgelost zonder bijkomende kosten. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over Zooplus.

Re: zooplus

Geplaatst: 12 jun 2013 20:42
door rozemarijntje
Wilde er ook dingen bestellen voer etn maar?? Gok maar wagen?

Re: zooplus

Geplaatst: 13 jun 2013 08:52
door Annikaatje
rozemarijntje schreef:Wilde er ook dingen bestellen voer etn maar?? Gok maar wagen?
Gewoon doen, Rozemarijn. Het scheelt je handenvol geld (ik heb net weer een zak voer gekocht, in de plaatselijke dierenwinkel €45, bij zooplus €27(!!!)) en ze hebben sinds kort ook een Nederlandse klantenservice.

Tot u toe mailde ik altijd, en ook daarop kreeg ik altijd zeer snel (binnen een dag) reactie.

Re: zooplus

Geplaatst: 14 jun 2013 20:38
door boertje van buuten
Rozemarijn,


Ik denk zeker dat je er zonder problemen en zorgen iets kunt bestellen. Heb zelf prima ervaringen met zooplus! Kost minder dan in de winkel, leuke aanbiedingen en je kunt nog sparen voor geschenken.

Re: zooplus

Geplaatst: 27 aug 2013 10:56
door namsrevel
Toen ik de winkel ontdekte was ik heel blij omdat alles goedkoper leek. Ik heb toen een kooi besteld voor mijn gerbils, een kooi waarbij de ene helft van glas was en de andere helft van metaal. Toen ik de doos opendeed zag ik het gelijk, de glazen onderkant was totaal gebroken... Ik vind dat echt niet kunnen, als je dan een webwinkel bent en al je producten verzend dan moet je er ook zorg voor dragen dat de producten heel en compleet op het adres van de klant aankomt... Ik heb de hele box teruggestuurd mijn geld teruggevraagd en nooit meer wat besteld. Het was namelijk een heel gedoe..

Re: zooplus

Geplaatst: 27 aug 2013 12:28
door rozemarijntje
Heb ondertussen idd paar keer wat besteld,scheelt veel ! Afleveren snel...geen problemen...vind het wel leuke zaak..