Pagina 12 van 12

Re: incasso webbilling

Geplaatst: 13 apr 2014 12:31
door nillus64
Dank je Bob, ik heb gekozen voor optie b. Ben niet bezweken voor de intimidatie en heb niet betaald. Ben benieuwd of die dagvaarding komt.

Re: incasso webbilling

Geplaatst: 06 feb 2015 13:27
door Tukkertje94
Is er hier iemand die mij kan vertellen hoe de problemen met dit akelige bedrijf aflopen? Ik heb gister namelijk een factuur van een incassobureau via de post binnen gekregen met de melding dat ik binnen 5 dagen 70 euro moet aftikken. 30,- voor gebruikte kosten van een site en 40 voor incassokosten. Ik heb voor 1 dag een trial account gemaakt voor 1 of 2 euro. Dag erna meteen gekeken hoe ik het account kon verwijderen maar dat kon niet omdat ik met ideal had betaald, en het was een amerikaanse site dus ik moest mijn 'creditcard' nummers invoeren, nou dat lukte dus allemaal niet. Paar weken later hebben ze 19 euro van mijn rekening afgehaald die ik dezelfde dag heb laten storneren met een blokkade van het rekening nummer. En nu zit ik dus met het incassobedrijf. Iemand enige ervaring hoe dit kan aflopen? Ik heb dit hele forum al doorgelezen en heb begrepen dat het sommige mensen is gelukt. Mijn dank is groot voor enige hulp. Groetjes!

Re: incasso webbilling

Geplaatst: 12 mei 2015 13:06
door Bakerstreet
Ook ik krijg brieven van NIB inzake Webbilling. Heb alles wat bij mij geïncasseerd is gestorneerd en aangifte gedaan. Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn waarbij NIB het daadwerkelijk uit handen heeft gegeven aan een gerechtsdeurwaarder en of er al iemand voor het gerecht gedaagd id.

Re: incasso webbilling

Geplaatst: 19 mei 2015 13:21
door Wiene24
Ik ben voor veel meer [ongefundeerde bewering verwijderd] door hun, heb het nooit gemerkt tot voor kort. Heb het voor de laatste 13 maanden kunnen terug claimen (proces is nog bezig) maar krijg nu wel de aanmaningen. Ga hier verder niets mee doen, ga wel informatie nog inwinnen bij de rechtsbijstand verzekering. Eventueel ga ik hun nog voor het gerecht slepen om de totale kosten terug te krijgen.

Re: incasso webbilling

Geplaatst: 23 mei 2015 12:29
door Bakerstreet
Na aangifte gedaan te hebben en een paar mails naar de NIB verzonden
te hebben kreeg ik gisteren de reactie dat men mijn dossier inmiddels heeft
gesloten.