LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belspellen op televisie: word je belazerd??

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
forzagroningen
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2007 13:10

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door forzagroningen »

het word een keer tijd nu dat ze die rommel er af gooien van tv mensen worden verneukt waar ze bij staan en zijn ze ook nog zo oerdom om er heen te bellen net ook weer zat ik op tv te kijken was er weer zo,n belspel op zoek de verschillen kon je 6000 euro winnen werden de goede verschillen geraden kon ze in 1 keer een kluisje openen door een onmogelijke code te raden en had ze de verkeerde code geraden had ze maar 100 euro ronduit belachelijk :twisted:

menden doe je ogen open en bel er niet weer heen want je word verneukt en belazerd.

forzagroningen
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2007 13:10

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door forzagroningen »

ik snap niet dat mensen daar heen bellen zijn mensen dan zo eigenwijs en achterdochtig om er heen te bellen terwijl ze weten dat ze verneukt worden van hier tot tokio. ik ken mij daar dood aan ergeren aan zukse dingen.

ik zou zeggen kpn sluit die telefoons gewoon af van de mensen die daar heen bellen. :evil:

Nascha
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2007 13:00

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Nascha »

Door alle ophef ben ik het ook maar eens gaan uitproberen Afgelopen vrijdag. En ja hoor na een keer bellen gelijk al succes. Ik was de zesde beller en ik werd terug gebeld. Ik dacht daar hoor ik natuurlijk niets meer van, maar toch 10 minuten later werd ik opgebeld door sbs 6 en kwam ik direct in de uitzending. Raad ik ook nog eens het juiste woord en win 100 euro. Helaas heb ik deze 100 euro nog niet op mijn bankrekening zien verschijnen. :?

forzagroningen
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2007 13:10

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door forzagroningen »

dan ken je lang wachten nascha op je centen want die krijg je toch niet.
zij zijn allang blij met die 60 eurocent wat je hebt verbeld :wink:

ridder80

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door ridder80 »

duurt 2 maanden dat het op je rek staat ik heb ook 50 gewoonnen

rmr
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 jan 2006 20:46

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door rmr »

Ik zit nu naar SBS6 te kijken, waar je moet raden hoeveel driehoeken er in het figuur zitten. Volgens de presentatrice is het zo makkelijk...Inderdaad..ff googlen...en het antwoord staat gewoon op internet.

Het goede antwoord is nu door 2 mensen gegeven. Maar mevrouw zegt: "Helaas, dat is niet goed." Hoezo oplichterij?!?!?!

Nascha
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2007 13:00

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Nascha »

Ik kan dus nu met zekerheid zeggen dat je wordt belazerd.
Zoals ik eerder had aangegeven in dit topic had ik naar hun zeggen 100 euro gewonnen. Deze heb ik echter nooit ontvangen. Ze belazeren de boel gewoon.

ridder80

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door ridder80 »

lieve nacha sbs 6 heeft een service nummer misschien met je die eens bellen
veel succes nacha

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door D1RK »

Mag ik alle sukkels die ooit gebeld hebben bedanken!
Dankzij U heb ik die andere wel leuke programma's die ze met deze winst kunnen maken!

Angelique26
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2007 06:24

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Angelique26 »

Hoi,

IK heb 4 dagen geleden een bedrag gewonnen van 150,euro gewonnen de jongen aan de lijn het duurt 8 weken,
Nu dacht ik dus een dag later,ik probeer het nog eens en ja hoor weer prijs 450,euro daarbij stond ook direct storten of zoals hun op tv zeggen,morgen om 16.00 uur pinnen,maar het meisje achter de scherm zei dat het morgen of overmorgen wordt gestort maar gistern niets dus hopelijik vandaag,maar heeft iemand ervaring met dat het gezegd wordt direct storten en dat je nog maanden moet wachten,
Ik had er echt ingeloofd met dat direct storten maar zij zei morgen of overmorgen dus af wachten maar
Groeten Angelique

ridder80

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door ridder80 »

ik keek gisteren nacht naar een belspel van sbs en de vraag was...
noem een auto merk?
die vrouw zegt je bent zo binnen, want half nederland is op vakantie
na een minuut zegt ze.. je bent zo binnen want heel nederland is op vakantie.
wel gek dat de andere helft in 1 minuut tijd allemaal op vakantie is gegaan?
dat is toch vreemd??

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door jor »

In ieder geval is het op 1 November as afgelopen met de belspellen. Je vraagt je af wat de halve zolen die hier nog steeds elke dag hun geld weggooien nu aan moeten met hun vrije tijd.want laten we wel wezen, Al deze ongein kan/kon alleen maar bestaan omdat er heel veel geld mee te verdienen viel ( voor de omroepen dan wel natuurlijk ). Zwaai Zwaai aan al die presentatoren man/vrouw. Dat word het arbeidsburo.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door Bailey »

Alleen RTL toch? SBS gaat nog gewoon door. Ik hoop dat die ook gaan stoppen.

Voor de medewerkers is het niet leuk, vind het een beetje grof om zulke dingen te gaan zeggen. Die mensen deden alleen maar hun werk. En blijkbaar zijn er wel mensen geweest die het leuk vonden, anders zouden ze niet zolang doorgaan.

Ik ben wel blij dat ze ophouden, want vond het 3 keer niks.

kokosnoot
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2007 13:14

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door kokosnoot »

heeft er iemand hier gister SBS6 belspel gekeken rond 4 uur??

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: belspellen op televisie: word je belazerd??

Ongelezen bericht door jor »

Heden zijn die belspelletjes in ieder geval van het scherm verdwenen, Ook bij SBS6. Zal me benieuwen wat men nu gaat proberen. Kan best eens SMSén naar progamma's zijn.

ma 19 nov 2007, 08:51
SP pakt nu ook sms-spelletjes aan
DEN HAAG - Na haar succesvolle strijd tegen belspelletjes op tv gaat de SP ook het sms'en met tv-programma's aanpakken. Tweede Kamerlid Jan de Wit heeft maandag een bericht hierover in het AD bevestigd.



Diverse tv-programma's vragen kijkers via sms een vraag te beantwoorden.

Gesloten