Pagina 12 van 38

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 20 nov 2010 10:10
door Bratzz
[niet-bewezen bewering verwijderd door de Moderator]

Als je naar de bestelnummers kijkt bij extremediscount dan zie je dat de eerste 6 cijfers voor jaar en maand staan.
Als ik dan zie dat men in augustus aan nummer 58438 zit en ik nu in november aan nummer 65255 dan reken ik snel even om dat zij op 4 maanden tijd zo maar eventjes 6817 orders hebben ontvangen.
Kan iedereen voor zich zelf uitrekenen welk lucratief handeltje deze bende heeft om zichzelf te verrijken op de kap van de gewone consument.
Ze mogen dan nog af en toe eens iets leveren voor de schone schijn.
Ze hebben dan nog genoeg over om achterover te drukken.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 20 nov 2010 10:38
door m_podt
Bijdrage verwijderd

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 20 nov 2010 13:32
door Felix221
Let op: extremediscount.nl zijn oplichters! Extremediscount kon mijn product (LCD tv) niet leveren, waardoor ik besloot de order te annuleren. Ze verzekerden dat het bedrag binnen 30 dagen op mijn rekening teruggestort zou zijn. Na bijna 2 maanden nogsteeds geen geld terug. Bedrijf is inmiddels niet meer te bereiken. Waarschijnlijk zie ik mijn geld niet meer terug.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 20 nov 2010 16:16
door Guardian72
Felix221 schreef:Let op: extremediscount.nl zijn oplichters! Extremediscount kon mijn product (LCD tv) niet leveren, waardoor ik besloot de order te annuleren. Ze verzekerden dat het bedrag binnen 30 dagen op mijn rekening teruggestort zou zijn. Na bijna 2 maanden nogsteeds geen geld terug. Bedrijf is inmiddels niet meer te bereiken. Waarschijnlijk zie ik mijn geld niet meer terug.
Felix - ga aangifte doen.
Wacht niet te lang - of niet langer - en print dit topic uit.
Kijk ook op opgelicht op internet - en print een eventueel topic daar ook uit - en neem deze mee als je aangifte gaat doen.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 20 nov 2010 18:22
door sakro
Zojuist weer een mail gestuurd (over nog te ontvangen bedrag)
Deze automatische mail ontvangen.
Zijn ze failliet??? :shock: :x

Geachte Hr./Mw.,
Bedankt voor uw e-mail.
Wegens omstandigheden zijn wij t/m woensdag 24 november niet in staat om op uw e-mail te reageren. Tevens zijn wij tot deze datum niet telefonisch bereikbaar. Zowel onze afhaallocatie als ons hoofdkantoor zijn in deze periode gesloten.
Nieuwe orders kunnen niet geplaatst worden.
Onze excuses voor het eventuele ongemak!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Extremediscount

Ik ga proberen het via Visa stop te zetten. Gelukkig niet via iDeal gedaan.
:!: Kort geleden bij Zilverensierradenwinkel.nl betaald via iDeal, niets ontvangen, waarschijnlijk verloren bij de post, niet hun verantwoording. Sindsdien niet meer via iDeal.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 20 nov 2010 20:44
door roosju12
Ook wij hebben bij die vervelend ED iets beteld, op 16 oktober.
Na een week gemaild waar mijn bestelling bleef. Zou toch binnen 5 dagen verzonden worden. Heb zeker twee keer in de week boos gemaild en kreeg meteen antwoord terug: eind van de week verwachten we het op te sturen. Ook nog eens naar zo`n belachelijk duur tel.nr gebeld a 50 cent p.m. We konden iets anders uitkiezen, maar dat wilden we niet!! Geld terug ontvangen was ook een optie, maar het product zou nu echt zsm verzonden worden. Dus daar wachtte ik op. Weer erg boos gemaild en toen het bericht van `niet te bereiken tot 24 nov`. Ik denk echt dat we zijn opgelicht en naar het geld kunnen fluiten. Heb al via de mail contact gehad met thuiswinke.org en ga denk ik ook aangifte bij de politie doen!!
HET IS TOCH NIET NORMAAL dat zij daar rijk worden van goedgelovige klanten die WEL hard voor hun geld moeten werken?!!
Ik ben echt zooooo boos en ben in alle staten! :twisted:
Weet iemand hoe het zit in geval van faillissement?? Op de site van thuiswinkel staat volgens mij niet dat zij verantwoordelijk zijn in het geval van faillissement. Dus toch geld kwijt als het zover zou zijn??????

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 22 nov 2010 17:12
door Rene046
Kreeg vandaag een e-mail van thuiswaarborg,

Dat E.D. tot 24e niet bereikbaar is en dat hun ook niet wisten wat er aan de hand is en hun wachten op een update met betrekking tot de bereikbaarheid van deze webshop.

en contact op nemen met mij zodra ze nieuws hebben.

Dus dan nog maar even afwachten tot de 24e............

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 23 nov 2010 10:37
door CARTOUCHE777
Na alle negatieve berichten dacht ik ook mijn geld kwijt te zijn. Dank zij deze topic hier was ik wat geruster, ook de tussenkomsten van Monique waren goed en correct voor mij en vorige week heb ik mijn expressoapparaat na 40 dagen gekregen.
Dus........misschien wat geduld........

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 23 nov 2010 12:20
door chrisgroeneveld
Ja ook ik voel nattigheid, heb een digitale foto ljist gekocht (lees betaald) 17 dagen geleden maar niks.
Heb via een mail kenbaar gemaakt mijn betaling terug te storten.
Antwoord we zijn t/m woensdag 24 November niet te bereiken.
Wacht deze bericht geving even af,als het mijnsinziens dan niet bevredigend is doe ik aangifte van oplichting.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 23 nov 2010 16:26
door Bratzz
CARTOUCHE777 schreef: Dus........misschien wat geduld........
Ik zei het toch.
Hier en daar een levering voor de schone schijn.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 24 nov 2010 11:13
door ottomanor
Mijn naam mag ook op de gedupeerden lijst komen te staan.
Medio september product besteld (met vooruitbetaling). Eerst had de toeleverancier het product niet op voorraad. Vooruit dat kon nog wel. Na 2 weken had Extremediscount het product binnen en werd het verstuurd (via Kiala). Ook een volgnummer gekregen etc. Het was heel bizar dat mijn bestelling niet zichtbaar was op mijn profielpagina. De normale verzendtijd bedraagt enkele dagen, maar er waren weer weken overheen waarna ik via e-mail van Kiala te horen kreeg dat mijn bestelling was verloren, en dat ik met de verkoper (ExtremeDiscount) contact moest gaan opnemen. ExtremeDiscount wist hier niks van af (!) en ze startten zogenaamd een ' intern onderzoek' in, wat ik nooit heb begrepen maar goed. Nadat er weer een aantal weken overheen waren, nam ik telefonisch contact op met Extremediscount medewerker (genaamd Joost) om de stand van zaken op te vragen. Hij toonde zijn (zogenaamde) begrip, schijnheilig doen dus. Over het interne onderzoek wist hij er niet iets van af (!), vervolgens vroeg hij om het mailbericht van Kiala over het verloren gaan van het pakketje. Nadat ik deze heb verstuurd kreeg ik gelijk de volgende dag een creditnota via e-mail, waarin stond dat het bedrag binnen 30 dagen wordt teruggestort op mijn rekening. 30 dagen zijn inmiddels al voorbij en nog niks van ze gehoord.
Ik nodig alle gedupeerden uit om zijn/haar kennis hier te delen.

Na de reacties hier op het forum te hebben gelezen heb ik geprobeerd om Tom van Zundert te bereiken maar tevergeefs.
Morgen zijn ze zogenaamd weer bereikbaar, maar daar zet ik toch vraagtekens bij.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 24 nov 2010 12:27
door Leusdena
En nog een ontevreden klant van Extremediscount.nl

01-11-2010 webcams besteld en betaald met iDeal.
06-11-2010 bevestiging van levering: We verwachten uw bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen te kunnen leveren.
11-11-2010 gemaild dat de 3 werkdagen verstreken zijn
Dezelfde dag een mail retour: We verwachten uw bestelling eind volgende week aan u te kunnen verzenden. Excuses voor de lange duur!
24-11-2010 Opnieuw geïnformeerd naar de status. Krijg ik deze mail retour:
Wegens omstandigheden zijn wij t/m woensdag 24 november niet in staat om op uw e-mail te reageren

Naam komt inmiddels ook niet meer voor bij http://www.thuiswinkel.org

Er zijn geen resultaten gevonden. Dit kan de volgende redenen hebben:
1. Het bedrijf is geen lid van Thuiswinkel.org of is tijdelijk geschorst
2. U heeft de bedrijfsnaam niet juist ingetypt

Ik krijg hier een vreemd onderbuikgevoel van :(

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 24 nov 2010 12:56
door jialin
Deze toko is inderdaad member af!

Melding Website:

Thuiswinkel.org beëindigd lidmaatschap Extreme Discount per omgaande
Het lidmaatschap van Extreme Discount is per 24 november beëindigd. Reden hiervoor is dat Extreme Discount herhaaldelijk heeft aangezegd zich te verbeteren, heeft opgehouden aan de vereisten die in de Statuten van de Vereniging aan het lidmaatschap worden gesteld te voldoen c.q. blijk heeft gegeven niet aan deze vereisten te kunnen voldoen. Het bestuur van Thuiswinkel.org heeft daarop besloten het lidmaatschap per omgaande op te zeggen.

Thuiswinkel.org neemt klachten via haar website in behandeling en zal haar uiterste best doen in overleg met Extreme Discount te bemiddelen. Thuiswinkel.org is echter geen garantiefonds.

Zie url: http://www.thuiswinkel.org/thuiswinkel. ... r-omgaande

Tijd om in iedergeval vanaf morgen massaal aangifte neer te leggen bij de Politie.
Ziet er niet naar uit dat er vandaag iets valt te verwachten van de medewerkers/eigenaren van deze toko!

Wellicht ten overvloede:
IDEAL is ingelicht over hun praktijken, doet echter helemaal niets zelfs geen blokkade op het tegoed cq account......

ING bank is ingelicht over de praktijken van deze toko ook deze doen niets en blokkeren ook hun bankrekening niet......

XS4ALL waar men de colo heeft voor deze shop (en andere toko's) reageert niet op het verzoek deze site op zwart te zetten ondanks bewijsvoering over hun praktijken......

POLITIE GOIRLE heeft al aangiften binnen maar doet nog niets tot na vandaag 24-11-2010 ivm hun melding op de website dat ze tot vandaag niet bereikbaar waren.....

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 24 nov 2010 15:15
door Leusdena
Dit is foute boel mensen !!

Hyves pagina's zijn verwijderd:
http://tomvanzundert.hyves.nl
http://extremediscount.hyves.nl

De foto " Tom en Nick aan het werk" die deze toko runde is ook verwijderd.
http://www.extremediscount.nl/over_ons.html

Enne.. ik heb Tom gesproken, wat is Google toch handig, vooral de cache pagina's!
Zoek op "Van Zundert Trading"

Tom zegt in een overname te zitten. Kon en wilde er verder niks over zeggen.
Wel dat het nog zeker een week ging duren voor er meer duidelijk komt.
Toen ik vroeg of hij in zwaar weer verkeerde, kon hij daar niets over zeggen.
Het lijkt me duidelijk dat er hier iets niet goed zit.
Of we ooit onze producten of geld nog terug zien valt te betwijfelen.

Sterkte allemaal !

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 24 nov 2010 16:15
door chrisgroeneveld
IK ga er vanuit dat ik aangifte ga doen na vandaag
Kan nu iemand me vertellen, doe ik dat in mijn woonplaats of in Goirle waar ze zijn gevestigd.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 24 nov 2010 16:25
door jialin
chrisgroeneveld

Kun je lokaal doen in je eigen woonplaats Politiebureau, wel goed om dit hier uit te printen en verwijzen naar het feit dat er meer aangiften zullen volgen.

Zoals: aangifte bij de politie PL2000-101117-606457344

Succes!

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 24 nov 2010 16:44
door chrisgroeneveld
Jialin dank je doe ik.
Waarom die cijfer code?

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 24 nov 2010 16:52
door jialin
chrisgroeneveld schreef:Jialin dank je doe ik.
Waarom die cijfer code?
Dat is een aangifte nummer Politie inzake Extremediscount, kan het iets gemakkelijker maken....misschien?

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 24 nov 2010 17:00
door Leusdena
Dat kan gewoon online. Voor Goirle is dat hier:

https://aangifte.politie.nl/e-aangifte/ ... ats=GOIRLE

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 24 nov 2010 17:48
door wini25
Je kunt online geen aangifte doen van oplichting. Dit moet vooralsnog echt op het politiebureau zelf!