Ik begrijp dus dat je nu WAO hebt ?jack333 schreef:ik wou eigelijk vervoer aanschaffen omdat ik met mijn rug zit en de winkel
1km verwijderd is .. toen wou de adv een voorstel te doen van 2350 voor de aansch
ik zei toen dat doe ik niet dadelijk heb ik een schrotbak voor mijn deur waar ik elke maand mee naar de garage moet en dan weer de onkosten van krijg..
nou je loopt eigelijk overal tegenaan tis elke keer 1 stapje vooruit en dan weer 15 terug alles eigelijk ziekenh zorg maatschappelijk werk ben er ookmee bezigg ew heen gebelt .u bent nog niet aan de beurt.wel situatie uitgel.paar weken overheen. kreeg telefoon voor een intake gesp. voor over een paar weken.
ben er nog eens niet meer heengew.je bent gewoon maanden bezig met een afs een intake ges.enz ze hebben in nederl gewoon een aso beleid hadden ze trouwens 25j geleden ook al.. wao elke maand beur omstr de 10 van de maand
om de paar maanden pas op de 16 waarommmm
gaat om zoveel geld . dat als we dat 5dagen later betalen het gewoon zoveel rente opl voor de bank. dus gewoon gelddddd daar draait alles om hier in nederl
Ben je in de WAO belandt door het ongeval ?
Maar voor dat bedrag wat advokaat zei van 2350 kun je echt wel een leuk autootje kopen (hoeft toch ook geen grote te zijn).