LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letselschade

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Chocomelk

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

jack333 schreef:ik wou eigelijk vervoer aanschaffen omdat ik met mijn rug zit en de winkel
1km verwijderd is .. toen wou de adv een voorstel te doen van 2350 voor de aansch
ik zei toen dat doe ik niet dadelijk heb ik een schrotbak voor mijn deur waar ik elke maand mee naar de garage moet en dan weer de onkosten van krijg..
nou je loopt eigelijk overal tegenaan tis elke keer 1 stapje vooruit en dan weer 15 terug alles eigelijk ziekenh zorg maatschappelijk werk ben er ookmee bezigg ew heen gebelt .u bent nog niet aan de beurt.wel situatie uitgel.paar weken overheen. kreeg telefoon voor een intake gesp. voor over een paar weken.
ben er nog eens niet meer heengew.je bent gewoon maanden bezig met een afs een intake ges.enz ze hebben in nederl gewoon een aso beleid hadden ze trouwens 25j geleden ook al.. wao elke maand beur omstr de 10 van de maand
om de paar maanden pas op de 16 waarommmm
gaat om zoveel geld . dat als we dat 5dagen later betalen het gewoon zoveel rente opl voor de bank. dus gewoon gelddddd daar draait alles om hier in nederl
Ik begrijp dus dat je nu WAO hebt ?
Ben je in de WAO belandt door het ongeval ?

Maar voor dat bedrag wat advokaat zei van 2350 kun je echt wel een leuk autootje kopen (hoeft toch ook geen grote te zijn).

jack333

Ongelezen bericht door jack333 »

daar heb je wel gelijk in met die auto maar als je verk treft sta je elke maand bij de garage . ik kijk ook verder vooruit
belasting.. heb alleen jaar of 8 geen auto meer gereden dus kan bij de verz de volle mep betalen.die dingen komen ook allem langs
ik heb nu een wao uitk van 35 tot 45 procent

Chocomelk

jack333 schreef:daar heb je wel gelijk in met die auto maar als je verk treft sta je elke maand bij de garage . ik kijk ook verder vooruit
belasting.. heb alleen jaar of 8 geen auto meer gereden dus kan bij de verz de volle mep betalen.die dingen komen ook allem langs
ik heb nu een wao uitk van 35 tot 45 procent
Een klein autootje kost niet zoveel in de belasting, hoe het met verzekering zit dat weet ik niet.

Je hebt nu een wao uitkering van 35-45%, geen aanvulling van gemeente of iets dergelijks dan ?
Wat ik niet begrijp van die uitkering is dat je voor meer als 60 of 65% afgekeurd moet worden wil je in aanmerking komen voor een WIA uitkering.
Je ongeluk is 3 jaar geleden gebeurd dus val jij ook onder de nieuwe regeling van het UWV.

Heb je met je advokaat ( advokaat met tegenpartij ) kunnen regelen dat de onkosten die je hebt moeten maken voor je caravan vergoed worden ?

Tegen welke problemen loop je nu nog op qua letselschade zaak ?

jack333

werkloon zou betaalt worden zei de schaderegelaar
materialen niet
en ik eis gewoon dat alles inc materialen ook vergoed worden
waarom omdat ik anders gew op kamer had gezeten en geen materialen had hoeven aan te schaffen
had dit er gewoon maar staan om in de zomer ooit buiten te zitten

Chocomelk

jack333 schreef:werkloon zou betaalt worden zei de schaderegelaar
materialen niet
en ik eis gewoon dat alles inc materialen ook vergoed worden
waarom omdat ik anders gew op kamer had gezeten en geen materialen had hoeven aan te schaffen
had dit er gewoon maar staan om in de zomer ooit buiten te zitten
Denk dat het heel moeilijk zal worden, als je anders een verbouwing aan caravan gedaan had dan was je die materialen ook kwijt geweest.
Je verhuurde het zo af en toe dan neem ik aan dat je het ook in orde wilt hebben voor de verhuur en ook voor jezelf als je daar zit.

Wat ik niet begrijp aan alles is waarom jij je woning hebt verlaten ?
Was het niet beter geweest als je de caravan verkocht zou hebben ?
In een caravan wonen is echt niet goedkoop vooral in de wintermaanden + staangeld en ver van de bewoonde wereld etc etc etc.

jack333

de mensendie er zaten .waren er meestal die geen onderdak hadden betaalde alleen gas water en licht langs mij die kavel ligt wel al 10jaar in de verhuur
nog een keer ik heb een uitkeringgg .hier loopt een hypotheek op en dan nog een huis erbij tel eens uit hoeveel dat is

jack333

had gister in mijn berichten
5 redenen opgegeven waarom ik daar vertrokken ben

jack333

schaderegelaar zei ook verkopen
ja met verlies wel ja. maar dat doe ik niet
maar ze willen hier een keer vakantie huisjes op gaan zetten
dus gaat de grondp ergens tussen 200 a 300 liggen per vierk m
dat wil ik ook wel doen
iets kopen paar jaar wachten en het voor 5dubbele verkopen

Chocomelk

jack333 schreef:de mensendie er zaten .waren er meestal die geen onderdak hadden betaalde alleen gas water en licht langs mij die kavel ligt wel al 10jaar in de verhuur
nog een keer ik heb een uitkeringgg .hier loopt een hypotheek op en dan nog een huis erbij tel eens uit hoeveel dat is

Dat begrijp ik ook wel dat men niet 2x woonlasten op men kan nemen, kan bijna niemand.
Maar over het algemeen gesproken zit je beter in een huis dan in een caravan.

Hoop in ieder geval voor je dat je een goede letselschade advokaat hebt die zijn werk goed voor je doet.
En dat er snel duidelijkheid voor je gaat komen.

Sorry het zal aan mij liggen maar ik begrijp niet zo goed tegen welke problemen jij nu aanloopt vanuit je ongeval.

jack333

de meeste houden er mee op omdat ze het moe zijn enzov
die verzekeringen lachen zich dood want ze verdienen daarmee geen miljoenen
maar miljarden .. geef dan maar amerikaanse toestanden
dan kun je teminste wat eisen in plaats van elke keer naar dat gezeik van een schaderegelaar te luisteren dan in italieje zijn de schadebedragen geloof 5 keer zo hoog als hier
dan willen de verzekeraars als eerste hebben dat je tekent voor
lichamelijke schade zoals rug gebroken enzo
waarom daar kunnen ze niet onderuit dat willen ze dus ook zo snel mogelijk regelen en de rest dat komt later

jack333

nieuwe regeling van 1juli
nog meer vertraging...als dat dan toch zo moet met de schadegelaars
dan zou ik miss eens overw om te zeggen
als ie ongelijk heeft gewoon 10.000 erbij en binnen een maand betalen
en anders een boete van 1000 euro erboven op per dag
miis zou dat helpen

Chocomelk

jack333 schreef:de meeste houden er mee op omdat ze het moe zijn enzov
die verzekeringen lachen zich dood want ze verdienen daarmee geen miljoenen
maar miljarden .. geef dan maar amerikaanse toestanden
dan kun je teminste wat eisen in plaats van elke keer naar dat gezeik van een schaderegelaar te luisteren dan in italieje zijn de schadebedragen geloof 5 keer zo hoog als hier
dan willen de verzekeraars als eerste hebben dat je tekent voor
lichamelijke schade zoals rug gebroken enzo
waarom daar kunnen ze niet onderuit dat willen ze dus ook zo snel mogelijk regelen en de rest dat komt later
Dat willen de verzekeraars zowieso graag zien dat je snel tekent dat ze snel van je af zijn, scheelt veel geld voor ze.

jack333

chocomelk hoelang ben jij al bezig
ik heb deze week uitslag gekregen van mri scan van azm
er is onderaan mijn rug ook iets niet goed

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

jack333 schreef:chocomelk hoelang ben jij al bezig
ik heb deze week uitslag gekregen van mri scan van azm
er is onderaan mijn rug ook iets niet goed

Hebben ze gezegd wat er niet in orde is met je rug en
heeft dat met je gebroken wervels te maken die je had?

Chocomelk

Jack, stuur je pb

jack333

problemen genoeg
ik klaag al meer als 2j over mijn benen enzo .. ben dan onderh na 3 jaar in academisch ziekenh terecht gekomen nieuwe mri gemaakt en nu blijkt dat er onder in mijn rug ook iets niet goed is.. kijk dat bedoel ik nou
ik heb psychi rapport hier voor me liggen
en wat ben ik al een jaar of 3.. huisarts zei een persisterende klager
ik wou secudaire ziektewinst ... ik ben al 3 jaar op en neer aan het wandelen van psyh naar revalidatie en maar op en neer.. daar word je gew onpasselijk van
heb al zo vaak gezegd ik wil naar een ander ziekenhuis .. hele dossier heb ik opg van psych hele rapport staat haast vol van ben het niet eens met de neuroloog en word steeds van kastje naar de muur gestuurt. ik denk dat als ze miss onderz hadden toen met het ongeluk of complete scan hadden gemaakt.
dat wat ik nu weer heb toen ook al was gezien ...

jack333

dus als we nu kijken dan mankeer ik meer ..dat hadden ze denk ik 3j geleden ook al kunnen weten als ze iets gedaan hadden .. hieruit maak ik op
dat ik al 3jaar voor jan *** overal heen geweest ben
de tegenverz heeft dan ook een hoop extra moeten vergoeden en zal nog meer rekeningen krijgen daar ik nu doorgestuurt ben naar neurochirurgie in azm en er miss nog meerderde scans nodig zijn.. en dit hadden ze allemaallllllll volgens mij 3j geleden al kunnen weten en kunnen zien..

Chocomelk

jack333 schreef:dus als we nu kijken dan mankeer ik meer ..dat hadden ze denk ik 3j geleden ook al kunnen weten als ze iets gedaan hadden .. hieruit maak ik op
dat ik al 3jaar voor jan *** overal heen geweest ben
de tegenverz heeft dan ook een hoop extra moeten vergoeden en zal nog meer rekeningen krijgen daar ik nu doorgestuurt ben naar neurochirurgie in azm en er miss nog meerderde scans nodig zijn.. en dit hadden ze allemaallllllll volgens mij 3j geleden al kunnen weten en kunnen zien..
Neem inderdaad aan dat ze dat 3 jaar geleden ook al hadden kunnen zien, en dan mischien de behandeling er voor in kunnen zetten als die er is.

Je bent dus van het kastje naar de muur gestuurd en in feite werd je dus afgedaan van je moet niet zo klagen terwijl er wel daadwerkelijk iets niet oke is in je rug, zou je huisarts hier nog voor 'bedanken'.

jack333

zijn we weer
heb zon beetje uitslag gehad bij azm
bleek r.l.s te hebben en beetje vocht op zenuw
dus vandaar de klachten na het ongeluk
kreeg weer meteen bericht van schaderegelaar die niks wou vergoeden enzov
denk dat je beter na zon ongeluk als je met een vaartje van plusminus 40 overhoop word gereden naar een goed ziekenhuis kunt gaan met ervaring op dit gebied
als naar een huis tuin en knutsel ziekenhuis
waar ze gewoon zeggen dat je geen 10 dingen kunt mankeren
terwijl dat ik nu te horen krijg waarom zou dat niet kunnen?
en binnen 3maanden weten wat er aan de hand is.
en van schaderegelaar vind ik het ook maar raar dat ie reiskosten niet wil vergoeden omdat het toch ook in zijn voordeel is dat het opgelost is.
tis net of het zaakje verdoeselt moet worden omdat het zolang duurt als het hier
aan het huis en tuin ziekenhuis had gelegen had ik er over 5 jaar nog rond gelopen
plus de tegenpartij kan zeggen bewijs maar dat het aan het ongeluk ligt.
en dat gezever begint nu weer voor een paar jaar. heb intussentijd wel mijn medische dossier opgevraagt en de rest van dossier zodat ik zelf eens kan kijken of er papieren verdwenen zijn ??
kreeg tenminste laatste keer te horen dat er geen papieren bijzaten van de psyh...
daar ik 6weken na het ongeluk bij arag een lijst in heb moeten vullen wat ik allem mankeerde(ben benieuwt of alles compleet is)???
vraag me af of de tegenpartij soms regelingen getroffen heeft met ziekenhuis ..
omdat ze er zo op tegen waren dat ik veranderde van ziekenhuis??
omdat je overal van kastje naar de muur word gestuurt van de huisarts
en het steeds langer duurt zodat als er een paar jaar voorbij is het gewoon moeiliker is om te bewijzen dat het aan ongeluk ligt

Chocomelk

Maar hoe nu verder Jack ?

Gesloten