LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.
Re: Palsgroep, ik werd gebeld en....lees verder.
Wel jammer trouwens dat de PR van Pals wel met je telefoneert en zelfs
op dit forum wijst, zelfs op Jeanne wijst, maar hier zelf niets durft te schrijven.
op dit forum wijst, zelfs op Jeanne wijst, maar hier zelf niets durft te schrijven.
-
Hij komt hier niet tussen.Chocomelk schreef:Wel jammer trouwens dat de PR van Pals wel met je telefoneert en zelfs

-
Chocomelk schreef:Is de belangenbehartiger inderdaad ook WEL 3 uur bij je geweest Friestyler ?
Neem toch aan dat hij zijn reistijd niet in dat dure tarief mee mag nemen.
hij is die tijd zo ongeveer wel bij me geweest...beetje mijn koffie opzuipen..volgende keer vraag ik geld voor de koffie, kan er voor die 720 eurie wel vanaf.
Whahahahaha.Friestyler schreef:Chocomelk schreef:Is de belangenbehartiger inderdaad ook WEL 3 uur bij je geweest Friestyler ?
hij is die tijd zo ongeveer wel bij me geweest...beetje mijn koffie opzuipen..volgende keer vraag ik geld voor de koffie, kan er voor die 720 eurie wel vanaf.
* verwijderd door mezelf *
Laatst gewijzigd door Chocomelk op 21 jul 2010 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Weet je het zeker van die 3 uur? Als je geweten had dat er zo'n duurFriestyler schreef:Chocomelk schreef:Is de belangenbehartiger inderdaad ook WEL 3 uur bij je geweest Friestyler ?
uurtarief berekend zou worden had je hem al na 1 uur buiten gezet.
Foutje, want je aansprakelijkheid is erkend en dan kunnen ze toch
zolang koffiedrinken als ze willen.

Zoals je kunt lezen op blz 11 is een uurtarief bij jouw zaak normaal
en geen ncnp.
-
Heeft hij die 3 uur lang dan zinvolle dingen besproken? Of kon het ook in een kwartiertje of zoiets gedaan zijn?Friestyler schreef:Chocomelk schreef:Is de belangenbehartiger inderdaad ook WEL 3 uur bij je geweest Friestyler ?
Dan had je visite waar je 280 euro per uur voor moest betalen. Momenteel is er een documentaire over Bolivia of zoiets, waar kinderen zonder vader in de mijnen moeten werken voor een habbekrats. Voor die 280 euro moeten die een half jaar werken, geloof ik.
Eéntje vertelde dat hij wilde studeren, advocaat worden, om uit de armoede te ontsnappen, maar hij besefte ook wel dat dat nooit zou lukken.
En dan komt Pals 'even' op visite...
..
Laatst gewijzigd door snepke op 10 okt 2010 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Er zou dus zowel uurtarief gedeclareerd worden (bij Achmea, want: komt boven de schadevergoeding) als ncnp, dus die 21% (die door frystyler betaald moet worden).
Dus Pals vangt dubbel, dat is wel duidelijk.
-
Ik heb dan ook wel mijn vermoeden over degene die beweert dat UPC één van de bedrijven van Pals is.
Dat ligt niet aan Achmea maar aan de belangenbehartiger.witte angora schreef:Er zou dus zowel uurtarief gedeclareerd worden (bij Achmea, want: komt boven de schadevergoeding) als ncnp, dus die 21% (die door frystyler betaald moet worden).
En vergeet niet dat bovenop die 21% uiteindelijk nog de BTW op komt kijken.
-
witte angora schreef:Heeft hij die 3 uur lang dan zinvolle dingen besproken? Of kon het ook in een kwartiertje of zoiets gedaan zijn?Friestyler schreef:Chocomelk schreef:Is de belangenbehartiger inderdaad ook WEL 3 uur bij je geweest Friestyler ?
Dan had je visite waar je 280 euro per uur voor moest betalen. Momenteel is er een documentaire over Bolivia of zoiets, waar kinderen zonder vader in de mijnen moeten werken voor een habbekrats. Voor die 280 euro moeten die een half jaar werken, geloof ik.
Eéntje vertelde dat hij wilde studeren, advocaat worden, om uit de armoede te ontsnappen, maar hij besefte ook wel dat dat nooit zou lukken.
Zo denken wij, maar ik ben van mening dat Pals daar heel anders over denkt.
-
Dat ligt er maar aan naar mijn mening, of er afspraken zijn tussen die 2 bedrijven.Chocomelk schreef:Dat ligt niet aan Achmea maar aan de belangenbehartiger.witte angora schreef:Er zou dus zowel uurtarief gedeclareerd worden (bij Achmea, want: komt boven de schadevergoeding) als ncnp, dus die 21% (die door frystyler betaald moet worden).
En vergeet niet dat bovenop die 21% uiteindelijk nog de BTW op komt kijken.

Stel je krijgt een eindbedrag van 100.000, 00
21% van 100.000,00 = 21.000,00
BTW 19% 3.990,00
---------------
Totaal 24.990,00 wat van je eindbedrag wordt afgehaald
21% van 100.000,00 = 21.000,00
BTW 19% 3.990,00
---------------
Totaal 24.990,00 wat van je eindbedrag wordt afgehaald
Ohja.....jeanne-veghel schreef: Dat ligt er maar aan naar mijn mening, of er afspraken zijn tussen die 2 bedrijven.

-
witte angora schreef:Heeft hij die 3 uur lang dan zinvolle dingen besproken? Of kon het ook in een kwartiertje of zoiets gedaan zijn?Friestyler schreef:Chocomelk schreef:Is de belangenbehartiger inderdaad ook WEL 3 uur bij je geweest Friestyler ?
-
Nee, dat gebeurt stiekem. Achmea weet niet dat er met de cliënt een afspraak is op basis van ncnp, en de cliënt weet niet dat er een afspraak is op basis van urendeclaratie.Dat ligt er maar aan naar mijn mening, of er afspraken zijn tussen die 2 bedrijven.
Je dacht toch niet dat Achmea op uren uit ging betalen als ze wisten van de ncnp?
En je dacht toch niet dat de cliënten ncnp accepteerden als ze wisten dat Pals ook nog eens de uren bij Achmea declareert?
Pals is erbij, reken daar maar op.
-
****, zou bericht plaatsen..ging mis, hier nog een poging..even geduld, zal dit bericht even aanpassen
@Angora:
"Heeft hij die 3 uur lang dan zinvolle dingen besproken? Of kon het ook in een kwartiertje of zoiets gedaan zijn?"
afijn, of de uren dus zinvol besteed zijn.
laatste x was, aldus de declaraties, 3,5 uur à 840 eurie EX BTW
er is gesproken over het eindbod, 2(2,5 eigenlijk) andere opties en meer niet.
Alle opties aangehoord, waren niet de opties waar ik op zat te wachten en heb dat gemeld.
Van H. sprak nog over 't feit dat dit feitelijk het eindstation was, meer is er niet, zowel op eindbod als optie verhaal..wat ik wil bla bla..
verder nog wat kleine dingen besproken wat niet de moeite waard was, maar wat nog wel ter sprake kwam...
áls beide partijen een beetje meewerkten dan was het binnen een uur klaar (aan mij ligt 't niet, ik ben vrij kort van verhaal, zeker als 't op dit soort zaken aankomt!)
afijn..840 eurie..maakt 't uit..'t komt toch van de grote hoop..
@Angora:
"Heeft hij die 3 uur lang dan zinvolle dingen besproken? Of kon het ook in een kwartiertje of zoiets gedaan zijn?"
afijn, of de uren dus zinvol besteed zijn.
laatste x was, aldus de declaraties, 3,5 uur à 840 eurie EX BTW
er is gesproken over het eindbod, 2(2,5 eigenlijk) andere opties en meer niet.
Alle opties aangehoord, waren niet de opties waar ik op zat te wachten en heb dat gemeld.
Van H. sprak nog over 't feit dat dit feitelijk het eindstation was, meer is er niet, zowel op eindbod als optie verhaal..wat ik wil bla bla..
verder nog wat kleine dingen besproken wat niet de moeite waard was, maar wat nog wel ter sprake kwam...
áls beide partijen een beetje meewerkten dan was het binnen een uur klaar (aan mij ligt 't niet, ik ben vrij kort van verhaal, zeker als 't op dit soort zaken aankomt!)
afijn..840 eurie..maakt 't uit..'t komt toch van de grote hoop..
Van H. heeft jou dus aangegeven dat er niet meer te 'halen' valt als
wat er nu geboden is aan je ?
Jij bent daar niet mee akkoord gegaan, hoe reageerde van H. daarop dan ?
(zag hij mischien zijn vakantie in duigen vallen ?)
wat er nu geboden is aan je ?
Jij bent daar niet mee akkoord gegaan, hoe reageerde van H. daarop dan ?
(zag hij mischien zijn vakantie in duigen vallen ?)
Begrijp zowieso niet dat Pals Groep uren declareert voor je Friestyler, hij werkt toch op no cure no pay basis !?
Waarschijnlijk dus gewoon dubbel geld opstrijken, op urenbasis en via ncnp.
Waarschijnlijk dus gewoon dubbel geld opstrijken, op urenbasis en via ncnp.