Chocomelk schreef:Is iedereen daar welkom dan ?
Zal wel een besloten bijeenkomst zijn.
Het lijkt me verstandiger de dingen die gaan over de bijeenkomst
van 2 september a.s. via PB te bespreken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Chocomelk schreef:Is iedereen daar welkom dan ?
Oke, sorry, pb volgt.jeanne-veghel schreef:Chocomelk schreef:Is iedereen daar welkom dan ?
Chocomelk schreef:Oke, sorry, pb volgt.jeanne-veghel schreef:Chocomelk schreef:Is iedereen daar welkom dan ?
Friestyler schreef:ik moest even alles op een rijtje krijgen, maar ik weet wel zeker wat eraan zit te komen
antonh schreef:Ik ga lekker naar de "Open dag" van de "Firma Pals" toe.
En dan een beetje heibel schoppen.
Lijkt me leuk.
antonh schreef:@Jeanne,
ik kan geen pb meer sturen naar jou.
Zijn er meer mensen die geen berichtjes meer kunnen versturen?
Heb ik gedaan maar dan kan de persoon de pb niet lezen.witte angora schreef:Kan wel, je moet alleen naar rechts scrollen. Het tekstvak is nu rechts buiten beeld geplaatst.
Chocomelk schreef:Heb ik gedaan maar dan kan de persoon de pb niet lezen.witte angora schreef:Kan wel, je moet alleen naar rechts scrollen. Het tekstvak is nu rechts buiten beeld geplaatst.
Het is wel mogelijk, maar men heeft momenteel een gebruiksaanwijzing nodig.jeanne-veghel schreef:Chocomelk schreef:Heb ik gedaan maar dan kan de persoon de pb niet lezen.witte angora schreef:Kan wel, je moet alleen naar rechts scrollen. Het tekstvak is nu rechts buiten beeld geplaatst.
Dat gaat wel hoor, alleen is het allemaal wat omslachtiger.
Heb al een aantal PB's gehad vanmorgen en antwoord teruggestuurd.
Dubbel vangen wat dacht je andersChocomelk schreef:@ Friestyler hoe is het mogelijk dat Pals Groep de uren declareert bij tegenpartij + op ncnp werkt voor je ?
snepke schreef:Dubbel vangen wat dacht je andersChocomelk schreef:@ Friestyler hoe is het mogelijk dat Pals Groep de uren declareert bij tegenpartij + op ncnp werkt voor je ?
@ Chocomelk, dat is al zo ontzettend vaak besproken, waarom stel je die vraag nog?Chocomelk schreef:@ Friestyler hoe is het mogelijk dat Pals Groep de uren declareert bij tegenpartij + op ncnp werkt voor je ?
Promotie tot moderator hier ?witte angora schreef:@ Chocomelk, dat is al zo ontzettend vaak besproken, waarom stel je die vraag nog?Chocomelk schreef:@ Friestyler hoe is het mogelijk dat Pals Groep de uren declareert bij tegenpartij + op ncnp werkt voor je ?