Je kan het dus niet onderbouwen. Daarmee kan het verhaal de prullenbak in.MLMvoorstanderNL schreef:Bel Subway USA
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Werken zoals je gewend bent vs Netwerk marketing
Re: Werken zoals je gewend bent vs Netwerk marketing
-
Gehoord van een van mijn collega's uit Spanje en die had het gezien. Ga lekker zelf op onderzoek uit.
Jij bent diegene die stelt dat het waar is, dus jij dient het ook te bewijzen.MLMvoorstanderNL schreef:Gehoord van een van mijn collega's uit Spanje en die had het gezien. Ga lekker zelf op onderzoek uit.
En aangezien je het blijkbaar niet kan bewijzen kan dit verhaal dus de prullenbak in.
-
Kuklos: Jij bent het type dat ook niet geloofd in personen als Derek Ogilvie he?
Dat er meer is tussen hemel en aarde... Wat jij niet ziet dat bestaat per definitie niet..
Die conclusie trek ik even
Ik kan niks voor je doen vrees ik
Dat er meer is tussen hemel en aarde... Wat jij niet ziet dat bestaat per definitie niet..
Die conclusie trek ik even
Ik kan niks voor je doen vrees ik
Misschien moet je je eens gaan verdiepen in de regels van de wetenschap en die van de discussietechniek.
Jij komt hier beweren dat mlm de industrie van de 21e eeuw is. Maar hebt daarvoor geen bewijs. Ook niet eens een start van een bewijs. Iets daarvoor beweer je iets over Subway. En ja, dat moeten we allemaal maar geloven want jij hebt het gehoord van een Spaanse collega die het weer gezien heeft in de USA. Kom nou toch.
Jij komt hier beweren dat mlm de industrie van de 21e eeuw is. Maar hebt daarvoor geen bewijs. Ook niet eens een start van een bewijs. Iets daarvoor beweer je iets over Subway. En ja, dat moeten we allemaal maar geloven want jij hebt het gehoord van een Spaanse collega die het weer gezien heeft in de USA. Kom nou toch.
Oh ja, als je nog eens een keer een vergelijking wil trekken, vergelijk dan twee dingen die of allebei onbewijsbaar zijn, dan wel allebei bewijsbaar zijn. Zoals Subway die aan mlm zou doen, dat is namelijk na te gaan.
-
Ja ga het na dan
Ik geloof het wel..
We zijn aan het begin van de 21ste eeuw, we will see...
Ik geloof het wel..
We zijn aan het begin van de 21ste eeuw, we will see...
Ik hoef niks na te gaan. De persoon die stelt dat het zo is dient het te bewijzen. Jij hebt gesteld dat het zo is, dus jij dient het te bewijzen.
Nog afgezien van je bron vind ik het nog om twee andere redenen zeer ongeloofwaardig.
Subway is een franchise, en dus winkeleigenaars betalen dus een franchisefee. Als wat jij zegt waar is (en nogmaals we hebben nog steeds geen enkel bewijs dat dit klopt) dan dient de nieuwe winkeleigenaar ook nog eens aan de eigenaar van de winkel waar de folder lag te betalen. Dubbel betalen dus. Waarmee het onaantrekkelijk wordt.
Ten tweede vind ik het ongeloofwaardig dat de eigenaar van de winkel waar de folder ligt dit regelt. Normaliter doet een hoofdkantoor, dan wel regionaal kantoor dat.
Zowel je bron als de feiten zelf geven geen reden dit verhaal te doen geloven.
Nog afgezien van je bron vind ik het nog om twee andere redenen zeer ongeloofwaardig.
Subway is een franchise, en dus winkeleigenaars betalen dus een franchisefee. Als wat jij zegt waar is (en nogmaals we hebben nog steeds geen enkel bewijs dat dit klopt) dan dient de nieuwe winkeleigenaar ook nog eens aan de eigenaar van de winkel waar de folder lag te betalen. Dubbel betalen dus. Waarmee het onaantrekkelijk wordt.
Ten tweede vind ik het ongeloofwaardig dat de eigenaar van de winkel waar de folder ligt dit regelt. Normaliter doet een hoofdkantoor, dan wel regionaal kantoor dat.
Zowel je bron als de feiten zelf geven geen reden dit verhaal te doen geloven.
Op de hele Subwaysite over franchises vind ik geen aanleiding om te geloven dat er zelfs maar een multi-level aspect aanwezig is. MLMvoorstanderNL, laat me raden: die Spanjaard die je hierover vertelde was zelf ook een MLM-er?
-
Kuklos: Je komt met aannames om mijn bewering te ontkrachten... erg stom vind je niet? Heb nooit gezegd dat de ene eigenaar aan de andere eigenaar betaald.
De fee wordt nog steeds aan het moederbedrijf betaald denk ik, maar omdat die nieuwe een subway start aan de hand van die eerste eigenaar. Daarom zou die eerste eigenaar dus een percentage commissie krijgen over die omzet van de 2de..
De bron is in mijn ogen betrouwbaar. Maar goed dit maakt verder niet uit.
MLM wordt ook wel mini franchise genoemd. Het valt mij op dat je de overeenkomsten tussen Franchise en MLM niet ziet... daarmee wordt maar weer duidelijk dat je er gewoon geen snars van snapt..
De fee wordt nog steeds aan het moederbedrijf betaald denk ik, maar omdat die nieuwe een subway start aan de hand van die eerste eigenaar. Daarom zou die eerste eigenaar dus een percentage commissie krijgen over die omzet van de 2de..
MLM wordt ook wel mini franchise genoemd. Het valt mij op dat je de overeenkomsten tussen Franchise en MLM niet ziet... daarmee wordt maar weer duidelijk dat je er gewoon geen snars van snapt..
Waarmee dus de 2e eigenaar aan de eerste betaalt. Hij dient een deel van zijn omzet af te staan, een betaling.MLMvoorstanderNL schreef:Kuklos: Je komt met aannames om mijn bewering te ontkrachten... erg stom vind je niet? Heb nooit gezegd dat de ene eigenaar aan de andere eigenaar betaald.
Feit blijft dat jouw bewering nog steeds zonder bewijs is.MLMvoorstanderNL schreef:De bron is in mijn ogen betrouwbaar. Maar goed dit maakt verder niet uit.
Tuurlijk daar gaan we weer. Wij snappen er niks van. JIJ doet een bewering dat Subway aan mlm doet, wij zijn het daar niet mee eens. Inmiddels raken we steeds verder van jouw bewering af, maar bewijzen doe je het niet.MLMvoorstanderNL schreef:MLM wordt ook wel mini franchise genoemd. Het valt mij op dat je de overeenkomsten tussen Franchise en MLM niet ziet... daarmee wordt maar weer duidelijk dat je er gewoon geen snars van snapt..
Een bewering die jij (iemand die we nog nooit ontmoet hebben) ook maar weer gehoord hebt (van iemand die we ook nog nooit ontmoet hebben) die het zelf weer in de VS zou hebben gezien, moeten we maar geloven? En dat dan ook nog als bewijs zien dat mlm de industrie van de 21e eeuw is?
Wauw, verbazingwekkend dat ondanks zoveel keihard bewijs we nog niet overtuigd zijn.
Deze overeenkomsten bedoel je?MLMvoorstanderNL schreef: MLM wordt ook wel mini franchise genoemd. Het valt mij op dat je de overeenkomsten tussen Franchise en MLM niet ziet... daarmee wordt maar weer duidelijk dat je er gewoon geen snars van snapt..
sorry, inkoppertje
Bezwaren tegen het franchisesysteem
Het komt voor dat dubieuze franchisegevers profiteren van mensen die heel graag een eigen bedrijf willen beginnen en deze onredelijke contracten aanbieden. De franchisenemer moet bijvoorbeeld om te beginnen al een heel grote partij goederen afnemen terwijl twijfelachtig is of hij die goederen wel kwijt kan raken.
Ook bestaan franchisegevers die er slechts op uit zijn om zoveel mogelijk franchisenemers te laten betalen en daarvoor een twijfelachtige succesformule aanbieden. De dubieuze franchisegever verdwijnt met het geld of pareert klachten met het verweer dat ondernemers voor hun eigen winst verantwoordelijk zijn. Anderzijds komt het ook wel voor dat een franchisegever, erop gebrand snel uit te breiden, franchisenemers accepteert die eigenlijk niet geschikt zijn hiervoor. Bijvoorbeeld omdat ze geen ondernemingskarakter hebben, of de aanloopkosten niet kunnen betalen.
Ah, dus omdat het bedrijf dat de nieuwe franchisenemer aanbrengt een bonusbedrag krijgt, gebruikt Subway MLM. En bovendien, dit bonussysteem is er helemaal de reden van dat Subway zo groeit. Nee, nu begrijp ik het.MLMvoorstanderNL schreef: De fee wordt nog steeds aan het moederbedrijf betaald denk ik, maar omdat die nieuwe een subway start aan de hand van die eerste eigenaar. Daarom zou die eerste eigenaar dus een percentage commissie krijgen over die omzet van de 2de..
Weet je, bij mijn bedrijf krijg ik ook een bonus als ik een mogelijke nieuwe medewerker met het bedrijf in contact breng en deze komt ook bij ons te werken. Dan ben ik zeker ook bezig met MLM...
-
Kuklos: ze moeten sowieso afstaan aan Subway en daarvan gaat er dan een percentage naar de andere eigenaar...maar onderbouw jou bewering maar eens dan
@MLMvoorstanderNL, we kunnen nog een hele tijd zo doorgaan, en als je dat lukt vindt, prima, dan doe ik mee. Alleen is dat niet de reden dat je dit topic hebt geopend of wel?
Volgens mij heb je een topic geopend om ons uit te leggen dat mlm anders is dan gewoon werken en dat mlm effectief is. Effectief in die zin dat mlm er een bestaan mee kunnen opbouwen en financieel onafhankelijk mee kunnen worden.
En nu heb je Subway aangehaald, om aan te tonen dat steeds meer organisaties iets in mlm zien en technieken ervan toe gaan passen. Ook nu krijg je weer tegengas en zijn er nog geen mensen overtuigd. Het verbaast me dan ook dat je nu blijft hangen in een welles nietes spel en niet met de bewijzen komt. Juist nu je dé mogelijkheid hebt om aan te tonen dat mlm aanslaat, door te bewijzen en niet slechts te roepen dat Subway mlm technieken toepast, laat je dit achterwege.
Je kan in één klap je complete standpunt geloofwaardig maken en je doet het niet.
Volgens mij heb je een topic geopend om ons uit te leggen dat mlm anders is dan gewoon werken en dat mlm effectief is. Effectief in die zin dat mlm er een bestaan mee kunnen opbouwen en financieel onafhankelijk mee kunnen worden.
En nu heb je Subway aangehaald, om aan te tonen dat steeds meer organisaties iets in mlm zien en technieken ervan toe gaan passen. Ook nu krijg je weer tegengas en zijn er nog geen mensen overtuigd. Het verbaast me dan ook dat je nu blijft hangen in een welles nietes spel en niet met de bewijzen komt. Juist nu je dé mogelijkheid hebt om aan te tonen dat mlm aanslaat, door te bewijzen en niet slechts te roepen dat Subway mlm technieken toepast, laat je dit achterwege.
Je kan in één klap je complete standpunt geloofwaardig maken en je doet het niet.
-
Idd. wederom geen onderbouwing...MLMvoorstanderNL schreef:ja prima
Is mlm dan echt zoveel gebakken lucht ?
-
MLM is zeker geen gebakken lucht...er zijn genoeg mensen die er succes in hebben.
Alleen willen jullie graag en dat is begrijpelijk dat er meer mensen succes uit behalen of juist iedereen.. Dan komen jullie ook met lege aannames want laten we eerlijk zijn wat weten jullie buitenstaanders er nou van
MLM is gewoo niet geschikt voor iedereen.. Maar omdat jullie tot die groep behoren betekend dat niet gelijk dat MLM niet werkt. Dat is een beetje hetzelfde als de fiets de schuld geven als je niet kan fietsen..
Alleen willen jullie graag en dat is begrijpelijk dat er meer mensen succes uit behalen of juist iedereen.. Dan komen jullie ook met lege aannames want laten we eerlijk zijn wat weten jullie buitenstaanders er nou van
MLM is gewoo niet geschikt voor iedereen.. Maar omdat jullie tot die groep behoren betekend dat niet gelijk dat MLM niet werkt. Dat is een beetje hetzelfde als de fiets de schuld geven als je niet kan fietsen..
Tijd om verder te gaan met het welles nietes spel zie ik.
Nee ik zou graag willen dat je iets van wat je beweert onderbouwt..MLMvoorstanderNL schreef:Alleen willen jullie graag en dat is begrijpelijk dat er meer mensen succes uit behalen of juist iedereen.
Helaas ontbreekt het daar structureel aan...