Goed, dan ga ik er toch op in als jij daar blij van wordt? Er komt ten slotte al genoeg off-topic's voorbij. Hier komt-ie:Och gut, onze slimmerik gaat weer eens niet in op de vergelijking tussen een verzekeringsagent en een telefonie consultant.
Een verzekeringsagent die een verzekering neemt bij zijn eigen maatschappij is ongetwijfeld heel blij met zijn nieuw verworven zekerheid maar heeft wel minder geld in zijn portemonnee dan voorheen, en dat brengt hem geen brood op de plank. En de verzekeringsmaatschappij is ongetwijfeld heel blij met zo'n goeie klant.
Zo, nou tevreden? En waar zit hem nou de relevantie in de vergelijking met de telefonie consultant die volgens jou 345 euro heeft verdiend?
Ja, nee daar heb je nou een uiterst betrouwbaar bedrijf dat alleen risicoloze kwaliteitsprodukten voert, en geen enkele ontevreden klant heeft door het hanteren van feilloos werkende concepten!! Nee hoor, nou zijn we opeens allemaal overtuigd dat MLM zo'n waterdicht concept is waar iedereen alleen maar wel bij kan varen!!! (in de hoop dat deze keer de sarcastische ondertoon een keer aan je besteed is...)Wist je overigens dat Dexia van MLM gebruik maakt?!
Dat is voor jou nog om uit te vinden op het moment dat dat zich een keer voor zal doen...Econometrist heeft er nogal problemen mee om toe te geven dat hij ongelijk heeft.
En met het ontbreken van uitspraken van mij dat iemand dom zou zijn heb je hierbij dus geconcludeerd dat ik nog nooit zonder argumenten heb gezeten. Dat doe ik bewust op geen enkele manier, wat van jou bepaald niet gezegd kan worden. Jij doet haast niet anders, wat wel een merkwaardig licht werpt op deze laatste opmerking van jou. Blijkbaar vind je van jezelf wél dat je zonder argumenten zit. Het zal de MLM-style wel zijn...Zodra hij ontdekt dat hij zonder argumenten zit, gaat hij proberen om de ander voor dom en wat al niet meer uit te maken.