2.9.Pretium vordert in het exhibitie-incident dat de rechtbank bij incidenteel vonnis, uitvoerbaar bij voorraad, op de minuut en op alle dagen en uren:
I Tros gebiedt binnen 24 uur na het vonnis afschrift van het volledige beeld- en geluidsmateriaal dat zij tijdens de infiltratie van het callcenter in kwestie heeft verkregen af te geven aan Pretium;
II bepaalt dat Tros een dwangsom verbeurt van € 25.000,- voor iedere dag of gedeelte daarvan dat zij geen gevolg geeft aan onderdeel I;
III Tros veroordeelt in de kosten van het incident.
UItspraak:
4.4.gebiedt Tros binnen 24 uur na betekening van dit vonnis afschrift van het volledige beeld- en geluidsmateriaal dat zij tijdens de infiltratie van het callcenter in kwestie heeft verkregen af te geven aan Pretium;
4.5.bepaalt dat Tros een dwangsom verbeurt van € 10.000,- voor iedere dag of gedeelte daarvan dat zij geen gevolg geeft aan het voorgaande gebod in rov. 4.4, tot een maximum van € 500.000,-;
Hm,.......eigenlijk zouden wij ook dit soort exorbitante bedragen moeten vorderen als we niet de voice log krijgen.
Medio vorig jaar heb ik die namelijk (middels aangetekend schrijven!) opgevraagd van mijn 83jarige vader. In datzelfde schrijven heb ik teven het lidmaatschap, met terugwerkende kracht opgezegd. (ze pretenteerden eerst namelijk de eerste opzegging niet ontvangen te hebben, wat later wel weer bleek, maar wat ze niet als off. aanmerkten omdat het niet aangetekend verstuurd was! Tevens was er het Pretium geneuzel over opzeggen/beeindigen.)
De voice log heb ik Nooit gekregen!! Daarentegen wel verschillende betalings herinneringsbrieven.
Uiteindelijk zijn die herinnerings brieven gestopt. De onterechte geincasseerde vorderingen had ik namelijk steeds weer gestorneerd. Zo is het doodgebloed.
Het Privilege gedoe blijft echter een probleem. Want WAAR ???????? moet je dit opzeggen?
Op Pretium Telecom staat hierover niets vermeld, terwijl dit wel duidelijk middels een koppelverkoop heeft plaatsgevonden.
Een website van Privilege is er niet. Dat wil zeggen verder dan :
http://www.mijnprivilege.nl/ kom je niet. Nergens staan er contactgegevens of voorwaarden vermeld.
Jaja, ik ken de site van herdoktoroetker (geen off. privilege website). Maar het is te zot voor woorden dat je via deze overigens erg goede!) website moet uitzoeken 'hoe en wat'! Het is namelijk niet het officiele kanaal.
Kortom storneren die 69,- als die afschrijving weer plaatsvindt.