LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roboduster via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Tinne

De website http://www.roboduster.nl werd niet eerder bekend dan nadat Kromhout Trading dezelfde naam koos voor zijn robotstofzuiger. Of dat toeval was, weet ik ook niet.

Toen heb ik een seconde stil gestaan bij deze optie. Maar voor mij gaf de bescherming die Groupon biedt de doorslag. Verder vind ik 1 klantrecensie uit 2009, nog door de admin geplaatst ook, magertjes en ook niet heel vertrouwenwekkend.

Laat je echter niet weerhouden en houd ons op de hoogte! Als je onder rembours kunt kopen (kost meestal wel 8 euro of zo extra) is het safe: boter bij de vis. Zijn er ook verzendkosten?

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door tinne »

@ Henkvanputten, inderdaad, er komen verzendkosten bij, en 10 euro rembours kosten, maar ....... ik zal even een Engels spreekwoord verkeerd om citeren: No gain, no pain.......... en inderdaad hoor, een lovende recensie van een admin is nou niet echt iets om over te juichen.

maar zoals ik al zei; ik wacht even tot jullie die dingen hebben en hoop dan ook wat ervaringen te mogen horen?
voor de goede orde; heb de site gemaild waarom ik nergens kvk/naw kon vinden....

Van Dalen Wacht Op Antwoord.........

mvrgr. Tinne

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

hey! ze worden ook daadwerkelijk in het zwart (tint blacksheep hahaha) gemaakt

zie http://blog.groupon.nl/sos-deals/roboduster-in-nl2/

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Beste mensen kijk ook hier even aub, een andere grouponner in distress

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 0#p1290230

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

whizzi schreef:Dit maakt mij toch wel weer een beetje vrolijk en mijn vertrouwen in Groupon is in ieder geval weer helemaal terug! Mijn dank dus voor de genomen moeite om even naar Tilburg en even naar het distributiecentrum te rijden.

Het geeft mij ook weer voldoende vertrouwen in dat we de robots gaan krijgen. Ik hoop aan het eind van de rit dat mijnheer van Vonderen in ieder geval ook leert communiceren met zijn klanten en dan bedoel ik ook op een goede manier.

Zijn bedrijf heeft, geheel naar eigen schuld door gebrekkig communiceren, nu al een enorme deuk opgelopen (want zoeken op Internet naar robo-duster komt je deze site dus tegen). Als we eind volgende week uiteindelijk de robot hebben, dan hoop ik echt dat we dit gedeelte met een positief geluid kunnen sluiten..
Mijn vertrouwen in Groupon is zeker niet terug, en helemaal niet wat betreft communicatie. Groupon is minstens zoveel in gebreke gebleven als dhr. Bed(V)onderen. Pas na het "spammen" op social media gingen ze pas over op actie want tja dan lezen er bijna 10.000 mensen mee. En hebben ze er iets van geleerd? Nee!! De volgende die geen contact met Groupon kan krijgen of van het kastje naar de muur wordt gestuurd is reeds alweer aanwezig.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=102018


Ik heb er wel vertrouwen in dat we nu eindelijk die suckers gaan krijgen. Dat vertrouwen heeft Groupon me nu wel gegeven, maar in de organisatie toch echt niet.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Bij vertrouwen zeg ik altijd en iedere keer weer: eerst zien dan geloven.

Ik wandel net even door het forumoverzicht met als zoekwoord "groupon" in de titel. 13 pagina's Roboduster en 4 pagina's met de meest uiteenlopende deals die op één of ander manier de mist in gingen bij één op meerdere personen.

kortgeleden ook nog een taalcursus geannuleerd omdat in welke taal dan ook geen Nederlands sprekende/schrijvende docenten voorhanden waren.
verwacht nou niet teveel van Groupon, 99% is verkoop pushen en de rest is bijv. zeikstralen als ons rustig houden en verklote deals vlot zien te trekken.

gezien de hoeveelheid wat er verkocht wordt valt me het aantal rotte deals nog wel mee, echter degenen die er zijn hebben allemaal één ding gemeen- ze dragen allemaal de Wet van Murphy. sommige wat erger dan anderen.

Wellicht moet er een extra betalingsmethode komen bij groupon: Escrow.
Voor degenen hier onbekend mee, hierbij wordt het bedrag betaald aan bijv een geldbroker of moneymover, diegene houdt het bedrag vast totdat de klant aangeeft tevreden te zijn en het bedrag vrijgeeft. Uiteraard kun je met Escrow ook nog andere voorwaarden overeenkomen.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door tinne »

hoi, zoals gisteren gemeld had ik een mailtje gestuurd via de site van roboduster.nl

dit vond ik vandaag in mijn mailbox :

Hi. This is the qmail-send program at server75.hosting2go.nl.I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out. <[email protected]>:65.55.9etc.
does not like recipient.Remote host said: 550 Requested action not taken: mailbox unavailableGiving up on 65.(etc.) volledige IP maar even weggelaten....

internet voor dummies misschien............ maar ik krijg zomaar het idee dat je de mensen geen vragen KUNT stellen

zijn jullie al verder?

gr. Tinne

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Tinne -

het mailadres bestaat dus niet (meer).
Vraag me af - heeft het eerder wel gewerkt? (bij anderen?)

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Ja, tenminste, [email protected] werkte altijd (zonder foutmelding)

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Ik denk dat het een site is in ruste Tinne, waarvan de eigenaar het uit de lucht nemen nog te veel moeite vond kennelijk.

Groupon heeft het op diverse plaatsen zwaar te verduren. Er is zeker een zwakke kant aan hun businessmodel, die zichtbaar wordt als ze met een onbetrouwbare of onvoldoende toegeruste partner een deal opzetten. Maar ik wil het ook wel voor ze opnemen: het gaat ook vaak wel goed. Zo kocht ik vakdrogistbonnetjes waarmee ik voor bijna een jaar lenzenvloeistof kon inslaan, misschien voor 1/3 van de normale prijs - da's een mooie deal. En ik had een geslaagde batterijenaankoop: 24 stuks voor een bedrag waar je er bij Blokker misschien 8 voor hebt. Maar gezien meldingen op fora zijn er ook mensen die nog steeds op die batterijen wachten...het heeft soms ook wel iets weg van een loterij.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door tinne »

ik heb mijn vraag via de website : roboduster.nl gesteld, andere site dus. van Yan trading. overigens kwam ik nu ook even de Groupon site met de roboduster tegen, daar zeggen ze dat de waarde 419.- euro is???? hoezo, of roboduster.nl worden ze aangeboden voor 179.- ook levering onder rembours.

of het mailadres van roboduster.nl ooit gewerkt heeft kan ik je niet vertellen.

overigens zit Yan Trading in Dongguan city, in China, en is een trading company.

heb toch nog stiekum de neiging om het ding onder rembours te kopen. maar wacht eerst jullie ervaringen even af.

gr. Tinne

Onlineshopper
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 aug 2011 17:02

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Onlineshopper »

Eindelijk! Ik heb een bloedhekel aan stofzuigen! :?

@ NestorA: Op de website staat blauwe afgebeeld, maar op de doos alleen rood, geel en zwart. Ik wil een blauwe! :D

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

Intussen is het week 33. Dit weeknummer kan dus aan de wiskundige reeks die ergens hier langskwam worden toegevoegd.

De reeks met het aantal afspraken dat Kromhout nakwam, staat nog steeds stabiel op 0 (lees: nul). Schandalig dat verzoeken om het terugstorten van de verzendkosten van klanten die hun bestelling annuleerden gewoon genegeerd kunnen worden, zoals kennelijk ook de lijst die Groupon hiervoor verstrekte straffeloos opzij mag worden geschoven. Groupon is al lang blij dat ze wat doosjes mochten zien, zo lijkt het, want dat duidt toch op vooruitgang immers.

Er is iets gek met die doosjes. Bekijk je de foto's dan vraag je je af waarom de Robodusters, die qua levering op een vertraging van 10 weken intussen zitten, momenteel vrolijk worden doorverpakt; alsof er alle tijd is. Ik ben niet de eerste die zich dit afvraagt. Dat overplaatsen in andere dozen lijkt overdreven zorgvuldig en zorgvuldigheid is wel het allerlaatste woord dat je met Kromhout kunt verbinden. En uiteraard kampt dhr Van Vonderen opnieuw met ernstige pech: te kleine doosjes laten maken. Laten maken? Ja dat lezen we goed. Honderden bedrijven alleen al in Nederland waar je kant en klaar in allerlei maten kunt bestellen (onvermijdelijke speling vang je uiteraard op met wat bubbelplastic), maar in dit geval moest en zou de tekentafel er aan te passen komen, om een of andere geheimzinnige reden.

Mijn gevoel is dat er iets niet klopt, maar ik heb geen zin om te speculeren. Sowieso hoop ik eind deze week op vakantie te kunnen en dan zal deze luis in de pels even afwezig zijn hier. Dat is niet erg, want intussen zitten er flink wat andere klanten ook bovenop.

EDIT: zelfs die dozen van vier stuks lijken bruikbaar. Je plakt daar 4 adreslabels op, die je door de transporteur 1 voor 1 laat afvinken. Hoe moeilijk kun je het maken?
Laatst gewijzigd door NestorA op 15 aug 2011 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Ik vraag mij ook af wat er mis zou zijn met de dozen, maargoed. Elke dozen-leverancier kan op maandag gedrukte dozen leveren, dus het zou heel vreemd moeten zijn als ze vandaag of uiterlijk niet verstuurd worden.

Wat ik mij nog kan voorstellen, is dat mijnheer van Vonderen de stofzuigers wil rebranden en moet er dus een ander doosje omheen. Anders misschien dat er meer dan 1 stofzuiger per doos verpakt is, ook nog wel iets wat ik mij kan voorstellen.

Groupon is de enige die kan vertellen waarom die dozen niet goed zouden zijn. Ik hoop dan ook dat we hier ook antwoord op krijgen en dat iedereen deze week in ieder geval zijn Robo-Duster krijgt of zijn/haar geld terug.

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

Net een mail van Groupon, waarin ze verwijzen naar nieuws op http://blog.groupon.nl/sos-deals/

Daar lees ik:
"we nemen zeer waarschijnlijk de controle over de levering. De nieuwe dozen zijn tot zover nog niet aangekomen helaas. Zodra de nieuwe dozen aankomen wordt alles ingepakt en verzonden. We houden jullie op de hoogte!"

Dat is toch wel bijzonder. De klantenservice is wellicht deze week een middagje niet bereikbaar en je raadt nooit wat ze aan het doen zijn.... :?

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

Wat is nu zeer waarschijnlijk???? Niets is waarschijnlijk bij deze levering. Het is ronduit schandalig zoals jullie ons aan het lijntje houden!! Het wordt zo langzamerhand tijd dat alle gedupeerden het hogerop gaan zoeken.

Dit stukje heb ik bij Groupon gedeponeerd. Ook ik ga aan het einde van de week op vakantie en loop dus de levering mis, als hij uberhaupt nog komt deze maand :evil:
De dozen zijn er vandaag dus nog niet, dus we zullen wéér moeten wachten.
Het hoeft van mij niet meer, maar geld terug verwachten hoooooo maar :(

Cyberjokic
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 aug 2011 15:35

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Cyberjokic »

Ik heb geen email ontvangen van groupon of van kromhout. Ben ik hier de enige in?

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

hier ook niks. ...

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

Ik ook niet hoor, ben blij dat ik zeer regelmatig op dit forum kijk en zodoende toch geïnformeerd wordt al is het niet door Groupon zelf, door ons een mailtje te sturen.

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

De mail die ik ontving, was een reply op een van de vele mailtjes die ik hen stuurde. Een algemeen mailtje naar alle kopers zou door niemand als spam worden beschouwd denk ik.

Gesloten