Beste UHV,
U draait om de hete brei heen. U valt mij nu aan, alsof ik ongewenst bij mensen langs de deur ga, maar dat is toch echt UHV. En wederom serveert u mij en veel andere klachten gewoon af als het zijnde dat wij hier aan het liegen zijn of er een hobby van hebben gemaakt UHV zwart te maken. Kom op zeg... Alsof wij als levensdoel hebben UHV zwart te maken zonder dat hier aanleiding toe zal zijn? Dat lijkt me niet. Wel zijn dit soort forums er om misstanden aan de kaak te stellen en die zijn er rond UHV gewoonweg, want anders is er niet een topic met meer dan 200 reacties inmiddels...
Ik stel u eenvoudige vragen:
- Waar staat vermeld dat een aansluiting op een meldkamer bijdraagt aan veiligheid (in welk onderzoek of welke statistiek?)
DIT VRAAG IK OMDAT DIT EEN USP VAN UW ADVISEURS IS;
- Waarom valt hier overal te lezen dat UHV onware dingen aan de deur zegt, zoals bijvoorbeeld; 'u bent geselecteerd' of 'in uw wijk zijn veel meer inbraken', als u hier zelf aangeeft, ik citeer '10.000 gesprekken per dag' en 'cijfers gebaseerd op landelijk niveau'?
DIT VRAAG IK OMDAT DIT EEN USP VAN UW ADVISEURS IS
- Waarom zegt u niet gewoon aan de deur dat u feitelijk een abonnement verkoopt?
DIT VRAAG IK OMDAT DIT EEN USP VAN UW ADVISEURS IS EN UHV ZICH BEROEPT OP HET 'GRATIS'
Dat zijn toch niet zulke moeilijke vragen om te beantwoorden. U kunt hier wel mij en andere forum gebruikers gaan lopen beschuldigen dat wij UHV zwart zouden willen maken, maar geeft u nou eerst eens antwoord op deze drie eenvoudige vragen. Zal toch niet al te ingewikkeld zijn?
Of blijft u erbij dat uw product gratis is?
Ik heb overigens nimmer getwijfeld aan uw product zelf, omdat ik hier geen ervaring mee heb. Ik twijfel ernstig aan uw verkoopwijze, want die deugt gewoonweg niet. En dat u een prachtig product zult hebben, geloof ik allemaal best, maar zeggen dat iets gratis is, maar over 5 jaar bijna 2000 euro uit de consument zijn zak trekken is toch echt 'NIET GRATIS'!!!
En ik begrijp dat u niet wilt reageren, omdat ik wellicht de vinger precies op de zere plek leg. Uw verkoopbeleid deugd niet en als u gewoon het eerlijke verhaal aan de deur vertelt '
wij verkopen een abonnement en u krijgt een gratis systeem als u het afneemt', dan doet u eerlijk zaken.
Nu dweilt u met de kraan open en zet u iedereen met kritiek op uw beleid weg als zwartkijkers, daar toch echt UW ORGANISATIE de deuren afstruint op zoek naar 'scoren' en niet wij!!!
En mijn ware aard is voor u waarschijnlijk dat ik lastig ben, maar ik ben nogmaals niet degene die hier zeer vaak ongewenst de deuren afgaat. Dus als we het over 'ware aard' gaan hebben dan kunnen we nog wel even doorgaan...
Het is toch ook gewoon een marketingconcept, laten we nou even eerlijk wezen. U heeft een abonnement dat u wilt verkopen (-of systeem) voor c.a. 2000 euro. Als u langs de deuren gaat en dit verhaal vertelt verkoopt u niks. Er is geen consument die 2000 euro neertelt voor een systeem. Dus moet daar een prachtig mooi marketing jasje omheen bedacht worden en een verkoopmodel om het product te kunnen verkopen... Is vanuit uw zijde bekeken niet eens zo gek bedacht, maar wordt dan niet verbaast als men u op Radar aanvalt, want dat is dan ook logisch...
Kortom; vertel gewoon het ware verkoopverhaal!!!
Dan heeft u allereerst alleen klanten die het 100% echt willen en dus minder klachten EN ten tweede komt u niet op dit soort forums met allerlei lastige mensen zoals ik.
Tot slot; Als alles echt zo goed ging en er een goede verkoopprocedure was, dan waren er niet zoveel onduidelijkheden, wazige antwoorden etc. van uw zijde. U wilt alleen maar ingaan op het persoonlijke verhaal van reeds bestaande (let wel; betalende) klanten. Ik stel u algemene vragen namens de mensen die (mogelijk) door UHV worden benaderd of zijn benaderd
en waarom zouden deze vragen niet voor beantwoording in aanmerking komen?
Overigens heeft niemand gezegd dat u persoonlijk er iets aan kunt doen, maar als u (anno 2013) erop vertrouwd dat iedere werknemer de regels van uw training volgt, dan heeft u het toch echt verschrikkelijk mis. U combineert uw trainingen met een provisie stelsel! Dan is het niet meer dan logisch dat het misgaat en dat uw personeel de provisie na gaat jagen!