tjebbekaas schreef:Iemand neemt willens en wetens het risico om zichzelf maar nog belangrijker ook anderen in gevaar te brengen. De mogelijkheid van een al dan niet dodelijk ongeluk doet dus wel degelijk ter zake.Teunbosseman schreef:tjebbekaas schreef:Even heel simpel: Is ts onder invloed achter het stuur gaan zitten? Zo ja, dan is ts geheel verantwoordelijk voor deze daad en is dus ook strafbaar. Ik hoop dat de straf niet alleen uit een alcoholslot bestaat en dat het ts zoveel mogelijk geld gaat kosten.
Je moet maar eens aan een persoon die iemand verloren is door zo'n zuiplap vragen naar wat zij van deze straf vinden.
Groeten, iemand die zelf graag een wijntje drinkt, maar nooooit achter het stuur.
Te simpel dus......heb je alle vorige pagina's gelezen of stap je nu pas in ?
Heeft TS een ( dodelijk ) ongeluk veroorzaakt oid ? Neen, dus doet ook niet terzake.
Is TS schuldig, jazeker, moet deze gestraft worden, jazeker vindt die zelf ook.......maarrrrr de uiteindelijke straf vindt o.a. ik in dit topic buiten proportie.
Is ts schuldig? Ja zeg je zelf en er moet ook een sanctie op staan, maar de door de rechter opgelegde straf vindt je buiten proportie.... Dit blijf je maar herhalen terwijl iedereen je hier vertelt dat ze het volkomen eens zijn met deze straf.
Weet je wat ik denk? Dat je gewoon zelf een beetje simpel bent en niet de mogelijke gevolgen kan overzien van het rijden onder invloed. Geeft niet hoor, gelukkig hoef jij geen straffen op te leggen en hebben we hiervoor mensen met een toereikend IQ aangesteld.
Groetjes en neem er nog eentje! (maar dan niet meer je auto een stukje verrijden hoor...)
Neen, want zo kan ik nog wel tig tegen mogelijkheden erbij noemen, doet niks terzake in deze.
Let wel: in deze he........dus dat de auto 300 mtr is verplaats, niet een of andere zaak in een ander forum waar iemand de snelweg opdraait.......das heel wat anders.
Niet alleen ik zeg dat TS schuldig is, dat zegt TS zelf ook. Maar blijkbaar heb je alleen maar een paar pagina's gelezen....dus ga eerst ff je huiswerk doen voordat je halfbakken erin stapt en antwoorden geeft.
Ik heb namelijk NERGENS gezegd dat ik de straf van de rechter in deze te licht vond en ook TS vond dat niet, de extra straf hierboven op van CBR vindt ik buiten proportie!!
En hiermee zijn diverse het eens !! Wederom dus LEZEN !!
Je overige opmerking heb ik gemeld want slaat als een tang op een varken, ik kan per direct heel makkelijk mijn koker opentrekken maar dan escaleert dit topic onnodig door jouw absurde opmerkingen HIK.