LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opmaak website

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Emmy75

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Over de opmaak gesproken...

De knop van "toon ongelezen berichten" enzo werkt bij mij niet zo lekker of ik doe iets verkeerd.
Hebben daar meer mensen last van ?

soldaatje-1995

Ongelezen bericht door soldaatje-1995 »

Emmy75 schreef:Over de opmaak gesproken...

De knop van "toon ongelezen berichten" enzo werkt bij mij niet zo lekker of ik doe iets verkeerd.
jep hij pakt hem niet maar dat zal zal wel een internet foutje zijn de rest doet het wel gewoon of gewoon die knop spamen

mvg soldaatje

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Jij wou ook vragen voor een andere kleur? :lol: Als je hier 5minuten bent, kan je weer afsluiten.

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

Hmm, even gekeken voor je maar hier werkt het wel. (FireFox)

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nee geen last van...chrome,ipad en ie

Emmy75

De knop doet ook wel iets, maar ben er nog niet achter wat precies.

Topics die ik gelezen heb en waar niets nieuws bij is geschreven zijn dan gewoon nog zichtbaar voor mij.

De knop "toon onbeantwoorde berichten" werkt bij mij wel prima. alleen de ongelezen en nieuwe berichten doen nog niet zoveel.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Jolijn schreef:Zou ik staar hebben, dat ik 't met de felheid van de kleur wel mee vind vallen?
Nee, je hebt geen staar. Ben pas geleden aan 1 oog (volgende komt in september) geholpen en het ziet er prima uit met die kleuren. Maar als ik het voor het kiezen had zou ik de achtergrond lichtgeel maken, veel rustiger voor iedereen met lezen. Dus geen witte maar gele achtergrond leest het best. Maar da's mijn ervaring.

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Vijf pagina's terug heb ik al gemeld dat bij mij de knop 'toon eerste ongelezen bericht' niks doet. Erg onhandig. Ik moet altijd naar het laatste bericht en dan omhoog scrollen om te kijken wat ik nog niet gelezen heb.
Ik had nog geen enkele reactie gehad op mijn opmerking dus ik dacht al dat het aan mij lag.
Maar blijkbaar is het een algemeen probleem.
Ik hoop dat ze er snel wat aan doen.
Ik heb overigens twéé staarlenzen en na een bloeding na de laatste operatie zie ik met rechts niet goed meer. Kan dus knutselen wat ik wil, lettergrootte groter zetten helpt ook niet.

Emmy75

Miepje1 schreef:Vijf pagina's terug heb ik al gemeld dat bij mij de knop 'toon eerste ongelezen bericht' niks doet.
Oh sorry miepje, heb ik misschien even gemist. Er lopen nogal wat dingen tegelijk en als je er een paar uurtjes niet bent zijn er ineens 5 pag. bij in het topic.

Dan ben ik toch niet de enige :D

tenormin

Miepje, off topic: met je laatste woorden maak je me niet blij. On Topic: werkt bij mij ook niet die knop, dus lijden we nog maar even mee. En wat emmy zegt is zo: had jouw bericht dus ook niet meteen gelezen omdat de pagina's "je om de oren vliegen". Hoop dat ze er nog iets aan verbeteren, met die knop en heel misschien met de kleurschakering.

Emmy75

tenormin schreef: omdat de pagina's "je om de oren vliegen".
Tenormin, gisterenavond / vanochtendvroeg (dat is alweer even geleden) heb ik wat geschreven over de mogelijkheid om mensen op de vijandenlijst te zetten nav uw verhaal over gepest. Volgens mij heeft witte angora daar iets over toegevoegd enkele berichtjes later.
Misschien heeft u er wat aan, maar omdat de pagina's ons echt om de oren vliegen, dacht ik ik maak u er nog even op attent.

Ik heb ook de indruk dat er een en ander verdwenen is in het topic..

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Werkt prima hier

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja er zijn dingen weggehaald

Emmy75

rozemarijntje schreef:ja er zijn dingen weggehaald
Bij mij ook wel, maar lang niet alle topics die ik wel gelezen heb. Velen blijven er ook gewoon instaan.

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Emmy, ik neem niemand iets kwalijk hoor. Je hebt gelijk: dit onderwerp groeit per seconde...

tenormin

Emmy75 schreef:
tenormin schreef: omdat de pagina's "je om de oren vliegen".
Tenormin, gisterenavond / vanochtendvroeg (dat is alweer even geleden) heb ik wat geschreven over de mogelijkheid om mensen op de vijandenlijst te zetten nav uw verhaal over gepest. Volgens mij heeft witte angora daar iets over toegevoegd enkele berichtjes later.
Misschien heeft u er wat aan, maar omdat de pagina's ons echt om de oren vliegen, dacht ik ik maak u er nog even op attent.

Ik heb ook de indruk dat er een en ander verdwenen is in het topic..
Je hebt gelijk Emmy, heb wat teruggekeken en zie, weliswaar tot mijn verbazing (en vreugde), dat een uitdagende reactie is weggehaald. Dank je dat je me er op wijst. Het maakt uiteraard veel dingen los als een vertrouwd forum opeens verandert qua opzet, kleurstelling en indeling, wat maar weer eens te meer bewijst dat we aan dingen "gehecht" raken, temeer daar de ene p.c. ook nog eens eens anders lijkt te "functioneren" dan een andere p.c. Maar als we gewend zijn "aan de nieuw geborene" zullen we wel weer stoppen met onze klachten en/of jubelgedrag. En, ook belangrijk, overgaan tot waar deze site voor bestemd is: vragen proberen te beantwoorden van de consument. We gaan weer ons best doen, toch?

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ja er treed gewenning op, maar dat wil niet zeggen dan alsnog niet zeggen dat je blij bent met de nieuwe opmaak.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

sephora30 schreef:Ja er treed gewenning op, maar dat wil niet zeggen dan alsnog niet zeggen dat je blij bent met de nieuwe opmaak.

Het blijft een pestkleur , veel te fel :lol:

tenormin

sephora30 schreef:Ja er treed gewenning op, maar dat wil niet zeggen dan alsnog niet zeggen dat je blij bent met de nieuwe opmaak.
Wel, je hoort mij niet jubelen, maar wij allen kunnen er toch niets aan verhelpen. Voorbeeld: had gisteren een PB verstuurd, stond die persoon ineens als vijand te boek. Ik had geen klik, knop of wat dan ook aangeraakt, dus had alles van Jan met de korte achternaam geschreven. Vandaag was de vijand weer verdwenen en de vriend weer boven water, dus is het kennelijk nog steeds niet 100%.

@ciske (die net binnenkomt) het is een pestkleur helemaal mee eens.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Dat weet je niet of wij er niks aan kunnen doen. Als het overgrote deel van de vaste bezoekers de lay out niks vindt en dat ook laat weten, dan wil de redactie (of weet ik wie daarover gaat) misschien wel dingen veranderen.

Ik vond niks mis met de oude site, had van mij zou mogen blijven.
Laat ik het zo zeggen, ik zie geen enkele verbetering.

Heb wel een suggestie voor de redactie: graag meer en nieuwe smilys :lol:

Gesloten