Claimconcept,ClaimConcept schreef:Goddelijke opening van jouw lief engeltje?felixbeijer schreef:Als mijn secretaris voor de vierde maal de goddelijke opening aan mij heeft aangeboden, dan moet mijn secretaris wel een heel lief engeltje zijn
Ik schreef dat mijn secretaris de goddelijke opening naar het KiFiD had opengezet (in casu het digitale klachtenportaal zoals ik daarboven had uitgelegd). Ik schreef uitdrukkelijk niet dat ze mij haar goddelijke opening had aangeboden. Kwestie van respectvolle omgangsvormen.
Uiteraard google ik altijd alle betrokkenen, mijn secretaris is getrouwd nota bene! En ze houdt van muziek! Ik ook (beide). Dus nee Claimconcept, dat is beslist niet wat ik bedoelde. Wat voor gedachten heb jij?
Vandaag had ik een verlofdag dus vanochtend even gebeld naar KiFiD met het doel om mijn secretaris te bedanken en met betrekking tot de stand van zaken van mijn dossier naar aanleiding van mijn brief vorige week. Ik had mijn secretaris vorige week een brief met uitleg over de kwantummechanica geschreven, en de muziek gebruikt om het uit te leggen. De feitelijke vraag is of nu die uitspraak van de Geschillencommissie nu ook voor de pensioenregeling van mij en mijn vrouw geldt.
Poging 1: in gesprek.
Poging 2: mijn secretaris nam de telefoon niet op.
Poging 3: KiFiD heeft naar mij thuis gebeld, maar ik was fietsen.
Poging 4: Toen ik tegen de lunch belde, was ze helaas al vertrokken.
Zal ik maar weer een brief moeten schrijven, zucht…….