LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Harry »

Andre, kan ik ook lid worden van schadeloosstelling zonder oversluiten naar dat Britse telecombedrijf, dan maak ik € 7,50 over naar je vereniging. Graag zou ik bij de eerste georganiseerde actie erbij willen zijn, omdat ik het idee achter de vereniging om de zaak in de belangstelling te houden wel positief vindt, ELKE ACTIE IS WELKOM.
Dus mail me even en misschien zijn er ook anderen die op deze manier actie willen ondernemen.

groetjes Harry

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

harry,het gaat niet om die €7.50,het gaat om de totale belformule die totaal geformd worden door de ingeschreven gedupeerde en daaruit worden de advocaten betaald inclusief de €7.50.Dus het antwoord is gewoon,de regels staan vermeld op de site en daar houden we ons aan.
vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Gerard
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 aug 2003 16:08

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gerard »

Tja wat moet je dan nog zeggen, iemand die al jouw advocaatkosten betaalt, zo iemand is de oplossing voor ons allemaal. Halleluja de Messias is weer onder ons.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

ik vraag me af of de gedupeerde wel een beslissing en door zettings vermogen kunnen op brengen na al het gebeuren rond de aandelenlease vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

Gerard
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 aug 2003 16:08

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gerard »

croosjes van mij kun je ook wel 7,50 krijgen maar waar is het voor.

mesfm
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 feb 2004 23:27

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door mesfm »

Zonder streepje kom je heel ergens anders. Is dat toeval?
Maar ja,
Sponser: een of andere telefoonprovider:
is dat niet hetzelfde als: verzekeringsmaatschappij, energiemaatschappij, politie, politiek, dexia, tussenpersonen enz. enz.
als je ze nodig hebt, zijn ze niet thuis

Sorry ik ben het vertrouwen een beetje kwijt.

Gerard
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 aug 2003 16:08

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gerard »

Terecht hoor blijf met je benen op de grond staan. Die meneer gelooft zijn eigen verhaal en sprookjes bestaan niet. Het wordt tijd dat de Tros ingrijpt op deze reclame.

Deze meneer geeft mensen valse hoop. Want dit kan niet.
Laatst gewijzigd door Gerard op 28 mar 2004 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal.Er zijn gedupeerde die voor zijn of tegen het systeem van vereniging schadeloosstelling,de tijd zal het leren.Eén ding is zeker het is de waarheid,maar jullie zijn dwaalende en wanhopige
en onzeker dat jullie geen onderscheid meer kunnen maken tussen een goede of slechte organisatie.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

mesfm en gerard,had ook in je contract van aandelenlease daar op gelet(de kleine dingen,lettertjes) dan had je bijvoorbeeld geen rest schuld gehad.Ga nou niet de slimme gedupeerde uithangen door te zeggen van dit en dat.Kom met argumenten waarom je die dingen zegt,niemand op dit forum heeft dat nog kunnen doen.Dat komt ook omdat het de waarheid is.""Als je ze nodig hebt zijn ze niet thuis"" ik kan je dit zeggen ik ben één van de weinigen die van het begin af aan hier op het forum aanwezig ben en verder zullen de gedupeerde zich eerst moeten aan melden massaal dan zullen de advocaten aan het werk gezet worden enz. En het kost jullie niets.(HET IS VREEMD MAAR WEL WAAR)vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

:lol: croosjes zijn er inmiddels al mensen die zich hebben aangemeld

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

ik ben blij dat er gedupeerde zijn die wel een beslissing durven te nemen.En die hun toekomst bij een goede organisatie toe vertrouwen.
De keus is aan jullie.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

pentagonia
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 aug 2003 17:23

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door pentagonia »

Wie o wie verlost ons van deze warrige verhalen op de site? Ik kan geen topic meer open doen of meneer croosjes heeft er zijn luchtje overheen gesproeid. Meneer Croosjes, al die berichten van je maken het verhaal er niet beter op. Als je zoveel overtuigings kracht moet inbrengen is dit geen idee dat zichzelf verkoopt. Oftewel, misschien nog eens iets anders proberen, zonder verplichte protestmarsen in gesponsorde T-shirts en het bellen via sponsors. Als ik gezellig met de bus op pad wil, dan toch niet op deze wijze. Ik zou je willen vragen om je luchtje bij 1 topic te houden, zodat anderen niet overal lastig worden gevallen met die vereniging. Alvast bedankt.

NB: misschien ook iets voor de Tros om hier een beetje op te letten.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

pentagonia,Natuurlijk reageer ik op elke topic want ik ben gedupeerde van aandelelease.Het is voor mij niet meer nodig om de overtuigskracht te gebruiken want in andere doelstellingen om trend die gedupeerd zijn al overtuigd van het nut van het systeem van vereniging schadeloosstelling.Het probleem van de aandelen gedupeerde is namelijk dat ze voor niets willen geholpen worden en daar voldoet de vereniging aan. Maar ook nog hun verplichtingen ontduiken(regels van de vereniging""verantwoordelijkheid""),nee daar doet de vereniging schadeloosstelling niet aan mee.De uitdrukking samen zijn we sterk daar staat de vereniging volledig achter maar dan met zijn alle verantwoordelijk en niet alleen de vereniging.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

Cees Oudshoorn
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mar 2004 20:42

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Cees Oudshoorn »

Geplaatst op 28 Mar 2004 13:15 door fenneken oo3


--------------------------------------------------------------------------------

croosjes zijn er inmiddels al mensen die zich hebben aangemeld
Het leek mij in ieder geval een verstandig besluit om mezelf aan te melden (met uitsluiting van de busreisjes). Ik zie er geen kwaad in en mischien helpt het

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,strijd,strijd,strijd en nog eens strijd waar gaat dit heen?Is er nog overzicht in deze situatie's?Blijven we het uitpluizen het verleden doormiddel van ons zelf om te proberen iets te vinden wat niet klopt?.
Waarom beginnen we niet gelijk goed met een advocaat ook al is de schuld nog zo laag of is een advocaat te duur voor het proces.Gedupeerde kijk hier niet na wordt lid van vereniging schadeloosstelling want het wordt steeds moeilijker om het proces en het materiaal te begrijpen en wie kan dat beter dan een gedupeerde een advocaat.Meld je aan.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde,waar gaat al die info.van jullie van 007 naar toe?en wie gebruikt deze gegevens?en waar dient dit voor?vragen jullie je dat nooit af?.De vereniging schadeloosstelling wel die heeft zo zijn idee er over.
vrgr.andre de croos

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Gelukkig geven de gedupeerde het niet op en gaan door.Ik merk wel steeds meer aan reactie's dat het steeds moeilijker gaat om te blijven strijden?.Vereniging schadeloosstelling kan met het systeem als jullie hiervoor kiezen""beslissen"" heel veel betekenen de keus is aan jullie.Wat ook niet leuk is de bezuinigingen die er aan komen van de regering ZALM dus weer een neergang van je eigen uitgaven en zo gaat het maar door.Tot dat jullie zo knel zitten en van wanhoop toch maar betalen(geen goede keus dus).meld je aan bij de vereniging schadeloosstelling vrgr.andre de croos

Arnold van Es
Berichten: 24
Lid geworden op: 01 apr 2004 17:22

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Arnold van Es »

Dit lijkt mij een mooie oplossingvoor mensen met een lage restschuld, die geen toevoeging krijgen en alle anderen die tussen de wal en het schip vallen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

arnold.v.es,het is voor iedereen bedoelt het gaat namelijk om die advocaatkosten of je nou€1500 schuld hebt of €150.000 dat maakt dus niet uit.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Weer het zelfde de verwachting?was"" hooggespannen""maar het kwam weer niet naar buiten.De uitleg van piet was goed.Gedupeerde strijd met vereniging schadeloosstelling daar wordt u alleen maar beter van en het kost u niets.Doe het gewoon.vrgr.andre de croos

Gesloten